voorruitje vervangen

Hier kan je al je technische vragen en advies kwijt.
Plaats reactie
janxx
Berichten: 18
Lid geworden op: vr dec 18, 2009 3:41 pm

voorruitje vervangen

Bericht door janxx » di mar 23, 2010 1:42 pm

Hallo,

ik ben niet echt de meest handige figuur op de wereld maar wil toch echt zelf mijn voorruit gaan vervangen. Toen ik mijn BB kocht zat er een verhoogde ruit op. Nu ben ik aan een originele ruit kunnen komen (niet te duur gelukkig) en wil deze dus zelf gaan vervangen. Ik heb een BB uit 2004 dus met het digitale dashboard. Heeft er heel toevallig iemand een "stap voor stap" fotoreportage of iets dergelijks hoe je alles moet verwijderen voordat je de ruit kunt plaatsen?

Andere tips natuurlijk ook welkom.

(tja, voor mijn oude motor had ik een heel mooi Haynes boek...maarre voor de BB nog niet)

Groet,
Janxx

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: voorruitje vervangen

Bericht door Motorpsycho » di mar 23, 2010 5:50 pm

Als je clublid zou zijn kan je in dit topic kan je alles vinden wat je nodig hebt. http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... =22&t=2004" onclick="window.open(this.href);return false; :wink:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

janxx
Berichten: 18
Lid geworden op: vr dec 18, 2009 3:41 pm

Re: voorruitje vervangen

Bericht door janxx » do apr 15, 2010 10:35 am

je advies opgevolgt....ondertussen ben ik betalend lid (als het goed is) moet alleen nog wachten op de goedkeuring van de penningmeester..

BTW....Set Bleuflame dual ports eergisteren binnen gekregen :D :D :D MAAR....geen spullen om te bevestigen...na 6 weken wachten moet ik nu weer wachten :cry: :evil: :evil: :evil: :cry:

martextra61
Berichten: 1
Lid geworden op: zo aug 10, 2008 10:58 pm
Locatie: Noordwijkerhout
Contacteer:

Re: voorruitje vervangen

Bericht door martextra61 » za jun 26, 2010 6:23 pm

janxx schreef:Hallo,

ik ben niet echt de meest handige figuur op de wereld maar wil toch echt zelf mijn voorruit gaan vervangen. Toen ik mijn BB kocht zat er een verhoogde ruit op. Nu ben ik aan een originele ruit kunnen komen (niet te duur gelukkig) en wil deze dus zelf gaan vervangen. Ik heb een BB uit 2004 dus met het digitale dashboard. Heeft er heel toevallig iemand een "stap voor stap" fotoreportage of iets dergelijks hoe je alles moet verwijderen voordat je de ruit kunt plaatsen?

Andere tips natuurlijk ook welkom.

(tja, voor mijn oude motor had ik een heel mooi Haynes boek...maarre voor de BB nog niet)

Groet,
Janxx
Heb je het ruitje er al opzitten? is een fluitje van een cent.
Laat maar even weten, alders geef ik je wel een omschrijving.

Gr.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten