autocom

Laat hier je modificatie's zien en/of beschrijf ze.
Plaats reactie
RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

autocom

Bericht door RRon » do apr 07, 2011 3:49 pm

Het is zover, de headset van Heidi heeft het begeven, er zijn wat pinnetjes verbogen en 1tje is er afgebroken. Ben er nu klaar mee. Zij heeft een portofoon van Alan en ook alle bekabeling is daarvan.
Nu heb ik 3 opties;
1) Nieuwe headset van alan, goedkoopste maar ben niet kapot van de kwaliteit
2) Ook voor haar Autocom aanschaffen, goede kwaliteit maar nog steeds bedraad
3) Bleutooth setje aanschaffen, duurste optie, maar dan ben ik wel alle bekabeling kwijt.

Heidi wil eigenlijk niet er zoveel geld aan uitgeven, dus optie 3 valt eigenlijk (voorlopig) af. Omdat het spul van Alan niet zo geweldig is heb ik eens op marktplaats gekeken voor een Autocom setje, daar staat een set op, de Autocom easy rider kit 1 met een Kenwood portofoon. Portofoon zou ik niet nodig hebben maar hij verkoopt het spul alleen kompleet en dan hoef ik geen nieuwe stekker voor de Alan te kopen.
Kent iemand zo'n set, de easy rider kit 1, en wat zijn de ervaringen daarmee?? Het is dus de bedoeling dat Heidi die set op haar motor krijgt met een portofoon eraan zodat wij kunnen kletsen, bij deze set zit ook een PTT knop en die wil ik ook, niet via VOX!! Verder hoeft er niets op aangesloten te worden!
Mocht iemand van hier een Autocom setje hebben liggen dan heb ik ook interesse!!
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: autocom

Bericht door Ti-BB » do apr 07, 2011 5:24 pm

Het is geen antwoord op je vraag, maar ik heb een BT set met BT porto en ik ben niet tevreden over de geluidskwaliteit van de porto. Als je via een porto met elkaar wil praten is BT dus sub-optimaal.

Ik gebruik de pmr niet vaak en dan is BT wel erg fijn.

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: autocom

Bericht door RRon » do apr 07, 2011 6:22 pm

Als wij ooit overgaan naar BT zal dat niet in combinatie zijn met een portofoon. Ik overweeg dan een systeem van Cardo of de Sena SMH10, deze laatste schijnt ook erg goed te zijn alleen wat lomp!
Maar goed dan ben je ongeveer 300 euri kwijt en dat willen we voorlopig toch nog maar even niet doen. Dus op zoek naar een leuk setje van Autocom! :wink:
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten