Zandvoort

Spreek hier je spontane & niet BOC meetings & ritten af.
Plaats reactie
RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Zandvoort

Bericht door RRon » vr apr 11, 2008 11:56 pm

Omdat ik nog niet weet of dat ik 01 mei naar Zandvoort kan komen en toch graag eens iets van circuitervaring op wil doen, ga ik me morgen samen met Heidi inschrijven voor 08 mei. Er is dan een introductiedag circuitrijden, 3 sessies van 20 minuten met een uurtje theorie vooraf en na iedere sessie een nabespreking!
Heb er zin in!! :D
Ben alleen bang dat ik mijn orginele dempers weer zal moeten plaatsen. Is er toevallig iemand die iets van een DB meter heeft en naar de K&K komt? Dan zou ik graag eens willen weten hoeveel herrie mijn pijpjes met killers maakt!

Meer info op www.motorsportlifestyle.nl
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Herrie.............

Bericht door RiRoJ » za apr 12, 2008 1:03 pm

Volgens mij heeft Stanley zo'n ding en ik dacht Caradoc ook. Ben niet zeker van de persoon maar wel overtuigd van de aannwezigheid van een DB meter binnen de club!

Hertog Jan
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:25 pm

Bericht door Hertog Jan » za apr 12, 2008 2:00 pm

Ik heb een Nokia 5140 (of zoiets) en daar zit een dB meter op...


Groeten, Hertog Jan :xx

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » za apr 12, 2008 5:52 pm

Stanley heeft er een :D

Stan wil je, je DB meter meebrengen naar 't K&K :?:

Ik ben ook wel benieuwd naar hoe hard mijn broertjes kunnen zingen :D
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door RRon » za apr 12, 2008 6:47 pm

Geweldig, hoop met killers onder de 95 Dbte blijven, heb nu geen flauw idee hoe veel kabaal ze maken! :wink:
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Medic-XX
Berichten: 2455
Lid geworden op: za jun 30, 2007 8:56 am
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Medic-XX » zo apr 13, 2008 6:44 am

Motorpsycho schreef:Stanley heeft er een :D

Stan wil je, je DB meter meebrengen naar 't K&K :?:

Ik ben ook wel benieuwd naar hoe hard mijn broertjes kunnen zingen :D
Anders ik wel. 8) :twisted:

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » zo apr 13, 2008 8:28 am

blackbirdy schreef:Geweldig, hoop met killers onder de 95 Dbte blijven, heb nu geen flauw idee hoe veel kabaal ze maken! :wink:
Die 95 db is een dynamische waarde. Dus zal je die rijdend en voluit accelererend moeten meten. Lijkt me een leuke bezigheid.
Opname apparatuur meenemen voor een serie prachtige geluidsopnames.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Medic-XX
Berichten: 2455
Lid geworden op: za jun 30, 2007 8:56 am
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Medic-XX » zo apr 13, 2008 3:38 pm

FilaMenT schreef:
blackbirdy schreef:Geweldig, hoop met killers onder de 95 Dbte blijven, heb nu geen flauw idee hoe veel kabaal ze maken! :wink:
Die 95 db is een dynamische waarde. Dus zal je die rijdend en voluit accelererend moeten meten. Lijkt me een leuke bezigheid.
Opname apparatuur meenemen voor een serie prachtige geluidsopnames.

:idea:
Dat word een leuk stukje video op Youtube :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted:

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door RRon » do mei 08, 2008 6:28 pm

Zo vandaag was het dan zover. Op naar Zandvoort voor een leuke dag circuit training. We moesten ons daar om 08.00 uur inschrijven en waren keurig op tijd daar!
Na inschrijving een briefing met een hoop theorie. Toen naar de keuring die voor beide motoren geen problemen opleverden, ik had wel op beiden de orginele dempers geplaatst.
Tijd voor een bakkie en om 09.40 uur opstellen voor de eerste sessie. Aangezien het voor ons beide de eerste keer was, was er toch wel wat gezonde spanning aanwezig. Die verdween echter snel na de eerste verkenningsronde en er verscheen een smile zo groot op ons gezicht dat de helm er later bijna niet meer afging!
De eerste sessie was een beetje aftasten van de marshall, wat voor een vlees hij in de kuip had en voor ons een mooie verkenning.
De tweede sessie had ik aangegeven dat het wat mij betreft een tandje harder mocht. Dat gebeurde ook, echter reden we een GSXR600 en een SV 600 (ofzoiets) los en moesten we even vreselijk inhouden, maar heerlijk gereden.
De laatste sessie zouden we kijken wat er mogelijk was en de 2 bovengenoemden zouden eventueel bij een andere groep aansluiten als zij het niet bij konden houden! Dit was al redelijk snel het geval en Heidi, ik en een gloednieuwe Fireblade gingen ervoor.
Van wat ik me er van kan herinneren is klaarkomen lekker, maar deze laatste sessie was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, voor het eerst in mijn motorloopbaan de vellen aan mijn bandjes gehad, Heidi ook (tsja, het was dan ook geen hoge dijk waar we op moesten rijden)! :D :D

Het was echt een wereldse ervaring die wij niet hadden willen missen en dus gaan we volgend jaar weer maar dan een complete dag van 5 sessies!
Vorige week waren er een hoop BB rijders nat, wij vandaag ook maar dan aan de andere kant van het leren pak! :]
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » do mei 08, 2008 9:56 pm

Fijn dat jullie een erg leuke dag hebben gehad *-*

Ik weet zeker dat jullie er een hoop van geleerd hebben :D
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten