NOORWEGEN

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » do jun 21, 2007 4:40 pm

Laat het goed gaan jullie daar achter, en geen stoute dingen doen, dat we niks verkeerd van u horen, braaf aan de regels houden :y :Q :]

debvd
Berichten: 765
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 8:47 pm
Locatie: Hoorn/Enkhuizen e.o.
Contacteer:

Bericht door debvd » do jun 21, 2007 5:13 pm

Heel veel veilige kilometers en heel veel plezier!!! :D :D
Doe wat je nu wilt en kan doen en stel het niet uit........ Lekker motorrijden !!!!!

PikiPikiKubwa
Berichten: 493
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 9:54 am
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door PikiPikiKubwa » do jun 21, 2007 5:22 pm

Voor de semi-Nooren onder ons die naar het Noorden vertrekken willen wij jullie een heerlijke veilige rit toewensen, vooral veel veilige en droge kilometers.

Neem accu's mee en een adapter want we willen natuurlijk wel foto's zien van jullie daar in het Noorweegse.

Doe de groeten aan Harmen en zijn familie - Harmen we zullen nog een keer op safari gaan.

Groeten van Pikipikikubwa en Nolari alias Eric en Mieke

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » do jun 21, 2007 5:44 pm

Ik heb net besloten dat het me niet gaat lukken om tot na 17.00 uur te wachten totdat ik kan vertrekken. Omdat mijn vrouw de kids nog steeds te jong vind om alleen te blijven (4 en 6), en zij uitgerekend morgen een ATV dag hebben, heb ik mijn zusje maar gebeld.

Aan het eind van de ochtend kan ik de kids bij haar kwijt, dus ik verwacht rond 13.00 uur te kunnen vertrekken.

Omdat ik via de snelweg ga verwacht ik jullie wel in te kunen halen 8) ....

Ik ben benieuwd wie het eerst in het hotel is :wink:

Als de kids zo in bed liggen ga ik de koffers pakken. Kzal d'r ook een doosje "goeie zin" in stoppen.

Gregor
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:02 pm
Contacteer:

Bericht door Gregor » do jun 21, 2007 5:52 pm

Birdies heel veel veilige FUN gewenst :lol: :lol:

Henny
Berichten: 387
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 12:11 pm
Locatie: Brummen
Contacteer:

Bericht door Henny » do jun 21, 2007 5:57 pm

Ti-BB schreef:, dus ik verwacht rond 13.00 uur te kunnen vertrekken.

Omdat ik via de snelweg ga verwacht ik jullie wel in te kunen halen 8) ....

Ik ben benieuwd wie het eerst in het hotel is :wink:
jij wil natuurlijk effen lekker gassen,
nu zet de potten bier maar koud dan.

voor alle slaap zacht droom maar lekker en tot morgen :wave:
en die niet mee gaan mogen er ook over dromen

henny

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » do jun 21, 2007 6:05 pm

Henny schreef:
Ti-BB schreef:, dus ik verwacht rond 13.00 uur te kunnen vertrekken.

Omdat ik via de snelweg ga verwacht ik jullie wel in te kunen halen 8) ....

Ik ben benieuwd wie het eerst in het hotel is :wink:
jij wil natuurlijk effen lekker gassen,
nu zet de potten bier maar koud dan.

voor alle slaap zacht droom maar lekker en tot morgen :wave:
en die niet mee gaan mogen er ook over dromen

henny
Dat gassen zal wel meevallen. Ik schat ik zo tussen de 140 en 180. Afhankelijk van de drukte.

Ik kan natuurlijk wel vagen of je met mij mee gaat, maar dat is weer lullig voor de anderen die ook heel graag met jou samen rijden... :wink:

Een koud biertje hebben we morgenavond denk ik wel verdiend.

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » do jun 21, 2007 7:39 pm

Ik ben net terug van de rapportbespreking van mijn zoontje. Hij is over naar groep 6 en had een heel net cijferlijstje. Pa is trots en blij. Dochterlief heeft het ook netjes gedaan en heeft latijn als keuzevak. Pa is hier net zo trots en blij.
Het regend hier nu lekker door. Maar je begrijpt het al, het is een en al zonneschijn in mijn hoofd.
En wat denk je hier van:

Afbeelding

Gepikt en genageld. Vers rubber en alles kan mee wat mee moet.

Allemaal bedankt voor jullie fijne en leuke reacties. We zullen aan jullie denken als we tijd hebben. :D Tot volgende week.

Gr,

Mark.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Bericht door BBMW » do jun 21, 2007 7:57 pm

FilaMenT schreef:Ik ben net terug van de rapportbespreking van mijn zoontje. Hij is over naar groep 6 en had een heel net cijferlijstje. Pa is trots en blij. Dochterlief heeft het ook netjes gedaan en heeft latijn als keuzevak. Pa is hier net zo trots en blij.
Het regend hier nu lekker door. Maar je begrijpt het al, het is een en al zonneschijn in mijn hoofd.
En wat denk je hier van:

(picture)

Gepikt en genageld. Vers rubber en alles kan mee wat mee moet.

Allemaal bedankt voor jullie fijne en leuke reacties. We zullen aan jullie denken als we tijd hebben. :D Tot volgende week.

Gr,

Mark.

:idea:
Ziet goed uit Mark!!! Ben ook helemaal klaar en heb er heeel veeel zin an :D
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » do jun 21, 2007 8:08 pm

Ik zie daar nog een klein smal BB-ke staan :?: :!: :shock: :D

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » do jun 21, 2007 9:11 pm

Have fun, and be carefull out there.....

black piet
Berichten: 272
Lid geworden op: do mei 25, 2006 9:52 pm
Locatie: Hollandscheveld

Bericht door black piet » do jun 21, 2007 9:57 pm

Frank Switser schreef:Have fun, and be carefull out there.....
Ik denk dat dat wel lukt Frank. tien keer groter dan Nederland en wel vier miljoen inwoners, daar moeten wel fun stukken te vinden zijn.

Ook in Noorwegen hebben ze een knmv=http://www.nmcu.org/
Here I am Will you send me an angel

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » do jun 21, 2007 10:23 pm

Stop de persen... Ik heb een nieuwtje:

Op het laatst heeft zich nog een extra deelnemer aangemeld.

Het is een vriendje van mijn jongste, en volgens hem wil hij heel graag mee. Hij zit zelfs al op de motor.






Kijk zelf maar :!:








Afbeelding

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » do jun 21, 2007 10:35 pm

Ik heb er erg veel zin in :] :] :] *-*

Heb al vast een Hoe vond je topic gemaakt voor als we terug zijn :D :arrow: KLIK
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

XXviking
Berichten: 725
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:31 pm
Locatie: Noorwegen
Contacteer:

Bericht door XXviking » do jun 21, 2007 11:52 pm

Ik hoop dat iedereen nu lekker slaapt en goed uitgerust is morgen ochtend.
Goede rijs en TOT GOUW !!!!!!!!!! :D :D :D

Peter XX
Berichten: 661
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 4:39 pm
Locatie: Amersfoort NL.
Contacteer:

Bericht door Peter XX » vr jun 22, 2007 12:35 am

Goede reis jongens en meisjes,veel plezier en ik hoop voor jullie dat het in het hoge noorden beter weer is dan hier.

Robird
Berichten: 278
Lid geworden op: vr jan 19, 2007 7:18 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Robird » vr jun 22, 2007 6:39 am

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier daar...

En veel veilige kilometers gewenst,hou ze heel.

:tiet2t :red :black :blue2t :silv2t :]
Groet Rob

I'm not antisocial, society is anti me.
Afbeelding
BBXX1100

black piet
Berichten: 272
Lid geworden op: do mei 25, 2006 9:52 pm
Locatie: Hollandscheveld

Bericht door black piet » vr jun 22, 2007 9:50 am

Vanuit Hollandscheveld willen wij jullie heel veel plezier wensen in en onderweg naar Noorwegen.
Doe voorzichtig en eet niet teveel vis in Lokken (wij zijn toch wel lichtelijk jaloers op jullie) en dan het belangrijkste...passen jullie een beetje op onze PAPA PIET :wink:

Groetjes Rens & Susan
Here I am Will you send me an angel

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » vr jun 22, 2007 10:39 am

black piet schreef:Vanuit Hollandscheveld willen wij jullie heel veel plezier wensen in en onderweg naar Noorwegen.
Doe voorzichtig en eet niet teveel vis in Lokken (wij zijn toch wel lichtelijk jaloers op jullie) en dan het belangrijkste...passen jullie een beetje op onze PAPA PIET :wink:

Groetjes Rens & Susan
Hoi Rens en Susan,

We zullen goed oppassen, en veel genieten!!! Zoals bekend zijn we allemaal BB-vrienden, en genieten doen je het best met (je) mate(n)!!! ( en met je vrouw / knderen natuurlijk!)

Ik heb de koffers op de BB zitten, en na het eten vertrek ik. *-* *-* *-* *-* *-* *-*

En voor de achterblijvers: Tot volgende week :hug:
gr,
Arthur

XXviking
Berichten: 725
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:31 pm
Locatie: Noorwegen
Contacteer:

Bericht door XXviking » vr jun 22, 2007 3:49 pm

black piet schreef:passen jullie een beetje op onze PAPA PIET :wink:

Groetjes Rens & Susan
Hoi Rens en Susan, jammer dat jullie dit keer niet me zijn. Wees maar niet bezorgt voor Pa, hij rijdt beter dan de meesten, en mogt hij in het meer duikelen dan viss ik hem wel op. Volgens mij heefd hij al heimwe naar jullie voor dat hij in Denemarken is :wink:

XXviking
Berichten: 725
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:31 pm
Locatie: Noorwegen
Contacteer:

Bericht door XXviking » zo jun 24, 2007 10:35 pm

Nouw dan zijn ze er nu. Iedereen even heel, en alles draait zo als het moet.
Toen wij van ochtend op de kade stonden te kijken naar de boot uit Denemarken die leeg liep, hoorden wij in eens een heerlijk gebrul dat uit de diepte van de boot kwam. En ja wel hoor daar kwamen zij aan, jee zeg wat een heerlijk geluid!!!!
Na aankomst en een beetje koffie werden de koffers er af gegooid en de genen die kikken op bochtjes zijn een paar bochtjes gaan nemen.
Verder nog een beetje gevist, geklets, gegeten, gedronken, gepest, gelachen en er tussen door van het zonnetje genoten. Zo als een paar zijden, gewoon een egt vervelende dag :D
Morgen om 6 uur moeten wij weer op die saaie motoren van ons en als straff moeten wij helemaal naar het westen de bergen op, de sneuw in, de tunnels in, de tunnels uit, de sneuw uit, de berg af met al die stomme bochtjes, dan dat saaie pondje op en onder de Preekstoel door, en dan op naar de camping.
Daar in boven hebben die gasten allemaal drank mee genomen, en daar moet ik al helemaal niks van hebben, dus ik heb die maar me naar huis genomen, en zo dra ze weg zijn gooi ik de vlessen maar leeg in de wasbak! Oh ja en Piet die hat allemaal drop mee waar je puisten van krijgt en pindakaas waar je ehhhh ..... een dikke buik van krijgt.
En Syl die gaf Helén een doosje tee dat RiRoj daar na weer terug pakte en even daar na weer op nieuw als kado aanboodt.
Nouw ik wordt er niet goed van!!!! Gellukkig kwamen er een paar noorse Birds aan rijden en die konden een paar uurtjes op dit zooitje goed gestoorden passen zo dat ik even rustig op de WC bij kon komen.
Je hoort het wel, het zijn moejlijke tijden en ik ben nu egt aan vacantsie toe.
Als ik dinsdag nog in leven ben zal ik proberen er nog wat meer over te vertellen.

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door RRon » zo jun 24, 2007 10:42 pm

Heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte dan maar!! :wink:
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » zo jun 24, 2007 10:50 pm

Prachtig verslag :}

Vissen / luieren / rijden / drinken.......das t walhalla aldaar :D
Proud member of the Adventure Chaptor

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » ma jun 25, 2007 12:22 am

Mijn stamcafé heet preekstool, enig verband?????????

XXviking
Berichten: 725
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:31 pm
Locatie: Noorwegen
Contacteer:

Bericht door XXviking » do jun 28, 2007 12:50 am

Helaas was ik dinsdag (gisteren) volmaakt kapot en na dat iedereen weer veilig t'huis was gekomen heb ik mijn kleddernatte kleren te drogen gehangen en direkt naar bed gegaan.

Ook voor mij was de togt een avontuur. Ik kende de omgeving wel, maar om daar samen met 10 anderen BB vrienden te rijden was een hele nieuwe ervaring. Die gasten die zijn egt goed gek hoor!!!!
De nooren moeten hebben gedagt dat wij de BB's en de benzine gestolen hadden. De schapen die over de weg liepen waren volmaakt ongevaarlijk, het ging zo hardt dat ze tog geen tijdt hadden om te reageren :shock: :shock: :shock:
Filament moest mandag even testen hoe hardt je over een weg met harde bobbels kon rijden en kwam er achter dat de stenen die door de vorst het asfalt door geduwd worden in de winter best een harde klapp aan de veering van de BB kunnen geven, gellukig ging alles goed met Bird en reider, maar ik geloof dat hij wel even zijn balletjes in zijn helm voelde rinkelen.
Aangezien ik niet gerekendt had dat Filament en MP zo langsaam zouwden rijden, kwamen wij een beetje tidt te kort voor de boot naar Stavanger, en zo doende konden sommigen alleen maar een paar keer de afdaling met alle haarnaald bogten doen. 3x raden wie de berg weer op moest...
Dinsdag kwamen wij de regen tegen en in de loop van de dag werdt het een natte ervaring. Op een gegeven moment kwamen wij de politsie ook tegen, en omdat wij zo netjes reden kwamen zij gelijk achter ons aan om ons te bedanken voor onze positive bijdragen aan het verkeer. Bescheiden als wij zijn besloten wij maar om even de weg af te gaan.
De sumo schijnt een hele goede GPS te zijn, hij kan zelfs wegen vinden waar niemand anders van gehoord heefd, zo doende hebben sommigen onder ons de BB getest in een modder bad. Al is de BB goed te gebruiken op onverharde wegen blijkt het tog geen ras egte crosser te zijn.
Van daag (woensdag) hebben de meeste BBs een rust dag gehad en de genen die dit niet wouwden respecteren hebben wij maar naar Zweden verbannen. In plaats daar van hebben wij de rest van de groep in de Defender gestouwt en zijn wij naar zee gegaan om te vissen. Gek is dat he, op de TV kunnen ze wel 30 africanen in zo een auto stoppen, maar met 7 BB reiders is die auto erg krapp????
Viss voor de BarbeQ hebben wij gevangen (makreel), en na het verpligte volleyball hebben wij hem lekker opgegeten.
Na een afscheid met veel tranen kon ik eindelijk de hele zooi terug brengen naar het hutje en nu ben weer lekker aan het bij komen.
OK dat was het dan voorlopig weer, ik leef nog steeds... nog maar een nachtje slapen.....

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten