Moi!

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor, oefen het plaatsen van berichten en lees belangrijke informatie over het forum.
Plaats reactie
bassjunky
Berichten: 6
Lid geworden op: di mei 28, 2013 2:45 pm
Contacteer:

Moi!

Bericht door bassjunky » wo mei 29, 2013 10:09 pm

Hallo :)

Aangezien ik ook een BB het zal ik me hier eens voorstellen. Mijn naam is Bart, 21 jaar. Ik woon in Winschoten en heb sinds 3 weken een Honda Blackbird! Via motorforum kwam ik hier terecht. Ik heb de afgelopen 2 jaar aardig wat kilometers gemaakt en zocht een goeie fiets om woon-school verkeer mee te doen. Ik zag deze mooie rooie BB staan voor een mooie prijs, en er zaten zelfs koffers op. Ik hoop hier wat te kunnen leren of af en toe eens lekker slap mee te lullen.

Moi :wink:

Afbeelding
Mijn dagelijkse vervoersmiddelen 8)

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door motorrijder_2000 » do mei 30, 2013 1:44 pm

Welkom, Moi.
Met een goede achterdeur in het sleurvoertuig, kun je de BB ook meenemen op vakantie :lol:
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

Wile E. Coyote
Berichten: 61
Lid geworden op: do apr 19, 2012 9:54 pm
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door Wile E. Coyote » do mei 30, 2013 2:21 pm

Welkom Bart.

Grappig om te zien dat jij dezelfde kleur Blackbird heb met ook bijna dezelfde topkoffer :-__


Ik dacht dat ik de enige was met zo'n pizzabrommer :-___ :-___ :-___

Gebruikersavatar
HHBBXX
Berichten: 654
Lid geworden op: do aug 13, 2009 12:05 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door HHBBXX » do mei 30, 2013 2:52 pm

Welkom Bart,

Veel plezier met jouw bird en je zult er vast geen spijt van krijgen dat je er een hebt gekocht. Heerlijke fietsen die BB's :]]

Groeten,
Harry.
Youth is not a time of life... It's a state of mind

Albert
Berichten: 663
Lid geworden op: za jun 24, 2006 11:04 am
Locatie: Meppel
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door Albert » do mei 30, 2013 6:13 pm

Moi!

Mooi koppel daar op de foto. Je schrijft dat je 21 jaar bent. Mag je dan vol vermogen rijden? Ofwel heb je het "normale" A rijbewijs nog maar net of hoe werkt dat eigenlijk?

Groet`n.

bassjunky
Berichten: 6
Lid geworden op: di mei 28, 2013 2:45 pm
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door bassjunky » do mei 30, 2013 8:28 pm

Ja heb nu 2 jaar mn rijbewijs :) En dan krijg je automatisch "gewoon" A. :]

Albert
Berichten: 663
Lid geworden op: za jun 24, 2006 11:04 am
Locatie: Meppel
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door Albert » do mei 30, 2013 8:39 pm

Aha! Veel plezier met het forum en je bb.

Gebruikersavatar
Drover
Berichten: 458
Lid geworden op: zo dec 12, 2010 8:08 pm
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door Drover » do mei 30, 2013 9:50 pm

Albert schreef:Moi!

Mooi koppel daar op de foto. Je schrijft dat je 21 jaar bent. Mag je dan vol vermogen rijden? Ofwel heb je het "normale" A rijbewijs nog maar net of hoe werkt dat eigenlijk?

Groet`n.
Ten eerste welkom op dit forum.

Maar een ander verhaal....
ik heb nu al zo'n 33 jaar mijn motorrijbewijs en tijdens een politiecontrole ( algemeen ) werd er toch gekeken hoe lang ik mijn rijbewijs had omdat het toch " Wel een zware motor" was..
Ik heb niks tegen politie maar als je zo'n vraag krijgt van iemand van vooraan in de twintig moet je toch wel ff in jezelf lachen :mrgreen:
Verder geen problemen en gewoon door rijden.

Vroeger reed je nog met zo'n "L" plaatje...en kon je gewoon met je Eigen motor op examen. Destijds had ik een Honda CB750FA; twee rijlessen van zo'n half uur en je was geslaagd. Een rijles was toen iets van 18 gulden. Je kon ook gewoon op je Eigen motor naar de rijles rijden en daarop lessen.

Nu onze dochter op ( auto ) rijles zit. Een les zo'n 40 Euro, ze moet zo'n 40 lessen hebben, Theorie 99 Euro en dan straks het examen nog.Maar ja, dan mag ze wel gelijk in een Ferrari ( Moet ze wel heel goed sparen anders zal het wel een Golfje worden... ) :D

ruud05
Berichten: 122
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 12:58 pm
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door ruud05 » do mei 30, 2013 10:47 pm

Welkom Bart
veel plezier met je aanwinst, hier ga je veel plezier mee hebben :]]
Groetjes Ruud.

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door motorrijder_2000 » do mei 30, 2013 10:51 pm

Drover schreef:
Albert schreef:Moi!

Mooi koppel daar op de foto. Je schrijft dat je 21 jaar bent. Mag je dan vol vermogen rijden? Ofwel heb je het "normale" A rijbewijs nog maar net of hoe werkt dat eigenlijk?

Groet`n.
Ten eerste welkom op dit forum.

Maar een ander verhaal....
ik heb nu al zo'n 33 jaar mijn motorrijbewijs en tijdens een politiecontrole ( algemeen ) werd er toch gekeken hoe lang ik mijn rijbewijs had omdat het toch " Wel een zware motor" was..
Ik heb niks tegen politie maar als je zo'n vraag krijgt van iemand van vooraan in de twintig moet je toch wel ff in jezelf lachen :mrgreen:
Verder geen problemen en gewoon door rijden.

Vroeger reed je nog met zo'n "L" plaatje...en kon je gewoon met je Eigen motor op examen. Destijds had ik een Honda CB750FA; twee rijlessen van zo'n half uur en je was geslaagd. Een rijles was toen iets van 18 gulden. Je kon ook gewoon op je Eigen motor naar de rijles rijden en daarop lessen.

Nu onze dochter op ( auto ) rijles zit. Een les zo'n 40 Euro, ze moet zo'n 40 lessen hebben, Theorie 99 Euro en dan straks het examen nog.Maar ja, dan mag ze wel gelijk in een Ferrari ( Moet ze wel heel goed sparen anders zal het wel een Golfje worden... ) :D
Ja, Drover, goede Oude Tijden, ik leste nog voor 7,50 Gulden [auto dan] één les op de motor[scooter dus met de instructeur achterop] anders wilden ze het examen niet aanvragen :mrgreen:
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

Gebruikersavatar
Drover
Berichten: 458
Lid geworden op: zo dec 12, 2010 8:08 pm
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door Drover » do mei 30, 2013 10:56 pm

motorrijder_2000 schreef:
Drover schreef:
Albert schreef:Moi!

Mooi koppel daar op de foto. Je schrijft dat je 21 jaar bent. Mag je dan vol vermogen rijden? Ofwel heb je het "normale" A rijbewijs nog maar net of hoe werkt dat eigenlijk?

Groet`n.
Ten eerste welkom op dit forum.

Maar een ander verhaal....
ik heb nu al zo'n 33 jaar mijn motorrijbewijs en tijdens een politiecontrole ( algemeen ) werd er toch gekeken hoe lang ik mijn rijbewijs had omdat het toch " Wel een zware motor" was..
Ik heb niks tegen politie maar als je zo'n vraag krijgt van iemand van vooraan in de twintig moet je toch wel ff in jezelf lachen :mrgreen:
Verder geen problemen en gewoon door rijden.

Vroeger reed je nog met zo'n "L" plaatje...en kon je gewoon met je Eigen motor op examen. Destijds had ik een Honda CB750FA; twee rijlessen van zo'n half uur en je was geslaagd. Een rijles was toen iets van 18 gulden. Je kon ook gewoon op je Eigen motor naar de rijles rijden en daarop lessen.

Nu onze dochter op ( auto ) rijles zit. Een les zo'n 40 Euro, ze moet zo'n 40 lessen hebben, Theorie 99 Euro en dan straks het examen nog.Maar ja, dan mag ze wel gelijk in een Ferrari ( Moet ze wel heel goed sparen anders zal het wel een Golfje worden... ) :D
Ja, Drover, goede Oude Tijden, ik leste nog voor 7,50 Gulden [auto dan] één les op de motor[scooter dus met de instructeur achterop] anders wilden ze het examen niet aanvragen :mrgreen:
Nou, dan ben je denk ik nog van een ouder "bouwjaar" dan mij. Hoef je zeker ook geen wegenbelasting meer te betalen :-_

( en auto reed ik al voordat ik mijn rijbewijs had :oops: 1ste keer in een oud Dafje van mijn oom en ik was toen 12....

Smarty
Berichten: 6
Lid geworden op: di mei 28, 2013 11:25 am
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door Smarty » vr mei 31, 2013 6:24 am

Welkom!
Zelf ook sinds een paar weken (inmiddels) een blackbird.
Wel een motor om met respect te behandelen vanwege het vermogen maar zoals iedereen ook zegt; het zit in je rechterpols. :D

(ik moet zelf nog even een mooie foto maken...maar dat komt nog!)

gr, Erik

Gebruikersavatar
Drover
Berichten: 458
Lid geworden op: zo dec 12, 2010 8:08 pm
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door Drover » vr mei 31, 2013 11:17 am

Smarty schreef:Welkom!
Zelf ook sinds een paar weken (inmiddels) een blackbird.
Wel een motor om met respect te behandelen vanwege het vermogen maar zoals iedereen ook zegt; het zit in je rechterpols. :D

(ik moet zelf nog even een mooie foto maken...maar dat komt nog!)

gr, Erik
Niet alleen in je rechterpols maar ook tussen je oren :D

Albert
Berichten: 663
Lid geworden op: za jun 24, 2006 11:04 am
Locatie: Meppel
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door Albert » vr mei 31, 2013 6:09 pm

Vooralzithet tussen je benen :D :? :wink:

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door Man in Black-Bird » za jun 01, 2013 5:33 am

Welkom en veel fun op de BOC site :)

gr MiBB

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door Mr. Blue » ma jun 03, 2013 11:57 am

Welkom Bart
Op dit forum van Blackbird fanaten.

bassjunky
Berichten: 6
Lid geworden op: di mei 28, 2013 2:45 pm
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door bassjunky » ma jun 03, 2013 1:19 pm

Drover schreef:
Albert schreef:Moi!

Mooi koppel daar op de foto. Je schrijft dat je 21 jaar bent. Mag je dan vol vermogen rijden? Ofwel heb je het "normale" A rijbewijs nog maar net of hoe werkt dat eigenlijk?

Groet`n.
Ten eerste welkom op dit forum.

Maar een ander verhaal....
ik heb nu al zo'n 33 jaar mijn motorrijbewijs en tijdens een politiecontrole ( algemeen ) werd er toch gekeken hoe lang ik mijn rijbewijs had omdat het toch " Wel een zware motor" was..
Ik heb niks tegen politie maar als je zo'n vraag krijgt van iemand van vooraan in de twintig moet je toch wel ff in jezelf lachen :mrgreen:
Verder geen problemen en gewoon door rijden.
Allemaal bedankt voor het warme welkom :)

Politiecontroles heb ik hier in t noorden eigenlijk nooit last van. Afgelopen vrijdag was er toevallig 1 maar geen op of aanmerkingen. :]

SR-71
Berichten: 11
Lid geworden op: vr mei 24, 2013 10:39 pm
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door SR-71 » ma jun 03, 2013 11:02 pm

Ah moi,
Leuk om te lezen dat er nog meer mensen uit het aardbevingsgebied blackbird rijden. Hier een delfzijlster.
Veel plezier met je vogel, vette fiets zo op je 21ste.

Denk om je rechterhand en wellicht dat er een keer een Grunniger toerrit georganiseerd kan worden als er nog meer noordelijke rijders zijn.

Veel plezier op het forum en wellicht tot ziens op de weg, heb een titanium grijze.
Moi,
Mark

P.S. Als Groninger lag ik hier dubbel om (niet verkeerd bedoeld)
motorrijder_2000 schreef:Welkom, Moi.

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door YO » do okt 31, 2013 5:38 pm

Welkom.

Veel plezier met ons en op het forum.

Afbeelding

Albert
Berichten: 663
Lid geworden op: za jun 24, 2006 11:04 am
Locatie: Meppel
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door Albert » do okt 31, 2013 7:58 pm

Er zijn zat gebruikers die wat noordelijker zitten volgens mij. In 2006 heeft Dirko eens een rit georganiseerd in Groningen. Mooie omgeving daar.

bassjunky
Berichten: 6
Lid geworden op: di mei 28, 2013 2:45 pm
Contacteer:

Re: Moi!

Bericht door bassjunky » di jan 28, 2014 8:35 pm

Allen nog bedankt voor het warme welkom :D Zit vaker op het Motor-forum dan hier :oops:
Ondertussen al een aantal veranderingen doorgevoerd, setje BOS dempers erop, led achterlichtje. Op het to do listje staat nog xenon voor, evt ledstrips voor in de luchthappers, hyperprovering :]]]
Ook een Zumo 660 gekocht die ik deze week eens ga proberen te monteren :) Ik zal eens kijken of ik dit forum wat vaker aan kan doen

:]]

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten