Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Spreek hier je spontane & niet BOC meetings & ritten af.
Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door Motorpsycho » za sep 27, 2008 9:59 pm

Beste Birdies

Beetje laat, maar beter laat dan nooit :D

Er is morgen (28-09-'08) op Circuit Lelystad een evenement voor vrouwen genaamd :arrow: Motor-babes

Het is eigenlijk alleen voor de motor rijdende vrouw :]

*De dames kunnen die dag motoren van Honda, Harley-Davidson en Buell uitproberen :]
*Een VROtje uitproberen :]
*Dames motorkleding bekijken enz.

Hier vind je alle info :arrow: http://www.motor-babes.nl/home.html

Waar en hoelaat:
28 september 2008, 9.30 - 17.30 uur
Oefenterrein van de Politieacademie, Eendenweg 12 te Lelystad


Wij mannen mogen alleen maar kijken en nergens aan deel nemen. Maar zeg nou eerlijk wat is er nou erg aan naar motor rijdende vrouwen kijken :p

Jell@ mijn schoonzuster en haar collega'tje hebben gevraagd of wij (Motorpa, Lars, Johnny en ikke) mee gaan. Ik heb er even over na moeten denken :liar: maar heb dan toch besloten om mee te gaan :D

Ik vraag me af wie er nog meer gaan, zo dat we elkaar daar eventueel kunnen treffen :wink:
Wij zullen daar om ongeveer 11:00 wel zijn :wink:

Gemaakte foto'tje zal ik ook in deze topic plaatsen.

Misschien tot morgen :] :] :] *-*
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door BBMW » za sep 27, 2008 10:27 pm

Ik ga mee. 2 dagen ziek op bed te hebben gelegen met de griep dus heb nog wel een beetje afleiding nodig :D

Ben om 0845 uur bij jullie om een bakkie te doen en daarna naar de volgende MBOP(MotorBabesOpstapPlaats) :wink:

Groetjes,
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door Motorpsycho » za sep 27, 2008 10:38 pm

*-* *-* *-* :]
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

jorrin76
Berichten: 942
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 10:47 pm

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door jorrin76 » za sep 27, 2008 11:16 pm

Tja we hadden helaas al een afspraak staan die we nu niet meer kunnen verplaatsen.:(
Had een mooie gelegenheid voor Katarina geweest om de first experience te doen. :]

Nu moet ik even een oud motortje opknappen om dr wat ervaring op te laten doen.

Veel plezier en we zien de foto`s wel verschijnen !!
Wat gij niet wil dat u geschied,......ach zoek t uit !!!

Burtonman
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 1:55 pm
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door Burtonman » zo sep 28, 2008 3:41 am

Herley & buely, ,asjeblief, ik weet er zijn sommige onder ons die met zoeen onding begonnen zijn, en beweren dat ze ooit op een fire-blade hebben gezeten en toch rijden die gelijk een woezie, dat zegt toch genoeg he :shock:
Laatst gewijzigd door Burtonman op zo sep 28, 2008 10:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door BBMW » zo sep 28, 2008 6:36 am

Burtonman schreef:Herley & buely, ,asjeblief, ik weet er zijn sommige onder ons die met zoeen onding begonnen zijn, en beweren dat ze ooit op een fire-blade hebben gezeten lees( "ik ging kijken voor een blade en kwam terug met en herley, :roll: (2fast 4 jou) en toch rijden die gelijk een woezie, dat zegt toch genoeg he :shock:

Herley & buely boeiend :z
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door Motorpsycho » zo sep 28, 2008 7:23 am

:^

De vrouwen kunnen ook Honda's uitproberen :wink:

:think: Maar daar gaan wij niet voor :+
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Medic-XX
Berichten: 2455
Lid geworden op: za jun 30, 2007 8:56 am
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door Medic-XX » zo sep 28, 2008 7:57 am

Ben weer is gezellig aan het werk vandaag. Duss.......zit er niet in. Jammer een van de mooie laatste dagen van de aankomende week (weken)

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door Man in Black-Bird » zo sep 28, 2008 4:23 pm

Vanochtend uit Rdam vertrokken met MIST dat was minder :cry: :wink: toen naar Baarn gereden en met de Marjella motorbabe.s groep :D

MP en BBPeet en Motorpa en Simone en Simone en 1 pitter(ff naam vergeten ) en Lars yamadrama naar het motorbabe.s feest gereden !! :D Waar in de Flevo polder een paard met amazone en begeleider op de fiets bijna op hol sloeg toen wij eraan kwamen
de knol ging behoorlijk tekeer zo erg zelfs dat hij de begeleider incl fiets in de berm trapte !! de laatste 3 motoren van de groep stopte netjes op ruime afstand zodat ze het paard weer onder controle kon krijgen en ons bedankte voor de medewerking !!

We kwamen daar ook Ed(met dochters) en Karin op haar soes tegen zo ook Halbe Halbema !!

En verder oa mooie eeeeeh motoren gezien :lol: en gezellig in het zonnetje gezeten waar we goed zicht hadden op de div activiteiten :D

Toen met MP Marjelle en BBPeet naar Zeewolde gereden voor een BB Bal en Koffie en bij spiltsing Nijkerk >A1 Amersfoort afscheid genomen !

Dames en Heren het was wederom gezellig en bedankt voor de leuke en vooral leerzame dag :D :wink:


vgr MiBB

ps Foto.s hebben de andere deelnemers gemaakt :)
Laatst gewijzigd door Man in Black-Bird op zo sep 28, 2008 11:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door Motorpsycho » zo sep 28, 2008 11:02 pm

Hey Birdies.

Wij zijn na een super leuke dag ook weer thuis :D

Dit is wat jullie gemist hebben :+
Afbeelding



























Nu ff serieus :D
We hadden met BB Peet afgesproken dat hij hier eerst ff een bakkie :coffee: kwam doen voor we naar Baarn vertrokken, om daar Motorpa, Lars, Simone, Simone (ja ja 2 motorbabes met de zelfde naam) en Johnny te treffen. Om vervolgens gezamenlijk naar Lelystad te rijden. MiBB stond bij de BP in Baarn ook al op ons te wachten. Toen Peet bij ons thuis kwam kwam hoorde we al van hem dat hij het erg mistig had gehad onderweg naar ons. Dus we zijn na de :coffee: op tijd vertrokken. Nou op de A16 konden we echt niet harder dan 70 i.v.m. de dichte mist. En hoe hoger we kwamen in NL, hoe minder mistig het eigenlijk werd. Maar met hier en daar nog wel een stevige mistbank.

In Baarn aan gekomen iets later dan geplant, door de mist. De rest zat lekker bij de kachel op ons te wachten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Al snel kwam iedereen naar buiten om klaar te maken voor vertrek.
Motorma was er ook om ons uit te zwaaien.
Afbeelding

In Lelystad aan gekomen kwamen we Halbe ook nog tegen.
Afbeelding

Ed was er ook met zijn dochters en Karen.
Afbeelding

Overzichtje.
Afbeelding

Jell@ had het prima naar 't zin.
Afbeelding

De Babes druk met 'n record poging. Het was grappig om te zien hoe de dames over het circuit rond gingen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat achtergebleven dames brommers.
Afbeelding

Uitzicht van af het talud.
Afbeelding

Allemaal grappen makende mannen die naar hun vrouwen keken :D
Afbeelding

MiBB kwam ook maar even van het uitzicht genieten.
Afbeelding

Karen (vriendin van Ed) had het prima naar 't zin
Afbeelding

Toen moest iedereen weer van 't talud af.
Afbeelding

Ons groepie was weer veilig beneden :wink:
Afbeelding

Ook de meiden rijden op snelle fietsen
Afbeelding

Deze dame, op 'n R1 had zelfs de vellen aan haar super corsa's (banden) gereden :hail:
Afbeelding

MiBB staat even met Karen te kletsen.
Afbeelding

Mirjam Pol (Dakar heldin) mag op zo'n dag natuurlijk niet ontbreken.
Afbeelding

Jell@ geniet van 't zonnetje.
Afbeelding

Onze motorbabes Simone en Simone druk aan 't kletsen over .............. :W
Afbeelding

To be or not to be :D Lijkt 'n aardig stelletje zo, ik heb begrepen dat dat niet zo is :D
Afbeelding

Nostalgie van Honda :)~
Afbeelding

Ed moest met de auto omdat hij zijn dochters vast sfeer wilde laten proeven. Karen was natuurlijk met de motor :wink:
Afbeelding

Karen mocht even proeven op 'n 600RR.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jell@ kreeg het geniale plan om maar gewoon van het lekkere weer te gaan genieten :] :] :] Haar woorden waren nog net niet, dat mutsen gedoe heb ik nou wel gezien, laten we maar gaan motorrijden :-_
Wie zijn wij dan om daar nee tegen te zeggen :D

@ de lunch Zeewolde
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Er werd door een zekere meneer ook nog 'n BBbal genuttigd.
Afbeelding

Hoezo sterft de huismus bijna uit :W In Zeewolde zijn er zo veel dat ze nog net niet het eten van je bord stelen. Op de grond en in de lucht waren er zeker nog 'n stuk of 100 :roll:
Afbeelding

Volgens mij had ze trek :D
Afbeelding

Na de lunch zijn we weer verder richting het zuiden afgezakt. MiBB verliet ons vlak voor Nijkerk na dat we even hartelijk naar elkaar gezwaaid hadden. Het was erg gezellig Paul :wink:

Na een aardig stukkie sturen werd het tijd voor 'n pauze
Afbeelding
Afbeelding

Na dat we in Alblasserdam nog even gedineerd hebben,
Afbeelding
zijn onze wegen ook gescheiden en zijn we naar huis gegaan.
Jell@ en ik vonden het erg gezellig en hebben echt genoten, van tijd tot tijd erg hard gelachen vandaag. Iedereen bedankt en tot de volgende keer :] :] :] *-*

ps.
Hier staan alle door mij gemaakte foto's :arrow: Foto's Motorbabes
Laatst gewijzigd door Motorpsycho op ma sep 29, 2008 3:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door BBMW » ma sep 29, 2008 6:34 am

Leuke piccie's Jochem. Ik zal ze vanavond ook ff posten. Ik kwam thuis en gelijk naar bed gegaan en geslapen tot vanmorgen 0645 uur. Ik was helemaal schijndood :lol:
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Gebruikersavatar
Golliwog
Berichten: 630
Lid geworden op: di okt 09, 2007 9:14 am
Locatie: Nederhorst den Berg
Contacteer:

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door Golliwog » ma sep 29, 2008 8:35 am

Zoals altijd weer een leuk stukkie Jochem, ennu ...Karen is helemaal verkocht, je had gelijk, het gaat geld kosten.

groetjes Ed
Afbeelding
beam me up, there is no intelligent life down here

Halbe
Berichten: 657
Lid geworden op: di aug 29, 2006 12:46 am
Locatie: Zwolle

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door Halbe » ma sep 29, 2008 11:27 am

Leuk verslag MP.
S'ochtends in de mist door de polder naar het circuit gereden. Ik heb weinig mist ervaring, maar ik weet nu al dat dat "gemist" kan worden. Bij aankomst reden we het terrein op en parkeerden we de motoren, na wat rond sjouwen en inschrijven, hier en daar wat gekletst. Toen op eens hoorde ik iemand zeggen: Is dat niet Halbe? Ik kijk opzij, Hey. wat leuk nog meer bekenden. MP, BB-Peet, Paul en voor mij een nieuw gezicht "Ed" met zijn gezin. Was leuk om weer eens iemand van de BOC te zien. Uiteraard kreeg ik nog te horen van de rit die voor mij anders verliep dan voor de rest, nog ff lekker gelachen.
Toen is de vrouw proef gaan rijden op een Harley, een heritage softail. Ze vond het geen fijne motor, ze kreeg last van haar schouders. Wat mij opviel aan de Harleys en de Buells was dat ze allen stonden te shacken bij statonair draaien. Bij iets gas bij, was het wel weg, maar toch.

Ik heb bij de Honda-stand even op een Pan-european gezeten, omdat ik bij toertochten met een andere club met de BB over landweggetjes en klinkers en andersoortig wegdek dan asfalt, de BB geen fijne motor vindt om 60 en 70 kmh mee te rijden. Niet dat de BB weg gaat, maar de BB leent zich naar mijn mening niet voor dat werk. Ik overweeg om niet meer met die toerritten mee te gaan als de wegen zo slecht zijn voor mijn BB en mijzelf.
Snert-rit mee gaan rijden dan? Best een goed idee. 5 oktober kan ik niet, dan zijn de kids op visite. Ik laat weer van me horen als ik ff een gaatje kan vinden.

Groeten

Halbe :)

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door Motorpsycho » ma sep 29, 2008 5:59 pm

Gespot op 1:58 Karen :arrow:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door Motorpsycho » ma sep 29, 2008 10:19 pm

Nou eh Peet waar blijven die piccie's :think: Of ben je alweer schijndood :W


:+
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door Man in Black-Bird » ma sep 29, 2008 11:44 pm

Motorpsycho schreef:Nou eh Peet waar blijven die piccie's :think: Of ben je alweer schijndood :W

Ben ook er ook bang voor:lol:


:+

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door YO » di sep 30, 2008 5:44 am

Leuke fotoos en verslag MP. Kan je goed. :w

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door BBMW » di sep 30, 2008 7:00 am

Motorpsycho schreef:Nou eh Peet waar blijven die piccie's :think: Of ben je alweer schijndood :W


:+
:y

De griep heeft me nog steeds te pakken. Na een redelijk goede dag Zondag dacht ik dat ik weer beter was maar tegendeel was waar. Ben wel gaan werken maar weer eerder naar huis gegaan want voelde me toch weer beroerd en gisteravond betijds naar bed. Dus met enige vertraging de piccies waar MiBB zo nieuwsgierig naar was:

MiBB met een versiermove: de hitsige reu techniek :lol:
Afbeelding

Hyperpro / Bas was ook aanwezig:
Afbeelding

Voor de overige piccies:

KLIKKERDEKLIK VOOR PICCIES

Het was een gezellige dag en leuk om wat BOC-ers tegen te komen daar en niet te vergeten een berg motorbabe's :+: en een lekkere rit langs de Lek op de terugweg. Kortom een geslaagde dag.

Groetjes,
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door Man in Black-Bird » di sep 30, 2008 1:48 pm

BB Peet schreef:
Motorpsycho schreef:Nou eh Peet waar blijven die piccie's :think: Of ben je alweer schijndood :W


:+
:y

De griep heeft me nog steeds te pakken. Na een redelijk goede dag Zondag dacht ik dat ik weer beter was maar tegendeel was waar. Ben wel gaan werken maar weer eerder naar huis gegaan want voelde me toch weer beroerd en gisteravond betijds naar bed. Dus met enige vertraging de piccies waar MiBB zo nieuwsgierig naar was:

MiBB met een versiermove: de hitsige reu techniek :lol:
Afbeelding



Mn beste heer BBPeet deze dame in kwestie had wat zand in haar oogjes en kon haar motor niet vinden !! ik heb haar alleen maar voorzichtig in de goede richting geduuwt waar ze heel dankbaar voor was !! 8) :lol: :wink:

vgr MiBB

Anastecia
Berichten: 12
Lid geworden op: di sep 30, 2008 6:58 pm

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door Anastecia » di sep 30, 2008 7:13 pm

Man in Black-Bird schreef:
BB Peet schreef:
:y

De griep heeft me nog steeds te pakken. Na een redelijk goede dag Zondag dacht ik dat ik weer beter was maar tegendeel was waar. Ben wel gaan werken maar weer eerder naar huis gegaan want voelde me toch weer beroerd en gisteravond betijds naar bed. Dus met enige vertraging de piccies waar MiBB zo nieuwsgierig naar was:

MiBB met een versiermove: de hitsige reu techniek :lol:
Afbeelding



Mn beste heer BBPeet deze dame in kwestie had wat zand in haar oogjes en kon haar motor niet vinden !! ik heb haar alleen maar voorzichtig in de goede richting geduuwt waar ze heel dankbaar voor was !! 8) :lol: :wink:

vgr MiBB

Van de hallo allemaal.. :)

is echt waar hoor ik had zand in me ogen en khad geen idee waar me bike stond. :W :W ...MiBB wees me ff de weg (erg lief van je nog bedankt he!!! :} )... was niks aan de hand verder... :wistle:

grtzzz
Anastecia
Wel een hele leuke dag gehad... net als jullie denk ik...

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door Man in Black-Bird » di sep 30, 2008 7:19 pm

Fijn he Anastecia zo.n warmmotorkwijtgevoel delen :lol: :lol:

BBMW
Berichten: 2547
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:41 pm
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door BBMW » di sep 30, 2008 7:40 pm

Anastecia schreef:
Man in Black-Bird schreef:

MiBB met een versiermove: de hitsige reu techniek :lol:
Afbeelding



Mn beste heer BBPeet deze dame in kwestie had wat zand in haar oogjes en kon haar motor niet vinden !! ik heb haar alleen maar voorzichtig in de goede richting geduuwt waar ze heel dankbaar voor was !! 8) :lol: :wink:

vgr MiBB

Van de hallo allemaal.. :)

is echt waar hoor ik had zand in me ogen en khad geen idee waar me bike stond. :W :W ...MiBB wees me ff de weg (erg lief van je nog bedankt he!!! :} )... was niks aan de hand verder... :wistle:

grtzzz
Anastecia
Wel een hele leuke dag gehad... net als jullie denk ik...
Ik heb een hele leuke dag gehad. Het is ook erg goed om te lezen dat Paul zo behulpzaam is :-_ Heb jij je bike wel gevonden of wees hij de verkeerde aan .... :lol:
BBMW / BOC Ondersteuning


The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Anastecia
Berichten: 12
Lid geworden op: di sep 30, 2008 6:58 pm

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door Anastecia » di sep 30, 2008 8:24 pm

BB Peet schreef:
Anastecia schreef:

Van de hallo allemaal.. :)

is echt waar hoor ik had zand in me ogen en khad geen idee waar me bike stond. :W :W ...MiBB wees me ff de weg (erg lief van je nog bedankt he!!! :} )... was niks aan de hand verder... :wistle:

grtzzz
Anastecia
Wel een hele leuke dag gehad... net als jullie denk ik...
Ik heb een hele leuke dag gehad. Het is ook erg goed om te lezen dat Paul zo behulpzaam is :-_ Heb jij je bike wel gevonden of wees hij de verkeerde aan .... :lol:
Neee wonder boven wonder wees hij de juiste aan :wink: tis die transalp daar vlak me voor me neus.. maar ja zand in je ogen door je neus zie je niks dus khad ff hulp nodig :P

Anastecia
Berichten: 12
Lid geworden op: di sep 30, 2008 6:58 pm

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door Anastecia » di sep 30, 2008 11:17 pm

Man in Black-Bird schreef:Fijn he Anastecia zo.n warmmotorkwijtgevoel delen :lol: :lol:
helemaal geweldig :wink:
zouden we vaker moeten doen.... :wistle:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Motorbabes 28-09-'08 Wie gaat er?

Bericht door Motorpsycho » di sep 30, 2008 11:26 pm

Leuke foto's Peet :D
BB Peet schreef:
MiBB met een versiermove: de hitsige reu techniek :lol:
Afbeelding
En deze vind ik helemaal hilarische, vooral je bijschrift :-_ :-_ :-_

Ik vond het een genoegen om zo samen op pad te zijn.

Beterschap en we spreken elkaar :wink:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten