Handvatverwarming

Laat hier je modificatie's zien en/of beschrijf ze.
Plaats reactie
BlauweEngel
Berichten: 957
Lid geworden op: ma sep 25, 2006 9:20 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Handvatverwarming

Bericht door BlauweEngel » zo mar 22, 2009 9:35 pm

Het is eindelijk zover!!! Ik loop er al jaren over te zeuren, maar eindelijk zit mijn handvatverwarming op z'n plek!! Dank aan medicxx, prima setje!! Al trekt de handel in startstand best wat.... 4,8A !!! :shock:

In "on" stand valt het mee, 1,8A. Vanmiddag begonnen met monteren, oude handvatten eraf, verwarmde erop. Bekabeling weggewerkt, en toen begon het....JEUK!!!! ik kon niet meer wachten...... dus: de hele handel ff met tyraps aan elkaar, zadel erop, gereedschap in de garage, deur dicht, helm op, en gaan. EERST RIJDEN DAN SLEUTELEN!! anyway, om half zeven weer thuis, ff eten en daarna weer verder. Tyrap los hakken, gereedschap uit de garage en verder waar we gebleven waren. alles netjes gemonteerd, beugeltje gefabriekt, zekeringetje steken, hele handel 2x gecontroleerd.....

Let je ff niet op.... zit je vriendin ineens te tikken.... :?
SUUS WAS HERE!!! -xxx-

Anyway, vervolg:
Contact, starten, stadslicht aan, handvatverwarming aan....... wordt niet warm :cry: Geen paniek, ff alles voor de derde keer controleren. Blijkt me gegokte zekering van 3A dus defect. FF stroom meten: 4,8A. Dus 5A zekering gestoken, et voilá! warmte!! Helemaal top!! Ik kan niet wachten totdat ik weer op de fiets zit dinsdag om uurtje of 6:45 ri. dordrecht. Ben benieuwd!

THNX to medicxx om ze in de verkoop te gooien en zo snel de mogelijkheid ze op te halen.
BEN BLIJ :D

@Moderator: wil je de mod erbij zetten? zal het ook ff in juiste topic zetten.
Nog ff wat piccies to gevoegd:
Afbeelding
rechts

Afbeelding
Links

Afbeelding
Beugeltje gefabriekt

Afbeelding
Zekeringhouder voor de accesoires.
Laatst gewijzigd door BlauweEngel op zo mar 22, 2009 9:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
New Zealand and Australia..awesome nature

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Handvatverwarming

Bericht door Motorpsycho » zo mar 22, 2009 9:44 pm

Ziet er goed uit. Welkom bij de club van mensen met warme handjes :]

Maar eh ikke doe de Mod's en wannahaves niet :wink: Daarvoor moet je bij de webmaster of een moderator zijn :D
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

BlauweEngel
Berichten: 957
Lid geworden op: ma sep 25, 2006 9:20 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Handvatverwarming

Bericht door BlauweEngel » zo mar 22, 2009 9:49 pm

Motorpsycho schreef:Ziet er goed uit. Welkom bij de club van mensen met warme handjes :]

Maar eh ikke doe de Mod's en wannahaves niet :wink: Daarvoor moet je bij de webmaster of een moderator zijn :D

:oops: zag het net ook..... is aangepast in andere topic!
New Zealand and Australia..awesome nature

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Handvatverwarming

Bericht door Motorpsycho » zo mar 22, 2009 10:25 pm

Geeft niks, waar gewek woort worden vauten gemaakd :wink:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Medic-XX
Berichten: 2455
Lid geworden op: za jun 30, 2007 8:56 am
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Re: Handvatverwarming

Bericht door Medic-XX » ma mar 23, 2009 9:58 am

Mooi dat je het al zo snel erop gezet heb. Altijd lekker om iemand blij te maken. Geniet ervan.
gr Martin

indyfix
Berichten: 664
Lid geworden op: wo sep 20, 2006 10:22 am
Locatie: Landsmeer
Contacteer:

Re: Handvatverwarming

Bericht door indyfix » ma mar 30, 2009 6:28 pm

heb ze ook echt wel lekker , :lol: zet hem niet te lang op start want dan brand je bijna je handjes had ze aan met regen de stoom sloeg eraf stond bij een stoiplicht en de auto naast me draaide zijn raam open en zei je handen staan in brand , ik had niet echt zin om het uit te leggen
Afbeelding

FilipXX
Berichten: 409
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 12:00 pm
Locatie: Assenede
Contacteer:

Re: Handvatverwarming

Bericht door FilipXX » ma mar 30, 2009 7:16 pm

Ziet er goed uit...heb net dezelfste :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten