Wat te doen......

De locatie voor Off-topic, slapgelul, moppen en filmpjes.
Plaats reactie
caradoc
Berichten: 733
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:54 am
Contacteer:

Wat te doen......

Bericht door caradoc » wo mei 24, 2006 11:31 pm

Hai Birdies:

Zoals het kopje al zegt: Wat te doen........

Ik beantwoord nog zowel op het "oude" forum en de nieuwe. Laten we het oude forum nu een langzame dood begaan of wat????

Wat ik wel eeuwig zonde zou vinden is als het oude forum uit de lucht is dat er onderwerpen en leuke topics verdwijden. Zeker de topics in het technische vlak zal voor velen een gemis zijn.... Ik zag dat er al enkel topics zijn overgenomen, maar hoe zit het met de rest :?: :?:

Misschien is het handig om dat tijdrovende werk van overzetten met elkander te delen, zodat de Mod niet alles hoeft te doen..... of roep ik nu in de woestijn.........

Xieje Wim

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » wo mei 24, 2006 11:46 pm

Ben ik het mee eens wim, het zou inderdaad zonde zijn om die topic te ;aten verdwijnen. Dus als er hulp nodig is voor het overzetten, dan maak ik ook daar graag tijd voor vrij.
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » wo mei 24, 2006 11:57 pm

Alvast bedankt voor het meedenken en het aanbieden van jullie hulp :}

Gelukkig hebben we nog even tijd, maar de kans is groot dat ik hulp kan gebruiken om de waardevolle topics over te zetten.
Natuurlijk mag een ieder zijn eigen topic al "overhevelen" zoals dat reeds in enkele gevallen gebeurt is.

Inzake Arnold's forum, heb ik niet alle details, maar dood laten bloeden is zeker niet de bedoeling. Als ik het goed heb komt er een van de dagen een mededeling.
Eigenlijk was het ook niet de bedoeling nu al te starten met dit Forum, maar aangezien ik het Internet adres kenbaar moest maken voor de Banner wedstrijd ging het wat sneller dan de bedoeling was :roll:
Proud member of the Adventure Chaptor

ranjoles
Berichten: 1119
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:20 am
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door ranjoles » do mei 25, 2006 8:40 am

Kan niet de gehele inhoud van bv het kopje techniek (gehele database) in een keer overgenomen worden van arnold?

want er zit inderdaad een schat aan info op...

Dt-tje
Berichten: 842
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 8:39 am
Locatie: Creil, The Netherlands

Bericht door Dt-tje » do mei 25, 2006 9:56 am

Ik denk, om de organisatie wat te ontlasten, dat 't het makkelijkste is als iedereen zijn eigen topic overzet.
Kan de offtopic-klets, die er soms inzit, er ook uitgelaten worden..

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » do mei 25, 2006 10:25 am

Ik wil graag helpen om interessante topics om te zetten. Ik heb nu enkele dagen vrij en heb dus alle tijd.
Maar dan moet mij iemand laten weten hoe ik het moet doen want ik ben niet zo`n kenner. :oops:

Syllie Thing
Berichten: 746
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:05 pm
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » do mei 25, 2006 12:27 pm

Ik heb ook zeeën van tijd.
Dus net wat philip zegt, als iemand me uitlegt hoe het werkt, kan ik ook een rots bijdragen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten