Mini Meeting Norway

Spreek hier je spontane & niet BOC meetings & ritten af.
Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » zo aug 27, 2006 10:38 am

He Birdies,

In de Motoplus van deze week (No. 14) staat een toerverslag van Scandinavie.

Van Denemarken tot aan de Noordkaap en dan via de westkust van Noorwegen weer terug tot aan Oslo.

Staan veel tips in over van alles (boot-overtocht info, telefoonnummers, websites, overnachtingen etc. en natuurlijk schitterende fotoos.)

Hertog Jan
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:25 pm

Bericht door Hertog Jan » zo aug 27, 2006 11:15 am

:} *-* :klap: :] :w:


Groeten, Hertog Jan :xx

XXviking
Berichten: 725
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:31 pm
Locatie: Noorwegen
Contacteer:

Bericht door XXviking » zo aug 27, 2006 3:47 pm

H.J. ik ben het met jouw een betje eeens: Te veel geouwe h... over merken, het merk is bepaalt door het forum niet?
Gezien de volmakte chaos die hier op dit topic is heb ik maar besloten om 8 October even naar NL te komen om orden op zaken te brengen.
Mischien ook wat details van de Noorwegen toer met RiRoj te bespreken, al hoewel een egte Viking niet meer plent, dan dat hij zijn bijl voor de zekerheid sleipt.

Hertog Jan
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:25 pm

Bericht door Hertog Jan » zo aug 27, 2006 9:47 pm

Eindeljik iemand die me begrijpt :hug:

Welke kant van NL ga je heen Harmen ?
(Heb laatst een paar Denen hier gehad, ben wel wat gewend met Noorderlingen)


Groeten, Hertog Jan :xx

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » zo aug 27, 2006 9:56 pm

Hij komt naar mijn kant (Amsterdam), en logeert daar ook. We gaan o.a. naar Hyperpro....

XXviking
Berichten: 725
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:31 pm
Locatie: Noorwegen
Contacteer:

Bericht door XXviking » zo aug 27, 2006 10:04 pm

Frank Switser schreef:Hij komt naar mijn kant (Amsterdam), en logeert daar ook. We gaan o.a. naar Hyperpro....
Dat klopt dankzij de goede hulp van Frank kan ik eindelijk mijn spaarsentjes op maken.

Overrigens op dat ik niet verkeert begrepen wordt, zie graag andere motor merken bij mij het erf op rijden kan zelfs ook een koekblikk aanvaarden, als het maar leuke mensen zijn!!!!

black piet
Berichten: 272
Lid geworden op: do mei 25, 2006 9:52 pm
Locatie: Hollandscheveld

Bericht door black piet » zo aug 27, 2006 11:30 pm

Hallo Harmen, we zijn net weer thuis aangekomen na een onvergetelijke vakantie in "jouw" land, en vast :y staat dat we terug komen, veel beleefd en genoten, zeker van ons bezoek aan jouw en je familie, het samen gezellige praten tot diep in de nacht onder het genot van een lekker :friends: kopje koffie met "b". Ontzettend bedankt voor je gastvrijheid, en Frank :z slaap maar alvast wat voor, want dat schiet er met Harmen erbij wel in.
Ik ben wel bang dat de :oops: heren/dame's bmw rijders eerder bij Harmen boven zijn dan wij met onze BB's, als ik terug denk dat ik met de camper(voorwielaandrijfing) het laatste gedeelte achteruit moest rijden vanwege het stijgingspercentage, konden de niet ervaren Noorwegen rijders wel eens moeite hebben hun BB boven te krijgen, dus daar mag Harmen nog wel een cursusje voor geven als hij hier is. Ik durf als voorverkenner gerust wel te zeggen dat het wat betreft de ruimte bij Harmen wel een Norway Megameting *-* kan worden, mega ruimte daar. We zijn trouwens toch nog vier BB's tegengekomen in Noorwegen, niet gesproken, want ze reden ons tegemoet, viel niet tegen op twee en een halve week. Vergeleken met het aantal bmw's, ja dan schieten we iets tekort, maar zo blijven we exclusief. Verder verslag en foto's volgen nog.
Groeten van VakantiePiet.
Here I am Will you send me an angel

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » ma aug 28, 2006 8:56 am

black piet schreef:Hallo Harmen, we zijn net weer thuis aangekomen na een onvergetelijke vakantie in "jouw" land, en vast :y staat dat we terug komen, veel beleefd en genoten, zeker van ons bezoek aan jouw en je familie, het samen gezellige praten tot diep in de nacht onder het genot van een lekker :friends: kopje koffie met "b". Ontzettend bedankt voor je gastvrijheid, en Frank :z slaap maar alvast wat voor, want dat schiet er met Harmen erbij wel in.
Laten Harmen en ik nu bedacht hebben dat wij jou in die dagen een bezoekje gaan brengen, en daar de boel op stelten gaan zetten.... :lol: Dus jij kan ook vast gaan voorslapen...

XXviking
Berichten: 725
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:31 pm
Locatie: Noorwegen
Contacteer:

Bericht door XXviking » di aug 29, 2006 10:54 pm

black piet schreef:Hallo Harmen, we zijn net weer thuis aangekomen na een onvergetelijke vakantie in "jouw" land, en vast :y staat dat we terug komen, veel beleefd en genoten, zeker van ons bezoek aan jouw en je familie, het samen gezellige praten tot diep in de nacht onder het genot van een lekker :friends: kopje koffie met "b". Ontzettend bedankt voor je gastvrijheid, en Frank :z slaap maar alvast wat voor, want dat schiet er met Harmen erbij wel in.
Fijn om te horen dat je weer fijlig t'huis bent Piet. Ook wij hebben veel van de tijdt met jullie genoten.
Warneer ik hoor wat voor wilde stunts jullie op de bb kunnen en hoor hoe veel er zijn die niet bang zijn voor sneuw en motor rijden, dan geloof ik niet dat de weg naar mij boven een probleem is, want die rijdt zelfs Helén op de motor :wink:
Frank Switser schreef: Laten Harmen en ik nu bedacht hebben dat wij jou in die dagen een bezoekje gaan brengen, en daar de boel op stelten gaan zetten.... :lol: Dus jij kan ook vast gaan voorslapen...
Geniaal plan van ons Frank ik houw van weinig slapen in de vakantsie en al helemaal van "de boel op stelten zetten..."

p.s. De bemer parkeerplaats is nu klaar kijk hier maar.
Afbeelding

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Bericht door RiRoJ » di aug 29, 2006 11:29 pm

XXviking schreef:
p.s. De bemer parkeerplaats is nu klaar kijk hier maar.
Afbeelding
WAARVAN AKTE!!!!!!!!!!!

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » wo aug 30, 2006 12:44 am

XXviking schreef:
p.s. De bemer parkeerplaats is nu klaar kijk hier maar.
Afbeelding
:-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :+ :+ :+ :w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

O ja

Bericht door Man in Black-Bird » wo aug 30, 2006 4:26 am

Wielen van een Toyote Jeep of een ander Japans blikje !!!


waar is de auto gebleven ? :lol: :wink:


Afbeelding

Hertog Jan
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:25 pm

Bericht door Hertog Jan » wo aug 30, 2006 4:32 pm

Velgen van een Nissan Patrol volgens mij.


Groeten, Hertog Jan :xx

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Bericht door RiRoJ » wo aug 30, 2006 6:03 pm

Hertog Jan schreef:Velgen van een Nissan Patrol volgens mij.
Nope, Beemer denk ik :lol:

XXviking
Berichten: 725
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:31 pm
Locatie: Noorwegen
Contacteer:

Bericht door XXviking » wo aug 30, 2006 10:18 pm

RiRoJ schreef:
Hertog Jan schreef:Velgen van een Nissan Patrol volgens mij.
Nope, Beemer denk ik :lol:
RiRoj, jij bent een kenner, jij was er bijna: velgen van een paar suzuki sj's ik reed 4x4 Trial tot voorig jaar. :lol:
Laatst gewijzigd door XXviking op za sep 09, 2006 1:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Bericht door RiRoJ » do aug 31, 2006 12:03 am

XXviking schreef:
RiRoJ schreef:
Hertog Jan schreef:Velgen van een Nissan Patrol volgens mij.
Nope, Beemer denk ik :lol:
RiRoj, jij bent een kenner, jij was er bijna: velgen van een paar suzuki xj's ik reed 4x4 Trial tot voorig jaar. :lol:
sssssssssssssstom toeval, was alleen maar om HJ ff wakker te schudden. Had echt geeeeeeeeeeen idee (hihihihihi)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten