Power Commander Test & Run (injectie model BB only)

Hier kan je al je technische vragen en advies kwijt.
Plaats reactie
Blackmagic
Berichten: 103
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 12:41 pm
Locatie: Oost-Souburg, The Netherlands
Contacteer:

Power Commander Test & Run (injectie model BB only)

Bericht door Blackmagic » di jun 06, 2006 7:14 pm

Heb je een Power Commander geplaatst en daarnaast ook een rolbank test gedaan, gooi die dan in deze topic. Is altijd leuk om het met andere te vergelijken. Ik zelf heb een dynojet kit (carb model), mijn test staat dus in de topic over de Dynojet kit http://www.blackbirdownersclub.nl/phpBB ... .php?t=245

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » di jun 06, 2006 8:56 pm

Originele pijpen(zonder katalisator), K&N filter en Powercommander

Afbeelding

Afbeelding
Proud member of the Adventure Chaptor

Ace
Berichten: 195
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 8:39 am
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Ace » za jun 17, 2006 3:36 pm

ReefeR schreef:Originele pijpen(zonder katalisator), K&N filter en Powercommander

Afbeelding

Afbeelding

Wat een moooie grafiek Reefer.

Veel Nm winst gehaald, en het vermogen is ook gestegen wellicht marginaal maar zij zal zeker beter lopen toch.
I feel the need for speed
M tyres RULEZzzzzzzzzzzzzzzzz

Ace

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » wo jun 21, 2006 3:19 pm

Mijn complimenten aan Powercommander Nederland (en USA)!
Mijn PC-2 heeft het na ca. 5 jaar begeven. Ik heb dat ding via MWS-motorsport in Almere naar de importeur laten sturen. Deze heeft hem naar de USA gestuurd. Nu heb ik binnen 2 weken een spiksplinternieuwe PC-2 ontvangen, waarbij ik alleen de verzendkosten (33 Euro) betalen moest.
De enige opmerking die ik kreeg was dat de volgende die ook een PC opstuurde zonder identificatienummer geen garantie krijgen zou.....
Nu blijkt dat ID-nummer een stickertje aan de onderkant te zijn, precies daar waar het klittenband overheen geplakt moet worden..... Niet erg handig....
Ondertussen heb ik alweer de tweede PC-2 (van Hakuna) ter reparatie aangeboden. Door het klitteband kan ik niet zien of er een ID-sticker onder zit. Het zal mij benieuwen.....

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten