Einde kwijt van lange route op sp2720??

Hier kan je al je technische vragen en advies kwijt.
Plaats reactie
XXwin
Berichten: 85
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:06 pm
Locatie: Rijsenhout
Contacteer:

Einde kwijt van lange route op sp2720??

Bericht door XXwin » di jul 18, 2006 7:16 pm

Sinds een tijdje ben ik de zeer gelukkige bezitter van een Garmin 2720. Met de vakantie voor de deur ben ik eens goed aan de slag gegaan.
Ik heb een prachtige vakantieroute met Mapsource gemaakt naar
Frankrijk. De route is 1155 km lang. Als ik de route transporteer van de computer naar de Garmin is de route op eens ongeveer 100 km korter en eindigt dus ook voor ik op de bestemming ben. In eerste instantie dacht ik dat het kwam omdat het einde van de heenreis een overlap had met het begin van de terugreis. Maar zelfs na het er af halen van de terugreis en het opnieuw laden van de heenreis, bleef het resultaat het zelfde, Na het transporteren verschijnt er op de garmin: route opgedeeld. Maar het einde kan ik nergens meer vinden. Ook met de route gesimuleerd rijden, stopt ie voor het doel bereikt is. Is de route te lang en moet ik er twee routes van maken of kan ik nog ergens het einde van de route vinden? En als je de route op je Garmin hebt binnengehaald moet je dan ook nog bewaar actieve route doen?
Ik heb een BB met 3 wielen!

martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door martin » di jul 18, 2006 8:10 pm

Je kan de route beter splitsen, in twee of drie delen succes. :wink:

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door Ankertje » wo jul 19, 2006 8:05 pm

Ik zou er voor kiezen de route in dagen op te delen. Kom je verder dan ga je gewoon met dag twee verder.
Je kan zo ook mooi dmv een waypoint je camping er in zetten. Weet je gelijk hoe lang je nog moet rijden voordat je er bent. In zowel tijd als afstand. Dat moet je wel in je schermpje instellen wil je dat kunnen zien.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten