Zumo bevestiging

Stel je je vragen over GPS techniek Garmin / TomTom of andere merken en systemen !
Plaats reactie
MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Zumo bevestiging

Bericht door MXXL » do dec 27, 2007 10:13 pm

Ik ben ook bezig met de aanschaf van een Zumo. Heeft er iemand voor mij even een goede foto van de manier waarop de Zumo het beste bevestigd kan worden?

Wat voor een onderdelen zijn hiervoor nodig, ik had al begrepen dat de originele toepassingen die bij de 550 zitten niet geheel aansluiten op de BB.

De Zumo heeft als aansluitsnoer de versie met de galvanische scheiding nodig, geeft het veel storing als je hem gewoon standaard aansluit. Ik ga hem uiteraard aansluiten op de autocom.
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » do dec 27, 2007 10:32 pm

Afbeelding

Je moet alleen maar een bolletje er bij kopen. Die je bij de kroonplaat kan vast zetten.

Afbeelding

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Zumo bevestiging

Bericht door martin » do dec 27, 2007 10:49 pm

MXXL schreef:Ik ben ook bezig met de aanschaf van een Zumo. Heeft er iemand voor mij even een goede foto van de manier waarop de Zumo het beste bevestigd kan worden?

Wat voor een onderdelen zijn hiervoor nodig, ik had al begrepen dat de originele toepassingen die bij de 550 zitten niet geheel aansluiten op de BB.

De Zumo heeft als aansluitsnoer de versie met de galvanische scheiding nodig, geeft het veel storing als je hem gewoon standaard aansluit. Ik ga hem uiteraard aansluiten op de autocom.
Ik heb hem ook aangesloten met de galvanische scheiding op de autocom, en totaal geen storing.

Montagebol /M/ past het best

Afbeelding

M / RAM-B-272 Montagebol onder hoek €15,-

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Bericht door Evelakes » vr dec 28, 2007 12:51 pm

Afbeelding

Dirko
Berichten: 1946
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:44 pm
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Dirko » zo dec 30, 2007 12:18 pm

ik heb er helaas geen foto van Mark dar mijn home pc naar de hel is , maar ik heb het gewoon met de bij gelevered steun gedaan die heb ik de helft afgezaagd weer mooi rond gevijld beetje lak erop en op de bout van de linker clipon gezet , wel ff een iets langere bout monteren anders wil het niet .

Bij mij zit het super en moi in het midden ook nog ik ben der zeer blij mee in elk geval .
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten