zumo 550 en inear dopjes met stereo bluetooth

Stel je je vragen over GPS techniek Garmin / TomTom of andere merken en systemen !
Plaats reactie
bluebird71
Berichten: 136
Lid geworden op: za jun 03, 2006 4:40 pm
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

zumo 550 en inear dopjes met stereo bluetooth

Bericht door bluebird71 » vr mar 27, 2009 12:36 am

wie weet of er een apparaatje bestaat waarmee ik mijn inear stereo dopjes kan verbinden met de zumo via bluetooth? de inear dopjes geven een goed geluid, maar ik heb gelezen dat de zumo mono bluetooth uitzendt.

????

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: zumo 550 en inear dopjes met stereo bluetooth

Bericht door Ti-BB » vr mar 27, 2009 7:26 am

Ik begrijp dat jouw inear dopjes al wel een stereo BT ontvanger hebben? Als dit zo is kan je kijken of er een stereo BT zender is die je kan koppelen (dit kan niet altijd) Zelf heb ik een Jabra a120s ism een Camos helmset. Of dit met jouw system werkt zul je moeten testen.

Kom je ook op 5 april bij de achterhoekrit? Dan neem ik een extra jabra zender mee.

Eventueel kan je bij onze sponsor CB shop e.e.a. navragen.

bluebird71
Berichten: 136
Lid geworden op: za jun 03, 2006 4:40 pm
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

Re: zumo 550 en inear dopjes met stereo bluetooth

Bericht door bluebird71 » vr mar 27, 2009 8:44 am

[quote="Ti-BB"]Ik begrijp dat jouw inear dopjes al wel een stereo BT ontvanger hebben? quote]

Nee, het zijn gewone inear dopjes van Creative. Ik zoek dus een apparaatje wat en stereo bluetooth doorstuurt naar m'n oordoppen en het mono signaal van de zumo omzet naar stereo.

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: zumo 550 en inear dopjes met stereo bluetooth

Bericht door Ti-BB » vr mar 27, 2009 10:41 am

Een stereo BT zender én een Stereo BT ontvanger dus. Misschien dat je toch beter contact kunt opnemen met een bedrijf zoals de CB shop of Waypoint (Moordrecht?). Ik denk nl. dat je het geld dat je hiervoor kwijt bent beter kunt investeren in een redelijk helmset, maar misschien weten zij een alternatief.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten