Hoe vond je het Circuitrijden op Zolder op 30-03-'08?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je het Circuitrijden op Zolder op 30-03-'08?

Bericht door Motorpsycho » zo mar 30, 2008 12:43 am

Hallo Super Blackbird vrienden :] *-*

Hoe vond je het Circuitrijden op Zolder op 30-03-'08 :?:

Gooi je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!:
Bedankt BB vrienden -:^



Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wil te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteerd blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de onderste link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link to image te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link to image[/ img ] Zonder spatie’s :D Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: :!: :!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol: :lol: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » zo mar 30, 2008 2:14 am

Moet nog eerst ff gaan sloapen :w:

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo mar 30, 2008 4:08 am

Het is hier nog erg donker.

:D

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » zo mar 30, 2008 4:49 pm

Het was er gezellig druk, de racers hebben goed weer gehad, tot een uur of 15.00 hr toen begon het te regenen, maar toen had al iedereen het meeste gereden, behalve voor diegene die naar huis moesten in die regen, en nu dus nog onderweg zijn, vele gezichten gezien, en op het laatst nog een paar (2 maar) :beer: gedronken maar :nono: gezopen *-0 , en er werden dus ook nog een paar foto's genomen, maar die zijn dus ook nog onderweg, :w:

kris
Berichten: 31
Lid geworden op: zo dec 30, 2007 8:13 pm
Locatie: ZELE / BELGIE
Contacteer:

Bericht door kris » zo mar 30, 2008 4:53 pm

Afbeelding

kris
Berichten: 31
Lid geworden op: zo dec 30, 2007 8:13 pm
Locatie: ZELE / BELGIE
Contacteer:

Bericht door kris » zo mar 30, 2008 5:23 pm

Hier nog wa foto's via image werkt het nie zo goed,heb zoveel mogelijk de BB's proberen in beeld krijgen wie wie is weet ik natuurlijk nie

http://picasaweb.google.be/KRIS.BURM/Zo ... Gu_8v7-d1g

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » zo mar 30, 2008 5:24 pm

Jell@ en ikke, zei de gek :+ zijn alleen wezen kijken. We hadden een ritje lekker binnendoor uitgezet naar 't circuit :] We hadden wel wat regen onderweg maar dat mocht de pret niet drukken :wink: We kwamen om +/- 13:00 aan. En troffen de Baas met een brede glimlach (oor tot oor) op zijn gezicht, in de paddock. Brommers geparkeerd en eigenlijk meteen een paar Birds op het circuit gespot. Peet, Martin, Stanley, Rhino en voor mij een onbekende :D

We hebben lekker gekletst en gekeken. Leek wel een K&K :+
Nadat we FilaMenT een sessie hadden zien knallen. Tosti gegeten :p Helaas begon het vlak voor de volgende vrij rijden sessie te regenen :(

Maar we bleven toch kijken. Helaas nog iemand op zijn plaat zien gaan. :n geen Birdje, maar het blijft toch een vervelend zicht.

Het begon nog wat harder te regenen tijdens de 2e sessie die we van FilaMenT en Faster op zijn race R6 konden aanschowen. Dus maar meteen onze regenpakken aangetrokken. Mark en Franco kwamen ook al aardig nat van het circuit. Jell@ en ik besloten om maar richting huis te gaan. Het was wel slecht op de weg maar alles ging prima. Hoe dichter we bij Antwerpen kwamen hoe mooier 't weer werd. FF bij Ranst Q8 gestopt om te tanken. En een peukie te doen :-$ Staat de Baas in ene achter je :shock: :D Dus nog eens gedag gezegd en weer gaan rijden. Het was ondertussen droog en zonnig geworden *-*

Dus het laatste stukje nog ff aan 't scheuren geweest :] :] :] Ik denk dat ik iets te veel circuit gevoelens over had gehouden aan 't bliksem bezoek Zolder :+ Ging de eenna laatste rotonde op voor huis. Ging best goed ideale lijn en ik kwam mooi uit in de apex :D Maar mijn achterbandje was het er niet helemaal mee eens :shock: Die schuift 30 a 40 cm opzij :shock: Dus hup brommer recht op en gas :!: Lekker de bocht uit gedrift :p Daarna wel weer een euforisch gevoel *-*

Ik dacht wel ff toen het gebeurde oh oh als dit maar niet mijn Collin Edwards momentje wordt :+

Al met al een top dag ondanks de regen en het driften :D Het driften was eigenlijk wel leuk :+

Helaas geen foto's gemaakt :( Dat kolere *(^$$%&% |B ding was in ene stuk :shock: Net als de PMR van Jell@ |B Was wat de electronica betreft geen prettige dag voor haar.

We zien elkaar 6 april :] :] :]
Laatst gewijzigd door Motorpsycho op zo mar 30, 2008 5:55 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » zo mar 30, 2008 5:39 pm

Vanmorgen lekker 2 sessies kunnen rijden, na de middag nog 1, maar bij de 4e sessie ging het wel stevig doorregen, waardoor ik besloten heb na 2 rondjes het voor gezien te houden.
Had mijn pret toch al gehad :D :D :D ,
De R6 is een hele fijne fiets :D .
Filament, petje af dat je nog door gereden hebt in die regen.
Het zal wel fijn zijn geweest dat je droog in je auto naar huis kon rijden.
Ik vond dat in ieder geval prettig.
Als verrassing kwam mijn vrouw en mijn zusje met mijn petekindje ook nog effe kijken. :D 8)
Philip en Eddy we gaan binnenkort weer eens iets afspreken. :lol: :]
En aan de rest harstikke fijn dat jullie effe langs zijn gekomen, kun je toch wel merken dat we een hecht clubje zijn. :friends:

Zat net op de terugweg nog na te genieten in de auto.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door martin » zo mar 30, 2008 5:59 pm

Wat was dit gaaf :D

Orca
Berichten: 104
Lid geworden op: zo mar 09, 2008 4:50 pm
Locatie: Boechout (Antwerpen)

Bericht door Orca » zo mar 30, 2008 6:06 pm

Na het aankomen opzoek naar andere BOC'ers.
Eerst effe het circuit afgespeurd naar een BB, blijkbaar hadden we ze net gemist.
De zoektocht verder gezet en daar vonden we FilaMenT, Motorpsycho en Faster, als mijn bron, Peke, mij juist heeft ingelicht...
Even ter verduidelijking, hij is mijn vader niet.... (Fila...) :lol: :lol:
We zijn binnendoor teruggekomen, af en toe een beetje regen, maar toch gezellig....
Sometimes I feel human, I then lay down and wait for it to pass
:black
Heaven does exist, it has 2 wheels

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » zo mar 30, 2008 6:10 pm

martin schreef:Wat was dit gaaf :D
Volgens mij vind je het zo gaaf dat je verder sprakeloos ben :D
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Bericht door BBMW » zo mar 30, 2008 6:42 pm

Ik heb ook erg genoten van vandaag, heb 3 sessie's gereden en heb het bij de 4e sessie voor gezien gehouden vanwege de regen. De 3 sessie's waren erg leuk om te doen. Het gaat bij niveau 1 niet hard want ik ben niet boven de 134 km, op de Zumo, geweest. Het was wel zeer leerzaam en heb lekker bochies gereden op een rustige manier hetgeen wel lekker was om de ideale lijn te leren rijden achter de marchal. :D

Zal nog wat foto's posten maar moet nog ff weg dus dat komt nog.

@Martin: bedankt voor de gezelligheid, gaan we in Andorra overdoen :wink:

Groetjes,
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo mar 30, 2008 7:06 pm

Voor mij was dit de opening van mijn BB seizoen 2008. Een leuke dag met bekenden, oude bekenden, die je ook nog eens ff lekker voorbij reden op het circuit en nieuwe gezichten.
Een mooie BOC dag. Het weer zat niet helmaal mee maar dat had ook wel wat leuks. De coating die Shoei op mijn vizier had aangebracht werkte geweldig. En als het regent verdwijnen de watjes van het circuit. Behalve Faster want die had geen regenbanden.
Een heel circuit van Zolder had ik voor mij alleen. Deze regenrace heb ik dus gewonnen.

Vanmorgen vroeg heb ik Giel opgehaald. Giel is helemaal racegek en wilde wel eens zien wat wij bij de BOC allemaal voor gekkigheid uit halen. Tevens zou Giel mij een beetje coachen. Ik heb op mijn donder gehad kan ik je zeggen. Ik heb te weinig bochtsnelheid, rij in de verkeerde versnelling en ga te zachtjes de bocht in en rem niet hard genoeg.
Dan sta je dan met je goed gedrag. Heb je net je eerst rondje gereden klopt er gelijk al geen hol van. Via de PMR heb ik instructies gekregen. Laat Giel nu gewoon gelijk hebben. Heb braaf gedaan wat hij zei en jawel hoor ik haalde gelijk weer een zelfde nette tijd als vorig jaar. Toch heb ik nog een hoop te leren. De 16 tanden voor, waar ik mee heb gereden hielp me niet echt om de bochten sneller uit te komen. Ik zat hierdoor regelmatig een versnelling te hoog te rijden. Dat kost veel tijd. Jammer volgende keer beter opletten.
Verder was Giel nogal onder de indruk van onze club. Hoewel hij geen clubmens is vindt hij de sfeer bij ons geweldig. We hebben bij de bus op maat, van Faster, dan ook heel erg veel BOCers aan hem kunnen voorstellen.
Mijn juppen ervaring. Het naar Zolder heen en weer rijden met de BB op de aanhanger was me zeer aangenaam. Vooral bij regen. Ik heb heel netjes 80 gereden. Vraag maar aan MP.

Ik hoop dat jullie het ook zo naar jullie zin hebben gehad. Zeg maar als we weer een afspraak moeten maken. Ik zeg; ik ben voor.

Allemaal bedankt, ik heb genoten.


:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Gebruikersavatar
stanley
Berichten: 2356
Lid geworden op: za sep 09, 2006 9:02 am
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Bericht door stanley » zo mar 30, 2008 7:45 pm

Heb 2 geweldige dagen gehad
Zolder was gaafffffffffff
stanley / BOC Bestuur / Technische zaken

peke
Berichten: 228
Lid geworden op: wo aug 01, 2007 10:19 am
Locatie: Ekeren, (Antwerpen)
Contacteer:

Bericht door peke » zo mar 30, 2008 7:59 pm

Toen ik hedenochtend de hondjes had uitgelaten waren de eerste regendruppletjes op m'n hoofd gevallen en omdat ik sinds kort watje geworden ben slopen de eerste twijfels al vlug bij me naar binnen. "Is dit wel een goed idee"? vroeg het wijze engeltje op m'n schouder zich meermaals af.

Ik moet thuis de indruk van een gekooide beer gegeven hebben want ons madam zei op een gegeven moment dat ik maar eens met de motor moest gaan rijden, dat zou me ontspannen. Tja..... Kweeni.... regen enzo....
terwijl de pestengel m'n hersencel zat op te vrijen schepte de duivel kolen op de laaiende vlammen van verlangen in m'n hart.

Een en ander leidde ertoe dat ik omstreeks 12.30 uur de BB de regen instuurde. Ons madam had me op voorhand goed op het hart gedrukt heel voorzichtig te zijn met Yveske, haar favorite bewakingsbeambte.

enne Orka is niet eens zo'n gekke naam hoor! Toen ik je in m'n spiegels door het gutsende water zag scheuren met je witte jas en zwarte brommer was er zowaar een spoor van gelijkenis.
Ordinarily I am insane, but I have lucid moments when I am merely stupid.

Kijk ook eens op : www.houtsteenglas.be

Orca
Berichten: 104
Lid geworden op: zo mar 09, 2008 4:50 pm
Locatie: Boechout (Antwerpen)

Bericht door Orca » zo mar 30, 2008 8:17 pm

peke schreef: Ons madam had me op voorhand goed op het hart gedrukt heel voorzichtig te zijn met Yveske, haar favorite bewakingsbeambte.

enne Orka is niet eens zo'n gekke naam hoor! Toen ik je in m'n spiegels door het gutsende water zag scheuren met je witte jas en zwarte brommer was er zowaar een spoor van gelijkenis.

Ja, daar gaat mijne naam....

:axe: :+: :xx :w
Sometimes I feel human, I then lay down and wait for it to pass
:black
Heaven does exist, it has 2 wheels

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » zo mar 30, 2008 8:29 pm

Orca schreef:Na het aankomen opzoek naar andere BOC'ers.
Eerst effe het circuit afgespeurd naar een BB, blijkbaar hadden we ze net gemist.
De zoektocht verder gezet en daar vonden we FilaMenT, Motorpsycho en Faster, als mijn bron, Peke, mij juist heeft ingelicht...
Even ter verduidelijking, hij is mijn vader niet.... (Fila...) :lol: :lol:
We zijn binnendoor teruggekomen, af en toe een beetje regen, maar toch gezellig....
Dan was jij dat in de kantine bij Peke, kan ik meteen een gezicht op de naam plakken.

Ondanks het feit dat ik niet gereden heb op het circuit, heb ik een top weekend gehad.
Gisterenmiddag arriveerde Stanley in een lekker zonnetje. Lekker bijgekletst de hele avond (en bijna de hele nacht :lol: :lol: ). Toen ik tegen de middag eindelijk wakker begon te worden richting Zolder vertrokken. He was leuk om Faster op zen R6 te zien rijden, hij leert in ieder geval veel bij iedere keer.
Lekker bijgekletst met BBpeet en Martin. Eindelijk RiRoj en Silly nog eens gesproken, dat was ook weer veel te lang geleden. Kurt ook nog gezien met een smile van hier tot Tokyo :lol: :lol: .
Alleen jammer dat het weer de grote spelbreker was na de middag.

Wat mij vandaag weer opviel was dat de bird echt geen circuitfiets is, is er gewoon te zwaar voor. Ik vond dus dat ik de juiste keuze had gemaakt om niet met de bird op het circuit te gaan rijden.................................
..................................... totdat ik Lampie een sessie zag rijden.

Hij vertrok ongeveer een halve ronde na een groepje met oa een fireblade en een R1 in racetrim en een stucatie 1098. Deze gingen zo soepel en vlot door de bochten en de bird was duidelijk veel logger. Maar na een rondje of 3 reed Lampie achter die gasten en de volgende ronde reed ie er 100den meters voor. Die bird kan dus echt wel hard op het circuit.

Krijg dus toch zin om het eens te gaan proberen, of toch maar liever met Faster zijn R6 die ik eens mag lenen. Leuk als je kan kiezen. :lol: :lol: :lol:

Orca
Berichten: 104
Lid geworden op: zo mar 09, 2008 4:50 pm
Locatie: Boechout (Antwerpen)

Bericht door Orca » zo mar 30, 2008 8:39 pm

The Doctor schreef: Dan was jij dat in de kantine bij Peke, kan ik meteen een gezicht op de naam plakken.
Yep, dat was ik.
En ik veronderstel dat jij de kerel met de witte trui bent... :roll:
Sometimes I feel human, I then lay down and wait for it to pass
:black
Heaven does exist, it has 2 wheels

Rhino
Berichten: 222
Lid geworden op: wo jul 19, 2006 12:18 pm
Contacteer:

Bericht door Rhino » zo mar 30, 2008 9:32 pm

Weet niet of ik de laatste ben maar ben weer thuis!!! Een heel gaaf weekend gehad. Vrijdag was het nog wel frisjes maar zaterdag was een top dag!! Een beetje rondgetoerd maar ook naar het rijden gekeken. Zal proberen zo nog ff wat foto's te plaatsen.

Vandaag was top. Leuk een aantal bocers weer eens te zien. Niveau 1 was leuk maar voor mij toch veel te ' rustig; Dus moet er een 1+ komen op Zolder :D Dus kom maar op met die afspraak. Vrij rijden kan ook maar toch nog ff gewoon 1+ doen. En wie weet volg ik Faster wel want een circuit fiets is toch wel lekker. De bird moet wel heel blijven en hoe groot de risico's zijn heb ik dit weekend gezien. Er zijn er behoorlijk wat afgegaan.. !! :shock:

De laatste rit heb ik overgeslagen. Moesten meer dan een uur wachten en die tijd kon ik winnen en dus iets eerder thuis te zijn. En eigenljik vond ik die regenritten de leukste van de dag. Ging nog niet zo snel maar in ieder geval kon ik wat meer ' spelen' en proberen.

Ik ga m'n andere pc aanzetten en wie weet zo nog wat foto's...

't was leuke manne....

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » ma mar 31, 2008 6:52 am

Ik heb gisteren, samen met RiRoJ, mijn eerste bezoek gebracht aan een circuit, en wel op Zolder.
Na een autorit van 2 uur, met onderweg wat regen (deze keer geen zwaan), kwamen we aan.
Bij aankomst kwamen we Faster tegen, in gezelschap van Renske en zijn zus met de baby.
Snel het koekblik geparkeerd en op zoek naar de andere.
Franco had ons al aangegeven waar Mark stond, dus ook onze kop ff laten zien.
Het was nog droog op het circuit zodat ik een poging heb gewaagd om wat foto’s te maken.
Dat viel nog niet mee met zo’n simpel toestel, maar bij deze.

Mark in actie
Afbeelding

MARK AAN DE RACE

Martin
Afbeelding

Stanley
Afbeelding

MARTIN EN STANLEY

We waren zo bezig met rondkijken dat we niet in de gaten hadden dat we geroepen werden.
Maar yes, daar waren Philip, Dagmar en Eddy.

Optuigen voor weer wat rondjes
Afbeelding

He Peet, long time no see
Afbeelding

Faster op weg naar de baan
Afbeelding

Tijdens de regen lekker binnen gaan zitten en wat gedronken met onze Belgische vrienden
Afbeelding

Stanley, Martin en Faster hielden het racen ook voor gezien
en schoven gezellig bij
Afbeelding

Al snel was iedereen uitgeraced en nadat iedereen ingeladen,
opgeladen en in zijn regenpak was gehezen namen we afscheid.
Wat was ik blij met het koekblik.
Onderweg nog door 3 stoere mannen ingehaald.
Ik had wel medelijden met ze in de regen, maar gelukkig werd het snel droog.
Afbeelding

Ik heb het prima naar mijn zin gehad en wil het zeker nog eens meemaken,
maar hoop dan wel dat het droog is.
Vond het jammer dat Mark zo snel wegging. Had nog ff willen kletsen.

Ennuh………………Jakelien……………………


Eddy keek ergens anders naar

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » ma mar 31, 2008 4:31 pm

Syllie Thing schreef:
Ennuh………………Jakelien……………………


Eddy keek ergens anders naar


:doh: :() :roll: :jj :twist: :me stupid: :+

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » ma mar 31, 2008 4:36 pm

(picture)
Mooie foto Syl, is goed op te zien hoe ik mij gister voelde :D

:D :D :D

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » ma mar 31, 2008 4:42 pm

Faster schreef:(picture)
Mooie foto Syl, is goed op te zien hoe ik mij gister voelde :D

:D :D :D
Jammer dat je niet kan zien wat er op tank staat aan weerskanten.

Je hebt lef. En een mooie stijl van rijden.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » ma mar 31, 2008 5:28 pm

Orca schreef:
The Doctor schreef: Dan was jij dat in de kantine bij Peke, kan ik meteen een gezicht op de naam plakken.
Yep, dat was ik.
En ik veronderstel dat jij de kerel met de witte trui bent... :roll:
Yep. Ik was daar met diene rare kale. :lol:

Kurt
Berichten: 109
Lid geworden op: za jul 14, 2007 7:25 am
Contacteer:

Bericht door Kurt » ma mar 31, 2008 6:34 pm

Heb gisteren een geweldige dag gehad.

Een beetje bijbabbelen met de BOC'ers was enkel 's morgens mogelijk vermits we nadien bij niveau 1 een eivol programma hadden wegens de theorielessen.

De 1e en de 2e sessie was het de droog, bij de 3e was er een beetje nat gevallen en bij de 4e en 5e sessie was het flink aan het regenen, ik heb ze wel alle 5 gereden :D .

Het leuke van de 4e sessie was dat elke ronde de 1e en 2e achter de voorrijder aan de kant moesten en achteraan moesten aansluiten maar na een paar rondjes waren er nog maar 3 van de 8 gestarten mee en reden we dus heel de tijd vooraan afwisselend in 1e,2e en 3e positie, werden er geen gaten gelaten en dit vond ik zowaar nog leuker dan op het droge wegdek rijden en kwam, ondanks de regen, met een big :) van de motor gestapt en dit goed gevoel deed me besluiten om toch nog een uurtje te wachten voor de laatste sessie.

Het beste moest dan nog komen want bij de 5e sessie waren er al veel huiswaarts gekeerd (we waren nog met +/- 15) en werden per 3 of 4 achter een voorrijder gestuurd maar na nog geen halve ronde waren we er al 3 kwijt en na 1,5 ronde aan een slakkegangetje (en een voorrijder de meer achterom keek dan vooruit) en de 3 constant op minstens 100 meter, want aansluiten deden ze nooit, haakten ze definitief af en zijn we met 2 voortgegaan en had ik zowaar prive les waarbij de snelheid elke ronde de hoogte inging en ik mijn grensen een heel eind heb verlegd, alle voor ons gestarte groepen werden ook nog bijgehaald en nu was de smile bij het einde nog groter.

Van de BOC'ers die een bezoekje brachten heb ik er aantal gemist maar dat halen we volgende keer wel in.

Nog dit: ik vind dat we dit zeer snel nog eens moeten gaan doen en dan met wat meer BOC'ers. Dit was voor mij de eerste keer en het is echt een aanrader om te doen, voor de prijs moet je het niet laten want je krijgt waar voor je geld en er is voor ieder wat wils (van rustig tot zeeeer snel). Ik ga in ieder geval binnenkort terug inschrijven met of zonder BOC maar uiteraard liever met.

Kurt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten