Hoe vond je de Snertpicknick op 26-10-'08?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Plaats reactie
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je de Snertpicknick op 26-10-'08?

Bericht door Motorpsycho » zo okt 26, 2008 12:27 pm

Hallo Super Blackbird vrienden :] *-*

Hoe vond je de Snertpicknick op 26-10-'08 :?:

Gooi je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!:
Bedankt BB vrienden -:^



Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wilt te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteert blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de onderste link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link to image te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link to image[/ img ] Zonder spatie’s :D Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Snertpicknick op 26-10-'08?

Bericht door The Doctor » zo okt 26, 2008 7:19 pm

Voila, we zijn thuis. Enkele buitjes na de middag maar voor de rest was het een mooie dag. Het was een heel leuke gezellige dag. Maar wel een vreemde dag met rare wendingen. Om te beginnen bleek dat er geen enkele voorrijder zich had aangemeld voor de rit. Na effe overleggen hebben we dan maar besloten om een dagje naar de Efteling te gaan. LEUK!!!! Wat een toppie idee, lang niet meer zoveel lol gehad. Na afloop werden we nog uitgenodigd bij Ben en Yvonne thuis voor een heerlijk bakkie koffie en een lekker stukkie gebak.
Leuke groep, lekker bijgekletst en veel lol gemaakt, meer moet dat niet zijn.

Ben en Yvonne, thanks voor jullie gastvrijheid :hug:

Nu gaan we uitkijken naar het groot feest.

Tot binnenkort allemaal. :w:

Kurt
Berichten: 109
Lid geworden op: za jul 14, 2007 7:25 am
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Snertpicknick op 26-10-'08?

Bericht door Kurt » zo okt 26, 2008 9:48 pm

ik vond het :BOC

Tof gezelschap en weer een paar leden wat beter leren kennen.
Het beetje regen in de namiddag heeft de pret niet kunnen drukken.
De efteling was inderdaad een prima idee :D .

Yvonne en Ben bedankt voor de afsluiter bij jullie thuis, het was trouwens bijzonder lekker gebak.

Ow ja, de snert was er één van de betere soort en ging er bij iedereen vlot in.

XXGirlyXX
Berichten: 248
Lid geworden op: wo jul 11, 2007 11:39 pm
Locatie: Dodewaard
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Snertpicknick op 26-10-'08?

Bericht door XXGirlyXX » zo okt 26, 2008 10:11 pm

Hee alle 7 van vandaag,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :D
Bedankt alle voor een geslaagde en gezellige dag.

Wat een gezellig koppel zo, wachtrij voor de atraccties was nu ook niet zo lang met z.n 7en.
Alleen jammer dat ze geen snert hadden bij de Efteling.
We hebben met 7 naast elkaar gereden , geen voorrijder dan maar allemaal voorop |(
De afsluiting was bij ons thuis, leuk hoor. Gebak :? Wij hebben foto's gemaakt , zal proberen ze hier op te zetten.
Geen regen gehad (Wij dan :P )
Tja Faster, Ice man, Kurt, Doc en Habu (de echte DIE-HARDS ) moesten alleen nog ff naar huis.




Maar alle gekheid op een stokje
7 personen waren er vandaag voor een snertrit (wel 7 leukies) maar toch TRIEST TRIEST :cry:
Hebben we een club met zoveel leden...............
Ik ben toch wel erg benieuwd wie mij kan vertellen hoe dit komt.
Wat is er aan de hand , waarom zijn er de laatste tijd zo weinig rijders???
Of komen er weinig leden om te buurten, je hoeft de rit niet perse mee te rijden???
Speed is my need 2
Afbeelding

BenXXBird
Berichten: 188
Lid geworden op: di mei 30, 2006 6:53 am
Locatie: Dodewaard
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Snertpicknick op 26-10-'08?

Bericht door BenXXBird » zo okt 26, 2008 10:54 pm

De rit naar Waalwijk liep verliep zeer voorspoedig, nix bijzonders maar het verzamelen was al gezellig.

De Efteling was gelukkig geopend en niet al te druk. Met name onze "vlaamse" vrienden, hebben ons hollanders op een andere manier leren kennen in de "vliegende hollander".
Dit keer dus spanning en sensatie , zonder voorrijders en botsmuts. Superdag !

Volgende keer Bobbejaanland ?

Tot de 8ste !

Ben
Speed is my need

The Habu
Berichten: 71
Lid geworden op: za apr 14, 2007 7:24 pm
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Snertpicknick op 26-10-'08?

Bericht door The Habu » ma okt 27, 2008 9:28 am

Stay cool 8) , Stay calm :| , don't be alarmed!
Ik heb wederom een hele leuke en gezellige dag gehad met een fantastische groep BB fanaten.
:D
Yvonne en Ben bedankt voor jullie gastvrijheid!

Gebruikersavatar
ICEMAN
Berichten: 66
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 8:54 am
Locatie: Bad Bentheim
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Snertpicknick op 26-10-'08?

Bericht door ICEMAN » ma okt 27, 2008 11:04 am

Het was weer een leuke rit. De aanlooproute naar het startpunt was voor mij dit keer iets meer dan 200 kilometer ………….dus dat viel mee.:)
De weersvoorspellingen waren niet zo goed maar bleken erg mee te vallen. We hebben de eerste 110 kilometer van de rit onder droge omstandigheden kunnen rijden en na de lunch begon het wat te motregenen.
De groep van 7 rijders was erg gezellig en ook de afsluiting was zeer geslaagd. Ben en Yvonne, bedankt voor de koffie.
Op de terugweg ben ik met de Habu nog even ergens wat gaan eten en tegen 20:00 uur was ik weer terug in die Heimat. 8)

Tot de volgende rit allemaal. :w:
Don't be second, Be one

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Snertpicknick op 26-10-'08?

Bericht door Faster » ma okt 27, 2008 8:07 pm

Ook ik heb geweldig genoten van de rit, heb lekkere snert gehad en mij weer prima vermaakt.
Ben en Yvonne jullie zitten daar mooi te wonen, vooral met al die geweldige dijkweggetjes.
Nogmaals dank voor jullie gastvrijheid.
Het was een alweer een gezellig groepje, bedankt allemaal voor weer een fantastische dag. :D

Tot 8 november !!! :D 8)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten