Aan / Af meld topic AvondGummen in Zeeland 16 juli 2006

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Bericht door RiRoJ » za jul 15, 2006 1:45 pm

@ MP

Dat moet ik WEL vragen want de foto's, film worden al gemaakt VOOR dat we rijden. Zo snel heb jij het nog niet meegemaakt. Als het topic al gemaakt was zou je nu al de foto's / film kunnen bekijken


:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » za jul 15, 2006 2:04 pm

Hoe kunnen ze ons nou fotograveren en filmen als we er nog niet rijden :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Bericht door RiRoJ » za jul 15, 2006 3:14 pm

RiRoJ schreef:@ Marty,

Je weet waar we weer terugkomen. Krijgen we dan direct een dia/film/foto voorstelling???????

Sneller als dat kan er toch niet gewerkt worden. Zal MP vragen het topic "Hoe vonden jullie het avondgummen in Zeeland" iets eerder op het forum te zetten.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
BEETJE OPLETTEN MP:
Marty is sneller dan het licht. En zoals Einstein al bewees met zijn stelling

"E=M X (C X C)" (e= mc in het kwadraat / Energie is massa maal snelheid)

Als je sneller dan het lcht gaat, ga je als het ware "achteruit". Zo zou je fictief in de tijd kunnen reizen. Dus ook naar het verleden dus van de datum 16 juli 2006 naar de datum 15 juli 2006 en als hij dan foto's of filmpje wil plaatsen IS ER GEEN TOPIC "Hoe vond je het Avondgummen in Zeeland". Is toch niet zo moeilijk??????????????

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Bericht door RiRoJ » za jul 15, 2006 3:24 pm

Mark,

Zet Syllie Thing er toch ook maar bij. Kan het tegenover jou niet maken om ze thuis te laten. Tegenover haar niet om haar knuffelbeer niet te zien.

Heb met Frank afgesproken dat als we het -met duo- niet bijrijden we afhaken en rustig het rondje zullen uitrijden. Maaaarrrr...., we gaan het wel proberen. En als het niet lukt hebben de dames onderling ook nog ff gelegenheid voor de babbel.

Marty Blackbird
Berichten: 684
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:47 pm
Locatie: Sommelsdijk, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Marty Blackbird » za jul 15, 2006 5:53 pm

RiRoJ schreef:@ Marty,

Je weet waar we weer terugkomen. Krijgen we dan direct een dia/film/foto voorstelling???????

Sneller als dat kan er toch niet gewerkt worden. Zal MP vragen het topic "Hoe vonden jullie het avondgummen in Zeeland" iets eerder op het forum te zetten.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Ik heb helaas geen video camera kunnen bemachtigen..

Ik denk dat ik eerst PROBEER jullie te ontmoeten bij de stop.. lukt dit niet, dan scheuren wij (vrouwtje gaat ook mee, en ze weet dat ik ietsje harder zal rijden als normaal) naar het eindpunt.. Wie weet dat er dan een paar plaatjes te zien zijn. Lampie heeft mijn mobiele nummer, dus ik houd met hem contact..

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » zo jul 16, 2006 12:31 am

Voor de gene die terug in de tijd kunnen gaan -----> KLIK

:w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » zo jul 16, 2006 8:48 am

Nou ik ben al in steenbergen, nu maar wachten tot het 6 uur wordt.

Overigens lekkere wegen hier. Knalde net voor een rotonde op een puist in de weg en kwam met gierende banden weer op de weg......

Was meteen goed wakker. Weg met diepe groeven in het asfalt gaat over in beton en in het midden een bobbel. En daar reed ik dus overheen.

Hopenlijk vanavond niet dit soort momenten.

Marty, het is ook een beetje moeilijk foto's maken en filmen tegelijk. Dus hou het maar bij de foto's.

Relax
Berichten: 1340
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:06 pm
Locatie: St-Martens-Lierde begot.
Contacteer:

Bericht door Relax » zo jul 16, 2006 11:59 pm

Om hoe laat gaat dit ritje ook alweer door?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten