Dat is mazzel hebben...

Stel je je vragen over GPS techniek Garmin / TomTom of andere merken en systemen !
Plaats reactie
Nightwish
Berichten: 240
Lid geworden op: za mei 27, 2006 1:47 pm
Locatie: den helder
Contacteer:

Dat is mazzel hebben...

Bericht door Nightwish » vr apr 11, 2008 10:05 pm

zoals jullie al konden lezen heb ik een 2720 van piki... overgenomen. deze was nog niet geregistreerd en heb dat dus ook gedaan.

Bij aankoop datum had ik dus xx-01-08 opgegeven.

krijg ik vandaag mn 2008 update cd binnen en wat blijkt: bij het verkrijgen van de unlock code geen cent hoeven betalen.

ik is blij. volgens mij wordt er bij garmin alleen gekeken naar registratie datum en niet naar het type. want de 2720 wordt al een tijdje niet meer gemaakt.
Afbeelding

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » za apr 12, 2008 5:46 am

Nette jongens die gasten van Garmin.

:D

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Re: Dat is mazzel hebben...

Bericht door Frank Switser » za apr 12, 2008 7:58 am

Nightwish schreef:zoals jullie al konden lezen heb ik een 2720 van piki... overgenomen. deze was nog niet geregistreerd en heb dat dus ook gedaan.

Bij aankoop datum had ik dus xx-01-08 opgegeven.

krijg ik vandaag mn 2008 update cd binnen en wat blijkt: bij het verkrijgen van de unlock code geen cent hoeven betalen.

ik is blij. volgens mij wordt er bij garmin alleen gekeken naar registratie datum en niet naar het type. want de 2720 wordt al een tijdje niet meer gemaakt.
Bij mij is deze ook toegezegd, maar ik heb hem nog steeds niet ontvangen....

marcelcbrxx
Berichten: 847
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:53 pm
Locatie: Overloon
Contacteer:

Bericht door marcelcbrxx » zo apr 13, 2008 9:45 am

@ Frank Garmin NL bellen en vragen waarom je hem nog niet hebt.

@ Nightwish. Is toch logisch. Als ik nog een 2720 zou hebben liggen als winkel en jij koopt hem bij mij ook al ligt die daar een half jaar, heb je toch gewoon een nieuwe gekocht met de daar bijbehorende garantie en service. Omdat piki niet had geregistreerd weten ze bij Garmin niet beter dan dat jij een nieuwe hebt.

Zoiezo is Garmin erg coulant, daar hebben we inmiddels voorbeelden genoeg van. (prive opmerking: Volgens mij verdienen de fabrikanten als Tom Tom en Garmin meer aan die dingen dan de importeurs en verkopers samen, dus die service is genoeg ruimte voor)
Dus ja een goed product met goede service.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten