Tovami Goes

Laat hier je modificatie's zien en/of beschrijf ze.
Plaats reactie
neBBreg
Berichten: 131
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:38 am
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Tovami Goes

Bericht door neBBreg » ma aug 22, 2011 8:38 pm

Afgelopen vrijdag had ik een afspraak om 9:00 in Goes om een dynojet te laten monteren. Om 6.45 vertrokken vanuit Apeldoorn en ik was om 8.45 ter plaatse. Had ik mooi nog even tijd om de ergste schapenschijt (die er nog opzat van de Waalkaderit :oops:) eraf te halen bij de plaatselijke BP
Vriendelijke mensen, een praatje, bakje koffie en daarna de BB op de testbank om te kijken hoe hij afgesteld stond.


Afbeelding

Na de run gaf hij aan dat de motor perfect liep en vroeg zich af of er niet al een dynojet inzat. Hij haalde Ruud erbij en gezien de metingen zei ook hij dat dat zo was. De metingen geven wel een dip tussen de 2500 en 3500 rpm en tussen 5000 en 6000 rpm. Dit kan niet met afstellen verholpen worden maar ligt aan de uitlaten. Hoe dat allemaal werkt weet ik ook niet :?

Afbeelding

Afbeelding



In ieder geval vonden de kenners dat mijn Bird geweldig liep en heb dus uiteindelijk nog maar een leuk tourtje gemaakt door het mooie Zeeland. Via Middelburg, over de Oosterschelde Kering, Rotterdam en dan langs de Lek en Rijn (?) richting Arnhem en Apeldoorn. Totaal 550 km met prachtig weer en een geweldige motor 8) :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Greetz Gerben


PS: :oops: Nu zit ik al sinds 2007 op het forum, maar heb nog steeds problemen om die plaatjes er fatsoenlijk op te krijgen...... :? Dankzij een spoedopfriscursusje van MP is het toch gelukt :BOC
Laatst gewijzigd door neBBreg op ma aug 22, 2011 9:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Tovami Goes

Bericht door Motorpsycho » ma aug 22, 2011 9:24 pm

Fijn dat je motor al goed stond :D

Die dips komen idd door de uitlaten. De flow is niet goed genoeg om er meer uit te halen. In jip en janneke taal: Er kan niet genoeg lucht door je uitlaten.


Voor het uploaden van foto's om ze daarna in deze topic te plaatsen kan je http://imageshack.us/ gebruiken. Eerst even gratis registreren, dan kan je foto online zetten door op bladeren te klikken en dan de foto die je wilt te selecteren. Als je dan even het vakje :arrow: resize image aan vinkt en dan in stellen op :arrow: 640X480 (for message boards) Als je webbrowser cookies accepteert blijft de formaat instelling daarna ongewijzigd. Daarna druk je pas op de knop UPLOAD. Als je dit gedaan heb krijg je een aantal links (url's) te zien. Met de Direct link kan je de foto in deze topic plaatsen. Je doet dat door de Direct link te knippen en in je posting te plaatsen. Je moet de link dan hier tussen plaatsen :arrow: [ img ]Direct link[/ img ] Zonder spaties. Je foto zal dan zichtbaar zijn voor iedereen :wink:

Suc6 :wink:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten