Hoe vond je de AFS promotierit met receptie op 15-04-'07???

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » ma apr 16, 2007 8:05 am

Ziet er zeer gezellie uit.

Jammer dat ik er niet bij kon zijn. :(

I like Daans striptease, vooral met die zomerse slippers. :lol: :wink: *-*

mooie plaatjes van de sunset MP en Jell@! :love::love:
Laatst gewijzigd door YO op ma apr 16, 2007 8:11 am, 8 keer totaal gewijzigd.

Polleke
Berichten: 39
Lid geworden op: di feb 27, 2007 2:06 pm
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

tussen de trappers door

Bericht door Polleke » ma apr 16, 2007 8:05 am

Frank gefeliciteerd met de toffe tent, Ik ben er 3 weken geleden geweest en er is veel gebeurt in die tijd :D .
Zo en nog een spaarrekening openen voor al die te leuke gadgets voor onze Blackbird.
Dit rit was de eerste helft lekker, een relaxed ritje. Na de gebruikelijke snack was het andere koek. Je bent lekker bezig om zo behendig mogelijk tussen de fietsers auto rolators en het meest hinderlijke trage shoppers te manoevreren haha.
daarna een goede verzorging door het personeel van frank. heerlijk en bedankt. De terug reis naar het zuiden moest inderdaad om de coentunnel heen helaas. de snelweg gaf weer wat verkoeling gelukkig.
Over 2 weekjes hyperpro ik kijk er naar uit .
Tot de volegende x weer, leuke fotooos trouwens

Boldy
Berichten: 159
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 7:39 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

AFS rit

Bericht door Boldy » ma apr 16, 2007 4:32 pm

Hoi Frank toch nog een kleine groet uit Rotterdam
Ik kan alleen maar beamen wat anderen al hebben gezegd
en geschreven hartstikke toffe tent dat je er maar veel muntjes in kan verdienen want daar doe je uiteindelijk voor,toch????
We komen zeker nog eens buurten,
Groetjes en tot de volgende keer Boldy en Dennis

Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Bericht door Dt-tje » ma apr 16, 2007 6:05 pm

YO schreef:I like Daans striptease, vooral met die zomerse slippers. :lol: :wink: *-*

Gelukkig heeft hij de rest niet laten zien :oops:



:wink:

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » ma apr 16, 2007 6:19 pm

Dt-tje schreef:
YO schreef:I like Daans striptease, vooral met die zomerse slippers. :lol: :wink: *-*

Gelukkig heeft hij de rest niet laten zien :oops:



:wink:
Dat is vragen om meer. :lol: :lol: :lol:


:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » ma apr 16, 2007 7:49 pm

Frank, Alice, het is een mooie zaak geworden :D

Met Filament de rit heen en terug gedaan. Timing was perfect, we kwamen elkaar tegen op de oprit van de A59 naar de A27. Onderweg naar de BOP bij Hank nog even een PMR test gedaan bij verschillende snelheden om te kijken wat de verstaanbaarheid was na een modificatie die ik aan mijn portofoon heb gedaan. Het resultaat was prima. Vervolgens op de BOP andere microfoon geplaatst en nu ben ik echt tevreden. Ook bij hoge snelheden goede resultaten :)

Hans en DT'tje waren beiden voorrijder en ik als staartrijder tijdens de rit. Vanaf zondag beheerst DT'tje ook gebarentaal.... en Hans gaat zijn porto inbouwen.... Oh ja Frank, je moet een ding beloven, als je nog een keer zoiets organiseert, nodig dan niet al je vrienden en familie uit, er was gééén doorkomen aan op de dijk..... :shock: Neemt niet weg dat het erg leuk was!

Op de terugweg nog even van windscherm gewisseld om te kijken wat het effect van de turbulentie is als je het oudere model gebruikt. Hiervoor nog mijn dank Martin :klap: Dit scherm is zo'n 2.5cm lager als het model 2001 scherm en dit heeft (met mijn lengte!) best wel wat effect op de turbulentie én geluidsnivo in je helm. Het is namelijk aanzienlijk rustiger :idea: Het enige nadeel is, waar ik na zo'n 60km achterkwam, is dat je nek het wél zwaarder te verduren krijgt. Inmiddels toch weer wat nieuwe ideeen hoe ook dit probleem wellicht te verhelpen is maar daar zal ik wel een andere posting over doen.

Al met al, leuke dag met weer veel nieuwe gezichten! Ennuh... vervelend om te moeten zeggen maar Filament, je bent gezakt als voorrijder.... Als je naar Waalwijk moet vanaf Purmerend ga je niet over Rotterdam om ook nog eens lekker in een vette, stinkende file te komen.... :wink:

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » ma apr 16, 2007 8:56 pm

Ik vond het zo gezellig al die drukte dat ik die file er ook nog wel bij wilde. Inhalen in een file tussen twee rijen auto's van een ander motor is ook spannend. Je weet nu dus ook hoe dat moet. En ik geloof in de Zumo gaat echt de korste weg naar huis. :wink:
Als je met mij mee gaat is het altijd zonnig en je maakt wat mee, niet dan.......


Het was een fijne dag. AFS is een mooie zaak geworden. En ze zijn ook in staat prima BB balletjes te maken. Ik heb er maar een genomen.

En voor MarcB. Hemelsbreed hadden we 7 kilometer op de PMR test. :D


:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » ma apr 16, 2007 9:21 pm

:shock: :shock: :shock: Wisten jullie nog niet hoe je een andere motor moet in halen in een file :?

Gewoon gas geven toch :+
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » ma apr 16, 2007 9:28 pm

Motorpsycho schreef::shock: :shock: :shock: Wisten jullie nog niet hoe je een andere motor moet in halen in een file :?
Ik wel maar die bezem nie..... :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » ma apr 16, 2007 10:13 pm

FilaMenT schreef:
Motorpsycho schreef::shock: :shock: :shock: Wisten jullie nog niet hoe je een andere motor moet in halen in een file :?
Ik wel maar die bezem nie..... :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


:idea:
:-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :D
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » di apr 17, 2007 11:46 am

:jj

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten