ZE ZITTEN EROP......

Laat hier je modificatie's zien en/of beschrijf ze.
Plaats reactie
levien
Berichten: 37
Lid geworden op: do feb 28, 2008 6:55 am
Locatie: Terneuzen (Zeeland)
Contacteer:

ZE ZITTEN EROP......

Bericht door levien » zo mar 08, 2009 7:21 pm

Hallo allen,

Op 5 maart met twee bird's naar Alphen a/d Rijn gereden vanuit Terneuzen Zeeland.Het was niet erg warm maar je moet er iets voor over hebben.

Aangekomen kregen we gelijk een bakje koffie van Bas.En dat smaakte als de beste. :lol: :lol:
Na wat gepraat ging hij aan de slag en begon bij de voorvering omdat dit het meeste werk is.

Tijdens het shimmen vroegen we hem het hemd van het lijf dit hadden we nog NOOIT gezien natuurlijk.
Hij heeft het heel duidelijk uitgelegd wat dit nu inhield.Je snapt niet dat het werkt MAAR dat doet het WEL.
De achtervering is relatief snel klaar.Bas heeft eerst een proefritje gemaakt en daarna ik pffffffff dat dit mijn motor is. :shock: :shock: :shock:

We hadden natuurlijk het ritje van ca. 1 3/4 uur nog voor de boeg dat is het voordeel als je verder weg woont. 8) 8) 8)
Dus konden we hem gelijk uittesten tjonge tjonge wat een verschil een totaal andere motor. Rijgedrag en sturen is echt STUKKEN beter geworden. Er is ook een conisch balhoofdlager gemonteerd. Waarschijnlijk volgende maand terug omdat mijn collega er hyper pro veren onder wil. Ik vind het elke eurie waard.

Met vriendelijke groeten,

Levien Willemsen
Terneuzen
Het leven is te kort om je druk te maken Carpe Diem zou ik zeggen.

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: ZE ZITTEN EROP......

Bericht door Ankertje » zo mar 08, 2009 7:35 pm

Leuk om te lezen dat het allemaal zo naar je zin is. :D


:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

jorrin76
Berichten: 942
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 10:47 pm

Re: ZE ZITTEN EROP......

Bericht door jorrin76 » zo mar 08, 2009 8:11 pm

Welkom bij de club zegmaar, blij toe dat het je goed bevalt. :lol:
Wat gij niet wil dat u geschied,......ach zoek t uit !!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten