Aan/afmeld topic voor de MidwinterMafkezenrit op 11-11-'07

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Plaats reactie
Hertog Jan
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:25 pm

Bericht door Hertog Jan » zo nov 11, 2007 11:27 am

Arme jongens... Hier thuis schijnt de zon soms een beetje, maar aan de andere kant van de Maas waar ze rijden ziet het er vies donker uit :?

En ik heb gisteravond wel lopen beesten MarcB :twisted: :lol: Daarom ben ik nu ook thuis...

Groeten, Hertog Jan :xx

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » zo nov 11, 2007 3:48 pm

Toen ik vanaochtend opstond en op de weerradar keek was ik blij met mijn keuze. Regen harde wind, tussendoor zelfs hagel.

Ik hoop dat het de rest een beetje goed is vergaan.

Toen het tussendoor eindelijk droog was ben ik op de fiets gestapt en me even gaan uitleven in het bos. Helaas na een half uur ook weer een flinke regenbui en om het helemaal af te maken ook nog de boswachter tegen het lijf gereden die mij trakteerde op een boete van 30 eurie :(
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

Blackbird024
Berichten: 906
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 4:14 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Blackbird024 » zo nov 11, 2007 4:01 pm

Das nou pas dubbel balen!!!
Blackbird024 a.k.a. Sander

This is your time and it feels normal to you, but really, there is no normal. There's only change and resistance to it and then more change.
Meryl Streep (1949 - ), Barnard Commencement Speech, 2010

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » zo nov 11, 2007 7:14 pm

MXXL schreef:Toen ik vanaochtend opstond en op de weerradar keek was ik blij met mijn keuze. Regen harde wind, tussendoor zelfs hagel.

Ik hoop dat het de rest een beetje goed is vergaan.

Toen het tussendoor eindelijk droog was ben ik op de fiets gestapt en me even gaan uitleven in het bos. Helaas na een half uur ook weer een flinke regenbui en om het helemaal af te maken ook nog de boswachter tegen het lijf gereden die mij trakteerde op een boete van 30 eurie :(
Hahahahaa, je hebt je laten pakken :lol: Je hebt niet eens een kentekenplaat op je MTB, dan is het toch een kwestie van vinger omhoog en gas geven, uh trappen maar..... :wink:

Gebruikersavatar
stanley
Berichten: 2356
Lid geworden op: za sep 09, 2006 9:02 am
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Bericht door stanley » zo nov 11, 2007 7:31 pm

Zo lekker weer thuis, fijn gereden soms op eieren maar ging goed Martin voorop MIJN grote vriend de dokter achter wat kon er mis gaan niets dus.
Nog ff lekker gegeten met de heren en dame en niet te vergeten EDDY :hug: aan mijn zij de hele rit.

Heeeeeeeee watjes en .pluisje. jullie hebben toch wat gemist viel allemaal best mee met regen en wind. Tong Tong Tong Tong

nu lekker onder de douche.

Allemaal bedankt en tot de volgende keer


Wil nog wel even melden dat ik er vandaag 720 km op heb zitten
Laatst gewijzigd door stanley op zo nov 11, 2007 8:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
stanley / BOC Bestuur / Technische zaken

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo nov 11, 2007 7:46 pm

Motorpsycho schreef:Morguh :Z

Jell@ en ikke hebben na dat we vanmorgen uit 't raam keken, besloten niet te gaan. Heb de Baas gebeld met die mededeling. Het waaide hier belachelijk hard en de regen ging horizontaal door de straat :shock:

Wij rijden voor ons plezier en dik 400km door de elende vind ik niet leuk :wink:

Om 10:30 was het weerbeeld hier nog niet veranderd.

Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben en allemaal heelhuids weer thuis komen :w:
Niks ellende. Op de heenweg wind mee. Twee keer een klein buitje en veel zonnige momenten tijdens de rit. Veel gelachen. Het was zo het altijd is. Kei gezellig.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Bericht door MarcB » zo nov 11, 2007 8:04 pm

En net zei je iets heel anders aan de telefoon..... :??


























Geintje :lol:

XXGirlyXX
Berichten: 248
Lid geworden op: wo jul 11, 2007 11:39 pm
Locatie: Dodewaard
Contacteer:

Bericht door XXGirlyXX » zo nov 11, 2007 8:15 pm

Motorpsycho schreef:Morguh :Z

Jell@ en ikke hebben na dat we vanmorgen uit 't raam keken, besloten niet te gaan. Heb de Baas gebeld met die mededeling. Het waaide hier belachelijk hard en de regen ging horizontaal door de straat :shock:

Wij rijden voor ons plezier en dik 400km door de elende vind ik niet leuk :wink:

Om 10:30 was het weerbeeld hier nog niet veranderd.

Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben en allemaal heelhuids weer thuis komen :w:
Jaja uit het raamgekeken..........met dichte ogen zekers :roll:
Wat een kerel zeg !!!

Nou , we hebben je niet... eh je hebt wat gemist :arrow: :arrow:

:xx

en bedankt he dat je ons een leuke dag wenstte :wink:

Greetz Girly
Speed is my need 2
Afbeelding

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » zo nov 11, 2007 8:15 pm

MarcB schreef:
Hahahahaa, je hebt je laten pakken :lol: Je hebt niet eens een kentekenplaat op je MTB, dan is het toch een kwestie van vinger omhoog en gas geven, uh trappen maar..... :wink:
Ja dat zou kunnen, alleen wordt dan de boete een flink stuk hoger als ze je toch pakken. Probleem is ook dat ik daar vaker fiets dus als hij me nu niet kan aanhouden doet hij dat wel een andere keer.

Ach het valt wel mee, ben al 5 keer aangehouden, dit is de eerste keer dat ik ook daadwerkelijk een boute krijg.
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

mikeCBR1100
Berichten: 160
Lid geworden op: do sep 07, 2006 2:51 pm
Locatie: almere

Bericht door mikeCBR1100 » ma nov 12, 2007 1:27 pm

T was inderdaad gezellig. Hoeveelheid regen viel mee, K@K treffen in Limburg was veel meer regen. Allemaal bedankt en tot volgend jaar. (de bird gaat de schuur in) of ik moet jullie op m'n pekelfiets treffen :)
Groeten van Mike.

BB 2002 zilver
kawa 305 csr (pekelfiets)

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Aan/afmeld topic voor de MidwinterMafkezenrit op 11-11-'07

Bericht door Faster » za aug 30, 2008 5:11 pm

Ik heb er nu al zin in :P


in de rit van 2008 |(

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten