oude topics.

Opmerkingen, advies of vragen over het Forum of de Website
Plaats reactie

ouwe topics verwijderen cq verplaatsen

verwijderen
1
5%
verplaatsen
3
14%
gewoon staan laten
17
81%
 
Totaal aantal stemmen: 21

blackbirdred
Berichten: 70
Lid geworden op: za mei 21, 2011 6:17 pm
Locatie: wierden
Contacteer:

oude topics.

Bericht door blackbirdred » di mei 24, 2011 10:00 pm

Heren en dames.

sedert een paar dagen surf ik rond op dit forum en wat mij opvalt is dat oude topics van 2006, 2007 enz. er nog steeds opstaan.
Eerlijk gezegt vind ik het forum daardoor een beetje rommelig en onprofesioneel overkomen.
Misschien een idee om oude topics te verplaatsen naar een appart gedeelte van het forum waardoor de zaak wat overzichtelijker wordt.
Graag reactie`s hierop.

mvg. Hans.

Darkie
Berichten: 110
Lid geworden op: wo apr 20, 2011 11:05 pm
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door Darkie » di mei 24, 2011 10:01 pm

Persoonlijk zou ik een mooi Archief maken en daar de oudere onderwerpen onder plaatsen.

Archief wellicht per jaar om het mooi overzichtelijk te houden.
Mijn beschermengel kan gelukkig zwemmen!

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door Ankertje » di mei 24, 2011 10:13 pm

Ik vind het helemaal niet rommelig. Dat komt omdat ik alle berichten gelezen heb en alle relaties ken en ook de mensen die de berichten geschreven hebben. Het is wat de club gemaakt heeft tot wat de club nu is. Als je nu instapt kan ik me best voorstellen dat je even moet zoeken.

Maar wil je er echt over meepraten dan zul je jezelf eerst als betalend lid moeten aanmelden.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

blackbirdred
Berichten: 70
Lid geworden op: za mei 21, 2011 6:17 pm
Locatie: wierden
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door blackbirdred » di mei 24, 2011 10:24 pm

Hoi Filamen.

betaling is al gedaan maar ze hebben me nog geen rechten gegeven... :D

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door motorrijder_2000 » di mei 24, 2011 10:26 pm

-:^
Laatst gewijzigd door motorrijder_2000 op di mei 24, 2011 10:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door Motorpsycho » di mei 24, 2011 10:27 pm

Gewoon laten staan.

Het heeft ons forum gemaakt tot wat het is.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door Man in Black-Bird » wo mei 25, 2011 12:54 am

blackbirdred schreef:Hoi Filamen.

betaling is al gedaan maar ze hebben me nog geen rechten gegeven... :D
word IK toch weer heel erg BLIJ!! :D


Zat net te typen word eerst gebetalend boc lid dan lees je alles en word alles veel duidelijker :wink:


mvgr MiBB

Gebruikersavatar
Drover
Berichten: 458
Lid geworden op: zo dec 12, 2010 8:08 pm
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door Drover » wo mei 25, 2011 3:26 am

Ik ben ook een voorstander van gewoon laten staan. Ik ben ook actief op een forum voor Duitse Herders en daar worden topics na een paar maanden gewoon gewist; vreselijk irritant. Je kan dan iets opeens niet meer terug vinden en het is al helemaal irritant als je eigen topic ineens verdwenen is....
Nou heb ik ook een eigen website en ik weet best dat het ook te maken heeft met je opslagruimte; ik weet natuurlijk niet hoeveel dat is voor dit forum. Een beheerder kan er natuurlijk voor kiezen om oude topics te verwijderen om ruimte te creëren maar als dat niet nodig is..... staan laten....

Ik zoek ook heel wat af en vind het soms jammer dat oudere foto's niet meer aanwezig zijn. Toch vind ik het ook leuk om oudere topics te lezen. Staan ooit hele interessante dingen in.

De opmerking "Het heeft ons forum gemaakt tot wat het is", ben ik het helemaal mee eens. En als je als nieuw lid echt begint te zoeken dan raak je niet uitgelezen; heeft mij al heel wat uurtjes gekost. Ik merk ook dat veel leden van dit forum elkaar echt kennen en dat is iets wat ik nu best mis. Ik heb nog steeds geen tijd gehad om echt persoonlijk kennis te maken en dat vind ik eigenlijk heel jammer. Als het goed is krijg ik binnenkort wat meer "rust" op de werkvloer en ik denk wel dat ik op 5 juni naar Elst ga. Misschien dat ik daar iemand van de BOC tegen kom.

Op wat voor provider draait dit forum eigenlijk? Ik heb zelf Strato, ruimte zat, geen uitvallen oid en niet eens zo gek duur. Voor mij is het puur een hobby ( waar ik de laatste tijd te weinig tijd voor heb )......

Ik vind het ook mooi dat dit forum bestaat. Kan ik overdag rijden en 's avonds of 's nachts toch nog lekker met m'n hobby bezig zijn.

Complimentjes voor de beheerders en alle stafleden die zich zo inzetten voor BB liefhebbers. :D
Afbeelding

Don't follow the crowd, let the crowd follow you

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door Ankertje » wo mei 25, 2011 5:22 am

blackbirdred schreef:Hoi Filamen.

betaling is al gedaan maar ze hebben me nog geen rechten gegeven... :D
Mooi. Dan zal ik de administratie eens wakker maken. :wink:
BB Peet verwerkt 1x per week de mutaties.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

BBen
Berichten: 523
Lid geworden op: zo sep 05, 2010 3:29 pm
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door BBen » wo mei 25, 2011 6:48 am

Oude topics lees ik nog steeds, veel vragen die ik had zijn door te zoeken beantwoord. Maar ook de hoe vond je .... topics zijn gaaf om te lezen.

Wat wel minder is dat er topics zijn waaronder ook How To's waar de foto's niet meer bij werken, dat maakt zo'n topic dan "nutteloos" (niet helemaal want met de tekst kom je ook wel een eind) Daar zouden de foto's in ieder geval op de eigen server moeten staan.

Wat TS bedoelt begrijp ik wel, je gaat op zoek naar info over een BB en komt via google in 99% van de gevallen hier uit en er is dan erg veel info en veel meningen. Als je eenmaal doorhebt waar je moet zoeken werkt het goed.
:black

Gebruikersavatar
Super-bird
Berichten: 1862
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 3:19 pm
Locatie: Graft-de Rijp
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door Super-bird » wo mei 25, 2011 12:30 pm

Lekker laten staan.

Gebruikersavatar
Dopey
Berichten: 1519
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:52 pm
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door Dopey » wo mei 25, 2011 6:01 pm

laten staan. ook oude info is nog nuttig :y :y :y
Lukt het vandaag niet, dan komt het morgen, of overmorgen

mr.blackbird
Berichten: 155
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 12:28 pm
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door mr.blackbird » wo mei 25, 2011 6:32 pm

Gewoon laten staan dus.
Er zijn nog veel BB's. en zoek nog wel eens op de oude topic's.
Oude/ gelezen boeken gooi je toch ook niet gelijk weg??

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door Evelakes » wo mei 25, 2011 7:03 pm

BBen schreef:Oude topics lees ik nog steeds, veel vragen die ik had zijn door te zoeken beantwoord. Maar ook de hoe vond je .... topics zijn gaaf om te lezen.

Wat wel minder is dat er topics zijn waaronder ook How To's waar de foto's niet meer bij werken, dat maakt zo'n topic dan "nutteloos" (niet helemaal want met de tekst kom je ook wel een eind) Daar zouden de foto's in ieder geval op de eigen server moeten staan.

Wat TS bedoelt begrijp ik wel, je gaat op zoek naar info over een BB en komt via google in 99% van de gevallen hier uit en er is dan erg veel info en veel meningen. Als je eenmaal doorhebt waar je moet zoeken werkt het goed.

Das wel een goede opmerking soms zie ik foto's verdwijnen die veel impact hebben voor sommige van ons. :(

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door ReeF » wo mei 25, 2011 9:00 pm

Volgens mij zegt ons nieuwe lid ook niet dat de oude topics verwijderd moeten worden, hij stelt voor om ze elders apart te plaatsen, op zich geen slecht idee lijkt me.

Wellicht kan hij enkele voorbeelden geven en kunnen we dan zijn voorstel beter beoordelen.

Verwijderen zou ik ook pijnlijk vinden, ik lees ook nog regelmatig in mijn jeugd terug :D
Proud member of the Adventure Chaptor

SUPER MARIO
Berichten: 77
Lid geworden op: vr dec 28, 2007 11:50 pm
Locatie: Maarssenbroek
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door SUPER MARIO » wo mei 25, 2011 10:23 pm

Ben het er zeker mee eens,Dus lekker laten STAAN :D

Ik heb al genoeg nuttige info vandaan gehaald!!

blackbirdred
Berichten: 70
Lid geworden op: za mei 21, 2011 6:17 pm
Locatie: wierden
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door blackbirdred » wo mei 25, 2011 10:43 pm

ReeF schreef:Volgens mij zegt ons nieuwe lid ook niet dat de oude topics verwijderd moeten worden, hij stelt voor om ze elders apart te plaatsen, op zich geen slecht idee lijkt me.

Wellicht kan hij enkele voorbeelden geven en kunnen we dan zijn voorstel beter beoordelen.

Verwijderen zou ik ook pijnlijk vinden, ik lees ook nog regelmatig in mijn jeugd terug :D
Hoi Reef, inderdaad. oude topics moeten niet verwijderd worden maar ik persoonlijk zou ze verplaatsen naar een andere map met bijvoorbeel de naam "voorgaande jaren"of zo iets.
Nu staan de topics niet op datum dit houd in dat nieuwe topics ergens tussen de oude staan.
Natuurlijk vind ik het ook intressant om eens door de oude berichten te bladeren maar ik heb maar belang bij de nieuwe berichten.
Nogmaals begrijp me niet verkeerd maar volgens mij zit ik hier in vragen en OPMERKINGEN.. :roll:

BBen
Berichten: 523
Lid geworden op: zo sep 05, 2010 3:29 pm
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door BBen » wo mei 25, 2011 10:52 pm

Wat denk ik heel goed werkt is een "nieuwkomer" sticky / topic, bijna iedereen heeft wel dezelfde vragen als hij/zij op zoek is naar een BB of info daarover. (was zoiets nou ook besproken op de ledenvergadering??)

Daarin de meest gestelde vragen (FAQs), en dit dan meestuurt in de registratiemail of na 1e login automatisch daarnaar forwarden.

Huidige opmaak met alle oude topics zou ik zo laten en niet archiveren ofzo. Maar ik zit al vanaf de C64/ ZX spectrum achter de pc, als je daar niet zo in thuis bent krijg je wel een hoop info te verwerken.

Voor wie geen oude info wil, als je hier klikt http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... &mode=view en bij Toon berichten van vorige dagen: een periode aangeeft dan zie je bijvoorbeeld alleen de afgelopen 6 maanden of jaar.
:black

Pajaro
Berichten: 682
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door Pajaro » vr mei 27, 2011 5:23 pm

Mijn idee, lekker laten staan a.j.b.
AfbeeldingWAAR EEN WIL IS, IS EEN WHEELIE!!!Afbeelding

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door YO » wo jun 01, 2011 7:11 am

Gewoon lekker laten staan.

Alles catagoriseren mbt de voorgaande jaren is een giga-stamp werk. :typing: |( :typing: |( :typing:

In feite is het forum up to date want alle nieuwe berichten staan bovenaan en wat ouder wordt zakt naar beneden. De topic dan he... :wink:

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door MarcB » wo jun 01, 2011 6:04 pm

Pufff, scheelt weer een bak met werk.... :)
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: oude topics.

Bericht door YO » wo jun 01, 2011 6:06 pm

MarcB schreef:Pufff, scheelt weer een bak met werk.... :)
:-_

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten