Hoe vond je de Begeleiding Zeelandia-Run 2008?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » zo mei 18, 2008 12:40 am

Is zoiets gelijk Jakelien, als die gaat liggen zie je die ook niet meer :shock: 8) :lol:

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » zo mei 18, 2008 8:00 am

Ben en Girly sterkte met jullie zoon :(
Proud member of the Adventure Chaptor

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » zo mei 18, 2008 8:02 am

ReefeR schreef:Ben en Girly sterkte met jullie zoon :(
:^

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Bericht door Evelakes » zo mei 18, 2008 8:17 am

Jee moet je allemaal weer gebeuren sterkte Ben en Yvonne..

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » zo mei 18, 2008 8:33 am

Sterte Ben en Yvonne met jullie zoon..

Hoop dat ze het rapalje flink straffen.

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » zo mei 18, 2008 8:52 am

Zo, ik ben weer een beetje uitgeslapen. Miriam en ik hebben de run bij het Arsenaal afgebroken, wij hadden een goede reden om nog naar Enschede te moeten gaan.

Het was een weekend met veel ups en downs, vrijdag was zeer gezellig, uiteraard weer lol met het opzetten van de tenten, daarna lekker frituur en vervolgens de rit voorrijden. Zoals gewoonlijk gingen de gaskleppen goed open en hebben we genoten van een zeer mooie route. We hadden een leuke locatie voor wat fotowerk en daarna weer door. Helaas ging er in de laatste bocht iets goed mis. Door geheel onverklaarbare reden ging RK in de laatste bocht snoeihard onderuit, de snelheid was er al uit, de weg was schoon en de banden waren warm. Ik reed er vlak achter, ik heb hem niet zien uitbreken, niet zien remmen of accelereren, ineens schoof de motor onderuit. Gelukkig stond hij vrij snel op en liep hij op eigen kracht naar de berm. Vanwege de heftige pijn heeft DT-tje de ambulance gebeld en is Arwin toch afgevoerd per Ambulance. Hiermee was de gezellige avond voorbij en stond de rest na te trillen. Al vrij snel bleek dat het voornamelijk kneuzingen waren en dat hij DOOR DE GOEDE LEREN MOTORKLEDING niets ernstigers had. Gezien de klap die hij maakte valt de zichtbare schade aan zijn motor nog mee, deze is goed repareerbaar. Voor Arwin was zijn zeelandia weekend in ieder geval voorbij, ik vond dat erg sneu voor hem want hij had zich er extreem op verheugt. 's Avonds kregen we nog een ander naar bericht over de zoon van Ben en Yvonne. Om dit een beetje te compenseren hebben Miriam en ik als tegenhang maar een goed bericht verteld

Zaterdag ochtend allemaal vroeg aan het ontbijt, niemand had echt goed geslapen vanwege de kou/regen/lawaai. Ik ben zelf van ellende maar om 5:20 onder de douche gestapt. Daarna spullen afleveren bij het ziekenhuis en door naar het stadhuis. Gelukkig kwam hier het gevoel weer goed terug, weer veel vrolijke mensen en mooie zijspannen. Ik sprak een jongen die maandag al zijn mooiste kleren had laten strijken door zijn moeder en hoopte dat ze lekker gingen scheuren. Het eerste deel van de rit was lekker droog, het tweede deel was er regen maar ik had niet het idee dat de deelnemers daar erg veel last van hadden.

Al met al een bewogen weekend, de run was weer fantastisch en het was erg gezellig om op de camping te staan, helaas maar 1 dag maar volgend jaar wordt dat zeker het hele weekend met Arwin erbij.

Arwin veel succes met de pijn en het uizoeken van een nieuwe kleur. Ben en Yvonne veel succes met jullie zoon.
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » zo mei 18, 2008 9:44 am

Ben en Girly sterkte met jullie zoon :cry: :cry:

En MXXL dank je wel voor alles en we gaan dit zeker volgend jaar over doen maar dan GOED !!!!!

Blackmetal
Berichten: 1389
Lid geworden op: di aug 01, 2006 10:23 pm
Locatie: betuwe

Bericht door Blackmetal » zo mei 18, 2008 10:35 am

ReefeR schreef:Ben en Girly sterkte met jullie zoon :(
:^ , Wat een laffe *[censuur]* :twisted:
Afbeelding .

Blackbird024
Berichten: 906
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 4:14 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Blackbird024 » zo mei 18, 2008 11:01 am

RK heel veel sterkte :!: Ben en Girly, hoe is je zoon er aan toe?? Hopelijk heeft hij er geen blijvende verwondingen aan overgehouden :!: :evil:
Blackbird024 a.k.a. Sander

This is your time and it feels normal to you, but really, there is no normal. There's only change and resistance to it and then more change.
Meryl Streep (1949 - ), Barnard Commencement Speech, 2010

Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Bericht door Dt-tje » zo mei 18, 2008 12:14 pm

Ja, was een weekend met veel verschillende emoties :shock:

De run was geweldig, al die blije koppies en zwaaien tot aan het eind van de dag, SUPER!!
De vrijdagavond rit was ook heerlijk.
Jammer dat de regen het zaterdag nodig vond ook mee te doen en Arwin besloot om een begin te maken met het schuren van zijn motor, dat rood was toch niet alles.. (en wat is het stil zonder die gast..)

Daarna nog het bericht van Ben en Girly, sterkte ermee!!

Door de koude nacht en best wel veel verschillende emoties die er waren geweest, ben ik een dag eerder naar huis gegaan. Ik zag het niet zitten om nog een nachtje kou te lijden in mijn tentje.

Nu ik terugkijk op de afgelopen twee dagen, kan ik zeggen dat de blije koppies van alle kinderen het evengoed tot een zeeeeeeeeeeer geslaagd weekend hebben gemaakt.
We zijn met elkaar ook zo goed met het ongeval van RK omgegaan, ieder van ons heeft zo goed zijn best gedaan en geholpen. Dat geeft ook een goed gevoel.

Dan nog het blije nieuws van Mark en Miriam *-*
ER KOMT WEER EEN BOC-BABY AAN!!!!!!!!!!!!!!


Ja, was evengoed een geslaagd weekend. En ik kijk alweer uit naar volgend jaar.

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo mei 18, 2008 7:31 pm

FilaMenT schreef:MXXL, Miriam, RK, Jell@ en MP zijn er al.

Wat denk je. ??

Heb jij inbus sleutels en een klein schroevendraaiertje.

Waarom?

Nou RK...........


Ik weer weg gereedschap halen om die superkleuter uit de brand te helpen.

:wink:

:lol: :lol: :lol:

:idea:
Hier ging het om. De bechermkapjes waren los gekomen en de linker op de foto heeft zelfs klem gezeten. Nu zitten ze weer netjes vast.

Afbeelding


:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo mei 18, 2008 7:40 pm

Tot de glijpartij van RK zag het er zo uit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » zo mei 18, 2008 8:15 pm

mooie foto's Mark hier ben ik erg blij mee ...... :D THANKS

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo mei 18, 2008 9:07 pm

Hier een indruk van de 22e Zeelandia-Run.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was een fijne dag.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

XXGirlyXX
Berichten: 248
Lid geworden op: wo jul 11, 2007 11:39 pm
Locatie: Dodewaard
Contacteer:

Bericht door XXGirlyXX » zo mei 18, 2008 9:45 pm

Mooie foto's van de rit, hoop volgend jaar wel mee te mogen doen!!!

Iedereen bedankt voor delieve reactie's / mail.
Lichamelijk maakt hij (Remco)het goed , op hoofdpijn en zere elleboog na.

Maak me meer zorgen over het feit dat hij nu niet meer alleen weg durft.
Intussen hebben we camera beelden met de daders en een paar namen.
En hoe moeilijk ook laten we de rest maar aan de politie over.

Of er moet er plotseling 1 oversteken voor m'n auto haha
uiting van onbegrip!!! :?

Groet GirlY

En een BOC baby :D VAN HARTE Miriam en Mark.
Speed is my need 2
Afbeelding

Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Bericht door Dt-tje » zo mei 18, 2008 10:08 pm

Leuk die foto's!!!
Ook die van BB Peet!!

Dat is een lekker 'nageniet moment' :D :D

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » ma mei 19, 2008 8:51 am

XXGirlyXX schreef:
Iedereen bedankt voor delieve reactie's / mail.
Lichamelijk maakt hij (Remco)het goed , op hoofdpijn en zere elleboog na.

Maak me meer zorgen over het feit dat hij nu niet meer alleen weg durft.
Intussen hebben we camera beelden met de daders en een paar namen.
En hoe moeilijk ook laten we de rest maar aan de politie over.
Sterkte ermee!
Een collega van mijn vrouw (40+) en zijn vader (70+) zijn een paar jaar geleden ook door een groep jongeren afgetuigd. Hij en zijn vader hebben er nog steeds psychische problem en mee, en durven 's-avonds bijna niet meer over straat.
Aarzel niet om contact op te nemen met de stichting Slachtofferhulp, zijn kunnen jullie helpen met de begeleiding die mischien niet noodzakelijk is, maar ook zeker geen kwaad kan.....
Succes ermee, en sterkte!

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » ma mei 19, 2008 10:53 am

Ik heb al mooie verhalen en foto's gezien/gelezen.

@Ben, Girly en Remco sterkte met de afwikkeling en het herstel. Hoe graag je die gasten zelf ook te grazen wil nemen. Laat het over aan :police:

Hier onder mijn verhaal :?

Vrijdag om +/- 12:00 met me grote vriend RK afgesproken bij Jell@ thuis. We gingen eerst ff ouderwets gezellig uitsmijters bunkeren :p

+/- 13:00 reden we goed gevuld en nog na boerend van de eieren met ze 3e richting Vlissingen :] :] :]
Het was minder mooi weer dan de week er voor maar het was nog steeds droog :D Ik had een mooie route uitgezet door het Brabantse, Belgische en Zeeuwseland hoofdzakelijk langs de schelde. We hebben lekker gereden met 1 stop om ff te :-$ :D
Toen we bij de camping aankwamen zaten Mark (MXXL) en Mirjam ons al op te wachten, hun waren er ook net 10 min.

We hebben weer gegierd van het lachen met de tentjes opzetten. De een liep te vloeken op zijn tijdelijk onderkomen en de ander op zich zelf enz, enz het was weer net een slapstick. :n geen slappestok :-_ :+

Na het plaatsen/monteren van onze tijdelijke onderkomen, hebben we gezellig met ze alle geklets en wat gedronken, oude bekende weer begroet en uiteraard brommers kieken :)~

Toen werd het wel tijd om te eten. Daan was wat later door de drukte op de weg en ze kon niet eerder vertrekken. Maar goed kon ze meteen aan schuiven toen ze aankwam :wink: Na het eten met ze alle ff snel Daan d'r tentje opgezet en klaar gemaakt. Mark (FilaMent) kwam ook al aan met het gereedschap om RK zijn voorvorkpoot beschermers goed te monteren. Die was los geraakt onderweg :W
Alles was weer gemonteerd en we gingen de run voor rijden :] :] :] *-*

Dat is altijd erg leuk zo op vrijdag avond. We redden erg lekker tot we vlak bij de camping terug waren en ik RK in mijn spiegel onderuit zie gaan :shock: :shock: :shock: (de rest van dit verhaal kan je hier lezen)

Maar je avond is naar de haaien en je voelt je niet zo happy meer omdat je Maatje in het ziekenhuis ligt en we nog niet exact wisten wat RK mankeerde :?
Ik kwam iets later op de camping terug omdat ik eerst RK zijn motor weg gebracht had samen met FilaMent. Daar nog wat nagepraat. Het duurde niet lang voor RK al weer belde van uit 't ziekenhuis. Het ging gelukkig goed met hem :hug: Maar hij moest wel een nachtje blijven.

Het bier smaakte me niet zonder me Maatje en we zijn eigenlijk redelijk optijd allemaal gaan slapen. Mede omdat om 07:00 de wekker weer gaat :shock:
Ik was zaterdag ruim voor de wekker al wakker |B |B |B en het regende. Al bijna de hele nacht |B
Ontbeten en eerst bij het ziekenhuis langs om RK zijn spullen te brengen. Toen door naar het stadhuisplein. En het was daar al een drukte vanjewelste met allemaal vrolijke mensen. Mijn stemming werd toen wel wat beter maar ik baalde toch nog wel 'n beetje. Na een aantal gebruikelijke zaken werd er door Anneke een toespraakje gehouden voor de moeder van de run José (RIP) met achtereen volgens 1 minuut stilte ter nagedachtenis. Dat was een emotioneel moment voor vele. Er waren zo'n 400 mensen op het stadhuisplein maar je kon een speld horen vallen. Omdat iedereen zijn respect uiten voor José.
De burgemeester hield ook nog een praatje en daarna vertrok het hele spul weer :] We hebben ondanks de regen weer een leuke dag gehad. Het blijft heerlijk om te zien hoeveel plezier die gasten onderweg in dat zijspan hebben :D
Na de run zo als altijd met ze alle nasi eten in de blauwezaal :p

Helaas was er door de regen toch minder lol op de camping dan andere jaren. MXXL en Mirjam die waren al weg. Daan besloot ook al richting huis te gaan. Dus bleven Jell@ en ik van het BOC clubje achter. We hebben nog zijspannen gekeken en hier en daar een praatje gemaakt. Toen vonden we het tijd om even te douche, Jell@ zag ondertussen ook blauw van de kou :(

Na het douche Jell@ even lekker in gestopt en ik ben ff op het feestje gaan kijken FilaMenT kwam daar ook naar toe.

Zonder RK en de rest is het toch minder leuk zo'n feestje. Maar goed ik vermaakte me wel. Heb nog met wat mensen gesproken. En veel mensen die vroegen hoe is het met je maat. Uitgelegd dat het wel goed ging met RK. Daarna vond ik het ook bed tijd. Dus ben lekker me tent in gekropen.

Zondag ochtend had ik het gevoel of ik door een trein was overreden. En dat terwijl ik geen druppel alcohol had gedronken. Ik had er moeite mee om wakker te worden :Z Maar het zonnetje scheen af en toe tussen de wolken door en het was droog *-* Na het ontbijt zijn we de spullen ingaan pakken en de tent op gaan breken. Jell@ en ik zijn lekker rustig aan deels binnen door en deels over de snelweg terug gereden naar huis.

Het was een bijzonder weekend met ups en downs. Maar ik had het toch echt niet willen missen :wink:

@RK volgend jaar weer uitsmijters bunkeren voor we gaan :W :D

Foto's volgen de laptop en digicam hebben ruzie |B

[edit]
Zo als beloofd :wink:

De foto's :arrow:

Voor vertrek bij Jell@ in de tuin. RK Was naar ons toegekomen voor uitsmijters :p
Afbeelding
Afbeelding

Tijdens het voorrijden van de run op vrijdag avond, wat foto's geschoten :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De rest van het weekend geen foto's gemaakt :think: Door alle commotie en het moeten missen van me MAAT vergeten denk ik :oops:

En weer klaar voor vertrek richting huis :?
Afbeelding
Afbeelding

Jell@ genoot zichtbaar van het zonnetje :D
Afbeelding

Ik wat minder. Had nog wat moeite met wakker worden :Z :z
Afbeelding
[/edit]

Wij zijn er volgend jaar weer bij :] :] :] *-*
Laatst gewijzigd door Motorpsycho op di mei 20, 2008 1:46 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

debvd
Berichten: 765
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 8:47 pm
Locatie: Hoorn/Enkhuizen e.o.
Contacteer:

Bericht door debvd » ma mei 19, 2008 8:34 pm

Ook wij hadden het onwijs naar onze zin.

Vrijdagochtend vertrokken en direct de regen in, na een uur regenrijden waren we door en doornat (geen regenpak), maar na leiden werd het droog en toen we bij Zeeland aan kwamen, kwam het zonnetje erbij 8) en waren we gauw weer redelijk droog, ff door naar ons hotel in Middelburg en ons ff omkleden, gauw hapje doen en toen weer door naar Vlissingen voor het voorrijden van de route.

Meteen weer leuk om iedereen weer te zien :hug: , daarna gauw op pad en kwam zelf tot de conclusie dat het niet lekker liep in de bochten
:oops: en samen met Anita besloten de rit niet verder uit te rijden. Enerzijds dat het niet lekker loopt en anderzijds heb je het gevoel dat je de boel op houdt (maw het tempo niet bijloopt) :oops:

Dus halverwege zijn we weer naar het hotel gegaan om vroeg naar bed te gaan om de volgende morgen met een goed humeur op het stadhuisplein te staan.

"s morgens op het plein aangekomen en al die blije gezichten weer ziet van de gehandicapten ben je alweer blij :D , totdat je het nieuws van RK :( te horen krijgt, erg geschrokken maar wel blij dat hij redelijk oke was al lag hij nog in het ziekenhuis :( not echt happy dus.

Maar door alle activiteiten op het plein wat afleiding kunnen vinden en na de briefing en een toespraak gevolgd door een minuut stilte. NEt als in augustus weer een heel indrukwekkend moment en deed me weer terugdenken aan de afscheidsrit van Jose.

Hierna volgde het startschot en gingen we op pad. Een leuke route met veel inhaalmogelijkheden om weer naar voren te kruipen en wat is het dan lekker dat je pmr hebt en de boel goed kan volgen. Doorgereden naar neeltje jans om de foto's te maken. (gelukkig het lage gedeelte, want bij het hoge gedeelte durfde ik vrijdagavond bij het voorrijden niet naar beneden :oops: )

Daarna door naar de lunchplaats waar we lekker konden lunchen en alle gehandicapten zich heerlijk vermaakten. :D :D Filament had intussen de laatste randjes van mijn banden gereden :P (dank daarvoor en je bevindingen)

En toen was daar :shock: RK *-* , blij dat ik hem weer ff zag en dat hij erbij kon zijn. :P

Daarna weer retour naar vlissingen en als je daar een ijsje eet en elkaar weer op de boulevard elkaar tegemoet rijdt om afscheid te nemen, en als je dan al die gezichten ziet en hun blijdschap en die van de ouders, dan weet je weer waar je het allemaal voor doet, die vrolijkheid en hun blijdschap met ons, dan maakt het niet meer uit dat je nat en koud bent, daar doe je het voor die warmte die je teurgontvangt. Daarna zoals MP het zei heerlijke nasi :klap: en ff nakletsen, daarna zijn we terug naar het hotel om om te kleden en weer terug te gaan..... *-0 terwijl ik aan het douchen was, was anita in slaap gevallen op bed en kreeg haar niet meer wakker *-0 , dus niet naar de club terug :(

Filament, Dt-tje, RK(al was het kort) :hug: , MXXL en Miriam, Jell@, MP, Raptor & Turbotje, Riroj & Syllie bedankt voor jullie gezelligheid onderweg :lol: was toppie!!!

Dus wij zijn er volgend jaar ook weer erbij :D en MP en RK als het mooi weer is (dus geen regen :? ) komen wij ook met een tentje afzakken naar Zeeland.. :lol: zodat ik ook ff kan nagenieten :D

XXGirlyXX en familie sterkte toegewenst, waardeloos en zinloos zulke dingen :(

Hierbij nog wat foto's en een filmpje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Doe wat je nu wilt en kan doen en stel het niet uit........ Lekker motorrijden !!!!!

BB Rookie
Berichten: 176
Lid geworden op: zo mei 27, 2007 11:31 am
Locatie: Zoetermeer

Bericht door BB Rookie » ma mei 19, 2008 8:59 pm

XXGirlyXX schreef: Lichamelijk maakt hij (Remco)het goed , op hoofdpijn en zere elleboog na.

Maak me meer zorgen over het feit dat hij nu niet meer alleen weg durft.
Intussen hebben we camera beelden met de daders en een paar namen.
En hoe moeilijk ook laten we de rest maar aan de politie over.

Of er moet er plotseling 1 oversteken voor m'n auto haha
uiting van onbegrip!!! :?

Groet GirlY
Ik had hier gewoon even over heen gelezen.

Zo de Ter**g, Yvonne Ben en Remco dit is wel erg vervelend.

Sterkte de komende tijd en naatuurlijk beterschap.
Gelukkig hebben ze al wel namen, nu maar hopen dat de :police: ook nog een straf uit deelt.
Anders sluit ik me aan bij het aanbod van Hertog. :evil:
Eikels rapen hoor je niet met de motor te doen.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » di mei 20, 2008 1:50 am

Foto's toegevoegd zo als belooft :arrow: KLIK :wink:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » wo mei 21, 2008 4:06 pm

Wat een fantastische dag was het weer, ondanks dat de weergoden ons deze keer in de steek lieten.
's Morgens om 5 uur lees je de minder leuke berichten op het forum (de val van RK, a.k.a.NAARDEKLOTEROOD en de zoon van Ben en Girly :cry: ,
maar na een telefoontje van Mark om 6 uur, klaarde de stemming iets op. Er komt weer een BOC-baby en nu bij MXXL en Miriam *-*
Om 6.30 uur waren we bij de pont van Maassluis waar Raptor en Turbo-tje al stonden te wachten. Samen zijn we verder gereden.
In Vlissingen aangekomen bleek het nog redelijk rustig te zijn, maar dat duurde niet lang. Zo'n 80 zijspanmotoren en trikes vulde het Stadhuisplein.
De minder valide medemens was al druk bezig om zich in te schrijven voor de run.
Na de briefing van Mark, het openingswoord van Anneke en het startschot van Burgemeester Dijkstra, kon de run beginnen.
En dat deed ie ook.
De zon scheen niet maar alles liep wel als een zonnetje.
Ik heb het vreselijk naar mijn zin gehad en ondanks de regen toch nog een half uur film in elkaar kunnen zetten.
Geweldige opkomst weer en wat een blije gezichten.
De film volgt zo snel mogelijk. Eerst gaan Rick en ik even op en neer naar Lugano in Zwitserland om een Olympische zeilboot op te halen.
Vannacht om 4.00 uur gaan we heen en vrijdagavond/nacht komen we terug.

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » za mei 24, 2008 6:27 pm

Ik had beloofd de film te plaatsen van de Zeelandia, maar hij blijkt te lang te zijn om te uploaden.
Ga me bezig houden met een verkorte versie en hoop deze dan asap te plaatsen.

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » zo mei 25, 2008 2:45 pm

Hierbij dan de verkorte versie van de run (al duurt deze ook nog 16 minuten)
Het origineel is 2 x zo lang. Als je de film op dvd wilt hebben stuur dan ff een pm.

ZEELANDIAFILM

Medic-XX
Berichten: 2455
Lid geworden op: za jun 30, 2007 8:56 am
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Medic-XX » zo mei 25, 2008 3:05 pm

Wat een schitterende film. Mooi gemaakt. :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten