Hoe vond je de Langeonderbroekentocht op 14 oktober 2007?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je de Langeonderbroekentocht op 14 oktober 2007?

Bericht door Motorpsycho » zo okt 14, 2007 1:01 am

Hallo Super Blackbird vrienden :hug: :] :+:

Hoe vond je de Langeonderbroekentocht op 14 oktober 2007 :?:

Gooi je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!: Bedankt BB vrienden :hug:



Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wil te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteerd blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de onderste link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link to image te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link to image[/ img ] Zonder spatie’s :D Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: :!: :!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol: :lol: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo okt 14, 2007 6:53 am

Ik heh nu nog een beetje midden in de nacht gevoel.

Zal wel snel over gaan.

Tot straks.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » zo okt 14, 2007 8:23 am

Veel plezier allemaal vandaag. Aan het weer zal het niet liggen. 8)

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

foto.s aanvang rit

Bericht door Man in Black-Bird » zo okt 14, 2007 10:59 am

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[img]http://img147.imageshac[URL=http://imageshack.us]Afbeelding
k.us/img147/6784/dsc01118xjx3.jpg[/IMG][/URL]
Afbeelding


vgr MiBB

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Bericht door BBMW » zo okt 14, 2007 12:28 pm

Het was leuk een paar mensen weer ff te spreken. Had helaas geen tijd om de rit mee te maken, maar heb wel een klein ritje met Greyhound gemaakt. Toen Greyhound en ik vertrokken vanuit Veenendaal viel het mij op dat Halbe met ons meereed. Op een pontje vroeg ik Halbe waar die naartoe ging en toen zei hij: ik dacht dat jij voorrijder was voor groep 2 :?: Ik antwoordde dat ik binnendoor naar Rotterdam ging.... :-_ :lol:

Halbe, hopenlijk heb je nog kunnen aanhaken.
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Halbe
Berichten: 657
Lid geworden op: di aug 29, 2006 12:46 am
Locatie: Zwolle

Bericht door Halbe » zo okt 14, 2007 3:59 pm

Er ging iets fout vandaag.

Als volgt;
Anderhalf uur lopen kletsen, aandacht wordt gevraagd, praatje over wilde zwijnen en modder op de weg.

Inschrijven op categorie.
Wat gebeurt er; de RRR zijn er vrij veel van, het verzoek of ik me bij de medium-rijders wil voegen.
Last-minute actie dacht ik nog, nou ja moet kunnen.
Praatje met MP, humor, ik zou op mijn noten krijgen als ik niet aan de eis voldoe.
Humor denk ik nog steeds.

MP brult 1 keer; klaar maken voor de rit.
Mooi denk ik, t is al half 12. Oordoppen in helm op.
Dan heb ik dus wel beeld maar behoorlijk wat minder geluid.

In mijn hoofd hebbende; Iemand met PMR rijdt voorop, en iemand met PMR rijdt achteraan.
Rijden er al een paar naar voren.
Ik denk, kip, daar moet ik bij zijn, rij ik mooi vooraan hoef ik niet steeds te jagen.
Thans dat was de bedoeling.

Nog even een praatje met een van de andere leden over die NKS die bij mij ratelt.
Tsjing het licht gaat op groen.
Doeiiiii ik moet mee, hoppa, gelijk op het gas, BB-peet ging vlot weg, ik denk van "Als dit zo de hele rit gaat, kan ik beter de volgende keer echt met de RRR-rijders mee gaan (al was het maar voor het behoudt van.....) maar goed ik had iemand voor me met de PMR. En na de eerste verkeerslichten werd er al weer wat rustiger gereden.
10 minuten later, kijk ik even in de spiegel, hey maar 1 BB achter mij?
Tuurlijk die zijn we kwijtgeraakt bij de eerste verkeerslichten.

Toen begon het te knagen, maar ik denk, ach WTF, ze hebben PMR, ze babbelen vast wel door dat de verkeerslichten op rood staan of zo.
Komen we bij een pondje, zeg ik tegen de BB-peet, waar is de rest?
Hij kijkt me aan; Hoezo de rest?
Ik zeg; jij rijdt toch voor met PMR?
Nee, man zegt hij, wij gaan weer naar Rotterdam.

Hij begint te lachen.
En ik?
Ik kijk opeens als een boer met heel veel kiespijn.
SJips denk ik nog, terug moet ik, de pont vaart, en ik moet terug.
hop nog een keer de overtocht betalen, de pontbaas zal wel gedacht heben; Die is leip!

Geprobeerd op tijd weer terug te zijn.
Mislukt.
Ik ben toen in mijn eentje maar ff ritje wezen maken over een dijk naar Nijmegen. (was ook niet onaardig, maar wel Remy)
Ik kende de omgeving niet, na wat uurtjes touren ben ik rond 1400 uur weer bij de goudreinet.
Ik denk: ik wacht nog ff een half uurtje tot 3 kwartier.
Dan zijn de snelle rijders er wel.

Not.

Geheugen van mezelf geprobeerd, of ik de te rijden route nog uit mijn hoofd kende, maar dan omgekeerd, misschien kom ik ze nog tegen dacht ik nog.

Oook niet, te veel zijwegen waar je langs kunt.
Uiteindelijk een paar BB's tegen gekomen, maar niemand van de club.

Maar goed, hier zijn de fotokes. En de belofte dat ik nu ook mee ga met de snert-rit. (ik zal me aanmelden vast)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tot de snertrit dan maar weer.

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » zo okt 14, 2007 4:32 pm

Oei.... :lol: Dit is nog eens een mooi verhaal maar, blijft toch lullig.... Volgende keer meer geluk!

Ben met RK, Evelakes, Snowy, Motormuis en Burtonman op gereden naar het treffen. Was weer errugg gezellig :)

Vervolgens zijn we bakkie wezen doen bij Wim en Gerda (mooi huis!!). En ook daar geslaagd uurtje gebleven samen met Pikipikikubwa, Dopey en de rest om vervolgens om 13:45 weer thuis te zijn.

Leuke dag gehad, hoop dat de rest zich ook heeft weten te vermaken!

Oh ja, we hebben er weer twee leden bij :)

Gebruikersavatar
Super-bird
Berichten: 1862
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 3:19 pm
Locatie: Graft-de Rijp
Contacteer:

Bericht door Super-bird » zo okt 14, 2007 5:00 pm

Super mooie rit, maar kan ook niet anders met een TOP voorrijder.

Martin bedankt :wink:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » zo okt 14, 2007 5:50 pm

Het was weer een bijzondere dag, en dat was het :+

Omdat het weer beter was dan verwacht was het helaas erg druk op de wegen. Dus voor mij was het niet zo'n leuke rit maar Jell@ en ik hebben ons weer kostelijk vermaakt :D

We hadden een gezellig groepje. Ik miste alleen Halbe al voor we weg gingen . Die heeft 'n ritje met BB-Peet mee gereden, zo als jullie al hebben kunnen lezen :lol: :lol: :lol:

De foto's :D Zonder tekst en uitleg :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tot de volgende keer :] :] :] *-* :w:
Laatst gewijzigd door Motorpsycho op zo okt 14, 2007 10:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » zo okt 14, 2007 6:09 pm

bijzonder genoten deze keer met de kofferrit van Evelakes (voor herhaling vatbaar) .....Allereerst lekker een bakkie gedaan bij Caradoc en Caradin !! MOOI HUIS!!. We hadden best een grote groep met 6 motoren Evelakes , Snowy en Motormuis.. RK ,Dopey YO PIKKI MarcB en bij het Hilletje kwamen ook nog Raptor en Turbootje We zijn ook niemand kwijt geraakt dat kon ook niet anders want het overgrote deel had pmr en navigatie ..... 1 groot minpunt vandaag ............... we zijn wezen eten bij het hilletje en iedereen was zeer ontevreden over de service en het eten ...... dus voor mij als ik die dag kan zowiezo GEEN Snert met de snertrit ...... ik ga wel aan de overkant heerlijk eten !!!

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » zo okt 14, 2007 6:15 pm

Hele mooie route
Heerlijk weer
Erg gezellige groep
Hele goede voorrijder
Lekker tempo
Weinig last van fietsers (kan ook zijn dat we er met z'n zessen makkelijker voorbij kwamen)

Kortom: TOPDAG voor mij.

Iedereen weer bedankt :!:

martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door martin » zo okt 14, 2007 6:28 pm

Ik heb ook weer een fijne dag gehad, goede achterrijder (we konden elkaar goed verstaan) en alles wat er tussen zat bedankt voor het goede volgen en de gezelligheid, het ging lekker :D

Don_Bazzinie
Berichten: 8
Lid geworden op: za sep 08, 2007 9:06 pm
Contacteer:

Bericht door Don_Bazzinie » zo okt 14, 2007 6:30 pm

Ti-BB schreef:Hele mooie route
Heerlijk weer
Erg gezellige groep
Hele goede voorrijder
Lekker tempo
Weinig last van fietsers (kan ook zijn dat we er met z'n zessen makkelijker voorbij kwamen)

Kortom: TOPDAG voor mij.

Iedereen weer bedankt :!:
Ik sluit me hierbij aan :-)

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » zo okt 14, 2007 6:55 pm

Was gezellig en zonnig. Nadat iedereen op weg was zijn we (RK, MarcB, Evelakes, Snowy, Motormuis, Dopey, PikiPiki, YO) nog naar Wim en Gerda geweest om hun mooie huis te bekijken.

Daarna ff naar Nunspeet en naar het Hilletje.

Hier wat pixies van vanmorgen bij de Goudreinet.

KLIK

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » zo okt 14, 2007 7:02 pm

Gewoonweg geweldig, tof dat er zoveel volk is gekomen, zeker ook veel nieuwe gezichten, en ook weer bekende mensen uit mien thuis land :+ fijn om met elkaar te kunnen kletsen. Bedankt ook voor de voorrijder ReefeR en achterrijder Doctor, en ook er tussen in, in alle opzichten een zeer geslaagd week-end, ook het zeer warm onthaal in Nijmegen, bij Evelakes, Snowy, en Motormuis, lekker eten, kletsen, over benzine, en beurs enz enz enz :idea: , zou zeggen zeker voor herhaling vatbaar, op naar de snert rit, en hopen op ook weer dat mooie weer, greetz.

Powerbrain
Berichten: 236
Lid geworden op: wo aug 23, 2006 8:58 pm
Locatie: Assenede BE
Contacteer:

Bericht door Powerbrain » zo okt 14, 2007 7:14 pm

Sansebuzzen :(
"Power is nothing without control"

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » zo okt 14, 2007 7:18 pm

Tja, de dag begon geweldig. Deze morgen koud, mistig(plaatselijk) en iets te laat vertrokken.
In sneltreinvaart met Faster naar de start van de rit laten navigeren door Zumo. Ja, de ballen, we kwamen terecht in de middle of nowhere. Effe gebeld met Reefer, juiste adres gevraagd, kwamen we net op tijd aan om met de groep van Reef te vertrekken.
Met gevolg dat ik met niemand heb kunnen bijkletsen (wat toch men favoriete hobby is :wink: ). Iedereen snel een handje gegeven en toen vertrokken.
Na enkele km toch maar men muziek afgezet want Reef schreeuwde zich schor zonder dat ik hem hoorde. :lol: :lol: :lol:
Tempo was aangenaam, ideaal om mijn bandje in te rijden.
Het laatste deel van de rit was te druk, veel te veel mensen op de baan. Maar daar kan je natuurlijk niets aan verhelpen.
Einde van de rit bleek weer in de middle of nowhere te zijn dus daar was ik al gekend. Effe via de snelweg naar Veenendaal geblazen. Daar effe gedag gezegd en om 18.30u was ik terug thuis. Net op tijd want het begon frisjes te worden.
Het was weer een gezellige dag, weer veel te kort. Weer een deel nieuwe gezichten gezien maar niet de tijd om met iedereen een klapje te doen.
O ja, ik miste een CBR 1000 F, nu begrijp ik waarom. :lol: :lol:

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » zo okt 14, 2007 7:20 pm

Powerbrain schreef:Sansebuzzen :(
En menneke. Woar waarde ge?

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo okt 14, 2007 7:23 pm

Wat moet ik er van zeggen.

Het stonk heel erg. Ik was blij dat ik er van af was. Ik moest er even gas voor geven maar vond al snel een bruikbaar toilet.
Mijn groepje was daarna kwijt. Sorry maar ik kon niet anders. Bij de Goudreinet ging het echt mis. Drie urinoirs werden buiten gebruik gesteld wegens defecten. Wat ik fout heb gedaan weet ik niet. Ik had haast. Daarna werd het gelukkig wat rustiger in mijn buik.

Het was wat fris deze morgen maar bere gezellig. Vanuit Bergen op Zoom zijn we met een flinke groep naar Veenendaal gereden. Het was er druk. Meer dan 40 motoren. En alle berijders bleven ze buiten staan ouwehoeren. Geweldig.
De ster van dag is Halbe. Wat ik jammer vond is dat je twee keer de boot moest betalen. Ik heb wel moeten lachen om je verhaal maar vind het geweldig dat je het op het forum hebt durven zetten. 8)

De omgeveing was mooi. De bomen hadden hun best gedaan hun herfstkleuren van de allerbeste kant te laten zien. Zo waren ook die fietsers daar blijkbaar zwaar van onder de indruk. Met tweeen bleven ze naast elkaar rijden waardoor zij met regelmaat een file veroorzaakten.
Maar ach het is mooi weer en dan mag dat allemaal en moet dat zeker kunnen.

De lunch was redelijk bijzonder. Ik voelde me er een beetje tussen zitten.
Blauwe echtelieden hadden zo hun meningen die aan elkaar opdrongen moesten worden met de nodige complimenten. Geloof me ik zat daar gevaarlijk tussenbeide. Het zou best eens kunnen dat ik daardoor een keer vergeten ben goed te kouwen waardoor er een zwaar protest in darmstad ontstond.

Wederom een dag vol met leuke verhalen en belevenissen. Ik heb weer genoten van jullie. Bedankt daarvoor.

:idea:
Laatst gewijzigd door Ankertje op zo okt 14, 2007 8:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » zo okt 14, 2007 7:48 pm

Prachtige dag, zoals al vermeld vonden veel zondags koekblikkers en fietsers dat ook, maar de gezelligheid en mooi uitzichten maakt alles goed :D

Zelden zo een strakke groep voorgereden, als aan een draadje en toen dat draadje 1x werd onderbroken door Bompa Felix stond nummer 3 netjes te wachten bij de afslag, en toen nummer 6 idem dito :}
Zonder woorden gewoon vanzelf, toppie en mooi om te zien 8)
En De Doctore is ideaal als achter rijder, je hoort m nooit en hij jou ook nie, maar als t nodig is krijg je een kraak helder: "We sein wer bieee" te horen :lol:

Tijdens de lunch aangeschoven bij groepie "van" Martin en veel plezier gehad - Martin zat in zijn T-shirtje een ijstaartje te eten :shock: en dan klagen ook :+
De bediening was erg vriendelijk, en de ober vroeg me nog iedereen te bedanken voor het leuke intermezzo :wink:

Peke & Masjoefel, het is Mie heb ik begrepen (van Mireille?) leuk jullie te ontmoeten, de rest kende ik al :)
Proud member of the Adventure Chaptor

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » zo okt 14, 2007 7:53 pm

ReefeR schreef:En De Doctore is ideaal als achter rijder, je hoort m nooit en hij jou ook nie, maar als t nodig is krijg je een kraak helder: "We sein wer bieee" te horen :lol:
OKIDOKI!! :lol: :lol:

XXGirlyXX
Berichten: 248
Lid geworden op: wo jul 11, 2007 11:39 pm
Locatie: Dodewaard
Contacteer:

Bericht door XXGirlyXX » zo okt 14, 2007 8:23 pm

FilaMenT schreef: De lunch was redelijk bijzonder. Ik voelde me er een beetje tussen zitten.
Blauwe echtelieden hadden zo hun meningen die aan elkaar opdrongen moesten worden met de nodige complimenten. Geloof me ik zat daar gevaarlijk tussenbeide. Het zou best eens kunnen dat ik daardoor een keer vergeten ben goed te kouwen waardoor er een zwaar protest in darmstad ontstond.

:idea:
Ja jaaaa!! Je had ook gewoon je kip de schuld kunnen geven :splash

Wij vonden het erg gezellig, aankomst, gezellig gebabbeld, met andere leden kennisgemaakt.
Oude bekende begroet.
Zelfs lid geworden van de B.O.C (uiteindelijk)
Met de groep van M.Psyco meegereden.Leuk groepie!!
Onderweg lekker gegeten , had ook geen kip :D

We hadden tijdens ons ritje ook de nodige hindernissen.
-Koffie verkeeeeeeerd (Stanley)
-Vrouwen in auto's :gun:
-Vrouwen met paard en wagen
-Meisje op een fiets
-Bejaarden op de fiets
en eh eh eh er was ook nog iets met benzine maar dat ben ik door de rest van de gezelligheid vergeten.

Maar het is voor herhaling vatbaar.
Wij hebben GENOTEN :wave:
Tot de volgende keer!!!!

Groeten benXXbird en XXGirlyXX
Speed is my need 2
Afbeelding

mib
Berichten: 77
Lid geworden op: ma okt 08, 2007 8:39 pm
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door mib » zo okt 14, 2007 8:45 pm

Bedankt voor deze rit op bekend terein. Mijn eerste 600 km vanaf dinsdag zitten erop. Marco bedankt voor het rustige rijden!!

debvd
Berichten: 765
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 8:47 pm
Locatie: Hoorn/Enkhuizen e.o.
Contacteer:

Bericht door debvd » zo okt 14, 2007 8:52 pm

hmmm Lekker gereden en genoten :D

Al was het erg koud op de heenweg, zeker als sommige personen te laat komen :evil: .... :shock: ...... :wink:

Leuk groepje gereden van MP en Filament...Ook veel meegemaakt zie posting XXGirlyXX :-_ :-_

Al waren de verhalen over een zeker zeer geduldig persoon zeer lachwekkend toen ik ze ff deelde met mijn gezin :-_ :lol: :lol:

Verder een leuke dag, grote opkomst en weer met nieuwe mensen kennisgemaakt..... en Mark, wat betreft die rooie chili kip of die blauwe invasie :shock: laat ik het in het midden :shock: anders zit ik er straks tussen in :lol: :-_ en ben ik het haasje :roll: :lol: :wink:

Stan, nog bedankt voor de gezelligheid en richting aangeven :hug: en het wel netjes houden met Bandita hé :twisted: :-_
Doe wat je nu wilt en kan doen en stel het niet uit........ Lekker motorrijden !!!!!

Gerrit XX-L
Berichten: 1358
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 6:59 pm
Locatie: Zelhem

Bericht door Gerrit XX-L » zo okt 14, 2007 10:03 pm

Zo even een klein berichtje van mij.

Men eerste toerrit van de Balckbird club.

Vanmorgen rij ik de A12 bij Arnhem op en er passeren net 2 Blackbird,s AAN HAKEN DUS.
Dit moeten haast rijders zijn die op weg naar Veenendaal zijn.

Leuk om deze groep weer te ontmoeten na hollandseveld, ben nog een groentje ivm dat ik echt nog vragen moet wie iedereen is, maar ik leer snel want met div mensen weer een leuk praatje gemaakt.

Indeling van de groepen ? ? kwa rijders ? ?
Groep 1 ? :D
Groep 2 ? :)
Groep 3 ? :(
Ja waar hoor ik nu bij ?.

Heb me bij groep 1 aangemeld, en dat is mij prima bevallen.
Dit smaakt naar meer !!!.

Even koffie drinken met een apelgebak op de veluwe, hierna moest ik afhaken om dat er nog andere dingen in men agenda stonden waar ik ook heen moest.

Mag ik via deze weg weer iedereen bedanken voor de leuke dag.
En met de rest waar ik nog niet gesproken heb, je bent de volgende keer aan de beurt. :wink:

Mvg Gerrit
Iedereen hoort wat hij begrijpt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten