Wij zij dit jaar van plan om naar Belgie, Frankrijk, stukje Italie en dan door Oosterijk Duitsland te gaan rijden. Nu is de vraag ik heb sport uitlaten met een powercommander gemonteerd. Kan ik zonder problemen de orginele uitlaten weer monteren of is het beste om de PC ook uit te zetten ? Deze is nml afgestemd op de
open uitlaten. ]]
Waarom zou je dat willen doen? Db killers erin en een E-keur moet toch geen probleem zijn. Of heb je geen E keur dempers?
Ik heb hier al met veel plezier diverse topics gelezen over tripjes met de BOC naar het buitenland en zag daar ook genoeg dempers zonder killers erin.
Ook mijn motor (die toen nog van BB Peet was) heeft een PC3 en open Bosjes en nog 40 mod's (zie Motor magazine ) en heb ik ook zo op de foto's gezien.
Buddy schreef:Dat is het probleem ik heb er geen db-killers voor. En de uitlaten die ik heb Leo's hebben geen E-keur. Dat geeft vlgs mij problemen in het buitenland
Met een ingetogen rijgedrag in de echt toeristische gebeiden en bebouwde kom kan je heel veel problemen voorkomen.
Je wordt eigenlijk alleen maar aangehouden als je daar zelf aanleiding toe geeft.
Youtube filmpje waar ik ook op sta, 2 groepje waren wij! Werden gecontroleerd en konden geen kant op, geen DBkiller was dacht ik 70 euro, weet niet uit ervaring wat er gebeurd als je geen e-keur hebt maar ik begreep dat je hem dan mocht laten staan!!
Dit is wel vlak bij Nurnbergring!
Voor elke uitlaat is er wel een killer ( te maken) stop zo'n ding er in en je zal geen probleem hebben, ze kijken in de uitlaat zien ze de killer gaan ze echt niet zoeken naar een E-keur.