Leovince

Laat hier je modificatie's zien en/of beschrijf ze.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Golliwog
Berichten: 630
Lid geworden op: di okt 09, 2007 9:14 am
Locatie: Nederhorst den Berg
Contacteer:

Leovince

Bericht door Golliwog » do mar 19, 2009 11:14 am

Iemand ervaring met een LeoVince SBK-set. Ik kan een setje kopen voor weinig Euries. Is dat een goede prijs en uiteraard Klinken ze een beetje ???


Edit: het verhaal gaat helaas niet door. De goede vriend houdt ze zelf (terwijl ik toch echt dacht dat we een deal hadden). Helaas. We blijven zoeken dus als jullie nog wat voor me hebben hoor ik het graag.
Laatst gewijzigd door Golliwog op ma jul 20, 2009 11:17 am, 6 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
beam me up, there is no intelligent life down here

Turbo-tje
Berichten: 877
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:43 pm
Locatie: Den Haag (LEGAAL!!!)
Contacteer:

Re: Leovince

Bericht door Turbo-tje » do mar 19, 2009 11:37 am

Ze klonken wel leuk, totdat ik er 1 in de prak heb gereden met de (sl)Opel :oops: ...en op zich niet een slechte prijs.
Maar die we nu hebben, klinken toch wel iets mooier...vraag Raptor maar...weet nie zo goed welk merk het is...iets met A ofzo :roll:
Oog om oog...TAND door de lip!

jorrin76
Berichten: 942
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 10:47 pm

Re: Leovince

Bericht door jorrin76 » do mar 19, 2009 1:26 pm

Voor dat geld zou ik het wel gewoon proberen (y) .......je kan altijd nog een beetje pingelen voor een nog lagere prijs aangezien ze wel wat beschadegingetjes hebben.
Wat gij niet wil dat u geschied,......ach zoek t uit !!!

ReeF
Berichten: 5848
Lid geworden op: do mei 11, 2006 9:02 pm
Locatie: Schoten - Belgium
Contacteer:

Re: Leovince

Bericht door ReeF » do mar 19, 2009 1:49 pm

Volgens mij zijn ze wat beschaafder als 2 brothers of Akra's maar ze zijn zeker erg mooi om te zien en maken een 100% mooier geluid dan de standaard stofzuigers op de bird ;)
Proud member of the Adventure Chaptor

Gebruikersavatar
Golliwog
Berichten: 630
Lid geworden op: di okt 09, 2007 9:14 am
Locatie: Nederhorst den Berg
Contacteer:

Re: Leovince

Bericht door Golliwog » do mar 19, 2009 1:52 pm

Er is volgens mij wat vet ingebrand op 1 van de pijpen, de verkoper zegt dat dat er wel uit te krijgen is. Polijsten ??? Ennu het geluid vind ik wel het belangrijkste.
Afbeelding
beam me up, there is no intelligent life down here

martin
Berichten: 2923
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:00 pm
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Leovince

Bericht door martin » do mar 19, 2009 1:58 pm

ReefeR schreef:Volgens mij zijn ze wat beschaafder als 2 brothers of Akra's maar ze zijn zeker erg mooi om te zien en maken een 100% mooier geluid dan de standaard stofzuigers op de bird ;)
:axe:

LeoFric
Berichten: 1526
Lid geworden op: do mei 31, 2007 10:16 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Leovince

Bericht door LeoFric » do mar 19, 2009 3:10 pm

Golliwog schreef:Er is volgens mij wat vet ingebrand op 1 van de pijpen, de verkoper zegt dat dat er wel uit te krijgen is. Polijsten ??? Ennu het geluid vind ik wel het belangrijkste.
Ik persoonlijk vind ze wat te ruig.
Het is zo'n hard geluid. Welliswaar zachter dan blauwevlam, 2broeders en Akra's...

Ik ben uiteindelijk voor BOS gezwicht... die zijn heel lekker rustig en laag.
Maar Leo's waren wel altijd mijn droom pijpen.. ik vind ze zo mooi...

Dus het zijn in mijn ogen mooie dingen, prijs okay, en je kunt ze altijd weer verpatsen natuurlijk mochten ze niet bevallen.

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Leovince

Bericht door YO » do mar 19, 2009 3:27 pm

Gewoon kopen. Beetje opknappen. Je kunt ze altijd weer kwijt voor die prijs lijkt me. Hebbie toch plezier voor 0 euri. 8)

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Leovince

Bericht door Motorpsycho » do mar 19, 2009 4:38 pm

€200,- voor en set Leo's is niet duur. Aan de foto's te zien zijn het titanium dempers. In dat geval is het zeker niet duur. Titanium dempers kan je heel mooi met remmenreiniger weer schoon krijgen. Pas wel op dat je niet op je lakdelen, stickers of rubbers spuit aangezien remmenreiniger nog al agressief is :wink: Voor je huid is het ook beter om er geen remmenreiniger op te krijgen :D Ach als je een wondje hebt doe je het maar 1x :-_

Wat ik altijd doe met mij titanium Two Brother's is goed veel remmenreiniger op een niet krassende schone doek spuiten en daar de uitlaten mee schoon maken. Titanium polijsten zou ik niet proberen de kans dat het lelijker wordt is groot.

Wat het geluid betreft, Er zijn 2 uitvoeringen van dit type uitlaatdemper. Ze lijken het zelfde maar zijn dat niet. 1 met E keur en DB killers, straatlegaal en dus vrij stil. En een in de racing uitvoering, niet legaal maar ik vind ze nog vrij beschaafd :+ Two Broters RULLEZZZZ Tong

Voor die €200,- hoef je het niet te laten, je kan ze altijd weer voor dat geld verkopen, mocht het niet bevallen :wink:

Filmpie gevonden :arrow: doorspoelen tot 2:23

Suc6 :wink:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Leovince

Bericht door RRon » do mar 19, 2009 7:40 pm

Turbo-tje schreef:Ze klonken wel leuk, totdat ik er 1 in de prak heb gereden met de (sl)Opel :oops: ...en op zich niet een slechte prijs.
Maar die we nu hebben, klinken toch wel iets mooier...vraag Raptor maar...weet nie zo goed welk merk het is...iets met A ofzo :roll:
Je hebt het nu over de berijder?? Dan is het Aso!! :u :-_



























Ron, rent nu snel weg!!
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

LeoFric
Berichten: 1526
Lid geworden op: do mei 31, 2007 10:16 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Leovince

Bericht door LeoFric » do mar 19, 2009 8:53 pm

Motorpsycho schreef: Wat het geluid betreft, Er zijn 2 uitvoeringen van dit type uitlaatdemper. Ze lijken het zelfde maar zijn dat niet. 1 met E keur en DB killers, straatlegaal en dus vrij stil. En een in de racing uitvoering, niet legaal maar ik vind ze nog vrij beschaafd :+ Two Broters RULLEZZZZ Tong
Ja daar heb je wel gelijk Jochem... dat E keurmerk vergeet ik nog wel eens. Maar dat is wel handig als je eens in een ander land dan NL rijdt.
Overigens hebben we hier in Enschede een hele drukke agent die me (met dB killers in) al 2 keer heeft staande gehouden vanwege het geluid????

Yeah.... right... afijn zo verveelt die man zich niet zoveel en komt hij ook nog een beetje aan zijn trekken met een echte motor.
Ut is um gegund. ';)

Turbo-tje
Berichten: 877
Lid geworden op: do mei 25, 2006 10:43 pm
Locatie: Den Haag (LEGAAL!!!)
Contacteer:

Re: Leovince

Bericht door Turbo-tje » vr mar 20, 2009 7:43 am

RRon schreef:
Turbo-tje schreef:Ze klonken wel leuk, totdat ik er 1 in de prak heb gereden met de (sl)Opel :oops: ...en op zich niet een slechte prijs.
Maar die we nu hebben, klinken toch wel iets mooier...vraag Raptor maar...weet nie zo goed welk merk het is...iets met A ofzo :roll:
Je hebt het nu over de berijder?? Dan is het Aso!! :u :-_

Ron, rent nu snel weg!!
:+
Oog om oog...TAND door de lip!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten