Hoe vond je het 4e Waalkade treffen op 20-07-'08?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je het 4e Waalkade treffen op 20-07-'08?

Bericht door Motorpsycho » zo jul 20, 2008 12:04 pm

Hallo Super Blackbird vrienden :] *-*

Hoe vond je het 4e Waalkade treffen op 20-07-'08 :?:

Gooi je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!:
Bedankt BB vrienden -:^



Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wilt te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteert blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de onderste link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link to image te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link to image[/ img ] Zonder spatie’s :D Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: :!: :!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol: :lol: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Waalkade foto.s

Bericht door Man in Black-Bird » zo jul 20, 2008 1:13 pm

Omdat mn BB de vacuum hoest heeft :( ..ben ik met de Shadow naar de

Waalkade gereden om ff gezellig te kletsen en wat foto.s temaken !! :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En ook een nieuw BOC lid die zijn eerste rit ging rijden :wink:
Afbeelding

vgr MiBB

BlauweEngel
Berichten: 957
Lid geworden op: ma sep 25, 2006 9:20 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bericht door BlauweEngel » zo jul 20, 2008 2:04 pm

waarom is het altijd mooi weer op de plekken waar ik niet ben????

Ziet er gezellie uit!!!
Leuke opkomst ook zo te zien. Nu maar genieten van het zonnetje, hou ik de wolken wel hier....
New Zealand and Australia..awesome nature

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » zo jul 20, 2008 6:45 pm

Dit is echt geen grap... rontonde uitkomend .... geen extra gas erop .... toch achterwiel weg .....
Toevallig wel dezelfde band waarmee ik die rooie mee heb verbouwd ..

schade .... kuipruit (heb nog een originele liggen)... rechterspiegelsteun .. gelukkig terug gekregen van Martin ( thanks ) rechterstuurgewicht... donatie Doctor (Thanks )
En de rechterzijkuip (ZWART) maar daar hebben we ductape voor ...voorlopig !!
rechterdemper beschadigd........ nou jammer dan...

Motor loppt weer prima liep FF op 3 cilinders ....maar gelukkig nu niet meer

Gelukkig heeft mijn nieuwe pak minimale schade linkerknie toch een naad wat los en de handschoenen ....pffffffff weer nieuwe halen
Helm gelukkig 1 krasje maar ........

Verder weer heel leuk om weer es een ritje mee te maken wat dat aan gaat een hele leuke dag gehad.......

Gerben HEEL VEEL beterschap en sterkte ook met het oplappen van je BB!!!

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » zo jul 20, 2008 6:57 pm

Tja, wat kan je van deze rit zeggen. Eerst gaat Gerben onderuit. Met zen allen gewacht op de ambulance. Gelukkig viel het letsel achteraf nog mee.
Dan het nieuws dat RK onderuit gegaan was. Dan is je zin helemaal op.
Wel lekker bijgekletst met men maatjes.

Wil hier wel even Henny en Silly en Riroj in de bloemetjes zetten. Met zen 3 tjes zijn ze met Gerben naar het ziekenhuis gereden en bij hem gebleven tot Gerben zen maat kwam opdagen. Het is heerlijk om mensen zoals jullie in men vriendenkring te mogen hebben. (y)

Ti-BB : Een heel mooie rit die je uitgestippeld had. Ik vond em mooi en afwisselend en met bij momenten prachtige uitzichten. Toppie ritje.

En dan die prijzen van ons restaurantje (y) :lol: :lol: :lol: :lol:

BlackbirdRAY
Berichten: 344
Lid geworden op: di nov 20, 2007 5:08 pm
Locatie: Duiven (Arnhem)
Contacteer:

Bericht door BlackbirdRAY » zo jul 20, 2008 8:24 pm

Tja wat zal ik zeggen

Zeer leuke rit alleen jammer ( vooral voor) van RK en Gerben gelukkig valt de lichamelijke schade wel wel lees ik en de motor is wel weer op telappen.

Wat er aan de hand was op de weg waar Rk onder uitging weet ik niet maar 2 rotondes verder slipte mijn achter band ook een keer weg ( van wie kreeg ik het strenge vingertje ) gelukkig kon ik hem nog houden.

Gerben en RK sterkte met alles.

RAGS
Berichten: 1007
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:40 pm
Locatie: Arnhem - Nederland
Contacteer:

Bericht door RAGS » zo jul 20, 2008 8:39 pm

:shock: Sterkte met herstel Gerben en RK.

Gebruikersavatar
stanley
Berichten: 2356
Lid geworden op: za sep 09, 2006 9:02 am
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Bericht door stanley » zo jul 20, 2008 8:40 pm

Wat kan ik na dit alles nog zeggen, was een rot gezicht om je BOC maat zo op de grond te zien liggen.
Ben heel erg blij dat het bij een pijnlijke schouder is gebleven.
En RK is en blijft een geval apart, heeft een hekel aan rood en nu ook nog aan zwart, als ik hem was zou ik een zilver BB kopen, heb de zelfde weg gereden en niets raars gevoeld. :roll:
stanley / BOC Bestuur / Technische zaken

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » zo jul 20, 2008 9:03 pm

Getver :!: Ik moest ivm met een verjaardag iets eerder weg en dacht nu verhalen te kunnen lezen over hoe gezellig het allemaal was en hoe droog we het toch nog gehouden hebben.

Graag wil ik iedereen danken voor de gezelligheid die ik vandaag weer ondervonden heb en ik wens RK en Gerben veel succes met het herstel van het persoonlijke en materiele. Ik hoop niet dat er nu geplande vakanties in gevaar komen. :?

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » zo jul 20, 2008 9:31 pm

@Sjesus RK wat heb jij een pech dit jaar! :( Hoop dat alles meevalt..

@ Gerben ik hoop dat het niets ernstig is en dat je snel opknapt.

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo jul 20, 2008 9:54 pm

Verdomme dit is een echte domper als je net thuis bent van vakantie. Het eerste wat ik lees.
Sterkte jongens en beterschap..


:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

FilipXX
Berichten: 409
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 12:00 pm
Locatie: Assenede
Contacteer:

Bericht door FilipXX » zo jul 20, 2008 10:06 pm

YO schreef:@Sjesus RK wat heb jij een pech dit jaar! :( Hoop dat alles meevalt..

@ Gerben ik hoop dat het niets ernstig is en dat je snel opknapt.

:^ :(

Gerrit XX-L
Berichten: 1358
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 6:59 pm
Locatie: Zelhem

Bericht door Gerrit XX-L » zo jul 20, 2008 10:42 pm

Zo even een update hoe ik de waalkade treffen heb ervaren.

Zondag morgen begint de dag met een mooie ochtendzon, maar de voorspellingen zijn af en toen een bui, dus regen kleding mee nemen :!: .
Rij naar Zeddam waar een BOC opstapplaats is gemaakt, bij aankomst staat er al 1 te wachten , en de rest volgt snel.

Rijden met ons vieren richting Kleven binnendoor naar Nijmegen in een prachtig ochtend zonnetje ( deze jonge heeft er zin in ). :)

Aankomst Nijmegen.
Om dat ik nog niet veel mee ben geweest met ritten van de BOC wordt ik gelijk 15 euro lichter gemaakt,
Nu weet ik ook met wat voor een agressieve mensen ik te maken heb :!: Je wordt gewoon Lid.

En joy de club.


Vertrek uit Nijmegen.
De mobile brigade hoef je maar te volgen.
Rijden via binnendoor wegen Lent , Duiven, Didam, enz.
Tis een uurtje of half 1 en men innerlijke mens begint te knorren van er mag zo wel eens wat in.
Wat gebeurt er :!:
We steken aan in het plaatsje Baak, daar is een plaatselijke kroeg / restaurant waar de mensen binnen komen zo als ze zijn.
We legen onze spullen op het biljard, en laten ons zakken aan de stamtafel, de koffie jufvrouw neemt onze drank besteling op, en qua eten ! had ik niks te willen !
Patat gehaktballen frikadellen bami kroketten waren er besteld, Nou dat hebben we geweten ! genoeg voor iedereen ! niet genoeg ! geef maar een gil en de kok maakte meer.
AFREKEN :!: :!: met het enorme bedrag van 6 euro pp mochten we weer verder, WAT EEN MATS PRIJS.

De tocht ging verder de het kleinste stadje wat er in Nederland is Bronkhorst, even later nog in de oudste kroeg van Doesburg een kopje koffie gedaan en af naar Nijmegen.

Ik nu als BOC lid heb me reuze vermaakt, en een hoop nieuwe mensen leren kennen in deze club.

Mvg Gerrit Lankhof.

de foto's komen er aan :wink:

Jammer dat er onderweg mensen schade hebben gekregen,
Maar ik wens ze beterschap.
Iedereen hoort wat hij begrijpt.

neBBreg
Berichten: 131
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:38 am
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door neBBreg » zo jul 20, 2008 10:56 pm

Hallo allemaal!!

Om te beginnen was het een geweldige rit (de eerste +/- 70 km). We hadden een groepje met Pyreneën-gangers om elkaar een beetje te leren kennen. Sommigen van jullie heb ik vandaag best uitgebreid gesproken...

Duke bedankt voor het stabiel houden van mijn hoofd, terwijl ik op het asfalt lag te wachten op de ambu. RiRoJo(?), Sillything en Henny bedankt voor de steun in het ziekenhuis en het maken van de foto's (die volgen later). Martin, Stanley en Arjan bedankt voor de goede zorg en het verkeer regelen.

Mijn blessures lijken mee te vallen: zwaar gekneusde schouder, schaaf- en blauwe plekken op mijn heup en iets een dikke elleboog.
Ik heb net de motor opgehaald, daarvan zijn het ruitje en de linker knippersteun gesneuveld. De dynamokap is een heel eind afgesleten, uitlaat links geschaafd en de zij- en topkuip zitten wat schaafplekken. Verder lijkt het mee te vallen.

Toen ik vanavond Martin aan de telefoon had, hoorde ik dat RK ook onderuit was gegaan :shock: . Dus RK jij ook heel veel sterkte met het opknappen van je bird!!


Allen nogmaals bedankt!!

Greetz Gerben

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » ma jul 21, 2008 7:45 am

Ik vond de Waalkade een ietsje anders dan vorig jaar, het leuke dit jaar was, de afstand, door de nieuwe weg naar mijn maatjes in XX-city, de A73 doe ik nu met nog een kleine omweg (de tunnels zijn voorlopig nog in het week-end gesloten) 125 km, ga je via Eindhoven, dan maak je al rap 141 km, dus dit is al een plus punt, daar ik beloofd had om ontbijt mee te brengen, moest ik er vroeg uit om rond 08.45 hr daar te zijn, dus ff geen café bezoek :lol: , om 07.30 ontbijt bij de bakker opgehaalt en op weg naar XX-city, daar aangekomen kwam ook al snel mijn ander maatje met zijn mooie :black , en moet zeggen hij en de motor zien er blits uit, mooi pak , helm en laarzen, toen op weg naar de rit , en ik vond dat Evelakes maar raar, lees zig-zag over de weg reed en bijna een oma van rond de 120 jaar omver reed, bleek dat hij zijn bril vergeten was ( dit is waar , het ervoor niet 8) ), dus bril halen, en verder, daar aangekomen bleek dat Evelakes een probleem had met de bekabeling van de PMR, dus geen koffie maar ff helpen, toen vertrokken, ik vond de rit zeer mooi maar door de regen kon ik niet zo goed door rijden, er was zelfs een bocht bij waarbij mijn achterwiel ff wilde voorbij steken (mss was dat al een voorteken) maar gewoon het gas in de stand houden en mss komt het dan wel goed dacht ik, want ken nog niet zo goed rijden :shock: , ja en het eten ja hoor dat was meer dan af, ik denk dat wij het lekkerste en goedkoopste van allen hebben gegeten :lol: later de dag nog een terrasje met de oudste cola van het land, en nog ff geheime plannen met de XX-clan gesmeed en weer weg, na het spijtige voorval met RK hield ik het voor bekeken de fun was eraf dus terug naar de waalkade, en ja BlackbirdRay het oplettende vingertje bij dat slippertje kwam van mij. :w: En nu een rap herstel voor onze twee pechvogels.

Gebruikersavatar
ICEMAN
Berichten: 66
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 8:54 am
Locatie: Bad Bentheim
Contacteer:

Bericht door ICEMAN » ma jul 21, 2008 11:13 am

Het was weer een mooie rit op de valpartijen na dan. S'morgens ben ik meegereden met de BOP van Zeddam. De route ging eerst door duitsland en over wat dijkjes naar Nijmegen. Dit was al een mooie opwarmer voor de rit omdat er een lekker vlot tempo gereden werd :D .
De tocht vanuit Nijmegen was lekker afwisselend en er was genoeg te zien onderweg. Na de lunch was het toch opletten geblazen omdat de natte straat soms erg glad was.
Nadat we eddy al een keer in een bocht zag schuiven was ik zelf op een rottonde bijna aan de beurt. We gingen een rotonde op, ik gaf bij het uitkomen van de bocht iets gas en het achterwiel brak uit. Gelukkig kon ik de motor corrigeren, alleen ging RK op dezelfde plek een paar seconden later wel onderuit. Na zijn valpartij hebben we de weg daar nog even bekeken en deze bleek erg glad. Misschien olie of diesel op de weg? :?

Gerben en Arwin beterschap en sterkte met het herstel van de BB's.
Don't be second, Be one

Duke
Berichten: 63
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 11:48 pm
Locatie: Baarle-Hertog (B)
Contacteer:

Bericht door Duke » ma jul 21, 2008 11:18 am

We hebben een dag met 2 gezichten gehad. Mooi weer afgewisseld met regen en wind. Bochtige dijkwegen afgewisseld met vervelende snelwegen. Lekker gereden maar helaas hebben dus ook 2 maten op de grond gelegen... Kortom, het was weer een dag vol verrassingen! Ik ben in ieder geval blij dat RK en neBBreg er relatief goed vanaf zijn gekomen. En Gerben, ik hoop dat je snel herstelt en samen mee kunt rijden naar de Pyreneeen! Doctor bedankt voor de gezelligheid bij de heen- en terugrit!
:( :wink:

XXGirlyXX
Berichten: 248
Lid geworden op: wo jul 11, 2007 11:39 pm
Locatie: Dodewaard
Contacteer:

waalkade2008

Bericht door XXGirlyXX » ma jul 21, 2008 12:48 pm

Waalkade 2008

Tjonge tjonge wat vervelend dat Gerben en RK zijn gevallen,
wens jullie veel sterkte en beterschap.
GERBEN ik heb nog een dynamokap voor je voor nop, is iets beschadigd, maar mag je zo ophalen.


Hoop gauw weer bij een KK te zijn of rit te rijden. Momenteel zelf errug druk, vandaar weinig op deze site en niet aanwezig bij de ritten.

Iedereen veilige km en prettige vakantie gewenst............

Groeten Girly
Speed is my need 2
Afbeelding

neBBreg
Berichten: 131
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:38 am
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door neBBreg » ma jul 21, 2008 2:12 pm

ik denk dat ik de komende tijd nog wel behoorlijk last van mijn schouder heb, maar ik ga zeker wel naar de Pyreneën 8) , daar ga ik alles voor doen, dus Duke en Arjan we kunnen mooi samen oprijden :D !!
GERBEN ik heb nog een dynamokap voor je voor nop, is iets beschadigd, maar mag je zo ophalen
Ha Girly, dit is goed nieuws, zo'n aanbod sla ik niet af, ik kan hem alleen nog niet ophalen want ik mag/kan ook niet autorijden :cry:

Greetz Gerben

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: waalkade2008

Bericht door YO » ma jul 21, 2008 2:25 pm

XXGirlyXX schreef: GERBEN ik heb nog een dynamokap voor je voor nop, is iets beschadigd, maar mag je zo ophalen.
kwor helemaal warm van binnen... :hug: -:^

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » ma jul 21, 2008 3:54 pm

Zoals gezegd was het een dag met 2 gezichten.
Als eerste kwamen we aan op een nog rommelige Waalkade. Het weer viel ietwat tegen, maar knapte al vrij snel heel goed op.
Ook de motorrijders kwamen langzaamaan aangereden.
Leuk om weer een paar nieuwe leden te zien en zeker ook leuk om nieuwe oudleden tegen te komen (strakke pakkies, RK en Flying Moose).
We reden in 2 groepen. Wij reden als achterrijder mee in de groep van Martin, en als ik foto's ging schieten nam Stanley de achterste plek over.
De eerste 60 á 70 kilometer was het geweldig weer en zóóóó rustig op de weg.
Ik heb zelden een dijk zo leeg gezien, dus dat was heerlijk rijden.
We waren allemaal behoorlijk hongerig en op zoek naar een eetgelegenheid toen het mis ging met Gerben.
Daarna heb ik van de rit niks meer meegemaakt, omdat ik mee ben gegaan naar het ziekenhuis. Daar bleek alles gelukkig mee te vallen.
Henny, RiRoJ en ik besloten te wachten tot dat de buurman van Gerben er zou zijn, maar na 1,5 uur bleek de goede man nog ver weg te zitten
en besloten we terug te keren naar de Waalkade.
Daar aangekomen hoor je dat RK ook weer een slippertje gemaakt heeft. Tis om niet vrolijk van te worden.
Ondanks alles toch een leuke dag gehad en genoeg foto's kunnen schieten.


Het leukste van de dag was dat we een oude bekende uit Noorwegen tegen kwamen.


FOTO'S

MMZ
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:52 am
Locatie: Alkmaar (Holland)
Contacteer:

Bericht door MMZ » ma jul 21, 2008 4:10 pm

Hé Stanley, heb jij behalve je BB ook je hoofd gepledged? :lol:

neBBreg
Berichten: 131
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:38 am
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door neBBreg » ma jul 21, 2008 4:27 pm

om het beeld compleet te maken, heb ik hier ook nog wat foto's


bedankt -:^



http://picasaweb.google.nl/neBBreg/BOC20JuliFoutje

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » ma jul 21, 2008 5:35 pm

@Syl. Erg leuke foto's! Leuke combi tussen BB's en het landschap. Ook erg fijn dat je die oude bekende bent tegengekomen. Kan je toch zien hoe klein de wereld is he. Heb je hem ook namens mij de groeten gedaan?

@Gerben: Het zijn nooit leuke beelden maar zo te zien ben je echt goed opgevangen.

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: waalkade2008

Bericht door Man in Black-Bird » ma jul 21, 2008 5:55 pm

YO schreef:
XXGirlyXX schreef: GERBEN ik heb nog een dynamokap voor je voor nop, is iets beschadigd, maar mag je zo ophalen.
kwor helemaal warm van binnen... :hug: -:^
Laat me raden ??Eeeeeeeeeeeeeeeeh :lol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten