travellock- cruise controle

Laat hier je modificatie's zien en/of beschrijf ze.
Plaats reactie
RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

travellock- cruise controle

Bericht door RK » za jun 03, 2006 6:55 pm

tevens ipv vista is er ook travellock- cruise controle te verkrijgen via deze site

www.travelroad.nl

dit systeem zit oa op mijn BB

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: travellock- cruise controle

Bericht door Ankertje » zo jun 04, 2006 9:25 pm

RK schreef:tevens ipv vista is er ook travellock- cruise controle te verkrijgen via deze site

www.travelroad.nl

dit systeem zit oa op mijn BB
En welk systeem nog meer??

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Re: travellock- cruise controle

Bericht door RK » ma jun 05, 2006 7:56 pm

FilaMenT schreef:
RK schreef:tevens ipv vista is er ook travellock- cruise controle te verkrijgen via deze site

www.travelroad.nl

dit systeem zit oa op mijn BB
En welk systeem nog meer??

:idea:
:wink:

FilipXX
Berichten: 409
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 12:00 pm
Locatie: Assenede
Contacteer:

Re: travellock- cruise controle

Bericht door FilipXX » ma jun 05, 2006 9:23 pm

RK schreef:tevens ipv vista is er ook travellock- cruise controle te verkrijgen via deze site

www.travelroad.nl

dit systeem zit oa op mijn BB

Kan dat ook geplaatst worden op een super-bike stuur :?:

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Re: travellock- cruise controle

Bericht door RK » ma jun 05, 2006 9:43 pm

FilipXX schreef:
RK schreef:tevens ipv vista is er ook travellock- cruise controle te verkrijgen via deze site

www.travelroad.nl

dit systeem zit oa op mijn BB

Kan dat ook geplaatst worden op een super-bike stuur :?:

ja , maar het beste kan je je vraag ff emailen en hij zal je een duidelijk antwoord geven


http://www.travelroad.nl/N_frame.html?h ... elroad.nl/

succes

FilipXX
Berichten: 409
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 12:00 pm
Locatie: Assenede
Contacteer:

Re: travellock- cruise controle

Bericht door FilipXX » ma jun 05, 2006 11:40 pm

RK schreef:
FilipXX schreef:
RK schreef:tevens ipv vista is er ook travellock- cruise controle te verkrijgen via deze site

www.travelroad.nl

dit systeem zit oa op mijn BB

Kan dat ook geplaatst worden op een super-bike stuur :?:

ja , maar het beste kan je je vraag ff emailen en hij zal je een duidelijk antwoord geven


http://www.travelroad.nl/N_frame.html?h ... elroad.nl/

succes

Zal ik doen ,bedankt :wink:

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » di jun 06, 2006 12:42 pm

Denk wel aan alle nadelen van dit systeem voordat je tot aanschaf overgaat....

XX@nder
Berichten: 539
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:49 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door XX@nder » di jun 06, 2006 2:32 pm

Dit topic voelt als een deja-vu. Dezelfde persoon die het start en dezelfde die weer op de tegens wijst. :think:

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » di jun 06, 2006 4:02 pm

Frank Switser schreef:Denk wel aan alle nadelen van dit systeem voordat je tot aanschaf overgaat....
zoals???

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » di jun 06, 2006 4:44 pm

philipXX schreef:
Frank Switser schreef:Denk wel aan alle nadelen van dit systeem voordat je tot aanschaf overgaat....
zoals???
Ik persoonlijk vondt dit gewoon een gevaarlijk systeem doordat het nogal lastig te bedienen is. Je moet rare fratsen met je pols en pink uithalen om hem te borgen. Hierdoor is je aandacht afgeleid, en kan je niet meer snel reageren. Ook uitzetten is lastiger.....
Verder is het systeem gewoon erg duur.

Inderdaad, na montage functioneert het beter dan de Vista. Deze heeft wat tijd nodig om in te slijten, maar daarna is de Vista veel gemakkelijker en sneller te bedienen. Ook is de Travellock absoluut mooier om te zien, maar dit voordeel weegt mijns inziens niet op tegen de nadelen.

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » di jun 06, 2006 8:17 pm

Naast dit alles heeft de travellock nog een voordeel.

De gewichten zijn redelijkzwaar en daardoor zullen die sneller eventuele trillingen neutraliseren, dus minder snel last van tintelende vingers ;)

Alles overwegend ik heb trouwens voor de Vista gekozen, simpel omdat de prijs wel erg aardig is en hij absoluut doet waar hij voor gemaakt is :!:
Proud member of the Adventure Chaptor

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » di jun 06, 2006 8:51 pm

Frank Switser schreef:
philipXX schreef:
Frank Switser schreef:Denk wel aan alle nadelen van dit systeem voordat je tot aanschaf overgaat....
zoals???
Ik persoonlijk vondt dit gewoon een gevaarlijk systeem doordat het nogal lastig te bedienen is. Je moet rare fratsen met je pols en pink uithalen om hem te borgen. Hierdoor is je aandacht afgeleid, en kan je niet meer snel reageren. Ook uitzetten is lastiger.....
Verder is het systeem gewoon erg duur.

Inderdaad, na montage functioneert het beter dan de Vista. Deze heeft wat tijd nodig om in te slijten, maar daarna is de Vista veel gemakkelijker en sneller te bedienen. Ook is de Travellock absoluut mooier om te zien, maar dit voordeel weegt mijns inziens niet op tegen de nadelen.

laat de mensen maar zelf kiezen wat ze willen heb ik ook gedaan !!

Ik heb wel vaak het idee Frank dat iets wat jij niet verkoopt jij wel heel erg graag afzeikt!!
:? :?

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » di jun 06, 2006 9:02 pm

RK schreef:
Frank Switser schreef:
philipXX schreef:
zoals???
Ik persoonlijk vondt dit gewoon een gevaarlijk systeem doordat het nogal lastig te bedienen is. Je moet rare fratsen met je pols en pink uithalen om hem te borgen. Hierdoor is je aandacht afgeleid, en kan je niet meer snel reageren. Ook uitzetten is lastiger.....
Verder is het systeem gewoon erg duur.

Inderdaad, na montage functioneert het beter dan de Vista. Deze heeft wat tijd nodig om in te slijten, maar daarna is de Vista veel gemakkelijker en sneller te bedienen. Ook is de Travellock absoluut mooier om te zien, maar dit voordeel weegt mijns inziens niet op tegen de nadelen.

laat de mensen maar zelf kiezen wat ze willen heb ik ook gedaan !!

Ik heb wel vaak het idee Frank dat iets wat jij niet verkoopt jij wel heel erg graag afzeikt!!
:? :?
Is ook maar gewoon een vorm van informatie inwinnen RK. :wink:
Ik heb zondag de vista van Arie eens bekeken en kom in het weekend de jouwe eens bestuderen.
Kopen wat ik niet ken doe ik toch niet. Moet alles eerst gezien hebben. Als Frank de Travellock niet interessant vind is dat zijn recht. Uiteindelijk beslist de koper toch zelf wat hij doet.

RK
Berichten: 3128
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 9:39 pm
Locatie: XX-city
Contacteer:

Bericht door RK » di jun 06, 2006 9:17 pm

philipXX schreef:
RK schreef:
Frank Switser schreef: Ik persoonlijk vondt dit gewoon een gevaarlijk systeem doordat het nogal lastig te bedienen is. Je moet rare fratsen met je pols en pink uithalen om hem te borgen. Hierdoor is je aandacht afgeleid, en kan je niet meer snel reageren. Ook uitzetten is lastiger.....
Verder is het systeem gewoon erg duur.

Inderdaad, na montage functioneert het beter dan de Vista. Deze heeft wat tijd nodig om in te slijten, maar daarna is de Vista veel gemakkelijker en sneller te bedienen. Ook is de Travellock absoluut mooier om te zien, maar dit voordeel weegt mijns inziens niet op tegen de nadelen.

laat de mensen maar zelf kiezen wat ze willen heb ik ook gedaan !!

Ik heb wel vaak het idee Frank dat iets wat jij niet verkoopt jij wel heel erg graag afzeikt!!
:? :?
Is ook maar gewoon een vorm van informatie inwinnen RK. :wink:
Ik heb zondag de vista van Arie eens bekeken en kom in het weekend de jouwe eens bestuderen.
Kopen wat ik niet ken doe ik toch niet. Moet alles eerst gezien hebben. Als Frank de Travellock niet interessant vind is dat zijn recht. Uiteindelijk beslist de koper toch zelf wat hij doet.


Als Frank de Travellock niet interessant vind is dat zijn recht. Uiteindelijk beslist de koper toch zelf wat hij doet...................

klopt helemaal maar het is ook welk systeem je gewend bent en het oog wil ook wat en dat is voor de een meer waard als een ander .

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » di jun 06, 2006 10:33 pm

Ik kan en mag de Travellock ook verkopen, maar ik doe het niet! Dit is een van de dingen waar ik namelijk echt mijn twijfels over heb.
Ik zal nooit artikelen verkopen waar ik niet achter kan staan. Dat heb ik ook voor geen van mijn werkgevers gedaan, en dat zal ik ook niet gaan doen.
Ik kreeg onlangs een aanbod voor hele goedkope motorbanden van een (minder bekend) merk dat ik niet zal noemen. Dit scheelt nog tiemtjes met mijn prijzen, maar ik doe het niet!
Zo zijn er nog meer producten die ik nooit zal verkopen.....

Je hebt in zoverre gelijk dat ik wel achter de producten sta die ik wel verkoop, of die ik niet verkoop maar wel aanprijs...... Ik ben namelijk van mening dat dit Forum voornamelijk zijn bestaansrecht ontleent aan het adviseren van de mede BB-rijders. Alle bijkomende Forumonderdelen zijn mooi meegenomen, maar om de meerwaarde van het advies van een medegebruiker gaat het (mijns inziens). Dat mag een ander trouwens met mij oneens zijn....

FilipXX
Berichten: 409
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 12:00 pm
Locatie: Assenede
Contacteer:

Bericht door FilipXX » di jun 06, 2006 10:36 pm

Ik heb de Vista op mijn moto gehad maar weer afgesmeten (ligt ergens in de kast :? )
Ik zou wel graag de travelroad plaatsen :P

The Doctor
Berichten: 3794
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:40 pm
Locatie: thuis
Contacteer:

Bericht door The Doctor » wo jun 07, 2006 4:47 am

FilipXX schreef:Ik heb de Vista op mijn moto gehad maar weer afgesmeten (ligt ergens in de kast :? )
Ik zou wel graag de travelroad plaatsen :P
niet tevreden over?

Frank Switser
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 23, 2006 3:45 pm
Locatie: Landsmeer

Bericht door Frank Switser » wo jun 07, 2006 8:10 am

Heb je hem goed aangepast?
Zeker de eerste dagen werkt de Vista meestal maar matig, hij moet echt even inslijten. Daarna werkt hij (mits goed aangepast) perfect. Neem hem dit weekend mee, dan zal ik er naar kijken voor je.....

FilipXX
Berichten: 409
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 12:00 pm
Locatie: Assenede
Contacteer:

Bericht door FilipXX » wo jun 07, 2006 10:24 am

philipXX schreef:
FilipXX schreef:Ik heb de Vista op mijn moto gehad maar weer afgesmeten (ligt ergens in de kast :? )
Ik zou wel graag de travelroad plaatsen :P
niet tevreden over?

Ik heb hem 6 maanden op de moto gehad en mijn gedacht was na die tijd dat hij nog niet goed was afgesteld (het gas kwam telkens traagjes terug).
Ik hoor hier anders niemand klagen dus zal wel aan mijn eigen liggen zekers :oops:
Ik heb graag dat het direkt in orde en anders :evil:

FilipXX
Berichten: 409
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 12:00 pm
Locatie: Assenede
Contacteer:

Bericht door FilipXX » wo jun 07, 2006 10:25 am

Frank Switser schreef:Heb je hem goed aangepast?
Zeker de eerste dagen werkt de Vista meestal maar matig, hij moet echt even inslijten. Daarna werkt hij (mits goed aangepast) perfect. Neem hem dit weekend mee, dan zal ik er naar kijken voor je.....



Bedankt voor het aanbod , maar hij heeft mij genoeg ergernis bezorgt ,dus komt niet meer op de moto :wink:

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Bericht door ReeF » wo jun 07, 2006 10:46 am

Ik begrijp dat je er genoeg van hebt :wink:

Maar voor de potentiele kopers, een korte uitleg wat ik - op advies van Lampie - gedaan heb.

De vista monteren zoals MarcB het zo mooi heeft uitgelegt in dit topic: Montage Vista

Maar niet meteen afstellen en klaar is Kees, echter Vista even terug eraf halen en de ring aan de binnenkant (waar deze om de gashendel knelt) lichtjes opschuren met fijn schuurpapier.
Dan de klinknagel controleren - deze wil soms wat losjes vastgeslagen zijn - en eventueel met beleid wat platter slaan.

Op deze manier was er bij mij geen sprake meer van "inrijden" van de Vista en deed hij het na afstelling meteen goed. Dus gas komt netjes terug als hij niet geactiveerd is en gas blijft in positie als hij wel geactiveerd is !

Sinds montage (najaar 2005) heb ik de Vista niet meer opnieuw moeten afstellen !
Proud member of the Adventure Chaptor

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten