Moppentrommel

De locatie voor Off-topic, slapgelul, moppen en filmpjes.
Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Mr. Blue » wo aug 02, 2006 8:04 pm

:-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » do aug 03, 2006 9:46 am

Er wonen 2 boeren naast elkaar. De ene boer heeft kippen en de andere boer heeft een haan.

Elke dag staat de haan op en gaat effe naar de buurkippen toe voor de broodnodige ochtendgymnastiek.

De boer van de kippen is hier niet blij mee en op een dag laat hij een paar lijnen schrikdraad spannen.

Afijn, de haan staat op, loopt naar de kippen......

DZZzzzZZZ## AfbeeldingDZZKnettter...DZZZAfbeeldingDZZZzzzzz**ZzzzzKNEtterdeknetAfbeelding



Zegt die haan: SJEZUS WAT BEN IK GEIL....

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » vr aug 04, 2006 12:08 am

In het bejaardentehuis wordt de verjaardag van een wel zeer krasse oma gevierd.

De dame in kwestie is met haar 111 jaar de oudste inwoner van Nederland en misschien wel van de hele wereld.

Uiteraard ontbreekt ook Nederlands trots niet en op de receptie komt Jan-Peter Balkenende met een prachtige bos rozen acte de presente geven.


Natuurlijk stelt onze premier de vraag die een ieder op de tong ligt: "Wat is nu het geheim om zo oud te worden?"

"Dat is een makkelijke vraag, knaap", zegt de oude dame, "je moet gewoon veel seks hebben!"

Geschokt deinst onze Jan-Peter achteruit en vraagt: "Wanneer heeft u dan voor het laatst seks gehad?"

"1930", zegt de oude dame.


Balkenende roept uit: "Maar dat is toch geweldig lang geleden?"


"Dat valt toch mee?", zegt de dame, "het is nu 20h15!"
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

PikiPikiKubwa
Berichten: 493
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 9:54 am
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door PikiPikiKubwa » vr aug 04, 2006 3:15 pm

Paar oudjes in het bejaardentehuis kijken naar elkaar vroeg in de ochtend omdat ze nu 65 jaar samen zijn, feliciteren elkaar zegt opa van 80 vertel nou eens moeder wat zou jij nu willen hebben.

Nou zegt oma 81 jaar oud, weet je nog dat je vroeger op de kast klom, aan de hanglamp zwaaide als Tarzan, vervolgens je tussen mijn gespreide dijen in viel en je dan helemaal liet gaan.

Nou zegt Opa de kast staat daar, de lamp hangt er nog ......... vijf uur later zit Opa op de kast ........ springt van de kast ...... grijpt de lamp ...... met een luide kreet ....... stort hij zich neer tussen de gespreide benen van oma, die inmiddels in slaap gesukkelt is.

:shock: Oma schiet wakker en roept luidkeels Man net zo lekker dik als vroeger
:oops: Opa zucht even diep en vertelt, kan wel kloppen hij mijn lul sloeg dubbel

PikiPikiKubwa
Berichten: 493
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 9:54 am
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door PikiPikiKubwa » ma aug 07, 2006 11:49 am

Een Duitse opa is op bezoek bij zijn 18-jarige kleinkind die bijna alleen maar oog heeft voor de pc. Opa zegt: in jouw tijd gingen we naar Parijs, vraten en zopen ons klem, lieten de vrouowtjes niet met rust en piesten ook nog eens de barman in z'n gezicht.

Enkele weken later komt de opa weer op bezoek en deze keer zit z'n kleinzoon helemaal in het verband. Verbaasd vraagt opa hoe dat komt. Nou, zegt z'n kleinzoon, wij zijn ook naar Parijs gegaan, hebben ons vol laten lopen, helemaal klem gegeten, de vrouwtjes niet met rust gelaten en tot slot ook nog de barman onder gepiest.

Ja maar, zegt de opa, hoe ben je daar heen gegaan dan? Met Neckermann reizen, zegt de jongen. Ai, zegt de opa, kijk daar heb je het al. O ja, vraagt de jongen, met wie waren jullie daar dan ? Zegt de opa: Wij waren daar met de Wehrmacht!!!

PikiPikiKubwa
Berichten: 493
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 9:54 am
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door PikiPikiKubwa » ma aug 07, 2006 11:50 am

Stormt een vent een bank binnen met een bivakmuts op en schreeuwt ; IEDEREEN OP de VLOER , DIT IS EEN OVERVAL !!!!! Die vent springt over de balie en sleurt de bankdirecteur aan z’n stropdas naar de kluizen waarvan er drie op een rij staan.

Die vent zegt tegen de directeur openmaken die kluis !!! Waarop de directeur met trillende handen de kluis opent.Tot de verbazing van de overvaller staat er in de kluis een bordje pap !?!?!? Maar de overvaller laat zich niet kennen en hup Bivak muts omhoog en bordje pap in 1 slok naar binnen.Hij trekt de directeur naar de tweede kuis en nadat deze de kluis heeft geopend staat ook hier een bordje pap.


De overvaller denkt wie A zegt moet B zeggen en hup tweede bordje pap naar binnen. Bij de derde kluis denkt de overvaller eindelijk zijn slag te slaan, maar treft hier WEER een bordje pap aan, waarop hij tegen de directeur zegt ; Hee , wat is dit eigenlijk voor bank joh !!! Waarop de directeur met bibberende stem zegt ; een sperma bank !!!!

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » do aug 10, 2006 10:43 am

Staan 2 bierflesjes in de koelkast

Zegt de een tegen de andere:

"Pijpje?"

"Nee, ik heb een beugel..."

marcos
Berichten: 223
Lid geworden op: do jun 29, 2006 10:47 pm
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door marcos » do aug 10, 2006 10:58 am

ook goed

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Bericht door YO » ma aug 14, 2006 9:23 am

3 Kraanmachinisten, een Nederlander, een Duitser en een Belg zitten te lunchen.

Zegt die Nederlander. Alweer kaas op mijn brood. Als ik morgen weer kaas op mijn brood heb, spring ik van de kraan af.
Zegt de Duitser. Alweer wurst op mijn brood. Als ik morgen weer wurst op mijn brood heb, spring ik van de kraan af.
Zegt de Belg. Alweer hagelslag op mijn brood. Als ik morgen weer hagelslag op mijn brood heb, spring ik van de kraan af.

De volgende dag.

De Nederlander heeft weer kaas op zijn brood en springt van de kraan af. DOOD
De Duitser heeft weer wurst op zijn brood en springt van de kraan af. DOOD
De Belg heeft weer hagelslag op zijn brood en springt van de kraan af. DOOD

4 Dagen later op de begrafenis.

De vrouwen horen dit verhaal.
De vrouw van de Nederlander zegt. Als ik dat geweten had, had hij wat anders op zijn brood gekregen.
De vrouw van de Duitser zegt. Als ik dat geweten had, had hij wat anders op zijn brood gekregen.
De vrouw van de Belg zegt. Ik begrijp er niets van. Hij maakt altijd zelf zijn brood klaar.

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » ma aug 14, 2006 10:14 am

YO schreef:De vrouw van de Belg zegt. Ik begrijp er niets van. Hij maakt altijd zelf zijn brood klaar.

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
:-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » ma aug 14, 2006 10:31 am

:twisted: :twisted: GRAPPIG HÈ LACHEN MET DIE BELGEN!!!!!! :twisted: :twisted:



































:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

RiRoJ
Berichten: 638
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:03 pm
Contacteer:

Bericht door RiRoJ » ma aug 14, 2006 11:49 am

philipXX schreef::twisted: :twisted: GRAPPIG HÈ LACHEN MET DIE BELGEN!!!!!! :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kan er niet om lachen. Vind het een uitermate triest verhaal. Moet je je voorstellen dat zo'n jongen die dag vóór zijn zelfmoordactie (vanaf ongeveer 13.00 uur) hoopt dat hij de andere ochtend iets anders op zijn brood doet.

Is bang om te gaan slapen omdat hij de kans loopt zijn voornemen volledig te vergeten. Ik kan me er wat bij voorstellen. Bedenk dat je wanneer je erg diep slaapt je volledig de draad kwijt kan raken. Ben zelf eens zo diep in slaap gevallen dat ik bij het wakker worden geld op het nachtkastje van mijn vrouw heb gelegd. Sindsdien communiceren we via van die Post-iT blokjes (die gele plakbriefjes van kantoor).

Had gisteren nog gevraagd of ze me wakker wilde maken om 6.30 's ochtends. Schrok ik toch om 10.00 wakker. Wilde direct tegen mijn vrouw tekeer gaan omdat ze me niet geroepen had. Zie ik naast mijn kussen zo'n kl^#e geel briefje liggen met "Wakker worden schat, het is 6.30 uur" er op. K&tw$(f.

FF terug naar onze Belg. Slaperig als hij was issie natuurlijk heel zijn voornemen vergeten en heeft hij zijn boterhammen gewoon onder dagelijks ritueel klaargemaakt.

Moet je nagaan wat er door hem heen ging toen hij zijn K3 broodtrommeltje openmaakte. Wil jij niet meemaken!!!

Nee, niks lachen, 't is diep treurig.

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » ma aug 14, 2006 11:59 am

RiRoJ schreef:
philipXX schreef::twisted: :twisted: GRAPPIG HÈ LACHEN MET DIE BELGEN!!!!!! :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kan er niet om lachen. Vind het een uitermate triest verhaal. Moet je je voorstellen dat zo'n jongen die dag vóór zijn zelfmoordactie (vanaf ongeveer 13.00 uur) hoopt dat hij de andere ochtend iets anders op zijn brood doet.

Is bang om te gaan slapen omdat hij de kans loopt zijn voornemen volledig te vergeten. Ik kan me er wat bij voorstellen. Bedenk dat je wanneer je erg diep slaapt je volledig de draad kwijt kan raken. Ben zelf eens zo diep in slaap gevallen dat ik bij het wakker worden geld op het nachtkastje van mijn vrouw heb gelegd. Sindsdien communiceren we via van die Post-iT blokjes (die gele plakbriefjes van kantoor).

Had gisteren nog gevraagd of ze me wakker wilde maken om 6.30 's ochtends. Schrok ik toch om 10.00 wakker. Wilde direct tegen mijn vrouw tekeer gaan omdat ze me niet geroepen had. Zie ik naast mijn kussen zo'n kl^#e geel briefje liggen met "Wakker worden schat, het is 6.30 uur" er op. K&tw$(f.

FF terug naar onze Belg. Slaperig als hij was issie natuurlijk heel zijn voornemen vergeten en heeft hij zijn boterhammen gewoon onder dagelijks ritueel klaargemaakt.

Moet je nagaan wat er door hem heen ging toen hij zijn K3 broodtrommeltje openmaakte. Wil jij niet meemaken!!!

Nee, niks lachen, 't is diep treurig.
:shock: :shock: :shock:

:-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_

langen
Berichten: 895
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:23 pm
Locatie: Oostakker

Bericht door langen » ma aug 14, 2006 3:13 pm

Wie kan een domme belg als ik eens uitleggen wat hagelslag is?
Want als het hagelslag was dat op zijn brood was, zal het wel een uitgeweken nederlander zijn. Hier kennen wij dat niet.

En daarbij, een K3 broodtrommel maakt te veel lawaai.
Wij houden niet van trommelen.
Ik heb een hippe samson broodDOOS.
Zoals ze het dat bij ons noemen.

Maar je, bij jullie kan het geen doos zijn hee, das te groot.
Jullie krijgen maar een sneetje brood mee van madam.

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » ma aug 14, 2006 3:39 pm

Op het drielandenpunt lopen drie konijntjes in een strik.
Het is een Nederlands, een Duits, en een Belgisch konijn, en alledrie zitten ze met 1 pootje vast.
Na een tijdje zegt het Nederlands konijn: we moeten zorgen dat we hier weg komen. Straks komt de jager, en die maakt ons allemaal dood.....
De andere konijntjes zijn het hiermee eens, maar ja, hoe kom je los?

Na enige tijd heeft het Nederlandse konijn wat bedacht. Hij zegt: ik weet wat we moeten doen! Het is niet prettig, maar het zorgt er wel voor dat we verder kunnen leven! We bijten gewoon ons pootje eraf, en dan zijn we vrij! Het Duitse en het Belgische konijntje zien dat helemaal niet zitten, en wachten rustig af, terwijl het Nederlandse konijntje zijn pootje afbijt. Na enige tijd met veel pijn en bloed is hij vrij....
Hij zegt tegen de andere twee: ik wacht op jullie bij de bosrand, daarginds. Straks komt de jager, en dan wil ik weg zijn! Dus hij strompelt naar de bosrand, en wacht....
Na enige tijd komt ook het Duitse konijntje aangestrompeld, en wachten ze samen op het Belgische konijntje. Terwijl het langzaam licht wordt, vragen ze zich af waar het Belgische konijntje blijft..... De jager komt zo, en hij is nog steed niet vrij.....
Ze strompelen terug om te kijken waar het Belgische konijntje blijft, en zien hem nog steeds in de strik zitten.
Waar blijf je nou?, vraagt het Nederlandse konijntje.

Het Belgische konijntje antwoord:
Ik snap er niets van! Ik heb reeds 3 pootjes afgeknaagd en ik zit nog steeds vast!

ranjoles
Berichten: 1119
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:20 am
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door ranjoles » ma aug 14, 2006 4:01 pm

langen schreef:Wie kan een domme belg als ik eens uitleggen wat hagelslag is?
Hier staat exact beschreven wat hagelslag is :lol:

Afbeelding

Groeten Robin

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » ma aug 14, 2006 4:28 pm

Frank Switser schreef:Op het drielandenpunt lopen drie konijntjes in een strik.
Het is een Nederlands, een Duits, en een Belgisch konijn, en alledrie zitten ze met 1 pootje vast.
Na een tijdje zegt het Nederlands konijn: we moeten zorgen dat we hier weg komen. Straks komt de jager, en die maakt ons allemaal dood.....
De andere konijntjes zijn het hiermee eens, maar ja, hoe kom je los?

Na enige tijd heeft het Nederlandse konijn wat bedacht. Hij zegt: ik weet wat we moeten doen! Het is niet prettig, maar het zorgt er wel voor dat we verder kunnen leven! We bijten gewoon ons pootje eraf, en dan zijn we vrij! Het Duitse en het Belgische konijntje zien dat helemaal niet zitten, en wachten rustig af, terwijl het Nederlandse konijntje zijn pootje afbijt. Na enige tijd met veel pijn en bloed is hij vrij....
Hij zegt tegen de andere twee: ik wacht op jullie bij de bosrand, daarginds. Straks komt de jager, en dan wil ik weg zijn! Dus hij strompelt naar de bosrand, en wacht....
Na enige tijd komt ook het Duitse konijntje aangestrompeld, en wachten ze samen op het Belgische konijntje. Terwijl het langzaam licht wordt, vragen ze zich af waar het Belgische konijntje blijft..... De jager komt zo, en hij is nog steed niet vrij.....
Ze strompelen terug om te kijken waar het Belgische konijntje blijft, en zien hem nog steeds in de strik zitten.
Waar blijf je nou?, vraagt het Nederlandse konijntje.

Het Belgische konijntje antwoord:
Ik snap er niets van! Ik heb reeds 3 pootjes afgeknaagd en ik zit nog steeds vast!
:twisted: :twisted: Gaan we lekker mee doen tegen de belgen ja!!!!!!!! :twisted: :twisted:

langen
Berichten: 895
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:23 pm
Locatie: Oostakker

Bericht door langen » ma aug 14, 2006 7:36 pm

Een Belg, een Nederlander, een schoon wijf en een non zitten in een treincoupe. Plots rijdt de trein een tunnel in, en het licht werkt niet.

Het is pikdonker. Dan klinkt er een luide klets, en als de trein de tunnel weer uitkomt zit de Nederlander pijnlijk in zijn gezicht te wrijven.

Niemand zegt iets en ze kijken elkaar zwijgend aan.

"Godverdomme" denkt de non, "die Nederlander heeft natuurlijk geprobeerd die madam te pakken, en die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"

"Tedju" denkt da schoon wijf, “die Nederlander heeft natuurlijk mij willen pakken in het donker. Maar heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"

"Potjandoriegretverjoris" denkt de Nederlander, "die Belg heeft natuurlijk geprobeerd die leuke meid te pakken, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geprobeerd te slaan. Maar die Belg realiseerde zich dat en heeft gebukt, waardoor ik de mep heb gekregen!"

Terwijl de Belg denkt : "In de volgende tunnel sla ik die Nederlander nog eens op zijn bakkes

TitanBB
Berichten: 80
Lid geworden op: zo jul 09, 2006 7:31 pm
Locatie: nieuw amsterdam

Bericht door TitanBB » ma aug 14, 2006 7:46 pm

Een Duitser, Nedelander en een Belg hebben een misdaad gepleegd en worden geëxecuteerd.

Als ze buiten voor het executiepeleton staan denkt de Nederlander:
'Ik heb geen zin om dood te gaan.'
Hij roept opeens keihard: 'Beren!!!'
De mannen van het executiepeleton kijken om. Op dat moment vlucht de Nederlander weg en is dus niet meer in gevaar.

Dan denkt de Duitser: 'Dat kan ik ook.'
Hij roept keihard: 'Tijgers!!!'
Weer kijken de mannen om en de Duitser vlucht.

De belg denkt dan even na, want hij wil ook wegkomen en roept daarna:
'VUUR!!!'
It's not a bike, it's an iron horse with a drinking problem

TitanBB
Berichten: 80
Lid geworden op: zo jul 09, 2006 7:31 pm
Locatie: nieuw amsterdam

Bericht door TitanBB » ma aug 14, 2006 7:47 pm

Een belgische boer heeft 2 paarden en ziet het verschil er niet tussen.
Om ze toch uit elkaar te kunnen houden knipt hij de manen van het ene paard eraf.
Maar die groeien al snel aan.
Daarom knipt hij van het andere paard de staart eraf.
Maar ook die groeit snel weer aan.
Dan heeft hij een goed idee, hij gaat ze opmeten.
En wat blijkt, het witte paard is 10 cm groter dan het zwarte paard.
It's not a bike, it's an iron horse with a drinking problem

langen
Berichten: 895
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:23 pm
Locatie: Oostakker

Bericht door langen » ma aug 14, 2006 7:58 pm

Een hollander en een Belg zitten tegenover elkaar in de trein. De belg tast in zijn zak en haalt er een plastic zakje uit gevuld met appelpitjes. Hij neemt er een paar uit het zakje en eet ze op. Enkele minuten later doet hij precies hetzelfde.
Vraagt die Hollander:' Waarom eet jij appelpitten?'
'Daar word je slim van', zegt de Belg.
'Verkoop je er niet een paar?', vraagt de Hollander.
'Tuurlijk' zegt de Belg, '2,5 € per stuk'
'Nou, geef mij er dan maar 5', zegt de Hollander.
Zo gezegd, zo gedaan. Apetrots eet de Hollander een paar van zijn pitjes en terwijl hij knabbelt denkt hij: 'Zoveel geld voor een paar pitjes?'
Zegt de Hollander tegen de Belg: 'Vind je dat niet wat duur? Voor dat geld kan ik een paar kilo appels krijgen en heb ik er de pitten gratis bij!'
Zegt de Belg: 'Zie je wel, het begint al te werken!'

langen
Berichten: 895
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:23 pm
Locatie: Oostakker

Bericht door langen » ma aug 14, 2006 8:02 pm

- "Wanneer is een Belg dood en wanneer is een Hollander dood?"
- "Een Belg is dood als hij zijn zak frieten laat vallen en een Hollander is dood als hij die zak niet opraapt."

langen
Berichten: 895
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:23 pm
Locatie: Oostakker

Bericht door langen » ma aug 14, 2006 8:03 pm

Rijdt een Nederlander met een oude bb door het rode licht.
Zegt de politieagent "Dat is dan 25 euros."
"Verkocht", zegt die Nederlander...

langen
Berichten: 895
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:23 pm
Locatie: Oostakker

Bericht door langen » ma aug 14, 2006 8:04 pm

Geen moppen over Hollanders meer !!!
Mijn pa heeft Hollands bloed !!!...
Aan zijn bumper hangen...

langen
Berichten: 895
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:23 pm
Locatie: Oostakker

Bericht door langen » ma aug 14, 2006 8:04 pm

Een dief komt de slaapkamer van een Hollander binnen en zegt:
- "Ik zoek naar geld!"
- De Hollander springt meteen op en zegt: "Laten we samen zoeken!"

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten