Fltsend forum!!

Opmerkingen, advies of vragen over het Forum of de Website
Plaats reactie
RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Fltsend forum!!

Bericht door RRon » wo dec 09, 2009 5:39 pm

Misschien dat het aan mij ligt maar iedere keer als ik iets open of sluit knippert het forum op mijn beeldscherm?? Heb er bij andere internet sites geen last van!!

Het heeft wel wat, maar weet niet of dat het de bedoeling is of dat het aan mij ligt!!?? :wink:
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Fltsend forum!!

Bericht door MarcB » wo dec 09, 2009 6:14 pm

Teveel aan de poeier gezeten Ron :wink:

Er zijn geen aanpassingen afgelopen dagen meer geweest behalve dan dat ik behoorlijk in de achtergrond aan het wijzigen ben. Dit kan echter geen verband houden met wat je ziet. Ben dan ook benieuwd naar reacties van anderen.
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Fltsend forum!!

Bericht door Evelakes » wo dec 09, 2009 7:02 pm

als je naar je gebruikerspaneel gaat moet je bij foruminstellingen even de flitscontrole uitzetten.. :wink:

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Fltsend forum!!

Bericht door RRon » wo dec 09, 2009 7:23 pm

Evelakes schreef:als je naar je gebruikerspaneel gaat moet je bij foruminstellingen even de flitscontrole uitzetten.. :wink:
Tis bijna kerst, lief zijn voor elkaar en elkaar niet in de maling nemen hè!! :twisted: :wink:

zal morgen eens kijken hoe het thuis is, zit nu op mijn werk en PC is hier zo traag dat het me extra opviel dat dat flitsen wel lukt! :?:
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Marty Blackbird
Berichten: 684
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:47 pm
Locatie: Sommelsdijk, The Netherlands
Contacteer:

Re: Fltsend forum!!

Bericht door Marty Blackbird » do dec 10, 2009 9:41 am

Lees ik de topic titel denk ik gelijk dat onze webmaster een veer krijgt voor het flitsend snel werken van het forum.. (want zo ervaar ik het). Bij mij maakt het niet uit of ik thuis, of op mijn werk het forum benader.. Altijd flitsend (snel bedoel ik dan) :)

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Fltsend forum!!

Bericht door Ankertje » do dec 10, 2009 9:53 am

RRon schreef:Misschien dat het aan mij ligt maar iedere keer als ik iets open of sluit knippert het forum op mijn beeldscherm?? Heb er bij andere internet sites geen last van!!

Het heeft wel wat, maar weet niet of dat het de bedoeling is of dat het aan mij ligt!!?? :wink:

Je avatar flitst...........................

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Fltsend forum!!

Bericht door RRon » do dec 10, 2009 1:09 pm

Denk dat het meer aan PC op het werk heeft gelegen als aan het forum, heb er thuis op klaptop geen last van!! :oops:
Pc daar is zo traag dat hij bij het openen en sluiten van pagina's prblemen heeft met opbouwen van nieuwe pagina, ofzoiets! :?
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Relax
Berichten: 1340
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:06 pm
Locatie: St-Martens-Lierde begot.
Contacteer:

Re: Fltsend forum!!

Bericht door Relax » vr dec 11, 2009 11:32 am

Probeer tijdens het openen van de page gewoon je oogleden aan de bovenkant van je bollen te houden.
Scheelt nogal wat geknipper.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten