HISS probleem

Hier kan je al je technische vragen en advies kwijt.
Plaats reactie
eddijk
Berichten: 6
Lid geworden op: za jul 02, 2011 11:47 am
Contacteer:

HISS probleem

Bericht door eddijk » di jul 12, 2011 12:45 pm

Hallo Heren

IK heb een probleempje vanmorgen reed ik naar huis had lekker de gang er in en ineens gaat het HISS lampje branden en hield mijn motor verselijk in,dat was wel even schrikken.
Nou is mijn vraag,kent iemand dit probleem en hebben jullie nog tips waar ik naar zou moeten kijken.

Gr Ed

Barry
Berichten: 761
Lid geworden op: wo jun 07, 2006 2:54 pm
Contacteer:

Re: HISS probleem

Bericht door Barry » di jul 12, 2011 1:39 pm

Het HISS of het FI lampje? Op dit forum is al diverse malen iets beschreven over een slechte stekker op de 1999/2000 injectie modellen, maar zo ver mij bekend gaat dan het FI lampje branden...

eddijk
Berichten: 6
Lid geworden op: za jul 02, 2011 11:47 am
Contacteer:

Re: HISS probleem

Bericht door eddijk » di jul 12, 2011 2:22 pm

Hallo

Ja de F1 maar ook de HISS brande maar waar kan ik de stekker vinden die het probleem veroorzaakt want ik heb deze motor net 2 weken.

Gr Ed

Man in Black-Bird
Berichten: 3171
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 11:40 pm
Contacteer:

Re: HISS probleem

Bericht door Man in Black-Bird » di jul 12, 2011 2:33 pm

eddijk schreef:Hallo

Ja de F1 maar ook de HISS brande maar waar kan ik de stekker vinden die het probleem veroorzaakt want ik heb deze motor net 2 weken.

Gr Ed

Die BB van jou is toch van 2004 ?? dan zal het aan die stekker niet liggen denk ik !!

eddijk
Berichten: 6
Lid geworden op: za jul 02, 2011 11:47 am
Contacteer:

Re: HISS probleem

Bericht door eddijk » di jul 12, 2011 3:26 pm

Hallo

Ja hij inderdaad van 2004 maar heeft u dan een idee waar het wel aan zou kunnen liggen want dit is iets wat niet steeds terug komt lijkt het wel.

Wat ik wel merk dat hij niet erg lekker rijd mijn vermoeden is,omdat de persoon waar ik de motor van heb gekocht de powercomander er tussen uit heeft gehaald zonder de motor terug te laten stellen naar de standaard waarden.

Gr ED

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: HISS probleem

Bericht door Motorpsycho » di jul 12, 2011 4:24 pm

@Ed,

Als men de power commander er tussen uit heeft gehaald, draait de motor alweer op de standaard afstelling :wink:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten