Aan/af meldingen voor de VMTC-Motary op zaterdag 14 juni '08

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Plaats reactie
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Aan/af meldingen voor de VMTC-Motary op zaterdag 14 juni '08

Bericht door Motorpsycho » ma feb 25, 2008 6:45 pm

Hallo BB vrienden :hug: :] *-*

Aan / af meldingen voor de VMTC-Motary op zaterdag 14 juni 2008. AUB in deze topic posten :!:

De VMTC-Motary is geen rit van de BOC. We zullen te gast zijn bij een andere motorclub en uiteraard gedragen wij ons naar hun tour regelenment :wink:

Als je mee wil zal je, je bij de VMTC-Motary in moeten schrijven. Het hoe en wat kan je hier onder en op de website van de VMTC-Motary vinden :arrow: http://www.vmtc.nl/motary_info.htm

Als je, je aangemeld hebt bij de VMTC-Motary, kan je dat in deze topic melden en zal ik daar weer netjes een lijstje van bij houden
:wink:


VMTC-Motary schreef:
Afbeelding

Voor de zeventiende keer verzorgen de Veluwse Motor Tour Club (VMTC-Ermelo) en de Rotary, afdeling Ermelo-Putten, de Internationale VMTC-Motary onder auspiciën van de Stichting VMTC-Motary.

Dit jaar is de start van de VMTC-Motary als vanouds op het Marktplein in Putten en het eindpunt bij Selmco partyverhuur in Nijkerk.
De route is ongeveer 450 km lang en voert dit jaar tegen de klok in rond het IJsselmeer. De warme maaltijd wordt geserveerd te Bovenkarspel in Friesland. Via de afsluitdijk rijden we dwars door Noord Holland naar Zaandijk, waar onze vrienden van MC Mozamo de theestop verzorgen.
De in de loop der jaren ontwikkelde formule van een goed georganiseerde motor-toerdag met een opbrengst voor een goed doel is inmiddels wereldberoemd.
De grote deelname, ook uit het buitenland, bewijst dat elk jaar weer. In 2007 brachten ruim duizend deelnemers, na sponsoring en verdubbelingtrajecten, bijna € 50.000,- op voor de goede doelen die ieder jaar dankzij jouw inbreng worden gesteund.
In 2008 gaat de opbrengst naar de Stichting NUW (Nederlands Ugandees Wezenproject) uit Eindhoven. ( zie: www.stichtingnuw.nl )

VMTC-Motary
Postbus 232
3850 AE ERMELO
E-mail: vmtc-motary@vmtc.nl
Website: www.vmtc.nl
Coordinator: Tonny van der Spoel
tel: 0341-553870, 06-50274327

De volgende informatie over de inschrijving en deelname is van belang:

De voorinschrijving: start op 3 maart en sluit op 1 juni 2008.
Op verzoek (zie bovenstaand adres) krijg je een deelnameformulier thuisgestuurd. Als je meerdere deelnameformulieren nodig hebt kun je zelf een kopie maken.
Het inschrijfgeld bedraagt voor de rijder € 23,00 en voor de duopassagier € 21,00.
Stuur je volledig ingevulde inschrijfformulier naar bovenstaand adres.
Uw inschrijfgeld moet uiterlijk 1mei 2008 bijgeschreven zijn op RABO banknummer 11.16.74.387 van de VMTC-Motary te Ermelo.

Bij voorinschrijving kun je op 14 juni a.s. vanaf 08.00 uur de papieren
afhalen en van een kop koffie en een broodje genieten op het Marktplein in Putten. Vanaf 08.30 uur kun je starten.

De daginschrijving: start op 14 juni vanaf 08.45 uur tot 10.00 uur, op het Marktplein in Putten. Er zijn dit jaar wederom twee inschrijf loketten :!: Het inschrijfgeld bedraagt dan voor de rijder € 27,50 en voor de duopassagier € 23,50.

Daginschrijvers kunnen direct na inschrijving van start.

Zoals je van ons gewend bent krijgen alle ingeschreven deelnemers bij de start, onderweg en bij de finish voldoende eten en drinken.
Voor de deelnemers is er ook deze keer weer een leuke herinnering. Verder is er een prijs voor de club met de meeste deelnemers en een prijs voor de verst-weg-komende deelnemer.

Zoals andere jaren zijn er benzinepompen in de naaste omgeving van de eindlocatie open en is er voldoende kampeer- en hotelaccommodatie in de directe omgeving.

WIJ HETEN JE GRAAG WELKOM BIJ DE 17e INTERNATIONALE VMTC-MOTARY!!
TOT ZIENS OP ZATERDAG 14 JUNI 2008.
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]


[edit]
Even een kleine uitleg wat je allemaal voor je inschrijf geld krijg :wink: En dat is niet misselijk :!:

Je krijgt de hele dag gratis eten en drinken.

.........s'morgens bij de start koffie en broodjes.
.........onderweg een koffie met koek stop
.........een lunch stop met een heel goede maaltijd
.........een thee of fris stop
.........een ijsjes stop
.........en op het eindpunt een heerlijke uitsmijter
.........een artikel in de dagbladen
.........een fotograaf onderweg die je op de foto zet
.........en schitterende rit van 450 km
.........en een onuitwisbare indruk
.........en het belangrijkste al het geld gaat naar een goed doel en word verdubbeld Er is vorig jaar € 50000,- opgehaald

Ik zou niet weten waar je dat allemaal, voor zo weinig geld kunt krijgen :wink:
[/edit]


Wie gaat er gezellig mee :?:

Martin

Wie nog meer :?:


Eventuele BOP's kunnen ook in deze topic gemeld worden ik zal ze dan toevoegen :wink:

Een BOP starten doe je zo :arrow:

Post in dit topic de BOP lokatie met adres, wegnummer (indien van toepassing), verzameltijdstip, vertrektijd en eventueel de GPS coördinaten. Wat aanvullende info omtrent de te rijden route mag, maar hoeft niet :wink:

Pas daarna zal ik de betreffende BOP in de startposting opnemen. En pas dan kunnen belangstellende reageren. (aanmelden)

Het wordt voor mij bijzonder onoverzichtelijk als er halve BOP's worden door gegeven. En daar al op aangemeld wordt. Mocht je nou hulp nodig hebben met het maken van een BOP dan kan je het altijd aan me vragen :wink:

Een naam / lokatie van 'n benzine station kan je via deze link handig op zoeken :wink:


De BOP starters en voorrijders zijn op geen enkele wijze aansprakelijk je gaat op eigen gelegenheid en verantwoording mee
Laatst gewijzigd door Motorpsycho op zo jun 22, 2008 6:52 pm, 5 keer totaal gewijzigd.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » ma feb 25, 2008 8:24 pm

Sorry, maar voor deze pas ik. Deze valt net het weekend na het Moezel weekend. Denk dat ik dan thuis teveel moet uitleggen als ik weer weg wil. :wink:

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » ma feb 25, 2008 9:25 pm

The Doctor schreef:Sorry, maar voor deze pas ik. Deze valt net het weekend na het Moezel weekend. Denk dat ik dan thuis teveel moet uitleggen als ik weer weg wil. :wink:
Me too. :roll:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » ma feb 25, 2008 9:31 pm

Beste allemaal we waren even vergeten te vermelden wat je allemaal voor je inschrijf geld terug krijgt :oops:

Check de startposting nog eens :wink:

Een kleine uitleg wat je allemaal voor je inschrijf geld krijg :wink: En dat is niet misselijk :!:

Je krijgt de hele dag gratis eten en drinken.

.........s'morgens bij de start koffie en broodjes.
.........onderweg een koffie met koek stop
.........een lunch stop met een heel goede maaltijd
.........een thee of fris stop
.........een ijsjes stop
.........en op het eindpunt een heerlijke uitsmijter
.........een artikel in de dagbladen
.........een fotograaf onderweg die je op de foto zet
.........en schitterende rit van 450 km
.........en een onuitwisbare indruk
.........en het belangrijkste al het geld gaat naar een goed doel en word verdubbeld Er is vorig jaar € 50000,- opgehaald

Ik zou niet weten waar je dat allemaal, voor zo weinig geld kunt krijgen :wink:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » ma feb 25, 2008 10:49 pm

Ik heb deze rit meerdere malen met Mozamo gedaan. Je kon namelijk altijd op 3 plekken starten met de rit, en daar ook weer eindigen. Voor mij is Mozamo dus een thuiswedstrijd.
Als ik hem weer ga rijden, dan start ik dus daar, en niet in Putten/Ermelo.

martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door martin » ma feb 25, 2008 11:32 pm

Frank Switser schreef:Ik heb deze rit meerdere malen met Mozamo gedaan. Je kon namelijk altijd op 3 plekken starten met de rit, en daar ook weer eindigen. Voor mij is Mozamo dus een thuiswedstrijd.
Als ik hem weer ga rijden, dan start ik dus daar, en niet in Putten/Ermelo.

Je bent in de war met het rondje ijselmeer Frank daar hadden we drie startpunten onder andere bij mozamo.
Die werd ook door de vmtc georganiseerd . ik heb er een paar jaar aan mee gewerkt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten