Hoe vond je de Eifelrit (herhaling van 6 mei) op 05-08-'07?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je de Eifelrit (herhaling van 6 mei) op 05-08-'07?

Bericht door Motorpsycho » zo aug 05, 2007 8:20 am

Hallo Super Blackbird vrienden :hug: :] :+:

Hoe vond je de Eifelrit (herhaling van 6 mei) 5 augustus 2007
:?:

Gooi je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!: Bedankt BB vrienden :hug:



Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wil te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteerd blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de onderste link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link to image te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link to image[/ img ] Zonder spatie’s :D Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: :!: :!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol: :lol: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » zo aug 05, 2007 12:27 pm

laat AUB niet al te veel mooie pics zien..... anders ga ik hier flippen!!!!!! :(

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » zo aug 05, 2007 6:45 pm

Zo ik ben al terug thuis, hoe moet ik dit vertellen, er waren vele bekenden maar ook een paar nieuwe gezichten, even dacht ik dat RK er ook was op een zwerte, maar t was Leofric, hij lijkt er sprekend op, ik zat in de tragere groep :shock: met FilamenT als voor rijder en moet zeggen het ging hard waar t moest en zacht ook waar t moest, gewoon weg perfect, op een klein incidentje, met een vuurtje, maar verder een goede warme dag gehad, lekker gegeten (allemaal het zelfde), en heel veel lekkere bochies om van te smullen, maar als je rugpijn hebt ken datte neet hé :cry: , mijn dank aan iedereen voor deze mooie geweldige dag, we zijn echt een toffe club, greetz.

TwanV
Berichten: 202
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 9:17 am
Locatie: Vortum-mullem
Contacteer:

Bericht door TwanV » zo aug 05, 2007 8:34 pm

Met lampje hard??? dat kan niet. :lol:

marcos
Berichten: 223
Lid geworden op: do jun 29, 2006 10:47 pm
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door marcos » zo aug 05, 2007 8:44 pm

Ook ik ben wer thuis. Zojuist lekker gegeten, uurtje geslapen en nu alle troep weer opruimen.
Was een leuke dag heren.

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo aug 05, 2007 8:54 pm

20.25 uur thuis.
Het was een beetje warm. Fijn gereden. Veel gelachen. Leuke dag.

Een ding weet ik zeker.
Met lampje hard??? dat kan niet.
Dit is gezwets van een oud wijf dat vandaag geen meter heeft mogen rijden. Wat een jaloerse trut zeg.

:wink:

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Dirko » zo aug 05, 2007 9:00 pm

Grunn is ook weer thuis Rinus is nog onderweg en k heb er 890km :shock: opzitten.

Het was leuk warm gezellig mooie bochies , meestal goed wegdek goed gezelschap etc etc etc

Kortom ik heb genoten :lol: :lol: :lol:
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » zo aug 05, 2007 9:06 pm

[quote="FilaMenT"]
Wat een jaloerse trut zeg.



:-_ :-_ :-_ :-_ :+

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo aug 05, 2007 9:27 pm

Burtonman schreef:klein incidentje, met een vuurtje,
Dit was idd niet zo fraai gezicht. Een motorijder was frontaal tegen een auto geklapt. Motor in brand de man bewoog niet meer zo spontaan. Zag er niet best uit. De bestuurder van de auto kon hier weinig aan ontwijken zo leek het.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » zo aug 05, 2007 10:10 pm

Wat een heerlijke dag zo zonder RK zijn gezwans. Deed echt deugd om eens een dagje niet op het forum te hoeven komen. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Voor de rest was het op dat ongeval na een heerlijke dag. Ik mocht vandaag achterrijden bij de baas. 8)

Leuke groep, vlot tempo, wat wil je nog meer.

Denk alleen dat mijn lagers naar de verdoemenis zijn. Deze maar effe laten vervangen deze week. :?

Oh ja, ben ook net thuis. Toen ik thuis kwam wilde Dagmar nog gaan fietsen, dus wij nog 2,5u gaan fietsen. :lol:

Rhino
Berichten: 222
Lid geworden op: wo jul 19, 2006 12:18 pm
Contacteer:

Bericht door Rhino » zo aug 05, 2007 10:40 pm

Ook de Grünniger Rhino is weer thuus. Een kleine 1000 km verder...pffft

Lekker met Dirko naar 't zuiden (en samen + Fil terut) gesjeesd en een heerlijk ritje gedaan in een blakerende zon.......had m'n zomertenue bij maar solidair met m'n noordelijke maatje :lol: ben ik gewoon verder gaan zweten in 't leer.

Frank reed weer eens lekker voor met de nodige spectaculaire D-tours (psst niet verder vertellen maar 't gerucht gaat dat F zich heeft voor laten rijden door enen moped.... :shock: ja ja lieve BOCers ik heb het met mijn eigen ogen mogen aanschouwen. Links kijken, rechts steken het mocht niet baten. De hoogbejaarde moped fahrer liet zich niet zomaar zoek rijden :lol:

Niet veel foto's gemaakt....dus RK van mij niets te vrezen. MAAR LEKKER WAS HET WEL :twisted:

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » zo aug 05, 2007 10:55 pm

Dank je wel Rhino !! Een jij had het lekker MAAR IK OOK VANDAAG!! :wink: :lol:

LeoFric
Berichten: 1526
Lid geworden op: do mei 31, 2007 10:16 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door LeoFric » ma aug 06, 2007 9:57 am

Ja... ik ben niet meer aan posten toegekomen gisteren..

Mijn zoontje was nog wakker (heerlijk) dus daar heb ik me nog ff mee vermaakt.

Geweldige dag... De ochtend was ff wat minder omdat mijn BOP-ers me gewoon voorbij zijn gereden zonder zich te melden.. ;(, maar ja Shit happens.

Dus ik naar de ontmoetingsplaats (wat klinkt dat naar als je dat zegt:))
Komt er een zwerteBB naast me rijden.. Ik haak aan, welliswaar geen BOC sticker en hij reed ook niet helemaal de route naar het beginpunt. En hij stopte ... was Martijn Loohuis (ook uit Enschede, je krijgt de groeten Frank) Hij ging anar de Alpen een paar dagen.. Dus ik heb me weer o pde route gezet naar het Beginpunt. (Het ge volg hiervan was dat ik uiteindelijk gisteren ook 880 km heb gereden ondanks dat ik niet uut StandsKanoal kom. :)

Verder lekker gereden, enorm lopen kloten in die korte bochtjes.. Maar dankzij Stanly, Den docteur, FilaMenT en Marcos heb ik tips gekregen ...
Al sturend naar de volgende bochten (eerst weer geklooi) maar daarna ging het beter.. (BB op snelheid houden is altijd beter blijkbaar).

Ik kreeg zelfs een duimpje omhoog van Stanly (of moeten we hem maar Wheelie noemen?). En inderdaad het reed allemaal een stuk lekkerder..

Toch ben ik meer een echter toerder.. maar boeiuh ik vond het lekker, heb genoten en plezier gehad. En is zeker voor herhaling vatbaar... maar dan ga ik wel ergens overnachten... ;)

Ow ja er is schijnbaar ook een omgeving.. :) Geen tijd voor gehad! LOL

Het enige dat iets minder was.. Is dat de Zomer,doorwaai, gaas jas die ik op mijn verjaardag gekregen heb met de mouw op de uitlaat is gewaaid bij een van de stops.. .Nu heb ik extra groot gat erin zitten :( Maar eens kijken of ik dat bij een verzekeraar kan verhalen ... vast niet... shit zooi...

@RK: ik heb je wel gemist.. het forum niet...

Kortom: iedereen bedankt.. :) Ik heb veel geleerd en ik heb veel plezier gehad.. .wat wil een mens nog meer...

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » ma aug 06, 2007 10:27 am

Dank je man .... zonde van je netkousen :lol: :lol: :lol: :lol:

Maar wel balen ... veel geluk met de verzekering!!!

ga je zien de 22 ste met tentje!!!!
:wink: :lol:

Turbo-tje
Berichten: 877
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:43 pm
Locatie: Den Haag (LEGAAL!!!)
Contacteer:

Bericht door Turbo-tje » ma aug 06, 2007 10:34 am

:^[]
Oog om oog...TAND door de lip!

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » ma aug 06, 2007 10:49 am

nee geen foto's want anders ga ik flippen !!! poeki ayam!!! :lol:

Ace
Berichten: 195
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 8:39 am
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Ace » ma aug 06, 2007 11:33 am

Ja ik ben ook weer thuis aangekomen om 09:25 uur.
850 km. gereden ben wel een beetje brak.

Een hele toffe rit en een fantatische dag.

Bedankt mede BB-ers voor een leuke avontuur.

:lol: :lol: :lol:
I feel the need for speed
M tyres RULEZzzzzzzzzzzzzzzzz

Ace

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » ma aug 06, 2007 1:16 pm

LeoFric schreef:
Verder lekker gereden, enorm lopen kloten in die korte bochtjes.. Maar dankzij Stanly, Den docteur, FilaMenT en Marcos heb ik tips gekregen ...
Al sturend naar de volgende bochten (eerst weer geklooi) maar daarna ging het beter.. (BB op snelheid houden is altijd beter blijkbaar).

Ik kreeg zelfs een duimpje omhoog van Stanly (of moeten we hem maar Wheelie noemen?). En inderdaad het reed allemaal een stuk lekkerder..

Toch ben ik meer een echter toerder.. maar boeiuh ik vond het lekker, heb genoten en plezier gehad. En is zeker voor herhaling vatbaar... maar dan ga ik wel ergens overnachten... ;)

Ow ja er is schijnbaar ook een omgeving.. :) Geen tijd voor gehad! LOL

Belangrijke tip waardoor je het een stuk makkelijker zal hebben de volgende keer.

Ga eens achter de voorrijder rijden. Gaat voor jou een stuk langzamer omdat je niet elke keer het gat dicht moet rijden. De voorrijder wacht nameljik op je. En het belangrijkste, je kan van zijn lijnen leren. Van de een wat meer dan van de ander maar het zal je zeker helpen.
Herinner me er maar een keer aan dan kan je een poosje achter me rijden.
Vraag maar aan BBPeet. Die heeft zo ook het eea bijgeleerd deze zomer.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

debvd
Berichten: 765
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 8:47 pm
Locatie: Hoorn/Enkhuizen e.o.
Contacteer:

Bericht door debvd » ma aug 06, 2007 1:34 pm

FilaMenT schreef:
LeoFric schreef:
Verder lekker gereden, enorm lopen kloten in die korte bochtjes.. Maar dankzij Stanly, Den docteur, FilaMenT en Marcos heb ik tips gekregen ...
Al sturend naar de volgende bochten (eerst weer geklooi) maar daarna ging het beter.. (BB op snelheid houden is altijd beter blijkbaar).

Ik kreeg zelfs een duimpje omhoog van Stanly (of moeten we hem maar Wheelie noemen?). En inderdaad het reed allemaal een stuk lekkerder..

Toch ben ik meer een echter toerder.. maar boeiuh ik vond het lekker, heb genoten en plezier gehad. En is zeker voor herhaling vatbaar... maar dan ga ik wel ergens overnachten... ;)

Ow ja er is schijnbaar ook een omgeving.. :) Geen tijd voor gehad! LOL

Belangrijke tip waardoor je het een stuk makkelijker zal hebben de volgende keer.

Ga eens achter de voorrijder rijden. Gaat voor jou een stuk langzamer omdat je niet elke keer het gat dicht moet rijden. De voorrijder wacht nameljik op je. En het belangrijkste, je kan van zijn lijnen leren. Van de een wat meer dan van de ander maar het zal je zeker helpen.
Herinner me er maar een keer aan dan kan je een poosje achter me rijden.
Vraag maar aan BBPeet. Die heeft zo ook het eea bijgeleerd deze zomer.

:idea:

:oops: geef je ook nog prive les :?: :roll: :wink:
Doe wat je nu wilt en kan doen en stel het niet uit........ Lekker motorrijden !!!!!

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » ma aug 06, 2007 1:54 pm

Het was een heerlijke rit. Nu even de komende 2 maanden afwachten of ik er dan nog zo over denk (fanmail van 't CJIB)....
Jammer dat het zo verrekte ver weg is, anders ging ik wel vaker....

Na mij verslapen te hebben (5 kwartier te laat, Ace stond al ruim een half uur op me te wachten), zijn we naar Nieuwegein gevlogen alwaar we Rick met zijn Haya...... (de rest krijg ik echt me strot niet uit) oppikten.
We zijn toen met gezwinde spoed naar Duren gereden, omdat we dus ruim een uur op de planning achterliepen. Aangezien we toch op tijd aankwamen hebben we volgens mij een stukje overgeslagen.

Ik mocht de eerste groep voorrijden, en dat ging best lekker. Op de leuke stukjes ging het gas er op, en we wachtten op elkaar bij de afslagen. De verschillen in de groep waren niet te groot, dus we hebben lekker kunnen rijden. Ik kreeg alleen de vraag of ik daar woonde (in de Eifel) of dat ik radarogen had...... Nee dus, het voordeel van de Garmin is dat je van te voren kan zien wat voor soort bocht er aan komt.... :lol:

Helaas kozen we voor de lunch een bikersrestaurant waar we ruim 2,5 uur gezeten hebben voordat we weer weg konden. Niet omdat het zo gezellig was (was best leuk trouwens), maar het duurde door de grote drukte zo verschrikkelijk lang.....
Alleen het aangeven van de menukaarten duurde al ruim 20 minuten....

Al met al een leuke rit, goed gezelschap en lekker weer. Ik had het alleen in de ochtend behoorlijk koud in mijn doorwaai-jasje....

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » ma aug 06, 2007 1:57 pm

debvd schreef:
FilaMenT schreef:
LeoFric schreef:
Verder lekker gereden, enorm lopen kloten in die korte bochtjes.. Maar dankzij Stanly, Den docteur, FilaMenT en Marcos heb ik tips gekregen ...
Al sturend naar de volgende bochten (eerst weer geklooi) maar daarna ging het beter.. (BB op snelheid houden is altijd beter blijkbaar).

Ik kreeg zelfs een duimpje omhoog van Stanly (of moeten we hem maar Wheelie noemen?). En inderdaad het reed allemaal een stuk lekkerder..

Toch ben ik meer een echter toerder.. maar boeiuh ik vond het lekker, heb genoten en plezier gehad. En is zeker voor herhaling vatbaar... maar dan ga ik wel ergens overnachten... ;)

Ow ja er is schijnbaar ook een omgeving.. :) Geen tijd voor gehad! LOL

Belangrijke tip waardoor je het een stuk makkelijker zal hebben de volgende keer.

Ga eens achter de voorrijder rijden. Gaat voor jou een stuk langzamer omdat je niet elke keer het gat dicht moet rijden. De voorrijder wacht nameljik op je. En het belangrijkste, je kan van zijn lijnen leren. Van de een wat meer dan van de ander maar het zal je zeker helpen.
Herinner me er maar een keer aan dan kan je een poosje achter me rijden.
Vraag maar aan BBPeet. Die heeft zo ook het eea bijgeleerd deze zomer.

:idea:

:oops: geef je ook nog prive les :?: :roll: :wink:
Als daar behoefte aan is? Ja hoor geen enkel punt. Tijdens de Ardennenrit van 12 augustus wil ik wel een leerlingen onder mijn hoede nemen. Ik heb die rit de week er voor dan toch al gereden.
Leg je pilletjes al vast maar klaar.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

TwanV
Berichten: 202
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 9:17 am
Locatie: Vortum-mullem
Contacteer:

Bericht door TwanV » ma aug 06, 2007 2:01 pm

FilaMenT schreef:20.25 uur thuis.
Het was een beetje warm. Fijn gereden. Veel gelachen. Leuke dag.

Een ding weet ik zeker.
Met lampje hard??? dat kan niet.
Dit is gezwets van een oud wijf dat vandaag geen meter heeft mogen rijden. Wat een jaloerse trut zeg.

:wink:

:idea:
sssssssssst :roll: :wink:

marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » ma aug 06, 2007 3:41 pm

Mooi dat iedereen kennelijk genoten heeft.

De volgende keer zijn jullie dus wat meer ervaren. Dan zal ik ook de mini Stelvio er in doen. Als je denkt nu korte bochtjes gehad te hebben..... :twisted: Dat zijn dan van die bochten waar ik eerst mijn been naar buiten moet doen voordat ik kan insturen anders kom ik de bocht niet door. ( ja ligt ook aan lange benen, en kleine motor )

En biker restaurants op zondag kan je beter mijden, zonde van de tijd die je anders aan sturen kan besteden!

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » ma aug 06, 2007 3:56 pm

FilaMenT schreef: Als daar behoefte aan is? Ja hoor geen enkel punt. Tijdens de Ardennenrit van 12 augustus wil ik wel een leerlingen onder mijn hoede nemen. Ik heb die rit de week er voor dan toch al gereden.
Leg je pilletjes al vast maar klaar.

:idea:
12 augustus is de Mapsourcedag
Ardennenrit is toch de 19de?

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Bericht door BBMW » ma aug 06, 2007 4:02 pm

FilaMenT schreef:
LeoFric schreef:
Verder lekker gereden, enorm lopen kloten in die korte bochtjes.. Maar dankzij Stanly, Den docteur, FilaMenT en Marcos heb ik tips gekregen ...
Al sturend naar de volgende bochten (eerst weer geklooi) maar daarna ging het beter.. (BB op snelheid houden is altijd beter blijkbaar).

Ik kreeg zelfs een duimpje omhoog van Stanly (of moeten we hem maar Wheelie noemen?). En inderdaad het reed allemaal een stuk lekkerder..

Toch ben ik meer een echter toerder.. maar boeiuh ik vond het lekker, heb genoten en plezier gehad. En is zeker voor herhaling vatbaar... maar dan ga ik wel ergens overnachten... ;)

Ow ja er is schijnbaar ook een omgeving.. :) Geen tijd voor gehad! LOL

Belangrijke tip waardoor je het een stuk makkelijker zal hebben de volgende keer.

Ga eens achter de voorrijder rijden. Gaat voor jou een stuk langzamer omdat je niet elke keer het gat dicht moet rijden. De voorrijder wacht nameljik op je. En het belangrijkste, je kan van zijn lijnen leren. Van de een wat meer dan van de ander maar het zal je zeker helpen.
Herinner me er maar een keer aan dan kan je een poosje achter me rijden.
Vraag maar aan BBPeet. Die heeft zo ook het eea bijgeleerd deze zomer.

:idea:
:y ik heb met Mark voor een stuk Lysefjorden gereden. Zoals sommige wel weten heb ik mijn motorrijbewijs redelijk kort, nu 13 maanden, maar had tot de Noorwegen rit best wel wat vragen. Zoals bijv. hoe snij je een bocht goed aan, welke technieken in de bocht zijn het beste. Heb daar een paar keer met Mark en ook Jochem overgesproken. Zij hebben mij diverse tips gegeven en toen werd het tijd om in de praktijk te brengen. Ik moet wel bekennen dat ik met een hartslag van 200 plus af en toe op de motor zat en de adreline door mijn lichaam gierde maar heb hier zo veel van geleerd dat ik nu in bepaalde bochten belachelijk hard rij. Bij voorbeeld de fly over vanaf de a15 naar de a29 nam ik nooit harder dan +/- 120 km maar betrap mij er nu op dat ik deze makkelijk met 155 km neem..... 8)

Verder reed ik in de bergen een versnelling te hoog waardoor je niet in het juiste toerengebied kwam en de motor ook niet lekker te besturen was. Kortom, ik heb nu veel en veel meer plezier in het motorrijden en berg zelfvertrouwen gekregen dat het rijden alleen maar leuker wordt.

Kan het alleen maar aanraden wanneer iemand als Mark aanbiedt om dit te doen. Je steekt hier zo veel van op, gewoon bizar.

Groetjes
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten