HYPERPRO aan boord!

Laat hier je modificatie's zien en/of beschrijf ze.
Plaats reactie
BlauweEngel
Berichten: 957
Lid geworden op: ma sep 25, 2006 9:20 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

HYPERPRO aan boord!

Bericht door BlauweEngel » do jun 11, 2009 6:12 pm

Hallo birdies! Hieronder mijn verhaal wat er gisteren allemaal is gebeurd met mijn vogeltje:

's Morgens om 10:45 vertrokken uit de aloude kaasstad, via de A9 lekker in t zonnetje ri werkendam. Kom ik bij afslag aalsmeer, :think: waarom niet lekker binnendoor :] ... Dus: via de N201 door aalsmeer, dan kudelstaart en zo uiteindelijk ergens (waar? :W ) het pontje over de lek genomen. ATA op de zumo stond op 12:45, dus mooi op tijd dacht ik zo. Verder heerlijk gestuurd, een opengesneden fiat 500 als bloemenstalletje gezien (LOL) en op de verwachtte tijd klapte ik me jiffy uit voor de werkplaats. Wat denk je? zitten de heren gewoon te BBQ'en!!
Afbeelding

Paul, rechts op de foto, vraagt meteen of ik koffie wil en wellicht een delletje erbij..
Afbeelding
:y

Na het opruimen en ff helpen afwassen van de zooi ging mijn BB op de brug.
Afbeelding
Ik mooi ff tijd om een :-$ te doen. CHIPS! OP! ff naar de pomp gelopen, pakkie gekocht en meteen maar koekie voor bij de :coffee: meegenomen. Bij terugkomst nog ff geholpen om de achtershock eruit te peuteren, gaat toch makkelijker met z'n tweeën. Oude veer eraf en verse gestoken. Ook een washer ertussen van 5 mm, schijnt standaard voorschrift te zijn. Hier de achterveer:
Afbeelding

Zoals bekend is na de achterkant de voorzijde aan de beurt. Zegt die grapjas: OH, je balhoofdlager is ook erg slecht! Juist, daar heb ik gisteren over gebeld en daar was geen tijd voor om te vervangen. Oh, was jij dat! maar goed. alles gedemonterd, en de pootjes laten uitlekken.
Afbeelding

Ik mooi weer ff tijd voor een :-$
Komt er een hagelnieuwe FJR 1300 aanrijden, dus ik ff kletsen, blabla etc. Ondertussen was Paul verder gegaan met de voorkant. Kom ik weer aanlopen, is hij al weer aan het vullen met olie! Ik: "zo, dat heb je snel gedaan, inklusief reshimmen!" Uhhhh, :oops: reshimmen zei je?? Oké, eruit die olie, en hup ff nieuw shimringsetje erin.
Afbeelding

Vervolgens alles weer in elkaar gezet en gemonteerd. BB van de brug af, helmpie op en rondje sturen. Ik natuurlijk vol verwachting... hoor ik toch een rattel aan de linker voorkant!!!! gelijk terug, en de hele voortrein ff gelost, paar keer ingeveerd zodat het allemaal kan settle'en en dan alles weer vast. Vervolgens weer een rondje, en hoppa!! geluid weg! FF balhoofdlager gescoord voor weinig en op naar huis!! Ik heb echt een andere fiets nu!! zitpositie is anders, sturen gaat veel lekkerder en de grondspeling is ook groter. (gelukkig ben ik wat langer, dus kon nog bij de grond)
Kortom: heerlijke mod aan de fiets!!
Afbeelding

@ heren van Hyperpro: :} (y) Thanx voor de service en niet te vergeten de BBQ!!
New Zealand and Australia..awesome nature

rich
Berichten: 752
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:20 pm
Locatie: Wieringerwerf
Contacteer:

Re: HYPERPRO aan boord!

Bericht door rich » do jun 11, 2009 6:21 pm

Dat is mooi Arno wat een verandering he!
Eigelijk is het de beste mod die je kan doen vind ik.

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: HYPERPRO aan boord!

Bericht door MarcB » do jun 11, 2009 6:52 pm

Leuke posting en mooi verhaal :lol:
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: HYPERPRO aan boord!

Bericht door Ankertje » do jun 11, 2009 7:45 pm

Hij staat er mooi hoog op zijn pootjes bij. Daar zal je een hoop plezier van hebben.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten