synchroniseren van je BB?? (carburateur versie)

Laat hier je modificatie's zien en/of beschrijf ze.
XX-fiets
Berichten: 90
Lid geworden op: do nov 02, 2006 10:45 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

synchroniseren van je BB?? (carburateur versie)

Bericht door XX-fiets » za dec 02, 2006 5:01 pm

Vandaag heb ik voor een leuk prijs en carbtune II kunnen overnemen.

Het lijkt mij leuk een leerzaam om mij motor een keer te synchroniseren.
8)

Ik heb alleen nog geen ervaring erin. Ik heb het wel een keer gezien hoe het moet maar nog nooit zelf gedaan!!
Dus wie heeft er keer zin om samen met mij zijn en mijn BB te synchroniseren. Misschien kunnen we dan gelijk een nieuwe topic maken bij How to do! it!!! :idea: :lol:

MXXL
Berichten: 1207
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:44 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door MXXL » za dec 02, 2006 8:07 pm

Is een mooi apparaat zo'n carbtune, ik heb er ook 1 (weet alleen niet echt meer waar die is)

Ik ga deze winter mijn motor er ook eens aanhangen, mischien dat er iets te combineren valt. Let er wel goed op, dat je voor het syncroniseren er zeker van bent dat de kleppen geen speling hebben en dat de bougies in goede staat zijn.
Mijn grote trots: Anne Janine Lit
Mijn kleine trots: Inge Erika Lit

MXXL

caradoc
Berichten: 733
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 10:54 am
Contacteer:

Re: synchroniseren van je BB?? (carburateur versie)

Bericht door caradoc » za dec 02, 2006 10:23 pm

XX-fiets schreef:Vandaag heb ik voor een leuk prijs en carbtune II kunnen overnemen.

Het lijkt mij leuk een leerzaam om mij motor een keer te synchroniseren.
8)

Ik heb alleen nog geen ervaring erin. Ik heb het wel een keer gezien hoe het moet maar nog nooit zelf gedaan!!
Dus wie heeft er keer zin om samen met mij zijn en mijn BB te synchroniseren. Misschien kunnen we dan gelijk een nieuwe topic maken bij How to do! it!!! :idea: :lol: