Routes niet te verwijderen/Zumo 550 update 4.70

Stel je je vragen over GPS techniek Garmin / TomTom of andere merken en systemen !
Plaats reactie
Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Routes niet te verwijderen/Zumo 550 update 4.70

Bericht door YO » zo sep 06, 2009 9:57 am

@Bij "importeer gegevens" :arrow: "routes" staan nog steeds routes die ik kan importeren en die krijg ik niet weg terwijl de GPX map van de Zumo leeg is...(en geen SD kaartje) Ik zet de routes altijd rechtstreeks in de GPX map. (dus niet via mapsource)

Hoe krijg ik die routes die ik niet meer gebruik eruit? We praten over gebruikers gegevens.

En Actieve Log heb ik er ook nog instaan terwijl ik de triplog gewist heb.. :?: :?

@ Ik heb de Mapsourceversie 6.13.7 omdat ik die visueel prettig vind dus ik heb niet geupdated sindsdien.
Nou zag ik dat ik nog Zumo update 4.70 nog niet heb uitgevoerd.

Kan ik de 4.70 zonder problemen installeren? Komt dat dan niet in de knoop met de oude Mapsource-update 6.13.7? Ik heb de Zumo al zeker een jaar niet geupdated omdat ik steeds verhalen las van mensen die ontevreden waren met de nieuwe updates.



Thx Birdies.

BlauweEngel
Berichten: 957
Lid geworden op: ma sep 25, 2006 9:20 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Routes niet te verwijderen/Zumo 550 update 4.70

Bericht door BlauweEngel » zo sep 06, 2009 10:26 am

1. staan die routes niet op een sd kaartje? Heb ff bij mij gekeken, ik krijg 1 route niet weg, de rest gaat er gewoon uit?? ook de triplog heb ik gewist, route blijft bestaan :?

2. ik heb ms 6.15.6, in de zumo staat softwareversie 4.70 audio 1.7 en gps sw versie 3.00


volgens mij staat de versie van ms en de zumo los van elkaar. Dus als je de zumo update, heeft dit geen effect op mapsource. ( andersom ook niet.. als je mapsource update, heeft dit geen effect op de zumo)

Wat die gebruikers gegevens betreft ben ik erg benieuwd.
New Zealand and Australia..awesome nature

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Routes niet te verwijderen/Zumo 550 update 4.70

Bericht door Motorpsycho » zo sep 06, 2009 11:00 am

Zumo updaten is geen probleem. Mapsource en Zumo staan wat de software betreft, dus ook de updates los van elkaar.

Als je de zumo aan je pc hangt, zie je dan als je via deze computer, de schijf garmin, de map garmin, de map GPX opent, een route bestand staan :?:
Wat je kan proberen is om de map GPX leeg te maken. LET OP :!: maak wel ergens een kopie zo dat je het altijd weer terug kan zetten voor 't geval je zumo dat geknoei in de mappen niet pikt.

Suc6
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Routes niet te verwijderen/Zumo 550 update 4.70

Bericht door YO » zo sep 06, 2009 11:09 am

De GPX map van de zumo is leeg. De routes heb ik verwijderd. Desondanks blijven ze er wel in staan (In "te importeren routes")

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Routes niet te verwijderen/Zumo 550 update 4.70

Bericht door Motorpsycho » zo sep 06, 2009 12:37 pm

Dan weet ik 't ook niet maatje :?
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Evelakes
Berichten: 5886
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Routes niet te verwijderen/Zumo 550 update 4.70

Bericht door Evelakes » zo sep 06, 2009 4:08 pm

YO schreef:De GPX map van de zumo is leeg. De routes heb ik verwijderd. Desondanks blijven ze er wel in staan (In "te importeren routes")

misschien moet je de main battery achter de zumo eens eraf halen dan kan die misschien clean resetten (paar minuten eruit laten)

Gebruikersavatar
Ti-BB
Berichten: 1771
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 9:59 pm
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Routes niet te verwijderen/Zumo 550 update 4.70

Bericht door Ti-BB » zo sep 06, 2009 6:43 pm

Volgens mij onthoudt de Zumo altijd de laatst geimporteerde routes. Altijd makkelijk als je onderweg per ongeluk de verkeerde route wist. (geen idee hoe dat per ongeluk zou kunnne, maarja...)

Als je een nieuwe route van bv 100 mtr importeert zie je de routes die je weg wilt hebben waarschijnlijk niet meer.

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Routes niet te verwijderen/Zumo 550 update 4.70

Bericht door YO » ma sep 07, 2009 11:55 am

Bedankt voor alle tips.

Ik heb eerst de batterij losgehaald en toen geupdated naar 4.7 en toen gereset maar het mocht niet baten.

toen de map recycled bekeken op de Garmin (eigenschappen) en daar stond 10%. Toen aangevinkt "gelijk wissen" en de routes en de triplogs zijn nu inderdaad verdwenen. Toen alles weer teruggezet naar 10% (voor alles stations kun je het bij Algemeen instellen.)

Heb ook getest en alles wat ik erin zet komt erin te staan en als ik de map GPX weer leeg is alles weer verdwenen dus zoals het vroeger was.

Ik denk dat alles bij elkaar wel iets heeft gedaan..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten