Oude blackbird rijder meld zich net aan

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor, oefen het plaatsen van berichten en lees belangrijke informatie over het forum.
Plaats reactie
Stoner
Berichten: 6
Lid geworden op: do jun 24, 2010 8:16 am
Contacteer:

Oude blackbird rijder meld zich net aan

Bericht door Stoner » vr jun 25, 2010 6:49 pm

Hallo allemaal,

Ik ben Dirk, 45 jaar en woon in Amersfoort en rij al sinds 2000 mijn uit 2000 stammende zwarte Honda Blackbird en ik geniet nog steeds en ben nog niet van plan om deze weg te doen.
In de zomer kan je me vaak vinden in de Eiffel waar ik met mijn vrienden wat rondscheur en daarnaast naar het Zwarte woud ga voor het betere werk.
Helaas is in het weekend de Eiffel sommige dorpen tegenwoordig afgesloten en daarom ga ik vaak op de woensdag ernaar toe zodat we ongehinderd door het weekend verkeer flink wat bochtenwerk kunnen doen zonder rekening te hoeven houden met de dagjesmensen :D

Telkens weer als ik op de zwarte laagvliegende vliegmachine stap is het vanaf het moment dat ik hem start genieten en moet wel zeggen dat nu ik wat ouder ben ik veel meer geniet van het toer aspect van de motor en deze motor de beste koop ooit geweest is.

Ik heb mijn Blackbird puur voor de looks gekocht toendertijd omdat ik het persoonlijk de mooist uitziende motor vind en daarom viel mijn keuze alleen maar op deze motor. Ik krijg ook heel erg veel commentaar van mensen dat ze het een prachtige motor vinden en ik geniet net zo hard mee met hun als ik naar mijn trouwe zwarte Blackbird kijk die zo degelijk is en mij telkens weer veilig en snel naar huis heeft gebracht.

gr
Dirk

BlauweEngel
Berichten: 957
Lid geworden op: ma sep 25, 2006 9:20 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Oude blackbird rijder meld zich net aan

Bericht door BlauweEngel » vr jun 25, 2010 6:57 pm

Hoi DIrk!!!

Welkom hier! leuk verhaaltje, ik heb hetzelfde met mensen die zeggen dat ze het een mooie motor vinden. Als ze dan vragen of 'ie al 2 of drie jaar oud is, en ik vertel dat deze "slechts" 9 is, is de verbazing nog groter.... blijft een mooi machientje! wellicht tot een treffen oid.
New Zealand and Australia..awesome nature

Buddy
Berichten: 258
Lid geworden op: wo okt 28, 2009 8:59 pm
Locatie: Oss ( Noord-Brabant)
Contacteer:

Re: Oude blackbird rijder meld zich net aan

Bericht door Buddy » vr jun 25, 2010 7:06 pm

hahaha, die glimlach en de liefde voor de BB ken ik ....... geniet er ook van!

Mooi verhaal !!



Gr Peter
AfbeeldingAfbeelding

Motorpsycho
Berichten: 9801
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:35 pm
Contacteer:

Re: Oude blackbird rijder meld zich net aan

Bericht door Motorpsycho » vr jun 25, 2010 8:23 pm

welkom op ons forum :typing:
Veel plezier hier en tot ziens op een treffen of rit :]
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

jorrin76
Berichten: 942
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 10:47 pm

Re: Oude blackbird rijder meld zich net aan

Bericht door jorrin76 » vr jun 25, 2010 8:57 pm

Welkom op t forum en misschien tot ziensop een rit of treffen :wink:
Wat gij niet wil dat u geschied,......ach zoek t uit !!!

Ankertje
Berichten: 9161
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 8:03 pm
Locatie: The Netherlands.
Contacteer:

Re: Oude blackbird rijder meld zich net aan

Bericht door Ankertje » vr jun 25, 2010 9:19 pm

Welkom Dirk. Veel hier en met ons.

45 jaar? Is dat oud? Velen hier zijn nog ouder :?

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

erwin996
Berichten: 44
Lid geworden op: za jun 19, 2010 1:25 am

Re: Oude blackbird rijder meld zich net aan

Bericht door erwin996 » vr jun 25, 2010 11:00 pm

Hoi Dirk, welkom op dit forum! :D Ik heb mijn Bird net twee dagen, en het zou me niet verbazen als ik 'm over 10 jaar nog steeds heb 8)

Blackbird024
Berichten: 906
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 4:14 pm
Locatie: Beverwijk

Re: Oude blackbird rijder meld zich net aan

Bericht door Blackbird024 » za jun 26, 2010 11:18 am

Welkom hier :D
Blackbird024 a.k.a. Sander

This is your time and it feels normal to you, but really, there is no normal. There's only change and resistance to it and then more change.
Meryl Streep (1949 - ), Barnard Commencement Speech, 2010

Stoner
Berichten: 6
Lid geworden op: do jun 24, 2010 8:16 am
Contacteer:

Re: Oude blackbird rijder meld zich net aan

Bericht door Stoner » za jun 26, 2010 1:33 pm

Hehe dank allemaal.

Ja ik rij al twintig jaar motor nu en merk toch wel dat ik er meer plezier in begin te krijgen door lekker relaxed te rijden en me steeds meer aan de snelheid te houden. Wijsheid komt met de jaren zegt men :D
Als de adrenaline door mijn lichaam giert bij het optrekken en bochtenwerk is natuurlijk ook harstikke leuk maar dat heb ik al zo vaak gedaan en eigenlijk moet ik zeggen dat ik nu de andere kant van mijn Blackbird begin te ontdekken omdat ik de innerlijke rust begin te krijgen en ik raak gewoon niet uitgekeken op de motor. Na tien jaar betrap ik mezelf er nog steeds op dat ik de drang voel om de motor te pakken en zomaar wat rond ga rijden, wat ik ook nog dus steeds doe en als ik dan terug thuis kom vind ik het jammer en kijk alweer uit naar een volgende rit.

Zodra ik opstap is het Zen in mijn hoofd. Die Blackbird is onbeschrijflijk zo lekker en stabiel als die rijdt. Ook bij weer en wind en met ander verkeer zoals vrachtwagens ondervind ik weinig last ervan en besef dan hoe een prachtige motor de Blackbird is. De stroomlijn van de kuip samen met de rijder is machtig mooi en merk je dit meteen als je even je hand los laat om te rusten en je de stroomlijn verstoort. Als dan het moment komt dat ik me een voel met de motor dan is het puur genieten.

In de zomer staat hij voor mijn huis en vaak loop ik even naar het raam om naar de zwarte Blackbird te kijken en de herinneringen aan de prachtige ritten komen meteen naar boven samen met de liefde voor de vorm en detail.

Ik ben Blackbird rijder in hart en nieren. :D

Buddy
Berichten: 258
Lid geworden op: wo okt 28, 2009 8:59 pm
Locatie: Oss ( Noord-Brabant)
Contacteer:

Re: Oude blackbird rijder meld zich net aan

Bericht door Buddy » za jun 26, 2010 4:59 pm

pfffffffffffffffffffffff stoner wat kun jij dat mooi vertellen !!!!!! :-)
AfbeeldingAfbeelding

Markos
Berichten: 233
Lid geworden op: vr apr 24, 2009 9:58 am
Locatie: Didam
Contacteer:

Re: Oude blackbird rijder meld zich net aan

Bericht door Markos » zo jun 27, 2010 9:44 am

goed verhaal :D :}
Met een raket op `t dak

Gebruikersavatar
motorrijder_2000
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 2232
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 5:52 pm
Locatie: Bosch en Duin
Contacteer:

Re: Oude blackbird rijder meld zich net aan

Bericht door motorrijder_2000 » zo jun 27, 2010 12:32 pm

Welkom Dirk, heel goed verhaal, je hebt de liefde voor, en de kwaliteit van de BB heel treffend omschreven, daar kan geen andere motor tegenop.
Ik krijg al weer [bijna] spijt, dat ik vorig jaar, na ruim acht jaar de Bird heb ingeruild voor een comfortabeler motor [GTR 1400]
Maar ik ban dan ook 20 jaar ouder dan jij.
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

stay on Two Wheels.

Stoner
Berichten: 6
Lid geworden op: do jun 24, 2010 8:16 am
Contacteer:

Re: Oude blackbird rijder meld zich net aan

Bericht door Stoner » za jul 03, 2010 6:00 am

Welkom Dirk, heel goed verhaal, je hebt de liefde voor, en de kwaliteit van de BB heel treffend omschreven, daar kan geen andere motor tegenop.
Ik krijg al weer [bijna] spijt, dat ik vorig jaar, na ruim acht jaar de Bird heb ingeruild voor een comfortabeler motor [GTR 1400]
Maar ik ban dan ook 20 jaar ouder dan jij.
Ik hoop dat ik nog steeds motor kan en mag rijden op zo'n respectabele leeftijd. Het waren ongetwijfeld 8 fantastische jaren met vele prachtige herinneringen aan je Blackbird. Dat kan haast niet anders :D

Die GTR1400 ziet er super uit. Een prachtige motor waar ik zelf ook denk ik voor zou kiezen als ik voor comfort ga.

gr
Dirk

Stoner
Berichten: 6
Lid geworden op: do jun 24, 2010 8:16 am
Contacteer:

Re: Oude blackbird rijder meld zich net aan

Bericht door Stoner » za jul 03, 2010 6:04 am

Hoi Dirk, welkom op dit forum! :D Ik heb mijn Bird net twee dagen, en het zou me niet verbazen als ik 'm over 10 jaar nog steeds heb 8)
Prachtig. Je begint net aan je Blackbird verhaal en hopelijk krijg je net zulke fantastische ervaringen als de andere Blackbird rijders en ervaar je keer op keer weer de sensatie en het puur genieten als je over de wegen scheurt.
Wie weet, misschien komen we elkaar wel tegen onderweg.

gr
Dirk

Mr. Blue
Berichten: 4286
Lid geworden op: do mei 25, 2006 8:39 am
Locatie: Valkenswaard, The Netherlands
Contacteer:

Re: Oude blackbird rijder meld zich net aan

Bericht door Mr. Blue » za jul 03, 2010 10:21 am

Welkom Dirk
Op dit forum van Blackbird fanaten.

Gebruikersavatar
YO
Berichten: 6931
Lid geworden op: di mei 23, 2006 10:04 pm
Locatie: Doetinchem.
Contacteer:

Re: Oude blackbird rijder meld zich net aan

Bericht door YO » wo jul 21, 2010 2:19 pm

Welkom.

Veel plezier met ons en met je blackbird en op het forum.

Als je betalend lid wordt heb je toegang tot heel veel voordelen oa. een uitgebreide technische bibliotheek van de Blackbird, samengesteld door de rijders zelf. :wink:


Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten