vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: di feb 27, 2007 2:06 pm
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
Beste mede BB eigenaren.
Ik heb de BB weer van stal gehaald, laatste jaren niet veel gereden
wat me opvalt is dat bij langzaam rijden <30 km/u haakse bocten of rontondes het stuur in de bocht wilt vallen. ik moet als het ware tegendruk geven op het stuur aan de binnenbocht zijde.
op hogere snelheid keistabiel.
achterband al een kleine beetje plat, voorband goed, beide 2.9 bar.
ik denk zelf aan het balhoofd dat misschien te los staat?
heb bovenkroonplaat eraf gehaald en balhoofdmoer tikjes gegeven ongeveer een kwartslag maar ik voel geen verschil. durf niet vaster te draaien, stuur draai nog steeds soepel.
heeft iemand tips raad of al eerder dit gehoord?
het kan natuurlijk ook tussen mn oren zitten dat het nu anders stuurt omdat ik tijd niet meer gereden heb.
BJ :1999
WP veringkit is 4 jaar geleden gemonteerd.
groeten
Paul
Ik heb de BB weer van stal gehaald, laatste jaren niet veel gereden
wat me opvalt is dat bij langzaam rijden <30 km/u haakse bocten of rontondes het stuur in de bocht wilt vallen. ik moet als het ware tegendruk geven op het stuur aan de binnenbocht zijde.
op hogere snelheid keistabiel.
achterband al een kleine beetje plat, voorband goed, beide 2.9 bar.
ik denk zelf aan het balhoofd dat misschien te los staat?
heb bovenkroonplaat eraf gehaald en balhoofdmoer tikjes gegeven ongeveer een kwartslag maar ik voel geen verschil. durf niet vaster te draaien, stuur draai nog steeds soepel.
heeft iemand tips raad of al eerder dit gehoord?
het kan natuurlijk ook tussen mn oren zitten dat het nu anders stuurt omdat ik tijd niet meer gereden heb.
BJ :1999
WP veringkit is 4 jaar geleden gemonteerd.
groeten
Paul
- stanley
- Berichten: 2356
- Lid geworden op: za sep 09, 2006 9:02 am
- Locatie: alkmaar
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
Tja dat is moeilijk om van afstand te zeggen wat het is.
Kan band zijn maar kan ook het balhoofd lager zijn, misschien zit er een dood punt in
Kan band zijn maar kan ook het balhoofd lager zijn, misschien zit er een dood punt in
stanley / BOC Bestuur / Technische zaken
-
- Berichten: 372
- Lid geworden op: za dec 11, 2010 9:38 pm
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
sommige banden hebben ook de eigenschap om de bocht in te vallen ( zoals michelins )
ik voelde precies hetzelfde met de michelins die ik er toen eens onder had bij lage snelheid en korte bochten. dus misschien is er niks aan de hand.
ik voelde precies hetzelfde met de michelins die ik er toen eens onder had bij lage snelheid en korte bochten. dus misschien is er niks aan de hand.
-
- Berichten: 782
- Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:31 am
- Locatie: Boskoop NL
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
Welk merk en type banden heb je gemonteerd ?
Heb je onlangs, afgezien van het nastellen van de balhoofdspeling, nog iets veranderd ?
Heb je onlangs, afgezien van het nastellen van de balhoofdspeling, nog iets veranderd ?
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: di feb 27, 2007 2:06 pm
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
newborn schreef:Welk merk en type banden heb je gemonteerd ?
Heb je onlangs, afgezien van het nastellen van de balhoofdspeling, nog iets veranderd ?
Nee helemaal niks, ja een nieuwe accu.
Ik zal als ik thuis ben de exacte type banden noteren.
stuur los van de grond draait heel soepel zonder dode punten.
het is zo raar dat met wat hogere snelheid je er totaal geen last van hebt, misschien omdat de stuuruitslag dan ook minder is?
-
- Berichten: 1358
- Lid geworden op: ma sep 24, 2007 6:59 pm
- Locatie: Zelhem
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
Hallo Paul.Polleke schreef:achterband al een kleine beetje plat, voorband goed, beide 2.9 bar.
Paul
vertel eens met wat voorband je rijd, 2,9 Bar voor een voorband kan ook te veel zijn.
Zet je voor band eens op 2,5 Bar 2,6 en probeer dan nog eens.
Gr Gerrit xx-l
Iedereen hoort wat hij begrijpt.
-
- Berichten: 372
- Lid geworden op: za dec 11, 2010 9:38 pm
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
blackbirds moeten toch altijd 2,9 voor en achter hebben. dat staat namelijk ook op sticker op frame.
-
- Berichten: 1358
- Lid geworden op: ma sep 24, 2007 6:59 pm
- Locatie: Zelhem
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
Dat klop gerkenator.gerkenator schreef:blackbirds moeten toch altijd 2,9 voor en achter hebben. dat staat namelijk ook op sticker op frame.
maar het probleempje wat Paul omschrijft kan ook type band liggen.
door de spanning in een band te verhogen zal hij lichter gaan steuren,
dus door spanning te verlagen heeft hij misschien het gewenste effect.
Maar mijn persoonlijke mening is, liever te licht steuren bij 30 km/h, dan te zwaar.
Gr Gerrit xx-l
Iedereen hoort wat hij begrijpt.
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: di feb 27, 2007 2:06 pm
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
mijn voorband:
Bridgestone battlax BT021f
ik zla van het weekend een testen op 2.6 bar.
Ik ben benieuwd.
Bridgestone battlax BT021f
ik zla van het weekend een testen op 2.6 bar.
Ik ben benieuwd.
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: di feb 27, 2007 2:06 pm
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
het is vooral tegen sturen ik korte bochten en rotondes, erg onnatuurlijkGerrit XX-L schreef:Dat klop gerkenator.gerkenator schreef:blackbirds moeten toch altijd 2,9 voor en achter hebben. dat staat namelijk ook op sticker op frame.
maar het probleempje wat Paul omschrijft kan ook type band liggen.
door de spanning in een band te verhogen zal hij lichter gaan steuren,
dus door spanning te verlagen heeft hij misschien het gewenste effect.
Maar mijn persoonlijke mening is, liever te licht steuren bij 30 km/h, dan te zwaar.
Gr Gerrit xx-l
alla maar alles went
-
- Berichten: 1358
- Lid geworden op: ma sep 24, 2007 6:59 pm
- Locatie: Zelhem
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
Ik ben ook benieuwd.Polleke schreef:mijn voorband:
Bridgestone battlax BT021f
ik zla van het weekend een testen op 2.6 bar.
Ik ben benieuwd.
anders zit er niks anders op dan de snelheid te vehogen
Gr Gerrit xx-l
Iedereen hoort wat hij begrijpt.
- stanley
- Berichten: 2356
- Lid geworden op: za sep 09, 2006 9:02 am
- Locatie: alkmaar
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
Probeer eens een andere band ipv Bridgestone BT21 ramp bedoel band.
stanley / BOC Bestuur / Technische zaken
-
- Berichten: 782
- Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:31 am
- Locatie: Boskoop NL
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
De laatste jaren heb je niet veel gereden, kan het zijn dat je voorband van 2008 of ouder is ?
De eerste BT021 's hadden namelijk een slecht slijtagepatroon, dat is in 2008 door Bridgestone verbeterd.
Het slijtagepatroon kan zeker veroorzaken wat jij beschrijft.
De eerste BT021 's hadden namelijk een slecht slijtagepatroon, dat is in 2008 door Bridgestone verbeterd.
Het slijtagepatroon kan zeker veroorzaken wat jij beschrijft.
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: di feb 27, 2007 2:06 pm
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
even proberen is niet zo makkelijk toch?stanley schreef:Probeer eens een andere band ipv Bridgestone BT21 ramp bedoel band.
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: di feb 27, 2007 2:06 pm
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
in heb de motor in 2007 gekocht, met deze nieuwe voorband.newborn schreef:De laatste jaren heb je niet veel gereden, kan het zijn dat je voorband van 2008 of ouder is ?
De eerste BT021 's hadden namelijk een slecht slijtagepatroon, dat is in 2008 door Bridgestone verbeterd.
Het slijtagepatroon kan zeker veroorzaken wat jij beschrijft.
eerste 2 jaar redelijk veel gereden
daarna af en toe,
wat zijn de visuele kenmerken van slijtage patroon, ik kan een foto maken evt.
-
- Berichten: 9161
- Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
- Locatie: The Netherlands.
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
Duidelijk verhaal. Je hebt een band er op zitten die gewoon af is. En hij is al heel oud voor een band. Vervangen dat ding en je probleem is opgelost.Polleke schreef:in heb de motor in 2007 gekocht, met deze nieuwe voorband.newborn schreef:De laatste jaren heb je niet veel gereden, kan het zijn dat je voorband van 2008 of ouder is ?
De eerste BT021 's hadden namelijk een slecht slijtagepatroon, dat is in 2008 door Bridgestone verbeterd.
Het slijtagepatroon kan zeker veroorzaken wat jij beschrijft.
eerste 2 jaar redelijk veel gereden
daarna af en toe,
wat zijn de visuele kenmerken van slijtage patroon, ik kan een foto maken evt.
]]
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....
Kayak.
Kayak.
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: di feb 27, 2007 2:06 pm
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
echt waar,????Ankertje schreef:Duidelijk verhaal. Je hebt een band er op zitten die gewoon af is. En hij is al heel oud voor een band. Vervangen dat ding en je probleem is opgelost.Polleke schreef:in heb de motor in 2007 gekocht, met deze nieuwe voorband.newborn schreef:De laatste jaren heb je niet veel gereden, kan het zijn dat je voorband van 2008 of ouder is ?
De eerste BT021 's hadden namelijk een slecht slijtagepatroon, dat is in 2008 door Bridgestone verbeterd.
Het slijtagepatroon kan zeker veroorzaken wat jij beschrijft.
eerste 2 jaar redelijk veel gereden
daarna af en toe,
wat zijn de visuele kenmerken van slijtage patroon, ik kan een foto maken evt.
]]
ziet er nog als nieuw uit eigenlijk en nog super profiel
wat is de juiste band voor mn bb?
oh jah met veel rijden, ik denk dt ik totaal 6000 km heb gereden max. en geen frontwheelies haha
-
- Berichten: 5886
- Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:20 pm
- Locatie: wijchen
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
hier nog de uitleg van Bridgestone zelf betreffende de BT 21 (2008).
"Wat uw grootste zorg, de achterband, betreft: de foto van de achterband met loopvlakseparatie, is niet van een BT 021 (!!).
Het gaat hier om het oude type, de BT 020. Duidelijk is te zien dat het een totaal ander profiel is dan is afgebeeld op blz.2 van de test.
Dat is namelijk wél een BT 021.
Overigens is de separatie zoals die zichtbaar is, volledig conform de verwachting in het geval van een inrijding.
Zo’n inrijding kan er voor zorgen dat een klein gedeelte van het loopvlak losraakt van de onderliggende karkaslaag.
Door de middelpunt vliegende kracht wordt dit gedeelte steeds groter (dit kan soms duizenden kilometers duren) en scheurt uiteindelijk
af op het zwakste punt: de profielgroef.
De eerste door Motorrad Reisen geteste set BT 021 was inderdaad anders dan de tweede set. De eerste set betrof namelijk de banden
waarmee de GTR 1400 af fabriek geleverd worden, de zg. BT 021 – E’s. Deze banden wijken technisch af van de in tweede instantie
geteste banden,die waren gewoon standaard. Ook hier waren dus geen duistere opzet of “besparingen bij de productie” in het spel.
Wat betreft die standaard voorband kan ik duidelijk zijn. Ook Bridgestone zelf heeft geconstateerd dat in een aantal gevallen de BT 021
voorband te kort mee ging, soms zelfs veel te kort. In totaal ontvingen wij claims van zo’n 3% van de verkochte banden.
Wat ons betreft een extreem hoog en onacceptabel percentage.
Om dit op te lossen heeft Bridgestone 2 dingen gedaan.
Ten eerste is iedere claim die aan ons is voorgelegd zeer ruimhartig vergoed. Het allergrootste deel van de dealers heeft deze vergoeding
ook keurig doorgegeven aan de gebruikers, zodat in ieder geval de financiele schade naar alle redelijkheid en voor zover mogelijk is opgelost.
Ten tweede is onmiddellijk begonnen met de ontwikkeling van een nieuwe voorband. Hierbij is niet alleen de profieldiepte aanzienlijk vergroot
(op de zijkanten met 2,5 mm en niet met 1,6 zoals in de test staat aangegeven), maar uiteraard ook het karkas en de vorm aangepast om het
prettige rijkarakter van de “oude” band te bewaren.
Deze nieuwe band wordt al vanaf april van dit jaar geleverd. Vanaf dat moment zijn wij ook gestopt met de leveringen van de oude band.
Het nieuwe type is leverbaar in de maat 120/70 ZR 17 en is herkenbaar aan de twee verflijnen die over het loopvlak lopen: een gele en een witte.
Het oude type had alleen een witte.
Nog onlangs hebben in de motorbladen op verzoek van Bridgestone artikelen gestaan over deze wijzigingen.
Uiteraard, want wij hebben er alle belang bij dat motorrijders tevreden zijn met onze producten, ook als dat lijdt tot claims en kosten
voor wat betreft het oude type voorband.
Wij betreuren het zeer dat Motorrad Reisen haar artikel heeft geschreven zonder vooraf voldoende inlichtingen te hebben ingewonnen bij deskundigen.
Dit heeft geleid tot een aantal aantoonbare onjuistheden en fouten in het artikel, die door wat meer “Gründlichkeit” vermeden hadden kunnen worden.
"Wat uw grootste zorg, de achterband, betreft: de foto van de achterband met loopvlakseparatie, is niet van een BT 021 (!!).
Het gaat hier om het oude type, de BT 020. Duidelijk is te zien dat het een totaal ander profiel is dan is afgebeeld op blz.2 van de test.
Dat is namelijk wél een BT 021.
Overigens is de separatie zoals die zichtbaar is, volledig conform de verwachting in het geval van een inrijding.
Zo’n inrijding kan er voor zorgen dat een klein gedeelte van het loopvlak losraakt van de onderliggende karkaslaag.
Door de middelpunt vliegende kracht wordt dit gedeelte steeds groter (dit kan soms duizenden kilometers duren) en scheurt uiteindelijk
af op het zwakste punt: de profielgroef.
De eerste door Motorrad Reisen geteste set BT 021 was inderdaad anders dan de tweede set. De eerste set betrof namelijk de banden
waarmee de GTR 1400 af fabriek geleverd worden, de zg. BT 021 – E’s. Deze banden wijken technisch af van de in tweede instantie
geteste banden,die waren gewoon standaard. Ook hier waren dus geen duistere opzet of “besparingen bij de productie” in het spel.
Wat betreft die standaard voorband kan ik duidelijk zijn. Ook Bridgestone zelf heeft geconstateerd dat in een aantal gevallen de BT 021
voorband te kort mee ging, soms zelfs veel te kort. In totaal ontvingen wij claims van zo’n 3% van de verkochte banden.
Wat ons betreft een extreem hoog en onacceptabel percentage.
Om dit op te lossen heeft Bridgestone 2 dingen gedaan.
Ten eerste is iedere claim die aan ons is voorgelegd zeer ruimhartig vergoed. Het allergrootste deel van de dealers heeft deze vergoeding
ook keurig doorgegeven aan de gebruikers, zodat in ieder geval de financiele schade naar alle redelijkheid en voor zover mogelijk is opgelost.
Ten tweede is onmiddellijk begonnen met de ontwikkeling van een nieuwe voorband. Hierbij is niet alleen de profieldiepte aanzienlijk vergroot
(op de zijkanten met 2,5 mm en niet met 1,6 zoals in de test staat aangegeven), maar uiteraard ook het karkas en de vorm aangepast om het
prettige rijkarakter van de “oude” band te bewaren.
Deze nieuwe band wordt al vanaf april van dit jaar geleverd. Vanaf dat moment zijn wij ook gestopt met de leveringen van de oude band.
Het nieuwe type is leverbaar in de maat 120/70 ZR 17 en is herkenbaar aan de twee verflijnen die over het loopvlak lopen: een gele en een witte.
Het oude type had alleen een witte.
Nog onlangs hebben in de motorbladen op verzoek van Bridgestone artikelen gestaan over deze wijzigingen.
Uiteraard, want wij hebben er alle belang bij dat motorrijders tevreden zijn met onze producten, ook als dat lijdt tot claims en kosten
voor wat betreft het oude type voorband.
Wij betreuren het zeer dat Motorrad Reisen haar artikel heeft geschreven zonder vooraf voldoende inlichtingen te hebben ingewonnen bij deskundigen.
Dit heeft geleid tot een aantal aantoonbare onjuistheden en fouten in het artikel, die door wat meer “Gründlichkeit” vermeden hadden kunnen worden.
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: di feb 27, 2007 2:06 pm
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
hey bedankt,Evelakes schreef:hier nog de uitleg van Bridgestone zelf betreffende de BT 21 (2008).
"Wat uw grootste zorg, de achterband, betreft: de foto van de achterband met loopvlakseparatie, is niet van een BT 021 (!!).
Het gaat hier om het oude type, de BT 020. Duidelijk is te zien dat het een totaal ander profiel is dan is afgebeeld op blz.2 van de test.
Dat is namelijk wél een BT 021.
Overigens is de separatie zoals die zichtbaar is, volledig conform de verwachting in het geval van een inrijding.
Zo’n inrijding kan er voor zorgen dat een klein gedeelte van het loopvlak losraakt van de onderliggende karkaslaag.
Door de middelpunt vliegende kracht wordt dit gedeelte steeds groter (dit kan soms duizenden kilometers duren) en scheurt uiteindelijk
af op het zwakste punt: de profielgroef.
De eerste door Motorrad Reisen geteste set BT 021 was inderdaad anders dan de tweede set. De eerste set betrof namelijk de banden
waarmee de GTR 1400 af fabriek geleverd worden, de zg. BT 021 – E’s. Deze banden wijken technisch af van de in tweede instantie
geteste banden,die waren gewoon standaard. Ook hier waren dus geen duistere opzet of “besparingen bij de productie” in het spel.
Wat betreft die standaard voorband kan ik duidelijk zijn. Ook Bridgestone zelf heeft geconstateerd dat in een aantal gevallen de BT 021
voorband te kort mee ging, soms zelfs veel te kort. In totaal ontvingen wij claims van zo’n 3% van de verkochte banden.
Wat ons betreft een extreem hoog en onacceptabel percentage.
Om dit op te lossen heeft Bridgestone 2 dingen gedaan.
Ten eerste is iedere claim die aan ons is voorgelegd zeer ruimhartig vergoed. Het allergrootste deel van de dealers heeft deze vergoeding
ook keurig doorgegeven aan de gebruikers, zodat in ieder geval de financiele schade naar alle redelijkheid en voor zover mogelijk is opgelost.
Ten tweede is onmiddellijk begonnen met de ontwikkeling van een nieuwe voorband. Hierbij is niet alleen de profieldiepte aanzienlijk vergroot
(op de zijkanten met 2,5 mm en niet met 1,6 zoals in de test staat aangegeven), maar uiteraard ook het karkas en de vorm aangepast om het
prettige rijkarakter van de “oude” band te bewaren.
Deze nieuwe band wordt al vanaf april van dit jaar geleverd. Vanaf dat moment zijn wij ook gestopt met de leveringen van de oude band.
Het nieuwe type is leverbaar in de maat 120/70 ZR 17 en is herkenbaar aan de twee verflijnen die over het loopvlak lopen: een gele en een witte.
Het oude type had alleen een witte.
Nog onlangs hebben in de motorbladen op verzoek van Bridgestone artikelen gestaan over deze wijzigingen.
Uiteraard, want wij hebben er alle belang bij dat motorrijders tevreden zijn met onze producten, ook als dat lijdt tot claims en kosten
voor wat betreft het oude type voorband.
Wij betreuren het zeer dat Motorrad Reisen haar artikel heeft geschreven zonder vooraf voldoende inlichtingen te hebben ingewonnen bij deskundigen.
Dit heeft geleid tot een aantal aantoonbare onjuistheden en fouten in het artikel, die door wat meer “Gründlichkeit” vermeden hadden kunnen worden.
dus ik kan er van zeker zijn dat ik als mijn band uit 2007 komt het 'mindere' type heb
toch zie ik niet echt slijtagesporen op de band. ik ga nog wat expiremeteren met de druk. en anders orienteren voor nieuw bandje voor.
of meteen een setje voor en achter van lekker type:
wie tips?
-
- Berichten: 663
- Lid geworden op: za jun 24, 2006 11:04 am
- Locatie: Meppel
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
Michelin Pilot Road 3 of Pilot road 2. Ik zelf zweer bij Michelin.
-
- Berichten: 230
- Lid geworden op: ma apr 26, 2010 9:22 pm
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
uhh..... 2.9 bar met een tour-band....het is geen vrachtwagen met een dieplader erachter he
bt021/bt020 moet je gelijk in de bak mieteren zootje troep is het....
gewoon lekker vers bandje monteren van een zachter compound en klaas is kees.....
Dank u..DAG!
bt021/bt020 moet je gelijk in de bak mieteren zootje troep is het....
gewoon lekker vers bandje monteren van een zachter compound en klaas is kees.....
Dank u..DAG!
-
- Berichten: 46
- Lid geworden op: wo mar 07, 2012 4:10 pm
- Locatie: Noord-Brabant
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
Maar de Conti's road attack smoelen ook goed !!
- stanley
- Berichten: 2356
- Lid geworden op: za sep 09, 2006 9:02 am
- Locatie: alkmaar
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
Sorry vriend 2.9 is voorgeschreven en ja met een tour bandSid3ways n-h schreef:uhh..... 2.9 bar met een tour-band....het is geen vrachtwagen met een dieplader erachter he
bt021/bt020 moet je gelijk in de bak mieteren zootje troep is het....
gewoon lekker vers bandje monteren van een zachter compound en klaas is kees.....
Dank u..DAG!
stanley / BOC Bestuur / Technische zaken
-
- Berichten: 663
- Lid geworden op: za jun 24, 2006 11:04 am
- Locatie: Meppel
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
Rijd ook gwoon het beste op de wegen.
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: di feb 27, 2007 2:06 pm
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: vreemd stuurgedrag lage snelheid, korte bochten
dus contis of michelins...
iemand een tip waar ik die het beste kan omleggen omgeving dordrecht?
is toch wel beetje eng om op een band te rijden waarvan de maker zegt dat ze hem maar snel uit de productie hebben gehaald niet?
is di wa:
http://www.motorbandendiscounter.nl/pro ... 5-R17.html
iemand een tip waar ik die het beste kan omleggen omgeving dordrecht?
is toch wel beetje eng om op een band te rijden waarvan de maker zegt dat ze hem maar snel uit de productie hebben gehaald niet?
is di wa:
http://www.motorbandendiscounter.nl/pro ... 5-R17.html
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten