remlicht werkt niet met hendel op stuur

Hier kan je al je technische vragen en advies kwijt.
Plaats reactie
gerkenator
Berichten: 372
Lid geworden op: za dec 11, 2010 9:38 pm
Contacteer:

remlicht werkt niet met hendel op stuur

Bericht door gerkenator » do nov 03, 2011 10:21 pm

heb problemen met mijn remlicht

als ik met de voet rem dan werkt mijn remlicht, maar als ik met de hand rem dan werkt remlicht niet, ook werkt de toet toet toeter niet :] , weet niet of dat er ook mee te maken heeft.

heb ingespoten met contact spray en even gefiedeld aan kabeltje onder remhendel stuur.

weet iemand wat het kan zijn, zonder dat ik eerst alles ga demonteren.


en nog een vraagje, ik heb een spyball alarm met start onderbreker ( zat er op bij aankoop )
met 2 zenders, en 1 van die zenders werkte niet, dus ik dacht een lege batterij....heb ik een nieuwe batterij gehaald en werkt ie nog niet. moet ie eerst aangemeld of geïnstalleerd worden??
Afbeelding

Stan Motor Centrale
Berichten: 35
Lid geworden op: za dec 05, 2009 7:00 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: remlicht werkt niet met hendel op stuur

Bericht door Stan Motor Centrale » vr nov 04, 2011 9:36 am

Remlicht schakelaar gaat wel vaker stuk bij een Honda deze vervangen kost niet zoveel 16,30 zijn gewoon op voorraad.
Toeter en remlicht zitten op 1 zekering dus zou ik daar eerst even naar kijken voor je wat nieuws koopt.

Nieuwe batterij in het kasje dan als ik het nog goed weet moet je hem installeren met je sleutelcode maar dat staat allemaal in het boekje wat je er bij moet hebben staan de codes in.
Afbeelding

gerkenator
Berichten: 372
Lid geworden op: za dec 11, 2010 9:38 pm
Contacteer:

Re: remlicht werkt niet met hendel op stuur

Bericht door gerkenator » vr nov 04, 2011 6:03 pm

ik heb gewoon een afstandbediening met 2 knoppen ( geen idee waar de rechterknop voor is )
of moet je instellen op het alarm zelf die bij mij onder de buddy zit?

ik heb er geen boekje bij het alarm.

ik heb wel een origineel honda instruktieboek maar daar staat natuurlijk niks in.

gelukkig heb ik 1 afstandbediening die nog wel werkt, maar als daar nu de batterij van leeg raakt wat dan?
Afbeelding

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: remlicht werkt niet met hendel op stuur

Bericht door Motorpsycho » vr nov 04, 2011 6:58 pm

Wel handig dat je het dievengilde op een openbaar forum verteld waar het kastje van je alarm zit :-_

Verder kan ik je niet helpen.
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Gebruikersavatar
stanley
Berichten: 2356
Lid geworden op: za sep 09, 2006 9:02 am
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Re: remlicht werkt niet met hendel op stuur

Bericht door stanley » vr nov 04, 2011 7:49 pm

Je hebt geen boekje van het alarm? dan is het te hopen dat er nooit iets met je alarm gebeurd.
In het boekje zit een lange code nummer die heb je nodig om als het fout gaat het alarm weer aan de gang te krijgen, het werkt ongeveer zo; voorbeeld, code 1936428567125 sleutel in het contact en draai aan en uit 1x, 9x, 3x etc etc .

Je hebt twee knoppen op het kastje zitten een hoge en een lage knop, de lage daar zet jij hem mee op alarm (weet ik wel zeker) de hoge moet je gebruiken als je hem leen lange tijd weg zet dit is de spaar stand.

Simpel he.
stanley / BOC Bestuur / Technische zaken

gerkenator
Berichten: 372
Lid geworden op: za dec 11, 2010 9:38 pm
Contacteer:

Re: remlicht werkt niet met hendel op stuur

Bericht door gerkenator » vr nov 04, 2011 10:23 pm

Motorpsycho schreef:Wel handig dat je het dievengilde op een openbaar forum verteld waar het kastje van je alarm zit :-_

Verder kan ik je niet helpen.
ja die zit tegen het achterlicht aan onder de buddy...mijn adres is.... en de sleutel ligt.....


dus elke keer als je een batterij verwisselt dan moet je een lange code gebruiken??
Afbeelding

Gebruikersavatar
stanley
Berichten: 2356
Lid geworden op: za sep 09, 2006 9:02 am
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Re: remlicht werkt niet met hendel op stuur

Bericht door stanley » za nov 05, 2011 9:25 am

zou best wel eens kunnen
stanley / BOC Bestuur / Technische zaken

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten