headset

Stel je je vragen over GPS techniek Garmin / TomTom of andere merken en systemen !
Plaats reactie
indyfix
Berichten: 664
Lid geworden op: wo sep 20, 2006 10:22 am
Locatie: Landsmeer
Contacteer:

headset

Bericht door indyfix » wo okt 01, 2008 4:39 pm

Wie heeft er ervaring met de Carbo Scala Rider Q2 mijn ervaring is dat de intercom/telefoon / navigatie netjes klinkt dat alles via bleutooth maar de mp3 is naatje dit heeft te maken met dat de scala mono is en ook HSE BT protocol, en voor het telefoneren wordt er maar een bepaalde bandbreedte gegeven waardoor zelfs mono muziek zeer ondynamische klinkt en voor telefoneren en navigatie is dit wel voldoende en niet voor de muziek (mp3) dit houdt volgens mij in dat als ik muziek van kwalitiet wil horen dat toch weer met een kabeltje moet gaan doen ?


gr :cry: :cry: fred
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: headset

Bericht door Ti-BB » wo okt 01, 2008 6:10 pm

Ik vrees dat je niet voldoende voorgelicht bent (hebt laten voorlichten) voordat je tot de koop overging. Nu lees ik regelmatig dat ze bij Notter erg coulant zijn, dus je zou kunnen vragen of je de set nog mag ruilen voor een setje wat wel aan je wensen voldoet.

Zover ik van reacties op het GPS forum begrepen heb ga je geen goede kwaliteit MP3 uit je Scala halen. Helaas...

indyfix
Berichten: 664
Lid geworden op: wo sep 20, 2006 10:22 am
Locatie: Landsmeer
Contacteer:

Re: headset

Bericht door indyfix » wo okt 01, 2008 6:11 pm

en het kost ook haast niets :? :?
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten