Hoe vond je de MidwinterMafkezenRit op 11 november 2007?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je de MidwinterMafkezenRit op 11 november 2007?

Bericht door Motorpsycho » zo nov 11, 2007 11:01 am

Hallo Super Blackbird vrienden :hug: :] :+:

Hoe vond je de MidwinterMafkezenRit op 11 november 2007 :?:

Gooi je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!: Bedankt BB vrienden :hug:



Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wil te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteerd blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de onderste link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link to image te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link to image[/ img ] Zonder spatie’s :D Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: :!: :!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol: :lol: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » zo nov 11, 2007 5:46 pm

Lekker weertje gehad, mooie route. 8)
af en toe toch ook nog rustig gereden. :D

Wat wil je nog meer.

het viel mij wel op dat er volgens mij maar 12 bikkels waren,
hoeveel leden hadden we ook al weer? :lol: :lol: :lol:



Nu maar weer gaan poetsen :?
Ik heb hem nog nooit zo vies gemaakt.

marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » zo nov 11, 2007 5:58 pm

Eigenlijk hebben wij maar een bui gehad. Meer zon dan regen.

Afbeelding

Wel vieze motoren er aan over gehouden, maar de blade staat al weer glimmend in de garage nu.

martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door martin » zo nov 11, 2007 6:31 pm

Was om 6 uur ook weer thuis, even lekker warm gedoucht.
Ik had vandaag niet willen missen, ik heb genoten van de mooie rit en de gezelligheid van me maatjes en maatinnetje :hug: Hier nog wat zonnige foto's , is niet bedoeld om jullie de ogen uit te steken hoor :y

9 uur verzamelen bij de Mc Drive aan de A1/A30

Afbeelding

Allemaal wachten op de snitsel
Afbeelding
Afbeelding

En nog wat zonnige plaatjes met wat Blackbirds, altijd mooi.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit was echt een perfecte afsluiting van de ritten van dit jaar.

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » zo nov 11, 2007 8:05 pm

Ikke ben er ook , ,,,ff naar de kantiene gespurt om nog rap te zuipen maar nu ben ik er, allereerst, sorry aan de rest dat ik geen afscheid bij jullie heb genomen ,maar ben ff naar de blade van Marcel gaan kieken en toen wilde de bende toch maar naar huis toe gaan, ten éérste , het werdt al snel duidelijk dat het kaf van het koren werd gescheiden, jaaaaaaaaaa hoor het wat echt géén watjes dag, en ook geen watjes weer, en geen watjes rit, het was ein rit voor de harde kern onder ons( ff drinken) burp hmmmmm biertje( jupileeeerken), we hebben meer zon (80%) dan regen gehad, ok ein bietje wind ,maar WIJ zijn dan ook geen wattebollekes hé, trouwens er werd ook neet met wattebollekes gegooid, het was gewoon ein lekker mooi afscheids ritje voor 2007, en wil maar gewoon zeggen , op naar volgende jaar, ook nog ff vermelden, Martin bedankt voor het lekker voorrijden en der doctore voor het achter-----(ff drinken) rijden, en zeker voor mien maatje Stanley (en Martin) om van zooooooooooooooooooooooooooooover ff af te komen, ja ja ja wij zijn de echte harde kern, dus ein lesje aan die anderen voor de volgende keer, ja ben hard in het geven maar ook hard in het nemen, enne mien lekker meissie (aan blauw ken niks kapot gaan), ff pech maaaaar jou en Ben dat is liefde, ik wil zeker in 2008 op jullie huwelijk van de partij zijn .




Zouden er mensen zijn die door dit bericht geschokt zijn in hun eer, je ken altijd verhaal halen bij Onze Vader Abraham und ziene smurfen :w: :-_ :+ *-* :xx :]


Heerlijk om in de mooiste en liefste club te zitten, bedankt allemaal voor dit mooie 2007, en ik kijk er al naar uit voor 2008, groetjes allemaal :love:

XXGirlyXX
Berichten: 248
Lid geworden op: wo jul 11, 2007 11:39 pm
Locatie: Dodewaard
Contacteer:

Bericht door XXGirlyXX » zo nov 11, 2007 8:53 pm

Burtonman schreef: enne mien lekker meissie (aan blauw ken niks kapot gaan), ff pech maaaaar jou en Ben dat is liefde, ik wil zeker in 2008 op jullie huwelijk van de partij zijn .

Heerlijk om in de mooiste en liefste club te zitten, bedankt allemaal voor dit mooie 2007, en ik kijk er al naar uit voor 2008, groetjes allemaal :love:
:hug:

ALLEREERST geld dit voor al de 13 "echte" mannen.
Jullie zijn geweldig, de ene iets meer als de andere.. :oops:

Ja de aankomst was nie zo geweldig als anders , maar het is alleen maar blauw blik he !! (baalde wel, zoals jullie zagen)
Ben, ik ben trots op je dat je tot 148 heb geteld... :cry:
Fijn Mark dat je later vertrok voor mij/ons en dat ik achter je aan mocht rijden.
De rit was errug leuk , zelfs zon onderweg.
De zon was vervelender dan die regen af en toe!!
Heerlijk gegeten en gedronken.
Kan het Hilletje een voorbeeld aan nemen :D :D
Gezellig geouwe..rd, ouderwets gezellig, om daarna weer terug te gaan naar Venlo.

Wij hebben afscheid genomen :_- :hug: en zijn daarna meteen door gegaan naar huis. Vanwege de duim en de ander hand klachten.

Bedankt voor het voor (Mark) en achter rijden (Marcel)
En de andere natuurlijk ook bedankt voor het aangename gezeldschap en de afsluiting van 2007.

TOT 2008 XXGirlYXX (Yvonne)


Ps; MOOIE foto,s....(precies de goede kant :lol: :lol: )
Speed is my need 2
Afbeelding

Kurt
Berichten: 109
Lid geworden op: za jul 14, 2007 7:25 am
Contacteer:

Bericht door Kurt » zo nov 11, 2007 9:33 pm

hé hé, ben al wel een tijdje thuis maar kon het niet over m'n hart krijgen om de brommer zo vuil in de garage te parkeren en heb hem dan maar ineens een grote schoonmaakbeurt gegeven, en blinken dat hij nu doet.
Ik heb een super dag gehad mooie rit, fantastisch gezelschap, lekker gegeten, geen fietsers, geen verkeersdrempels, mooi weer (had me warempel te warm gekleed) op een paar buitjes en een paar forse zijdelingse windstoten op de terugweg na, enz, enz.
Bedankt voorrijders (Filament en Martin), bedankt achterrijders (Marcel en The Doctor), bedankt tussenrijders (de overigen), bedankt rituitstippelaar (wie het ook moge zijn), bedankt BOC, bedankt Honda, bedankt weergoden, enz, enz.
Een mooie afsluiter van het jaar en ik kijk vol verlangen uit naar het volgende.

@ Girly: knap van je dat je toch nog de rit hebt meegedaan, hoop dat het meevalt met je duim en hand.

Groeten aan allen,

Kurt.

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo nov 11, 2007 10:01 pm

Het seizoen is voorbij. Gedaan, gereden, genoten. Veel te kort want we hebben nooit genoeg. Bijna elke rit gebeurde er wel wat bijzonders. Van de meest leuke voorvallen tot echt vallen. Gelukkig en daar ben ik heel erg gelukkig mee hebben we niet te maken gehad met persoonlijk letsel.
Voor mij waren er buiten de BOC geweldige ritten in Frankrijk en Scandinavië. Maar ook heb ik geweldig genoten van de ritten met jullie. Het dansfeest tijdens het Internationaal Treffen en het K&K met de 161 op een rij waren de toppers.
Toch was het vandaag ook weer zo’n bijzondere dag. Die twee blauwe waren weer te laat. Moet ik met mijn grote bek daar weer een opmerking over maken. Zijn ze bij elkaar opschoot gaan zitten. Probeer ik nog uit te leggen dat je dat beter niet kan doen…… Hebben ze het echt gedaan. Echt balen was dat. Gelukkig alleen maar zere duimen en een stijve schouder. Die brommers reden gelukkig nog. Knap dat je dan toch beslist er een leuke dag van te maken door gewoon te gaan rijden. Na een paar bakken koffie konden we er op uit. Rustig aan beginnen. Het was nat en het onzekere gevoel moest even slijten. Maar dat was merkwaardig snel verdwenen. Een enkel spetter en vooral zon was ons deel. De twee groepen reden bijna een gelijk tempo. De rit verliep vlot zonder enig probleem. De maaltijd was goed en de stemming opperbest. Dan het laatste stukje terug naar Venlo. Het was fris geworden en toch scheen de zon fel. De weerkaatsing in het natte wegdek deed zeer aan de ogen. We hebben weer een mooie rit gehad. Helaas was het voor dit jaar de laatste.

Dit BOC jaar heeft ons een hoop goede en mooie herinneringen opgeleverd. Ik kijk nu al uit naar volgend jaar.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Gebruikersavatar
Super-bird
Berichten: 1862
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 3:19 pm
Locatie: Graft-de Rijp
Contacteer:

Bericht door Super-bird » zo nov 11, 2007 10:08 pm

Zo dat was de laatste rit voor dit jaar en wat voor rit een hele mooie.

@ Martin en de doktor bedankt voor het voor en achter rijden

@ Stanley leuke BOB, het ging fantastisch :lol:

@ Ben en Yvonne succes met het herstel van duim en hand.

Super afronding van 2007 op naar de mooie zondagen in 2008.

XXGirlyXX
Berichten: 248
Lid geworden op: wo jul 11, 2007 11:39 pm
Locatie: Dodewaard
Contacteer:

Bericht door XXGirlyXX » zo nov 11, 2007 11:04 pm

Kurt schreef:hé hé, ben al wel een tijdje thuis maar kon het niet over m'n hart krijgen om de brommer zo vuil in de garage te parkeren
@ Girly: knap van je dat je toch nog de rit hebt meegedaan, hoop dat het meevalt met je duim en hand.
Kurt.
:_- Thanx Kurt
Ik heb um nie gewassen!!!
Greetz Girly
Super-Bird schreef: @ Ben en Yvonne succes met het herstel van duim en hand.
.
Dank je!!
Greetz Girly :wink:
Speed is my need 2
Afbeelding

Gebruikersavatar
stanley
Berichten: 2356
Lid geworden op: za sep 09, 2006 9:02 am
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Bericht door stanley » ma nov 12, 2007 10:32 am

Het was zeer gezellig heb erg genoten van alles, ondanks mijn griep wilde ik de laatste rit van het jaar niet missen.
Aangekomen bij de 1e BOB kwam super ook al aangereden ff babbelen met elkaar dat het wel mee valt met het weer op naar de volgende BOB.
Daar aangekomen veel te vroeg, hebben we maar koffie genomen met nog een club lid ben ff zijn naam vergeten sorry en zitten wachten op Martin, (die man rijd zo langzaam :lol: ).
Toen Martin er was zijn we in een rap tempo maar niet te snel naar Venlo gereden, daar aangekomen werd het alleen maar gezelliger.
De rit daar hoef ik niets meer over te zeggen dat is nu wel bekent gemaakt,
Op de terugreis heb ik mijn vizier moeten wisselen ivm zicht, regen en donker dan zie je verekte weinig met een donker vizier.
De laatste 20 km hebben ze mij dan toch te pakken gekregen, het kwam met bakken naar beneden kon niet harder dan 50 en dan wordt je nat, mijn pak kon het niet meer aan en liet alles door, :shock: gratis douche zou ik zo zeggen. Zo 720 km verder en weer lekker thuis ( volgens mij kwam ik van het verst)
Jullie allemaal heel erg bedankt voor alles in 2007 in het bijzonder Mark,
op naar 2008 :lol: zo nu eerst mijn vriendin goed schoon maken :silver
stanley / BOC Bestuur / Technische zaken

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » ma nov 12, 2007 1:48 pm

Ben vandaag lekker neet gaan werken Tong heb nuttigere dingen gedaan, de chalet gepoetst |B ff naar de winkel en toen den brommer buiten koffer en reck er af, voor-spatbord er af, goed afgespoten en ein goed sopke gemaakt en maar poetsen, die zag eruit alsof ik off-road gereden had :shock: tja de op-af rit naar de camping is een kleine 100 m bos weg dus ff off-road, nu is hij goed gewassen en droog geblazen :oops: en morgen begin ik te simonizeren, iedere dag ein klein beetje en dan is ie weer voor het week-end klaar, tenminste als het mooi weer is, want tijdens de winter komt hij enkel buiten als het drooi weer is :+: :)()

martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door martin » ma nov 12, 2007 5:08 pm

Ik heb mijn BB vandaag ook weer gewassen, maar als ik terug denk aan het plezier dat ik heb gehad om hem zo smerig te krijgen geniet ik weer :D

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » ma nov 12, 2007 5:29 pm

Ik ben wel moeten gaan werken vandaag :? dus de mijne staat er nog ongewassen bij. Word een werkje voor deze week.

Tja, de laatste rit v/h jaar gisteren. Een mens zou voor minder emotioneel worden. Zoals altijd een heel leuke rit in Marcel zijn achtertuin. Ik heb de Eifel en de Ardennen in de buurt anders zou ik jaloers op je worden. :wink:

In 2 groepen gereden maar eigenlijk was het gewoon 1 grote groep. Martin en Filament als voorrijder en Marcel en ikke als achterrijder. Het weer was voor een midwinter-rit veel te goed. Teveel zon, te hoge temperaturen, te weinig regen. Zelfs de watjes hadden deze kunnen meerijden :lol: :lol: .

Het enige minpunt van de dag : de valpartij van Ben en Girly. Hopelijk vallen de blessures mee en zijn julie birdjes snel weer de oude.

marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » ma nov 12, 2007 10:54 pm

The Doctor schreef:Zoals altijd een heel leuke rit in Marcel zijn achtertuin. Ik heb de Eifel en de Ardennen in de buurt anders zou ik jaloers op je worden. :wink:
Nou Philip ik zou liever de Eifel en Ardennen in mijn achtertuin hebben hoor! Dit rondje kan ik nog verlengen met een paar lekkere bochten voordat ik daar naar toe ga, maar dan houdt het toch op bij 250 km bochten. En bij jou daar in de buurt houdt het nooit op.

Bij jou vandaan zou ik ook nog wel eens naar het Taunus gebied en het Oberwald gaan. Daar ben ik nog nooit geweest en moet ook een mooi gebied ziijn.

Zijn er hier mensen wel eens in het Obeerwald geweest? En hebben jullie routes? Ik heb zelf er eentje gemaakt, maar nog niet gereden.

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » di nov 13, 2007 5:31 pm

marcelcbrxx schreef:
The Doctor schreef:Bij jou vandaan zou ik ook nog wel eens naar het Taunus gebied en het Oberwald gaan. Daar ben ik nog nooit geweest en moet ook een mooi gebied ziijn.

Zijn er hier mensen wel eens in het Obeerwald geweest? En hebben jullie routes? Ik heb zelf er eentje gemaakt, maar nog niet gereden.
Dan moeten we die volgend jaar eens gaan rijden dacht ik zo. :wink:

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » di nov 13, 2007 7:37 pm

The Doctor schreef:
marcelcbrxx schreef:
The Doctor schreef:Bij jou vandaan zou ik ook nog wel eens naar het Taunus gebied en het Oberwald gaan. Daar ben ik nog nooit geweest en moet ook een mooi gebied ziijn.

Zijn er hier mensen wel eens in het Obeerwald geweest? En hebben jullie routes? Ik heb zelf er eentje gemaakt, maar nog niet gereden.
Dan moeten we die volgend jaar eens gaan rijden dacht ik zo. :wink:

Neet zonder Stanley en mij |B



:-_ :+

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » di nov 13, 2007 11:00 pm

en ikke :wink:

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » wo nov 14, 2007 3:25 pm

JAAA juist :oops: :wink:

marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » wo nov 14, 2007 4:28 pm

We zouden natuurlijk binnen het BOC een werkgroep "Bocht verslaafden" kunnen beginnen. Niet te verwarren met bogt verslaafden.

De doelstelling van deze groep zou dan zijn zoveel mogelijk bochten in een jaar te rijden, om niet aan afkick verschijnselen te hoeven lijden.

De norm van het lidmaatschap zou kunnen zijn dat je in het wiel moet kunnen blijven zitten van iemand op een pocket bike die rijdt als een natte krant. :wink:

Maar je zou dispensatie kunnen krijgen als je het rijden van zoveel mogelijk bochten in een tocht gewoon het lekkerste vindt op een motor.

De ritten zouden dan buiten de BOC verantwoording vallen en gewoon op droge zondagen het hele jaar door verreden kunnen worden in wisselende samenstellingen.

Dit jaar ben ik 12 keer in Duitsland wezen rijden, meestal met z'n 2en maar meer kan altijd.

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » wo nov 14, 2007 5:22 pm

marcelcbrxx schreef:
De norm van het lidmaatschap zou kunnen zijn dat je in het wiel moet kunnen blijven zitten van iemand op een pocket bike die rijdt als een natte krant. :wink:
Als dat de norm is komt dus de gehele BOC in aanmerking!

Man wat kan jij lullen!
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » wo nov 14, 2007 5:56 pm

Ja en jij kan goed lezen. :roll:

Mij gaat het erom dat je een leuk groepje kan maken van mensen die elkaar kunnen tippen dat er op een zondag een leuk tochtje gemaakt gaat worden buiten de volle kalender van het BOC.

Net als ik vorige keer aangaf dat ik de Eifel in ging ipv iets anders en dat er dan met elkaar afgesproken kan worden.

Dus als jij bijvoorbeeld zin heb om een rondje te maken, dat jij de mensen in je regio kan laten weten dat ze eventueel mee kunnen.

Zodat je niet altijd met je vaste maten of alleen dat rondje hoeft te doen.

Een topic van bijvoorbeeld, wie heeft er zin om mee te gaan met ......... naar .......

Lijkt mij een leuk idee.

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » wo nov 14, 2007 6:01 pm

lijkt mij ook wel wat 8)

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » wo nov 14, 2007 6:17 pm

marcelcbrxx schreef:Ja en jij kan goed lezen. :roll:

Mij gaat het erom dat je een leuk groepje kan maken van mensen die elkaar kunnen tippen dat er op een zondag een leuk tochtje gemaakt gaat worden buiten de volle kalender van het BOC.

Net als ik vorige keer aangaf dat ik de Eifel in ging ipv iets anders en dat er dan met elkaar afgesproken kan worden.

Dus als jij bijvoorbeeld zin heb om een rondje te maken, dat jij de mensen in je regio kan laten weten dat ze eventueel mee kunnen.

Zodat je niet altijd met je vaste maten of alleen dat rondje hoeft te doen.

Een topic van bijvoorbeeld, wie heeft er zin om mee te gaan met ......... naar .......

Lijkt mij een leuk idee.
Daar is dit forum voor hoor.

http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... um.php?f=8

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » wo nov 14, 2007 6:28 pm

FilaMenT schreef: Daar is dit forum voor hoor.

http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... um.php?f=8

:idea:
:lol: Oh dat was mij serieus nog nooit opgevallen.

Moeten we maar eens meer gebruik van gaan maken. :!:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten