Spijtig maar toch tevreden!

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor, oefen het plaatsen van berichten en lees belangrijke informatie over het forum.
Plaats reactie
Dino
Berichten: 1
Lid geworden op: za apr 17, 2010 3:32 pm
Contacteer:

Spijtig maar toch tevreden!

Bericht door Dino » zo jul 25, 2010 8:32 pm

Hey ik ben Dino,heb reeds meerdere motoren gereden en als (voor) laatste een injectie bb, ben al enige tijd hier naar oplossingen aan het zoeken geweest om voor de vele problemen die de motor mij bezorgd te verhelpen, zitpositie - zwaar sturen - zere polsen - zere knieen - pijn in de onderrug en mijn vrouw heeft ook last van pijn in de onderrug - on natuurlijke houding (gedraaid met het bovenlichaam) als ze met één hand de duo greep lang vast heeft.
Ik heb veel uit geprobeerd nl ander zadel, stuur maar niets hielp, ben vorige week eens gaan rond kijken naar een ander motor, en ben direct gaan zoeken in Duitsland en we zijn zaterdag gaan proef rijden. Eerst ik alleen omdat ik nogal een beetje sportief rij, moet zeggen veel betere zithouding geen zwaar sturen en een koppel van 'amai' zeg 45 km/hr in zijn 6, gas en gaan dat die doet nooit gedacht en dat met maar 125 pk, toen vrouw opgeladen en een rit van 1.5 hr gemaakt, resultaat vrouw zegt doe die andere ouwe maar rap weg hoor! Terug in de garage 10 min handelen en de koop was gesloten, wilde eerst de bb niet overnemen maar wist hem toch te overtuigen, wil graag een foto posten maar om de één of andere reden werkt picasa niet maar het is een cb 1000r geworden 7/2009 met abs amper 4000km en in het mooie wit, groeten Dino

Gebruikersavatar
MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Berichten: 7691
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 8:46 pm
Locatie: Vlijmen - The Netherlands
Contacteer:

Re: Spijtig maar toch tevreden!

Bericht door MarcB » zo jul 25, 2010 8:53 pm

Toch jammer dat je die blauwe verkocht hebt!
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk

Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten