Hyperpro 3D shock

Laat hier je modificatie's zien en/of beschrijf ze.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
HHBBXX
Berichten: 654
Lid geworden op: do aug 13, 2009 12:05 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Hyperpro 3D shock

Bericht door HHBBXX » vr mar 30, 2012 9:43 pm

Vandaag bij Stan geweest om zijn Hyperpro 3D shock op mijn bird te zetten. Ook de achterband meteen vervangen, er zat een spijker in en liep langzaam leeg.

Op de terugweg een beetje rustig aan gedaan met die nieuwe (nog niet opgeruwde) band, maar een verschil was wel te merken met de nieuwe schokbreker. Doordat de achterkant nu iets hoger staat stuurt hij makkelijker in, dat merk ik wel duidelijk. Ook lange snelle bochten bijvoorbeeld die van de A30 naar de A12 gaat nu veel zekerder. Met de standaard shock merkte ik bij een kuil in zo'n bocht dat de bird een beetje begon te bewegen, maar nu loopt hij veel strakker de bocht door. Geeft veel vertrouwen en ook verkeersdrempels zijn minder vervelend. Hij dempt gewoon beter! Nu reed de bird al niet beroerd, nu is het toch een stuk beter en dan heb ik aan de voorkant nog niet eens Hyperpro gemonteerd. Dat moet binnenkort nog gebeuren.

Het was weer gezellig bij Stan en hij heeft de handel perfect gemonteerd. Ook de luchthapper aan de voorkant zat niet helemaal oke, die heeft hij meteen ook goed in orde gemaakt en ik verbeeldde me het misschien, maar het leek wel of ik meer power had op de terugweg.

Hartstikke bedankt voor het goede werk van vandaag! Het was weer super!
Youth is not a time of life... It's a state of mind

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Re: Hyperpro 3D shock

Bericht door BBMW » vr mar 30, 2012 9:56 pm

Laat die Stan maar sleutelen. Service met een hoofdletter S!
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

richard73
Berichten: 19
Lid geworden op: do feb 03, 2011 9:20 pm
Contacteer:

Re: Hyperpro 3D shock

Bericht door richard73 » za mar 31, 2012 6:30 am

klinkt allemaal goed,lijkt me vooral fijn dat hij achter hoger is.
wat kost zoiets eigenlijk??

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Hyperpro 3D shock

Bericht door Ankertje » za mar 31, 2012 7:37 am

richard73 schreef:klinkt allemaal goed,lijkt me vooral fijn dat hij achter hoger is.
wat kost zoiets eigenlijk??
Ik heb er nog een te koop staan met rijhoogte verstelling net zooals Harry er nu onder heeft zitten.
Zie: http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... f=4&t=8430

:]]]
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Hyperpro 3D shock

Bericht door Ankertje » za mar 31, 2012 7:43 am

Het mooie van deze shock is dat de rijeigenschappen met een duo net zo goed zijn als dat je er alleen op rijdt.
Dat komt omdat je rijhoogte heel snel en makkelijk kan instellen. Of als je met veel baggage op pad gaat dan kan je hetzelfde doen.
Het comfort van de vering neemt toe met daarnaast een enorme toename van grip. Hoe sneller je gaat rijden hoe meer je dat gaat ervaren.

:]]]
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten