Hoe vond je de 4 machtige motordagen (beurs Utrecht) 2007

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je de 4 machtige motordagen (beurs Utrecht) 2007

Bericht door Motorpsycho » wo feb 21, 2007 9:21 pm

Hallo Super Blackbird vrienden :hug: :] :+:

Hoe vond je de Utrechse motorbeurs 2007 :?:

Gooi je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!: Bedankt BB vrienden :hug:





Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wil te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteerd blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de 5e link van boven kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de hotlink voor forums te knippen en in je posting te plaatsen. Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: :!: :!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol: :lol: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » wo feb 21, 2007 9:31 pm

Alleen de voorpret al: ik vind het nu al leuk! :D

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » wo feb 21, 2007 10:21 pm

Ik ben nu al bekaf, en de beurs moet nog beginnen...... :?

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » do feb 22, 2007 10:01 am

De Bird staat voor de deur, de zon schijnt, tanktas ingepakt, volle tank en enorm veel zin om naar de beurs te scheuren. 8) :D

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » do feb 22, 2007 10:14 am

YO schreef:De Bird staat voor de deur, de zon schijnt, tanktas ingepakt, volle tank en enorm veel zin om naar de beurs te scheuren. 8) :D
Weet niet of je er vanmiddag nog bent, maar anders tot straks

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » do feb 22, 2007 6:08 pm

YO schreef:De Bird staat voor de deur, de zon schijnt, tanktas ingepakt, volle tank en enorm veel zin om naar de beurs te scheuren. 8) :D
Lekkere rit er naar toe :] *-* , met Mr. Blue afgesproken bij AFS motorparts, bakkie gedronken en de beurs afgestruind.

Ging voor laarzen maar heb niet kunnen slagen. Veel van hetzelfde spul. Nog ff op het eind bij AFS Riroj en Syllie Thing en Stanley ontmoet en op de terugweg kwam ik ook nog PikiPikiKubWa tegen. :D

het was gezellig Mr. Blue!!! 8)

Hier wat pixies.

KLIK

Robird
Berichten: 278
Lid geworden op: vr jan 19, 2007 7:18 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Robird » do feb 22, 2007 7:21 pm

Ik ga zondag pas,maar als ik de foto's zo zie heb ik er nu al zin in. :lol:

BlauweEngel
Berichten: 957
Lid geworden op: ma sep 25, 2006 9:20 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bericht door BlauweEngel » do feb 22, 2007 8:35 pm

Leuke eerste indruk, morgen dikke rugzak mee en shoppen maar!!!!!
New Zealand and Australia..awesome nature

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » do feb 22, 2007 8:51 pm

Samen met Yo de beurs afgesjouwd. Een gezellige middag geweest en met mooie heldere knippers, inclusief chrome bulbs, weer naar huis. Meerdere leden tegengekomen op de beurs waaronder "Het opperhoofd" van onze vereniging.
Pics zijn veel hetzelfde als die van Yo, maar toch!! Een geslaagd bezoek in ieder geval.

Motorbeurs Utrecht 2007

neBBreg
Berichten: 131
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:38 am
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door neBBreg » do feb 22, 2007 11:35 pm

Hello,

Vond de beurs zeer geslaagd! Lekker weer dus met de motor gegaan.
Heb Frank en Filament ontmoet. Was veel te zien en te koop. Kon de verleiding niet weerstaan en heb een leren MQP jas gekocht, een paar zomerhandschoenen en een schijfremslot. Al met al weer een paar euro's armer maar spullen rijker :lol:

Greetz Gerben

PikiPikiKubwa
Berichten: 493
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 9:54 am
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door PikiPikiKubwa » do feb 22, 2007 11:51 pm

Buiten geparkeerd bij de vriendelijk vrienden van de KNMV waar ik nog even Yo tegen het lijf liep. Daarna naar AFS waar Rick en Syl stonden te wachten. Niet de gehele beurs afgestruind maar wel heel veel van hetzelfde gezien. Een hele mooie bird tegenover een patatkraam maar helaas toch niet geheel in de juiste kleur uitgevoerd NATUURLIJK :oops:
Ging voor een C2 dat was een afknapper zat echt voor geen meter, dat onderkende Rick ook dus diegene die de helm wel kunnen waarderen hebben een heel apart hoofd :oops: wie waren het ook alweer, sorry RK. Nog wel een paar tussenhandschoenen gevonden :wink: Cardocin is hier volledig om bekend geworden. Afijn het was kort maar krachtig vanmiddag maar wel weer even genoten.

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » do feb 22, 2007 11:57 pm

Leuke beurs. Banden gekocht bij Frank nadat ik koffie van Bas had gekregen. RiRoj en Syl en nebreg77 en Mr Blue en Nihgtwish en Stanly en Frank Switser gesproken.
Gratis kettingwielen weten te scoren. Ze zijn van een nieuw type materiaal en gaan 3 maal zo lang mee is de verwachting. Dus tussen de 60.000 en 90.000 km moet een std ketting met deze tandwielen kunnen gaan rijden. Smeren is bijna niet meer nodig. Ze worden speciaal aangemaakt voor de BB en gaan maar enkele tientjes meer kosten dan de Honda tandwielen.
Verder lekker een broodje bal met een biertje en toen was het al weer 20.00 uur. O ja ik heb ook andere oordopjes gekocht. Van een type dat niet geheel in mijn oor verdwijnt.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Johnv@nVliet
Berichten: 339
Lid geworden op: di jun 06, 2006 1:46 am
Contacteer:

Bericht door Johnv@nVliet » vr feb 23, 2007 1:48 am

Leuke dag gehad met vader en een maat van me.

Eerst ff een bakkie wezen doen bij Frank, waar m'n ouwe heer een setje banden voor onder zijn BMW gekocht heeft.

Zelf heb ik een Givi topkoffer gekocht, die voor de veiligheid toch beter bevestigt moest worden dan alleen de bevestiging op de plaats van de achtergreep, dit op aanraden van Stanley, die de tweede BOCker was die ik tegen kwam.

Ook nog even naar een Corbin zadel gekeken, grootste voordeel vond ik dat mijn originele zadel origineel blijft, kostte wel ff € 599,-

Tegen 21:00 weer terug met trammetje naar auto en nadat ik m'n maat en m'n vader weggebracht had was ik om 23:30 thuis.

Vond het jammer dat ik niet met de blackbird kon i.v.m. de griep die nog niet helemaal over was, echter dan had ik de koffer weer niet mee kunnen nemen.

John
Afbeelding


Be Your Self, There Are So Many Others.

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » vr feb 23, 2007 7:49 am

Ik zoek voor zaterdag en zondag nog een extra mannetje op de stand. Het was donderdag al te druk om te eten, laat staan om met iedereen te praten....
Wie heeft zin om ons te helpen? Natuurlijk heb ik vrijkaarten....

Marty Blackbird
Berichten: 684
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:47 pm
Locatie: Sommelsdijk, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Marty Blackbird » vr feb 23, 2007 8:08 am

Alles gepakt... Koekblik volgetankt.. (er is iets dat me zegt toch met de motor te gaan).. Tot straks. :D

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » vr feb 23, 2007 8:18 am

Morguh :shock: We zijn net wakker vertrek om 09:05 om motorpa op te halen dan komen we er ook aan :wink: planning is om +/- 10:00 binnen te staan :lol: *-*
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door RRon » vr feb 23, 2007 12:42 pm

Veel plezier, allen die nog gaan! Wij waren er gisteren met de kids. Frank was inderdaad druk, we zijn er 2 keer langs gekomen en toen was hij druk en verder zag ik daar geen bekenden.
Bij Motozoom zijn we geslaagd voor de kids voor wat betreft motorlaarsjes. Voor mijn dochter nog handschoenen gekocht en heb mijzelf bij Alpine een paar oordoppen aan laten meten.
Verder lekker rondgekeken, wat geinformeerd naar trainingen bij Freebike en de KNMV en even bij de nieuwe GSX 1000 van Suzuki wezen kijken :)~
Leuke dag maar niet echt vernieuwend!! :wink:
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

newborn
Berichten: 782
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:31 am
Locatie: Boskoop NL
Contacteer:

Bericht door newborn » vr feb 23, 2007 2:23 pm

Was voor ons de eerste keer op de Motorbeurs Utrecht. We waren er gisteren - vrouw en zoonlief waren mee.
We vonden het gezellig en waren met name onder de indruk van het gigantische kleding en helmen aanbod.

Natuurlijk even wezen kijken bij Frank (AFS Motorparts voor wie dat nu nog niet weet :wink: ), koffietje gedronken en niet te lang blijven plakken want - gelukkig maar - er was een continue stroom van bezoekers op de stand die aandacht verdienden.

De Kawa GTR1400 voor het eerst in het echt gezien. Op de stofzuiger-knalpot na, vind ik het een mooi en imposant apparaat, vind hem sportiever ogen dan bijv. de FJR1300 wat toch de directe concurrent zal zijn. Hopelijk blijft het gewicht binnen de perken - ik kan nu nog nergens specs vinden - wellicht moet er nog verder aan de machine geschaafd worden? Ik ga in ieder geval proefrijden zodra dat ergens kan. Tenzij de nieuwe Blackbird er eerder is :+

debvd
Berichten: 765
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 8:47 pm
Locatie: Hoorn/Enkhuizen e.o.
Contacteer:

Bericht door debvd » vr feb 23, 2007 7:03 pm

Was ook vandaag voor het eerst op de motorbeurs.

Ff lekker rondgewandeld en kennisgemaakt met Frank, Alwin en het motorstel van het jaar Jochem :love: Marjella en motorpa. Leuk eens mensen van het forum in het echt te ontmoeten.

Was trouwens lekker druk bij Frank, Alwin staat hem bij vandaag. :klap:

Mijn inkopen waren verder beperkt :shock: maar wel genoten. Mijn vriendin intussen overtuigd dat ze volgende keer ook meemoet. :wink:

Verder wens ik iedereen die nog gaat veel plezier. :D :D
Doe wat je nu wilt en kan doen en stel het niet uit........ Lekker motorrijden !!!!!

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » za feb 24, 2007 12:36 am

Heeeeeeeeeeey Birdies :D :hug:

Ook al weer 'n tijdje thuis :wink: Lekker de heledag (10:00 tot 19:00) met me meisie en (motor)Pa over de beurs geslenterd. FF bij AFS geweest al daar Frank, Ace, debvd en Martyblackbird ff gesproken. Moest toch ff langs om wat af te geven :+

Niet zo veel gekocht op de beurs maar toch weer een aantal nuttige artikelen.

Motorpa een gevulde maag en voldaan gevoel :+ Marjella een stel motorlaarzen voor weinig geld :D voor op haar nieuwe brommer :+ En ikke eindelijk weer een goed stel zomer handschoenen ook voor weing centjes maatje XXXXL is nou eenmaal niet zo makkelijk te vinden. En nieuwe bandenlichters en 'n potje poets om eens iets uit te proberen. Verder een top dag gehad fijn om te zien dat je vader zo'n plezier kan hebben als hij op zo'n antiek BMW brommer van 1969 zit. :y zo'n ding heeft hij avonturen mee beleeft die wij echt never meer mee zullen maken :wink:

Wel weinig foto's gemaakt stond voor mij niet echt iets waar ik perse een foto van zou willen hebben :( Aantal Birds gezien vond ze aardig prijzig maar goed.

Een leuke foto van Motorpa heeft Marjella wel gemaakt :wink:
Pa op een BMW R60 us koste in gereviseerde staat €11200,- Dat is 3x zo veel dan wat ie ooit in guldens gekost heeft :shock: :shock: :shock:

Afbeelding
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » za feb 24, 2007 12:39 am

debvd schreef:Het motorstel van het jaar Jochem :love: Marjella en motorpa.
:shock: :shock: :shock: Zit daar een prijs aan verbonden :? :? :? :?:

Wij voelen ons wel zeer vereerd die titel te mogen dragen.
Ik denk dat we iets te nuchter zijn voor zulke complimenten :wink: :+ :+ :+
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

BlauweEngel
Berichten: 957
Lid geworden op: ma sep 25, 2006 9:20 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bericht door BlauweEngel » za feb 24, 2007 9:23 am

Ik ben gisteren geweest, hele beurs afgeslenterd, even kennis gemaakt met frank, en de benodigde spulletjes besteld. Xenon komt eraan (8000K), witte knippers achter en helder achterlicht. Voor knippers direct meegenomen, maar die moet ik nog ff ruilen (goed geregeld frank). Ohja, ook nog chromen lampjes meegenomen, en een optimate 3SP elders gekocht. Om van dit alles even bij te komen (ook financieel) even bij Alpine neer geploft. Wat denk je: gelijk een prop watten in je oor en een dikke laag kit naar binnen. Oké, het werd wel eerst gevraagd, maar tóch.............. Helaas niet geslaagd voor winterhandschoenen, 'k zag door de schoenen de hand niet meer zeg maar. Maar weer eens naar de shop dan maar......
New Zealand and Australia..awesome nature

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » za feb 24, 2007 6:14 pm

Arno Dörr schreef:Helaas niet geslaagd voor winterhandschoenen, 'k zag door de schoenen de hand niet meer zeg maar. Maar weer eens naar de shop dan maar......
:^
Ik had het na een bak of drie handschoenen doorzoeken ook helemaal gehad. En die broodjes Unox kun je trouwens ook vasthouden zonder handschoenen. :wink:

maddog
Berichten: 159
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 7:57 pm
Locatie: bedum
Contacteer:

Bericht door maddog » za feb 24, 2007 11:49 pm

ben om 8 uur uit groningen vertroken, en stond om half 2 binnen de deuren[3 en half uur vanaf de afslag jaarbeurs tot aan de deur] binnen info over zijspannen vergaren [schoonvader] verder nog wat rond geslenterd.
5 uur naar huis [2uur nodig gehad om uit utrecht te komen]half tien thuis.

dit was een eenmalige aktie of ik ga nooit meer met een koekblik die kant op.
wat een gaos daar.

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » za feb 24, 2007 11:56 pm

maddog schreef:ben om 8 uur uit groningen vertroken, en stond om half 2 binnen de deuren[3 en half uur vanaf de afslag jaarbeurs tot aan de deur] binnen info over zijspannen vergaren [schoonvader] verder nog wat rond geslenterd.
5 uur naar huis [2uur nodig gehad om uit utrecht te komen]half tien thuis.

dit was een eenmalige aktie of ik ga nooit meer met een koekblik die kant op.
wat een gaos daar.
De volgende keer (als die er voor jou nog komt) de A12 richting Arnhem (of Den Haag) nemen en vervolgens afslag 17. Je auto parkeren in het transferium Westraven en van daar uit met de sneltram naar de Jaarbeurs.
Tijd vanaf transferium ± 7 minuten.
Kosten parkeren de hele dag, inclusief retourtje voor de tram € 3,50.
No problemo senor! :lol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten