naar onRoad Hotel/Café Adenau

Stel je je vragen over GPS techniek Garmin / TomTom of andere merken en systemen !
Plaats reactie
bluebird71
Berichten: 136
Lid geworden op: za jun 03, 2006 4:40 pm
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

naar onRoad Hotel/Café Adenau

Bericht door bluebird71 » di aug 19, 2008 9:18 pm

Hoi, 29 aug ga ik met een maat van me een lang weekend naar Adenau. Nu willen we in Duitsland ook ff lekkah knalle op de snelweg. Zijn daar naartoe ook snelwegen zonder snelheidsbeperking?

MMZ
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 8:52 am
Locatie: Alkmaar (Holland)
Contacteer:

Re: naar onRoad Hotel/Café Adenau

Bericht door MMZ » di aug 19, 2008 9:24 pm

A61 vanaf Keulen ri. Basel
Laatst gewijzigd door MMZ op wo aug 20, 2008 11:22 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: naar onRoad Hotel/Café Adenau

Bericht door Evelakes » di aug 19, 2008 11:06 pm

bluebird71 schreef:Hoi, 29 aug ga ik met een maat van me een lang weekend naar Adenau. Nu willen we in Duitsland ook ff lekkah knalle op de snelweg. Zijn daar naartoe ook snelwegen zonder snelheidsbeperking?

Let goed op bij bouw onderbrekingen daar zijn onze oosterburen niet vergevingsgezind als je
je niet aan de opgedragen snelheid houdt.

Peter XX
Berichten: 661
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 4:39 pm
Locatie: Amersfoort NL.
Contacteer:

Re: naar onRoad Hotel/Café Adenau

Bericht door Peter XX » wo aug 20, 2008 1:05 am

Als jullie in On Road hotel in Leimbach ( Adenau) overnachten doe Klazien en Lex maar de groeten van mij ( zeg maar die prutser die zijn Blackbird om liet vallen en vervolgens met een dikke knie kwam te zitten in juni. :lol: ) ik ga er iederjaar een weekendje naar toe.
als je in Venlo de grens overgaat en dan via de A61 rijdt krijg je na een ongeveer 60 km een afslag naar de A1 daar kan je echt geheel volluit knallen het is een erg rustige snelweg die uiteindelijk ophoudt in de Eifel. :D

bluebird71
Berichten: 136
Lid geworden op: za jun 03, 2006 4:40 pm
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

Re: naar onRoad Hotel/Café Adenau

Bericht door bluebird71 » wo aug 20, 2008 8:58 am

Peter XX schreef:Als jullie in On Road hotel in Leimbach ( Adenau) overnachten doe Klazien en Lex maar de groeten van mij ( zeg maar die prutser die zijn Blackbird om liet vallen en vervolgens met een dikke knie kwam te zitten in juni. :lol: ) ik ga er iederjaar een weekendje naar toe.
als je in Venlo de grens overgaat en dan via de A61 rijdt krijg je na een ongeveer 60 km een afslag naar de A1 daar kan je echt geheel volluit knallen het is een erg rustige snelweg die uiteindelijk ophoudt in de Eifel. :D
En daar geldt dus geen snelheidslimiet?

Hertog Jan
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:25 pm

Re: naar onRoad Hotel/Café Adenau

Bericht door Hertog Jan » wo aug 20, 2008 11:39 am

Als je dat grote ronde witte bord met 3 diagonale strepen er doorheen gepasseerd bent mag je gas geven zo veel als je wilt.
Is dat nou zo moeilijk ?

Blackbird024
Berichten: 906
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 4:14 pm
Locatie: Beverwijk

Re: naar onRoad Hotel/Café Adenau

Bericht door Blackbird024 » wo aug 20, 2008 4:26 pm

Hertog Jan schreef:Als je dat grote ronde witte bord met 3 diagonale strepen er doorheen gepasseerd bent mag je gas geven zo veel als je wilt.
Is dat nou zo moeilijk ?

Levert dat geen schade op? Als je er doorheen gaat? |( :roll:
Blackbird024 a.k.a. Sander

This is your time and it feels normal to you, but really, there is no normal. There's only change and resistance to it and then more change.
Meryl Streep (1949 - ), Barnard Commencement Speech, 2010

bluebird71
Berichten: 136
Lid geworden op: za jun 03, 2006 4:40 pm
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

Re: naar onRoad Hotel/Café Adenau

Bericht door bluebird71 » wo aug 20, 2008 4:45 pm

Hertog Jan schreef:Als je dat grote ronde witte bord met 3 diagonale strepen er doorheen gepasseerd bent mag je gas geven zo veel als je wilt.
Is dat nou zo moeilijk ?
Nou, nou, wat een gezellige toonstelling
:think:

Als je net zoals mij een jaar geleden je rijbwijs tijdelijk hebt mogen inleveren en nu voor 5 jaar een aantekening erop hebt staan, denk je wel 10x na, voordat je ergens hard gaat rijden. Buiten dat; ik rij niet vaak in Duitsland en dat is dan ook de reden dat ik vraag waar je nu onbeperkt kan knallen.

In ieder geval bedankt voor je positieve reactie

Hertog Jan
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:25 pm

Re: naar onRoad Hotel/Café Adenau

Bericht door Hertog Jan » wo aug 20, 2008 11:29 pm

bluebird71 schreef:...denk je wel 10x na, voordat je ergens hard gaat rijden...
En dan vraag je nu waar je kunt knallen ?

Gewoon je doppen openhouden en kijken waar voornoemd bord staat.
Niet zeuren, gassen !

Peter XX
Berichten: 661
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 4:39 pm
Locatie: Amersfoort NL.
Contacteer:

Re: naar onRoad Hotel/Café Adenau

Bericht door Peter XX » do aug 21, 2008 12:38 am

bluebird71 schreef:
Peter XX schreef:Als jullie in On Road hotel in Leimbach ( Adenau) overnachten doe Klazien en Lex maar de groeten van mij ( zeg maar die prutser die zijn Blackbird om liet vallen en vervolgens met een dikke knie kwam te zitten in juni. :lol: ) ik ga er iederjaar een weekendje naar toe.
als je in Venlo de grens overgaat en dan via de A61 rijdt krijg je na een ongeveer 60 km een afslag naar de A1 daar kan je echt geheel volluit knallen het is een erg rustige snelweg die uiteindelijk ophoudt in de Eifel. :D
En daar geldt dus geen snelheidslimiet?
Niet dat ik weet,het is een hele rustige weg waar je een goed overzicht hebt,pas alleen op als er wegwerkzaamheden zijn,ik heb er al meerdere jaren met een smile op mijn face met een rotgang overheen gesjeest. :lol: :lol:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: naar onRoad Hotel/Café Adenau

Bericht door Motorpsycho » do aug 21, 2008 9:19 am

Na het passeren van dit bord geld er een advies snelheid van 130 km/h, Dat betekend dat je zo hard mag als je wil. Mits dat niet anders aangegeven staat
Afbeelding

In de regen of bij nat weg dek moet je wel ff oppassen :D

Als je bijvoorbeeld deze borden ziet staan :arrow:

Afbeelding
Afbeelding

Als je hier tegen de 300 km/h langs knalt zijn ze wat lastig te lezen :+

Er zijn ook andere onderbordjes waar tijden opstaan. Dan mag je alleen tussen bepaalde tijden vol uit :]

Als je deze gepasseerd ben kan je vol gas er vandoor :]
Afbeelding

Een en ander is gewoon heel simpel op internet te vinden :typing:

Veel plezier :wink:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten