Ik ook aan de zumo maaaaaaaaaaaaaaaaar

Stel je je vragen over GPS techniek Garmin / TomTom of andere merken en systemen !
Plaats reactie
kris
Berichten: 31
Lid geworden op: zo dec 30, 2007 8:13 pm
Locatie: ZELE / BELGIE
Contacteer:

Ik ook aan de zumo maaaaaaaaaaaaaaaaar

Bericht door kris » do feb 28, 2008 7:43 pm

Gisteren voor mijn verjaardag een zumo 500 gekregen ikke :D ,vandaag alles geinstalleerd tot dan geen probleem maar nu komt het :( ik en mijn broer hebben een bt scala rider Q2 werkte goed met gsm en bike to bike .Vandaag pair ik dus mijn zumo connectie ok,maar ik krijg geen geluid of de verbinding wordt direct weer verbroken.Na wat instellingen aan te passen nog geen resultaat dus ik besluit beide headsets te resetten,en raar maar waar nu kan ik dus bellen en mp3 en natuurlijk navigatie beluisteren maar dus geen comunicatie van bike to bike,zodra ik de stappen volg om dus beide headsets te pairen loopt alles in het honderd iemand hier ervaring mee want bij de dealer kunnen ze me blijkbaar niet helpen(was de eerste Q2 set dat ze vekochten).

Alvast bedankt

Arjan
Berichten: 58
Lid geworden op: zo sep 16, 2007 6:48 pm
Locatie: Epe
Contacteer:

Bericht door Arjan » do feb 28, 2008 7:47 pm

Heb je de telefoon met de bt scala rider Q2 of zumo gepaired.
waarschijnlijk de bt scala rider Q2.
de meeste bt headset kunnen pairen en 1 BT apperaat tegelijk gebruiken.

dus je telefoon met de zumo pairen.
en de zume met je bt scala rider Q2

dat zou moeten werken.

kris
Berichten: 31
Lid geworden op: zo dec 30, 2007 8:13 pm
Locatie: ZELE / BELGIE
Contacteer:

Bericht door kris » do feb 28, 2008 7:53 pm

arjan74 schreef:Heb je de telefoon met de bt scala rider Q2 of zumo gepaired.
waarschijnlijk de bt scala rider Q2.
de meeste bt headset kunnen pairen en 1 BT apperaat tegelijk gebruiken.

dus je telefoon met de zumo pairen.
en de zume met je bt scala rider Q2

dat zou moeten werken.
Voor ik de zumo had was deze id gepaird via de headset,maar nu dus via de zumo,maar gsm en navigatie en mp3 werken dus perfect is enkel de bike to bike functie die niet meer werkt ook niet na een reinstall

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » do feb 28, 2008 7:57 pm

:^

Dat is de manier GSM :arrow: Zumo :arrow: BT headset.

Doe nou verstandig en lees de gebruiksaanwijzing van de Zumo nog eens goed door. Daar staat het ook in :wink:

Mocht het nog niet lukken :roll: Heb je de laatste software versie in de Zumo staan :?: Dit kan ook nog een probleem geven.

Nog veel meer info :arrow: GPS forum :typing: Hier kan je alles vinden omtrent je Zumo :D

Suc6 :w:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

kris
Berichten: 31
Lid geworden op: zo dec 30, 2007 8:13 pm
Locatie: ZELE / BELGIE
Contacteer:

Bericht door kris » do feb 28, 2008 8:25 pm

Motorpsycho schreef::^

Dat is de manier GSM :arrow: Zumo :arrow: BT headset.

Doe nou verstandig en lees de gebruiksaanwijzing van de Zumo nog eens goed door. Daar staat het ook in :wink:

Mocht het nog niet lukken :roll: Heb je de laatste software versie in de Zumo staan :?: Dit kan ook nog een probleem geven.

Nog veel meer info :arrow: GPS forum :typing: Hier kan je alles vinden omtrent je Zumo :D

Suc6 :w:
Kan effe nie volgen alles werkt via de zumo zoals reeds gezegd,enkel de beide headsets heb ik moeten resetten,om dit gedaan te krijgen en nu heb ik dus geen bike to bike functie meer wat normaal is want deze zijn nog niet gepaird,maar zodra ik deze pair is het volledig gedaan met de fun.En de laatste software is idd aanwezig,maar alvast bedankt voor de link ga daar eens zoeken.

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » do feb 28, 2008 10:20 pm

Ik heb het vermoeden dat je voor de Bike to Bike functie een 2e BT kanaal nodig hebt, en zover ik weet is alleen de Camos BHS600 hiermee uitgerust. Op het GPS forum zal je waarschijnlijk meer info kunnen vinden.

marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » vr feb 29, 2008 12:39 am

Of verkeerd gezegd wat de bedoeling van je is of verkeerd voorgelicht ben je.

Jouw BT set kan maar 1 ding tegelijk. Anders moet je idd 2 kanalen hebben, en dan heb je weer een BT porto nodig. Wel heb je ook nog radio.

Tis eigenlijk heel logisch.

kris
Berichten: 31
Lid geworden op: zo dec 30, 2007 8:13 pm
Locatie: ZELE / BELGIE
Contacteer:

Bericht door kris » vr feb 29, 2008 7:06 am

marcelcbrxx schreef:Of verkeerd gezegd wat de bedoeling van je is of verkeerd voorgelicht ben je.

Jouw BT set kan maar 1 ding tegelijk. Anders moet je idd 2 kanalen hebben, en dan heb je weer een BT porto nodig. Wel heb je ook nog radio.

Tis eigenlijk heel logisch.
De Q2 zou volgens de handleiding 3 toestellen aankunnen en er kan idd maar een tegelijk gebruikt worden maar dat zou de Q2 zelf kunnen regelen
gsm hoogste prioriteit
gps
bike tot bike
radio
dit alles zou dan weer heel simpel uit te schakelen zijn door bv een voice command broer spreekt in de micro gpsvoice wordt uitgeschakeld en we zouden moeten kunnen praten enkel als je aan het bellen bent krijgt de andere een dubbele piep te horen zodra het gesprek afgelopen is zou je terug moeten een bike to bike functie hebben.Dit was dan ook de reden waarom ik dit toestel aangekocht heb en deze functies zouden dus volgens de verkoper moeten samenwerken.Maar ik zoek verder :?

BB-Rob
Berichten: 250
Lid geworden op: do jul 12, 2007 11:09 am
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door BB-Rob » vr feb 29, 2008 12:11 pm

De Q2 is het nieuwste van het nieuwste en het mooie van de Q2 t.o.v. de interphone is inderdaad dat je meerdere apparaten tegelijk kunt pairen.
Dat was het grote nadeel van de interphone.
Ik heb helaas geen oplossing voor het probleem maar ben erg benieuwd of je het werkend krijgt omdat ik ook van plan ben de Q2 aan te schaffen.

marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » vr feb 29, 2008 12:52 pm

Ondertussen heb ik verschillende sets verkocht, en ik heb tegen alle klanten gezegd dat als deze tegenvalt deze binnen 8 dagen retour mag. En dat als ze bevallen ik ook graag een mailtje krijg.

Dus binnen een week weet ik meer.

Zelf heb ik degene met FM radio met mijn zumo uitgeprobeerd en dat werkte prima. Ik heb nog niemand zo gek gekregen om samen met mij en de Q2 een rondje te doen. Al mijn motormaten zijn al voorzien van het nodige. :)

langen
Berichten: 895
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:23 pm
Locatie: Oostakker

Bericht door langen » vr mar 07, 2008 11:43 am

marcelcbrxx schreef:Ondertussen heb ik verschillende sets verkocht, en ik heb tegen alle klanten gezegd dat als deze tegenvalt deze binnen 8 dagen retour mag. En dat als ze bevallen ik ook graag een mailtje krijg.
Bevallen binnen een week? :shock:
Dedju zeg, dat gaat snel bij BT Q2. als het zo snel gaat, wil ik er ook wel een kleintje van. :xx
Sta ik nu op de wachtlijst voor die jonkies???? :?? :reef: :-_ Hoe lang duurt het voor ze de nest mogen verlaten? En worden die groot?
If you got nothing decent to say!!!

SHUT THE F*** UP WILL YA!!!

marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » vr mar 07, 2008 5:45 pm

langen schreef:
marcelcbrxx schreef:Ondertussen heb ik verschillende sets verkocht, en ik heb tegen alle klanten gezegd dat als deze tegenvalt deze binnen 8 dagen retour mag. En dat als ze bevallen ik ook graag een mailtje krijg.
Bevallen binnen een week? :shock:
Dedju zeg, dat gaat snel bij BT Q2. als het zo snel gaat, wil ik er ook wel een kleintje van. :xx
Sta ik nu op de wachtlijst voor die jonkies???? :?? :reef: :-_ Hoe lang duurt het voor ze de nest mogen verlaten? En worden die groot?
Bijgekomen langen? :roll: Wat kan je toch een lol hebben he, zo in je eendje achter een pluterscherm. :wink:

Ze zijn bevallen! Tot 180 KM/U wordt beweerd! En het was een stelletje dus als zelfs de vrouw het goed vindt.

Robird
Berichten: 278
Lid geworden op: vr jan 19, 2007 7:18 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Robird » za mar 08, 2008 5:29 pm

Weet iemand trouwens tot welke snelheid je kan bellen met de Zumo550

Ik weet van de tomtom rider dat deze de aanname van een gesprek uitschakeld boven de 80 km..je ziet wel dat er gebelt wordt maar je kan niet opnemen. Is dit bij de Zumo ook zo
Groet Rob

I'm not antisocial, society is anti me.
Afbeelding
BBXX1100

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » za mar 08, 2008 5:43 pm

Robird schreef:Weet iemand trouwens tot welke snelheid je kan bellen met de Zumo550

Ik weet van de tomtom rider dat deze de aanname van een gesprek uitschakeld boven de 80 km..je ziet wel dat er gebelt wordt maar je kan niet opnemen. Is dit bij de Zumo ook zo
Tot zo ver je communicateisetje (Autocm oid) het uit houd.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Faster
Berichten: 1863
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:04 pm
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Faster » za mar 08, 2008 6:12 pm

Wat is een normale prijs voor zo'n 500.

Ik heb er 1 gevonden voor 477,95 incl BT-headset.
http://www.futurumshop.nl/product/90636 ... luxe.phtml

Arjan
Berichten: 58
Lid geworden op: zo sep 16, 2007 6:48 pm
Locatie: Epe
Contacteer:

Bericht door Arjan » za mar 08, 2008 6:54 pm

Dat is volgens mij alleen de zumo.
verder op staat

Samen slechts: € 576.95
(extra voordeel: € 50.00)

kijk ook hier even 418,--
http://navi.nl/product_info.php?cPath=31&products_id=53

Robird
Berichten: 278
Lid geworden op: vr jan 19, 2007 7:18 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Robird » za mar 08, 2008 7:32 pm

FilaMenT schreef:
Robird schreef:Weet iemand trouwens tot welke snelheid je kan bellen met de Zumo550

Ik weet van de tomtom rider dat deze de aanname van een gesprek uitschakeld boven de 80 km..je ziet wel dat er gebelt wordt maar je kan niet opnemen. Is dit bij de Zumo ook zo
Tot zo ver je communicateisetje (Autocm oid) het uit houd.

:idea:
Ik heb nu een Scala rider FM Bluetooth.
Groet Rob

I'm not antisocial, society is anti me.
Afbeelding
BBXX1100

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten