LOL.....
Jij ook aan de plasmaplaten?
-
LeoFric
- Contacteer:
- stanley
- Contacteer:
-
Evelakes
- Contacteer:
-
Frank Switser
- stanley
- Contacteer:
-
Canadian Bird
- Contacteer:
-
LeoFric
- Contacteer:
Joepiee....
Ze zijn onderweg... De Duitse Zoll wil nog wel eens moeilijk doen.
Gaat het dan toch voor de zomer nog lukken ...
Pffff.. zal een pak van mijn hart zijn.
@CanadianBird: Ik ken alleen de duitse partij. Maar je weet maar nooit wat ik vind in het pakket dat hier aangeleverd gaat worden. Als er een adres in staat dan geef ik dat door.
Ik hoop dat iedereen een beetje opgewekt wordt van dit nieuws.. ut heeft lang geduurt
Ze zijn onderweg... De Duitse Zoll wil nog wel eens moeilijk doen.
Gaat het dan toch voor de zomer nog lukken ...
Pffff.. zal een pak van mijn hart zijn.
@CanadianBird: Ik ken alleen de duitse partij. Maar je weet maar nooit wat ik vind in het pakket dat hier aangeleverd gaat worden. Als er een adres in staat dan geef ik dat door.
Ik hoop dat iedereen een beetje opgewekt wordt van dit nieuws.. ut heeft lang geduurt
-
The Doctor
- Contacteer:
-
FilipXX
- Contacteer:
-
The Doctor
- Contacteer:
-
FilipXX
- Contacteer:
-
Blackmetal
-
Scuba
- Contacteer:
- stanley
- Contacteer:
-
CaP
- Contacteer:
-
langen
-
Scuba
- Contacteer:
-
debvd
- Contacteer:
NOU ALS IEDEREEN KLAAR IS MET
MOPPEREN!!!!
Die plasmaplaten zijn onderweg en of het nu morgen is of overmorgen kan me ff niet boeien.
Leofric is continu ermee bezig geweest en komen ze eraan.
Oke het heeft langer geduurd dan we hadden gehoopt
maar acceptatie is ook iets wat wij volwassenen hebben geleerd toch! 
Leofric heeft wel het lef gehad dit op zich te nemen en het ook tot aan het eind te volhouden.
Dus Leofric my compliments dat je het gewoon vol hebt gehouden!
MOPPEREN!!!!
Die plasmaplaten zijn onderweg en of het nu morgen is of overmorgen kan me ff niet boeien.
Leofric is continu ermee bezig geweest en komen ze eraan.
Oke het heeft langer geduurd dan we hadden gehoopt
Leofric heeft wel het lef gehad dit op zich te nemen en het ook tot aan het eind te volhouden.
Dus Leofric my compliments dat je het gewoon vol hebt gehouden!
Doe wat je nu wilt en kan doen en stel het niet uit........ Lekker motorrijden !!!!!
-
Blackmetal
-
Burtonman
- Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin
debvd schreef:NOU ALS IEDEREEN KLAAR IS MET
MOPPEREN!!!!![]()
Die plasmaplaten zijn onderweg en of het nu morgen is of overmorgen
sorry maar 5 (VIJF) maanden mijn geld op de bank zetten en er interesten bijvoegen is neet niks hé, als ik iets bestel voeg ik boter bij de vis, MAAR ik ga er echt geen 5 (vijf) maanden op wachten, wat ik wil verduidelijken is het feit, voor ik iets begin moet ik weten waar ik mee bezig ben, en niet luk-raak iets beginnen waar ik niks vanaf weet, en andere in het ongewisse laat, sorry hoor maar ik ben een zelfstandige die zoiets nooit zal doen (ondoordachte dingen , zelfs goedgemeend), dus voor de betroffene "weer een lesje geleerd"
-
LeoFric
- Contacteer:
? Slecht geslapen Burtonman?Burtonman schreef: sorry maar 5 (VIJF) maanden mijn geld op de bank zetten en er interesten bijvoegen is neet niks hé, als ik iets bestel voeg ik boter bij de vis, MAAR ik ga er echt geen 5 (vijf) maanden op wachten, wat ik wil verduidelijken is het feit, voor ik iets begin moet ik weten waar ik mee bezig ben, en niet luk-raak iets beginnen waar ik niks vanaf weet, en andere in het ongewisse laat, sorry hoor maar ik ben een zelfstandige die zoiets nooit zal doen (ondoordachte dingen , zelfs goedgemeend), dus voor de betroffene "weer een lesje geleerd"
Ik laat me in eerste instantie zoiezo niet op de kast jagen.
Maar deed jij mee aan deze inkoop? Laten we het topic gewoon even zuiver houden in het belang van de deelnemers. Bedankt..
-
Burtonman
- Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin
LeoFric schreef:? Slecht geslapen Burtonman?Burtonman schreef: sorry maar 5 (VIJF) maanden mijn geld op de bank zetten en er interesten bijvoegen is neet niks hé, als ik iets bestel voeg ik boter bij de vis, MAAR ik ga er echt geen 5 (vijf) maanden op wachten, wat ik wil verduidelijken is het feit, voor ik iets begin moet ik weten waar ik mee bezig ben, en niet luk-raak iets beginnen waar ik niks vanaf weet, en andere in het ongewisse laat, sorry hoor maar ik ben een zelfstandige die zoiets nooit zal doen (ondoordachte dingen , zelfs goedgemeend), dus voor de betroffene "weer een lesje geleerd"
Ik laat me in eerste instantie zoiezo niet op de kast jagen.
Maar deed jij mee aan deze inkoop? Laten we het topic gewoon even zuiver houden in het belang van de deelnemers. Bedankt..
Heb veel gehoord, dus ik doe het bewust in het belang van de anderen, ik kom uit voor mijn mening.
-
LeoFric
- Contacteer:
Goedzo, dat moet ook ... eerlijk en oprecht is in mijn ogen altijd een gave dat je het uitspreekt.Burtonman schreef:
Heb veel gehoord, dus ik doe het bewust in het belang van de anderen, ik kom uit voor mijn mening.
Het is alleen lastig om je uitspraken te plaatsen. Want wat bedoel je precies?
Maar goed daar is dit het draadje niet voor. Misschien maar eens tijdens een rit tegen mij aan houden wat je nou precies kwijt wilde hierover..
Schrift is schrift en wordt ook nogal snel verkeerd uitgelegt.Ze komen er aan (gelukkig) en ik doe (ondanks de zorgvuldige navraag en communicatie met de leveranciers) waarschijnlijk niet snel weer een voorstel om dit op te pakken en af te handelen.
Toch heb ik al vaker voor een groupbuy zorg gedragen, deze leverancier doet gewoon lastig. En dat is jammer. Vandaar dat ik je opmerkingen niet zo goed kan plaatsen. Ik begrijp niet wie je probeert aan te spreken en waarop.
But anyway... Het is weer bijna maandag...