Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door Motorpsycho » zo mar 22, 2009 12:48 am

Hallo Super Blackbird vrienden :] *-*

Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09 :?:
Gooi je foto's, video's en verhalen in deze topic dan is het voor iedereen een duidelijk en overzichtelijk geheel dit ging de voor gaande keren ook geweldig goed :!:
Bedankt BB vrienden -:^


Tip van de dag:

Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Je kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wilt te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteert blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd :wink: Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de onderste link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link to image te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link to image[/ img ] Zonder spaties :D Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Maar het kan ook anders dat wil zeggen met Google Picasa dit is veel minder zwaar voor het forum en je kan hele albums tegelijk uploaden en hier aan je maten laten zien. Werkt erg goed :!: Op de site van google vind je een duidelijke omschrijving van het gratis programma
Vergeet niet de kentekens onleesbaar te maken
:!: zo dat het dieven gilde niet kan achterhalen waar wij onze zo geliefde BB's stallen. Als je nog met vragen zit omtrent imageshack of je foto bewerken zo dat het kenteken niet meer leesbaar is mag je me altijd een PB of e-mail sturen.

Veel plezier met foto's, video's en verhalen posten :wink: :lol:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
Golliwog
Berichten: 630
Lid geworden op: di okt 09, 2007 9:14 am
Locatie: Nederhorst den Berg
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door Golliwog » zo mar 22, 2009 5:28 pm

Uiteraard moet ik als eerste reageren. Superrr dagje weer. Mooie rit en perfect weer en gezelschap. Wij vonden het weer erg gezellig. Ik snap alleen nog niet hoe ik Jochem heb ingehaald zonder hem te zien. Zal de leeftijd wel zijn. Maar in mijn race om hem in te halen wel lekker kunnen boenderen op de dijk :twisted: :twisted: :D . Ik heb helaas maar 2 fotootjes kunnen maken. Bedankt dames en heren het was een top dagje. Martin. Lekker eten in dat tentje. TOPPIE.

Gr. Ed
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
beam me up, there is no intelligent life down here

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door MarcB » zo mar 22, 2009 5:37 pm

Het was een perfecte dag! Op weg naar het trefpunt 's-ochtends vroeg hoorde ik op een gegeven moment het nodige getetter door de porto. Dit was een interessante discussie tussen Motorpsycho en V-Jell@. Motorpsycho bleek enige moeite te hebben om V_Jell@ bij te houden op d'r nieuwe fiets waarop V_Jell@ druk instructies zat te geven wat hij moest doen :wink: Helemaal heb ik het niet kunnen volgen want ik zat op de A59 en Motorpsycho en V_Jell@ op de A27. Uiteindelijk zijn we met z'n drieen verder gereden naar het trefpunt. Marjella, je hebt een schitterende fiets gekocht!

De rit was erg geslaagd en zeer gezellig. Martin als voorrijder had er een lekker tempo inzitten en vooral op de dijken was dit heerlijk. Minder waren de gigantische hoeveelheid drempels maar daar blijkt inmiddels heel Nederland mee vol te liggen....

Erg leuk was ook dat we Raptor en Turbo'tje tegenkwamen! Enfin, bijgaand nog wat foto's van een zeer geslaagde dag :)




Yessss, eindelijk een rit naar mij vernoemd :D

Afbeelding


Raptor (en Turbo'tje) die we toevallig tegenkwamen

Afbeelding


Afbeelding


Turbo'tje die V_Jell@ d'r nieuwe fiets helemaal geweldig vindt :)

Afbeelding


Géén commentaar... :lol:

Afbeelding


Cola Light, alléén voor echte mannen...

Afbeelding
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door ReeF » zo mar 22, 2009 5:49 pm

Geef me je username en password ff Marc, van Homedrive Ziggo.NL anders kunnen we die foto's niet zien :D
Proud member of the Adventure Chaptor

newborn
Berichten: 782
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:31 am
Locatie: Boskoop NL
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door newborn » zo mar 22, 2009 5:59 pm

Het gaat hier wellicht om beeldmateriaal dat niet voor publicatie geschikt is :shock:

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door MarcB » zo mar 22, 2009 6:00 pm

Oeps... :oops: Zo beter :)
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door ReeF » zo mar 22, 2009 6:05 pm

newborn schreef:Het gaat hier wellicht om beeldmateriaal dat niet voor publicatie geschikt is :shock:
Idd, zonder twijfel :lol:
Proud member of the Adventure Chaptor

Gebruikersavatar
Super-bird
Berichten: 1862
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 3:19 pm
Locatie: Graft-de Rijp
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door Super-bird » zo mar 22, 2009 6:12 pm

Zo de eerste kilometers zitten er weer op, topdag lekker genoten van het mooie weer en de mooie route.

Onze voorzitter is trots, nou ik ook op deze mooie club. GEWELDIG

Martin bedankt voor het voorrijden. 8)

Gerrit XX-L
Berichten: 1358
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 6:59 pm
Locatie: Zelhem

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door Gerrit XX-L » zo mar 22, 2009 7:10 pm

Je doet al eens gek zeggen ze wel eens hier in het oosten.

Had voor een tijd met een stel andere rijders afgesproken om naar de lente rit te gaan in Hengelo (G).

Maar Golliewog had een rit in de gedachten voor vandaag 22 maart voor De BOC,
Topic volgde ik en ik dacht alleen hier wil ik ook wel heen
En zaterdag middag was ik om :oops:

Rij weg uit Zelhem en het is er nog vochtig en koud Brrr, maar gaandeweg wordt beter en de zon doet goed zijn best om door de wolken heen te breken.
9 uur in Velp bij die grote,,,rotonde verzamelen met Yo en Dopey, en de laatste BB rijder trek ik bij de Fina achter Veenendaal achter de pomp heen Die uit Ede. :wink:

Vianen, Een hoop onbekende gezichten voor mij, Maar allemaal een passie voor BB
De toerrit heb ik me prima vermaakt leuk leuk leuk mooie route. :!:

Eten was prima tent. En als je een Motorrijder´s om 13 uur een bord met gebakken eieren voor zet wordt het STIL smaakte prima. :D

Nu even iets over die PMR van Martin ! ik ree vandaag als 3e rijder, kon mooi mee luisteren :!:
Is martin doof of slecht horend :?:

Allen wie er waren Bedankt voor de leuke dag

Gr Gerrit.
Iedereen hoort wat hij begrijpt.

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door BBMW » zo mar 22, 2009 7:22 pm

Het was een heerlijke dag.

Erg goed gezelschap, leuke rit, goede voorrijder, leuke mederijders, gezellige lunch, lekker gereden en toen ik thuis kwam was ik moe maar ontzettend voldaan. Dit was een ouderwets gezellige BOC rit en die smile is niet van m'n porum af te krijgen.

Ik kan er niet aan doen, maar ben er trots op om deel van de club te mogen uitmaken.

Bedankt dames en heren. -:^
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door Evelakes » zo mar 22, 2009 7:23 pm

Heerlijke dag gehad. Weer lekker gezellig bijgekletst althans daar weer veel te weinig tijd voor was.
Mooie rit met een dikke lading zon op de budmuts. Mooie dijkkies.
Mensen bedankt voor een mooie dag, die kan weer in het grote BOC boek. :wink: 8)
En Dirko heb je nog een droge broek gehouden tot 't knoal.
Sorry Raptor en Turbo-tje dat we jullie niet gelijk zagen, maar we ook een dagje ouder he.. :wink:
He Marc B goeie PMR hebben we he, heb jullie tot wel 15 - 20 km gehoord en ook die mooie interacties
tussen MP en Jell@ :lol:
Dopey bedankt voor het achterrijden het ging weer als vanzelf.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door martin » zo mar 22, 2009 7:38 pm

Het was weer ouderwets gezellig, een super goed begin van ons motor jaar.
Dit was weer een dag zoals het hoort, motorrijden, kletsen, lekker eten en veel gelachen.
Het was wel opvallend hoe mooi helder wit jullie tanden waren vandaag, ik heb ze de hele dag gezien :D
Iedereen bedankt voor de perfecte dag, het begint eentonig te klinken, maar ik ben trots dat ik bij dit cluppie hoor.

Gebruikersavatar
Dopey
Berichten: 1519
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:52 pm
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door Dopey » zo mar 22, 2009 8:06 pm

Dames en heren,

hartelijk dank voor weer een gezellige dag met de BOC :klap: :klap: :klap:

lekker eten , lekker drinken, en vooral lekker rijden. :burp: :coffee: :violin:

Richard, dank voor het voorrijden (y)
Lukt het vandaag niet, dan komt het morgen, of overmorgen

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door Man in Black-Bird » zo mar 22, 2009 8:16 pm

Ik sluit me bij de vorige en daarna sprekers volkomen (bijna) aan :lol: :wink: Hierbij een paar foto,s van deze geslaagde (BOC)dag!!

BOB Veenendaal
Afbeelding

Ermelo
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

vgr MiBB
Laatst gewijzigd door Man in Black-Bird op ma mar 23, 2009 1:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door Ankertje » zo mar 22, 2009 8:23 pm

Er zijn van die dagen die gewoon goed beginnen en eindigen. Vandaag was zo'n dag.
Toen ik vertrok begon de zon te schiijnen en voor ik er erg in had was ik al bij de BOP met BBPeet. Die weet zelfs een binnen doorroute op de snelweg. Ik was toen even de weg weg kwijt maar de volgende keer haal ik hem in :lol:
Na twee dubbele koffie in Hotel Vianen, waar we ook nog even gezongen hebben voor Stanly, zijn we met 18 motoren vertrokken voor een fijne rit. Het rijden ging erg lekker. Beter dan lopen. Ik had het vandaag een beetje in mijn rug. Dat is de schuld van meisje volgens BBPeet. Je hebt zeker weer Kamaso dinges moeten doen of zo iets, werd er naar mijn hoofd geslingerd. Natuurlijk. Maar dan die klote bulten in de weg. Daar werd het niet echt beter door. Snel rijden ging al ook niet met al die lui allemaal voor me :wink:
De lunch was gewoon weer erg gezellig en Gerrit is een eter naar mijn of zijn of andersom, smaak. Goede uitsmijters werden er geserveerd. En idd het was zeer stil tijdens het verorberen van het lekkers.
De terugweg richting Utrecht was een waar geschenk. Lekker knallen in en door de bochies. Jammer van die motoren voor me :D
Het was een geweldig leuke en gezellige dag zoals het hoort, als je met vrienden onderweg bent.
Ik heb lang onder de sproeier gestaan maar loop nog steeds rottig. Maar voor geen goud had ik deze dag willen missen.

Allemaal bedankt.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door RRon » zo mar 22, 2009 8:24 pm

Ziet er gezellig uit allemaal, blij dat jullie hebben genoten!!

Ook mijn ritje is vlekkeloos verlopen, met 21 motoren in 2 groepen!!

See you all soon, hoop ik!!
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door Ti-BB » zo mar 22, 2009 8:52 pm

En van deze mooie verhalen wordt ik weer gelukkig. Ik tel de dagen tot 5 april nu al af :D

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door Motorpsycho » zo mar 22, 2009 8:54 pm

MarcB schreef:Het was een perfecte dag! Op weg naar het trefpunt 's-ochtends vroeg hoorde ik op een gegeven moment het nodige getetter door de porto. Dit was een interessante discussie tussen Motorpsycho en V-Jell@. Motorpsycho bleek enige moeite te hebben om V_Jell@ bij te houden op d'r nieuwe fiets waarop V_Jell@ druk instructies zat te geven wat hij moest doen :wink: Helemaal heb ik het niet kunnen volgen want ik zat op de A59 en Motorpsycho en V_Jell@ op de A27. Uiteindelijk zijn we met z'n drieen verder gereden naar het trefpunt. Marjella, je hebt een schitterende fiets gekocht!
Het is wel duidelijk dat je het niet helemaal kon volgen, leugenaar :+

En die opmerking van jou over haar kontje, heb ik je maar vergeven omdat ik zo druk was om V_Jell@ voor te blijven :wink:

Nu over tot de orde van de dag :D

V_jell@ en ik hebben echt genoten, het was echt een top dag *-* Ook wij zijn blij en trots dat we lid zijn van zo'n mooie club met gezellige mensen (y)

Toen wij vanmorgen net de A27 op draaide dacht ik even, hey ik hoor Willibrord Frequin over de porto, je weet wel zo'n twijfel achtige krakende bromstem HEY HOEST :shock: Dat bleek later Marc B te zijn, dus we hebben even rustig gereden zodat hij aan kon sluiten. Zo als de meeste wel weten was het onderweg al gezellig kletsen met Marc. In Viane aangekomen waren er al wat Birdies ter plaatse. Na wat handen schudden en wat heen en weer gekeuvel stond ik moederziel alleen buiten op de brommers te passen. Achter af maar goed ook, want als ik mee had moeten zingen voor Stanley waren de ruiten geknapt :+ Afijn iedereen kwam langzaam naar buiten en we hebben gezamenlijk de groepjes samen gesteld die als 1 groep vertrokken :] Dit werkt beter dan telkens 5 min er tussen want dan zie je elkaar nog bij de pauze. Veel gezelliger :hug: Ik reed groep 2 voor met V_jell@ en MXXL er tussen en BBpeet was achter rijder. Dat ging weer super goed Bedankt Peet.

We waren lekker aan het rijden :] En ik kon halverwege deel 1 van de rit de uitsmijters al ruiken :p Als je dat dan over de PMR roept krijg je van je voorganger een antwoord waar je eigenlijk niet op zit te wachten :shock: Maar goed ik had behoorlijk trek dus ik heb het er van genomen tijdens de lunchstop :wink:
Na de lunch haakte er wat mensen af omdat ze andere dingen te doen hadden. Er werd wat geschoven in de groepjes, Golliwog en Tweety reden met ons mee. Tweety had aan gegeven ons eerder te verlaten omdat ze nog moest werken. Het ging lekker en na een tijdje hoorde ik van Peet over de PMR dat Golliwog en Tweety afhaakte. Nu waren we nog met ze 3e. Ikke moest natuurlijk mijn naam weer even eer aan doen en jakkerde volgas door een lekkere bocht, en me zumo maar roepen RECHTSSSS AF SLAAN. Ik was zo druk met die lekkere bocht dat ik de afslag miste. Dus verderop omgedraaid en dan moet je natuurlijk links af. Op dat moment kwam er een Rode BB ons tegemoet die wel goed naar zijn Zumo luisterde. Ik zwaaide nog maar geen reactie, ik dacht wat een rare man die zwaait niet eens terug :think: Wat bleek, Golliwog was na dat hij Tweety gedag had gezegd, bezig om ons weer bij te halen om gezamenlijk verder te kunnen rijden. Het mag duidelijk zijn een BB rijder in opperste concentratie kijkt niet naar andere motorrijders :D Lastig is dat he mij inhalen als je voor me rijd. Ach je hebt wel lekker door gereden zullen we maar zeggen :D
V_Jell@ haar brommer heeft maar een klein tankje dus we moesten even stoppen om te tanken. Toen was het nog een lekker stukje over de dijk voor we bij het eind punt waren. Aldaar stonden Raptor en Turbo-Tje dat was een leuke verassing *-* Uiteraard is er door iedereen nog het nodige nabesproken en vlogen de grappen en grollen over en weer :-_

De plaatjes :D

Parkeerplaats Hotel Viane
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Stanley's brommer met de vieze vingers er nog op :D
Afbeelding

Golliwog en Tweety op haar mooie CBR600
Afbeelding
Afbeelding

Het einde waar Raptor en Turbo-Tje op ons stonden te wachten :D
Afbeelding

Het mag duidelijk zijn V_Jell@ vind haar nieuwe SV1000S geweldig :D
Afbeelding

Allemaal weer bedankt voor deze geweldige dag en tot de volgende keer :] :] :] *-*
Laatst gewijzigd door Motorpsycho op zo mar 22, 2009 9:13 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

edskie
Berichten: 132
Lid geworden op: zo apr 27, 2008 2:23 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door edskie » zo mar 22, 2009 8:55 pm

Ik zie dat het een erg gezellige dag is geweest , jammer dat ik er niet bij kon zijn
Hoop dat ik de volgende keer ook van de partij kan zijn

gr Edwin
TK ...Canon 350d +sigma 18-50+BG-E3 batterijgrip+extra accu+afstand bediening

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door Dirko » zo mar 22, 2009 9:52 pm

Zo ook ik was er weer , zonder al te veel fysiek ongemak, maar wel koud en versleten, Het was een super geslaagde dag , mooi weer, mooie mensen, super route , etc

Vanmorgen de aanhagert acht de Ford , had bijna de Bird erop staan toen ik dacht , voor het geval dat ik aan moet horen dat een watje met de aanhangert was ga ik toch maar met de motor, iets voor Zwolle had ik daar al de nodige spijt van , wat had ik een koude klauwen maar een beste lel thee bij de pomp doet wonderen, op naar de Fam van Raam alwaar de thee voor een watje ook al bijna klaarstond!

Dus vanuit Ermelo naar Vianen waar het nodige BB volk al was en kwam binenndruppelen , na weer een kop thee met cake (waar ken ik deze combi toch van? :D ) Op pad naar de mooie weggetjes , dijkjes enz , het ging echt lekker en de temp was ook goed, Tussen de middag lekker lunchen Choco eitje theetje en 3 ,mayo ?? en weer door naar de 2e etappe, in het begin ging dit ook errug lekker , maar na een 30 min begon de stkende pijn in me buik , milt of weet ik veel , en het weerd maar erger en erger , toen we bij de laatste dijkjes waren, begon het pas echt pijn te doen , maar we geven nooit op !!! alleen de pijn nam het over van de concentratie dus van de laatste dijken heb ik dan ook nie meer zo kunnen genieten, toen we bij het einde waren bij de Total was ik pas echt verrot.

Ik had voor me gevoel 3 optie's of het gaat zo over , of ik moet kotsen of ik ga zo van me stokkie van de pijn, het laatste was bijna het geval , maar ik mocht even in de Slopel van Raptor en Turbo alwaar ik na een minuut of 10 a 15 wel weer redelijk boven Dirk was :D en bedankt nog :violin:

Ok en weer naar huis samen tot Ermelo met Martin, en toen door naar het Knoal met de nodige pisstops en handenwarmen aan de cilinders :D , 20 over 6 was ik thuis met 550 km op de klok toch nie slecht voor een eerste rit op de Bird dit seizoen, Zoe en Anita waren ook blij dat ik weer heel thuis was en als afsluiter van deze super dag heb ik nog lekker met kleine Zoe aan het Jumpen geweest op Rammstein :D :D ja je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.

http://picasaweb.google.nl/Dirko1100/De ... nMaart2009#

Hier een fotolinkie met wat ik vindt leuke teksten , kreeg weer niet voor mekaar om Ze hier te posten maar zo kan het ook toch

Met een beetje geluk tot zeer snel , ik vond het een waar genoegen om bij jullie te zijn!!!!!!!!!!!!
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door YO » ma mar 23, 2009 8:47 am

Ik heb ook een fijne dag gehad. Helaas na de lunch heb ik moeten afhaken omdat ik een migraine-aanval kreeg. Ben bij thuiskomst ook gelijk mijn mandje ingedoken.

maar desalniettemin heb ik genoten van het samenzijn.

Organisatie bedankt. Het was goed geregeld. Evelakes bedankt voor het voorrijden.

Hier wat pixies.

Bij de grote ...rotonde. :wink:

De drie wijzen uit het oosten:

Afbeelding

Afbeelding

Hotel Vianen:

Afbeelding

Turbo-tje
Berichten: 877
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:43 pm
Locatie: Den Haag (LEGAAL!!!)
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door Turbo-tje » ma mar 23, 2009 12:22 pm

Jammer dat er twee rijders waren die ons totaal niet wilden zien (beetje blind van ouderdom denk ik of waren ze te druk met het zoeken naar erdbeien???) , maar...

...vond het geweldig iedereen weer te zien *-* ...en ook om te zien dat iedereen stond te stralen van de mooie rit :klap: !
Dat werd eens tijd na de donkere dagen van de afgelopen tijd. Bovendien heerlijk nagebabbelt en gelachen :xx ! Vlug eens weer :+: !
Oog om oog...TAND door de lip!

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door Evelakes » ma mar 23, 2009 2:25 pm

Turbo-tje schreef:Jammer dat er twee rijders waren die ons totaal niet wilden zien (beetje blind van ouderdom denk ik of waren ze te druk met het zoeken naar erdbeien???) , maar...

...vond het geweldig iedereen weer te zien *-* ...en ook om te zien dat iedereen stond te stralen van de mooie rit :klap: !
Dat werd eens tijd na de donkere dagen van de afgelopen tijd. Bovendien heerlijk nagebabbelt en gelachen :xx ! Vlug eens weer :+: !
beetje respect he..
Afbeelding

Gebruikersavatar
stanley
Berichten: 2356
Lid geworden op: za sep 09, 2006 9:02 am
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door stanley » ma mar 23, 2009 2:43 pm

Na een flinke sleutel partij om alles op tijd klaar te hebben, ben ik vertrokken naar Vianen geen probleem gehad onderweg dus zat alles wel goed vast.
Was weer een dag om niet meer te vergeten, alleen :shock: Lekker knallen in en door de bochies. Jammer van die motoren voor me. hier klopt iets niet aan deze woord spelling, ik moest steeds van het gas af, niet door mijn voorrijder maar de achterrijder bleef zo ver achter steeds :roll:
volgende keer mag jij voor mij rijden en dan zal ik je toch even op duwen dat je er gek van wordt. :P.
Heb in ieder geval weer lekker op de rand van de band gereden, met een smile van hier tot Tokio heren erg bedankt voor het zingen en de mooie dag.
stanley / BOC Bestuur / Technische zaken

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Hoe vond je de Golliwog rit op 22-03-'09?

Bericht door Evelakes » ma mar 23, 2009 3:24 pm

stanley schreef:.
Heb in ieder geval weer lekker op de rand van de band gereden, met een smile van hier tot Tokio heren erg bedankt voor het zingen en de mooie dag.
Ja binnenkort bij X-factor "de BOC brulberen" 8)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten