Hoe vond je het Kijk & Klets treffen op 20-04-'08?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
mib
Berichten: 77
Lid geworden op: ma okt 08, 2007 8:39 pm
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door mib » di apr 22, 2008 10:41 pm


Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » wo apr 23, 2008 4:42 pm

Zo en dan nu ikke :lol: , mijn weekend begon al de zaterdag toen ik vertrok naar mijn vrienden in XX-sity, gelijk afgesproken, om eens lekker bij te kletsen en zo, RK was ook al op de hoogte, dus kwam hij ff koffie drinken, en later lekker eten, en dat heeft gesmaakt hoor, de ganse avond lekker gekletst, en motormuis heeft nog 2 mooie sleutel-aanhangers gemaakt, waar ik heel tevreden mee ben, na een heerlijke nachtrust, en groot ontbijt s'morgens vertrokken naar RK voor ein :coffee: MarkB, kwam er ook aan, toen vertrokken naar het k & k, heerlijk zo tezien allemaal die mensen en motoren, iedereen handjes geschud, en gezoend sommigen zelfs meermaals 8) , daarna werd mij gevraagd om een groep voor te rijden, wat voor mij geen probleem is,
ik mocht als groep 3 vertrekken, heb dan ook netjes tegen iedereen verteld dat wij gingen vertrekken. We staan klaar, en ja hoor op wie moest de groep, en de andere groepen wachten, op der dokter, dus ikke die maar eens gaan halen, nog niet goed weg, hoorde ik zeer stil, in mijn oortjes, om eens langs de kant te stoppen, meneer den dokter had weer eens iets mis gepeutert aan den zumo :? nog een geluk dat iemand de rit op de sd kaart had , zodat hij die nu ook had, (was anders mss verloren gereden) :-_ :-_ , in het begin vondt ik de route een beetje saai, omdat we maar 50 mochten rijden, met veel flits paalkes, maar naderhand werd het beter en beter, na de pauze, kreeg ik weer een zwak signaal van den dokter met de vermelding dat er iemand niet bij was , dus weer langs de kant, bleek het Duke te zijn, dus ikke terug naar het restaurant, niemand gevonden en dus terug naar mijne groep, bleek dat den dokter ook nog niet eens tot 7 kan tellen :-_ :-_ want Duke stond er bij, dus weer vertrokken, de rit lekker uitgereden en daarna terug naar huis, en wil graag iedereen bedanken voor deze mooie dag, dan nu iets minder prettig en dit in verband met de reglementering, van de voor/achter rijder, in dit geval den dokter, ik ben van mening, wanneer de groep gesplitst word door een rode licht, het de taak is van de achterrijder, om dit te melden, zo ook wanneer men weer groen licht heeft, ik moest keer op keer vragen hoe het zit :!: , ook vindt ik het niet kunnen dat de achterrijder zomaar iemand anders (met een pmr) aansteld als achterrijder, om dan de hele groep (gevaarlijk in te halen, om eventjes te komen spelen met de voorrijder ( ik liet hem wel ff kijken hoe je , in tegenstelling wat hij beweerd "natte dweil" goed door de bochten gaat), men heeft een plaats in de groep en men behoud die ook tijdens de rit.

Reden dat ik zo reageer, ik hoef mij niet in verschillende topiks, door den dokter door het belachelijke te trekken. |B

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » wo apr 23, 2008 6:14 pm

Burtonman schreef:dan nu iets minder prettig en dit in verband met de reglementering, van de voor/achter rijder, in dit geval den dokter, ik ben van mening, wanneer de groep gesplitst word door een rode licht, het de taak is van de achterrijder, om dit te melden, zo ook wanneer men weer groen licht heeft,ik moest keer op keer vragen hoe het zit :!: ,Tja, hier heb je gelijk in. Ik moet meer communiceren via de pmr. Alleen weet je ook dat mijn zendvermogen momenteel vrij zwak dus je hoorde mij heel moeilijk.
ook vindt ik het niet kunnen dat de achterrijder zomaar iemand anders (met een pmr) aansteld als achterrijder, om dan de hele groep (gevaarlijk in te halen,
Hier heb je geen gelijk maatje. Nadat we verkeerd waren gereden en we allemaal moesten omkeren heb ik gewoon achter je aangesloten om ook eens even een stukje te kunnen scheuren, mijn handjes beginnen nl te jeuken.

om eventjes te komen spelen met de voorrijder ( ik liet hem wel ff kijken hoe je , in tegenstelling wat hij beweerd "natte dweil" goed door de bochten gaat) Heb je ook weer gelijk in, het ging niet zo lekker als ik verwacht had

men heeft een plaats in de groep en men behoud die ook tijdens de rit. plaats in groep wisselen word meer gedaan. Indien deftig gedaan heb ik hier geen problemen mee

Reden dat ik zo reageer, ik hoef mij niet in verschillende topiks, door den dokter door het belachelijke te trekken. |B
Het was NIET mijn bedoeling om je in het belachelijke te trekken, ik was maar aan het grappen. Zo zou je me ondertussen wel moeten kennen. Indien ik je deze indruk heb gegeven MIJN EXCUSES, dat was niet mijn bedoeling, ik zal al deze posts verwijderen!!!

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Bericht door RiRoJ » wo apr 23, 2008 6:24 pm

Burtonman schreef:Zo en dan nu ikke :lol:........Bla Bla

Eddy laat je niet opnaaien. We hebben zelf geconstateerd dat je het buitengewoon goed deed als voorrijder.



Wel 4 keer zelfs (hebben we je ingehaald)

Dien Docteur meent het nie sow slecht. Denk dattie beetje jaloers is op Jakelien. Niemand heeft zo een schone 'luchtige' dame als jij.

Wanneer neem je ze eens mee op de koffie....., altijd welkom!!

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » wo apr 23, 2008 7:06 pm

Allé voor eine keer, omdat het woensdag den 23 ste is :shock:
:W :_- :friends:

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » wo apr 23, 2008 7:47 pm

En dan nu even serieus. Het viel me zondag dus wel op dat Eddy heel anders was dan dat ik hem normaal ken. Hij nam zijn taak als voorrijder heel serieus op. Er was natuurlijk plaats voor een grapje maar hij uitte zich voorbeeldig in zijn taak als voorrijder en dat mag ook vermeld worden.
Ik denk dat Eddy en ik dit seizoen nog wel meer groepen op sleeptouw gaan nemen(zo rap als mijn pmr op punt staat :? )

Dit heb ik hem net ook even persoonlijk verteld aan de telefoon verteld :wink: en even alles uitgepraat. Dus volgende keer zijn we er weer bij als 2 grote maatjes. :hug:

:wink: :lol:

edit : vandaag een nieuwe bak jupiler gehaald dus..............................................




............hij staat koud. 8)

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » wo apr 23, 2008 7:57 pm

Gelukkig hebben onze Belgische vriendjes hun geschil bijgelegd :D

Ik dacht heel even :think: De liefde is over :shock:

Maar gelukkig zijn jullie nog steeds maatjes, maatjes :hug:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » wo apr 23, 2008 8:33 pm

:burp: 8) :lol:


En omdat hij het ook zo lief gezegd heeft aan de telefoon, mag hij ook eens ein maal naar Jakelien kieken, maar neet aankomen |B



:-_

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » wo apr 23, 2008 8:35 pm

:D


:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Kurt
Berichten: 109
Lid geworden op: za jul 14, 2007 7:25 am
Contacteer:

Bericht door Kurt » do apr 24, 2008 9:45 pm

Weer een aantal nieuwe toffe mensen ontmoet en een aantal oudgedienden beter leren kennen, het K&K gedeelte heeft echt zijn nut. Ideale lokatie ook om zoiets te doen.
De rit was iets anders dan anders daar ik voor de eerste keer als achterrijder werd gevraagd en dat in de groep van Filament, en ik vond het nog leuk ook.
Leuke annecdote: Na een paar kilometer "vijnsde :lol: " Filament een probleem met zijn navigatie zodat BBPeet naar voor werd geroepen om als voorrijder de groep op sleeptouw te nemen, voor hem de eerste keer maar niemand die dat doorhad want hij deed dit op een voortreffelijke manier, knap Peet, ook al rijdt je liever achteraan.
Het was weer een leuke BOC dag en ben ervan overtuigd dat er nog veel gaan volgen.

Tot een volgende gelegenheid.

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Bericht door BBMW » do apr 24, 2008 9:51 pm

Ben vanaf Maandag tot vandaag in Brussel geweest voor mijn werk en had daardoor nog geen tijd om te reageren. Dus hier komt mijn reaktie. Ik heb lekker gereden afgelopen Zondag. Ben om 0815 uur weggereden van huis om op mijn gemakkie naar Gouda te rijden voor de Bop van MXXL. Daar aangekomen stonden heel veel Honda Shadows te wachten en binnen no time waren de andere boppers aangekomen waarmee we richting het K&K treffen vertrokken.

Eenmaal bij de K&K aangekomen heb ik veel bekende en onbekende gezichten gezien en gesproken. Wat een pracht en praal allemaal, in 1 woord geweldig.

Rond 13 uur gingen we rijden. In de groep waar ik meereed was Filament voorrijder en Kurt achterrijder maar na 1 km hebben Mark en ik van positie gewisseld, bedankt Mark :wink:, en ben ik als voorrijder gaan rijden. Het was voor mij de eerste keer dat ik als voorrijder mocht fungeren en was erg leerzaam. Ik bedank de groep voor het geduld met mij en kijk alweer uit naar de volgende rit waar ik weer bij kan zijn want we hebben een leuke en gezellige club en waanzinnig gave motoren *-*

Tot ziens,
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

petje02
Berichten: 222
Lid geworden op: vr jan 25, 2008 10:27 pm
Locatie: heerlen, limboland
Contacteer:

Bericht door petje02 » do apr 24, 2008 10:32 pm

foto`s k en k

en toch aan de foto`s te zien was het gezellig geweest.
ik zou zeggen, houden zo en vaker doen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten