gaas in kuipdeel

Laat hier je modificatie's zien en/of beschrijf ze.
Plaats reactie
zwarte zwaan
Berichten: 5
Lid geworden op: ma mei 25, 2009 10:16 am
Locatie: België
Contacteer:

gaas in kuipdeel

Bericht door zwarte zwaan » ma aug 03, 2009 10:33 am

Kan iemand me een zetje geven ?
Ik zou gaas in de kuipdelen willen plaatsen, maar hoe hou ik het simpel en netjes ? Plaats ik het ook net onder de koplamp of laat ik deze inlaat best volledig open?
Welke dingen gebruik je wel en welke net niet ?
(Ps. ik heb een injectie Blackie)

Thanks
zwazwa

RRon
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 8:58 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: gaas in kuipdeel

Bericht door RRon » ma aug 03, 2009 10:46 am

Kuipdelen demonteren
Gaas op maat maken/knippen
Gaas buigen in de vorm die je hebben wilt, om de randjes aan binnenzijde kuip!
Bevestigen met kit, heb zelf kit gebruikt die men ook gebruikt om spoilers van auto's te bevestigen
Goed laten drogen
Kuipdelen weer moteren

Luchtinlaat heb ik wel gedaan maar daar is geloof ik niet iedereen het over eens, maar bij mij zat er al gas dat heb ik alleen weggehaald en vervangen, carb BB!
Houd er rekening mee dat als je het ook bij je kontje doet dat je dan niet meer je hand in dat gat kunt steken om de brommert op de bok te zetten!

Welkom hier trouwens, voorstellen kan trouwens niet hier, daar is elders plek voor gereserveerd!! :wink:
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Barry
Berichten: 761
Lid geworden op: wo jun 07, 2006 2:54 pm
Contacteer:

Re: gaas in kuipdeel

Bericht door Barry » ma aug 03, 2009 11:35 am

RRon schreef:Kuipdelen demonteren
Houd er rekening mee dat als je het ook bij je kontje doet dat je dan niet meer je hand in dat gat kunt steken om de brommert op de bok te zetten!
Dit is een hele goede tip. Ikzelf kwam daar helaas te laat achter nadat alles gemonteerd was met Loctite. Ik gebruik nu de bevestiging van het duo steppie om de fiets op de bok te trekken. :?

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: gaas in kuipdeel

Bericht door Motorpsycho » ma aug 03, 2009 3:35 pm

De omschrijving van RRon is prima. Bij een inj. Bird wil je geen gaas onder de koplamp monteren, omdat je daar door de lucht inlaat (ram air) verkleint. Minder lucht betekent automatische minder vermogen :wink:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: gaas in kuipdeel

Bericht door Motorpsycho » ma aug 03, 2009 9:53 pm

Heb je het nu over een Inj. of Carb. Bird :W
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten